اخبار داغ

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب:

امروز شاخه های درخت چهل ساله انقلاب تا مدیترانه کشیده شده است/ حل دائمی مشکل آب اصفهان با طرح بنیاد نصف جهان

امروز شاخه های درخت چهل ساله انقلاب تا مدیترانه کشیده شده است/ حل دائمی مشکل آب اصفهان با طرح بنیاد نصف جهان
سرلشکر رحیم صفوی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ریشه چهل ساله دارد، عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا و انقلابیون و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاخه این درخت کهن تا مدیترانه کشیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردارسرلشکر یحیی رحیم صفوی پیش از ظهر امروز در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ما قسم می خوریم که تا آخرین قطره خون به انقلاب اسلامی، امت و ولایت پایبند بمانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی تصریح کرد: من مطمئن هستم در ۲۲ بهمن امسال مردم مومن،صبور و هوشمند ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود جواب تحریم های ظالمانه مستکبران جهان را می دهند.

,

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ریشه چهل ساله دارد، عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا و انقلابیون و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاخه این درخت کهن تا مدیترانه کشیده شده است

,

مشاورعالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه ما از مردم، با مردم و برای مردم هستیم، گفت: ایران قلب تپنده جهان اسلام و اصفهان قلب ایران است.

,

رحیم صفوی با اشاره به سابقه درخشان مردم اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات علیه رژیم منحوس پهلوی خاطرنشان کرد: اولین حکومت نظامی و راهپیمایی های علیه رژیم شاهنشاهی توسط مردم اصفهان انجام شد.

,

وی اذعان کرد: مردم اصفهان در جنگ تحمیلی نیز بی بدیل بودند و جانفشانی و ایثارگری های آنها زبانزد خاص و عام است، هم اکنون هم اصفهان یک قطب تمدن و فرهنگی، صنعتی و صنایع دستی است و فرصت های بزرگی در این استان در دسترس است

,

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: اصفهان علی رغم توانمندی ها و ظرفیت های بی بدیل خود و حتی کسب رتبه های موفق کشوری ولی از یک ضعف مدیریتی رنج می برد، متاسفانه اصفهان در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و جذب بودجه های دولتی در سال های اخیر اهتمام لازم را نداشته است.

,

وی ادامه داد: یکی از اشکالات ما ایرانیان و خاصه مردم اصفهان آن است که در کار جمعی ضعیف عمل می کنیم و انسجام لازم در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را نداشته ایم، امروز سرمایه گذارهای اصفهانی به سمت سرمایه گذاری در قسمت های دیگر کشور چون شمال کشور رفته اند.

,

رحیم صفوی با  اشاره به تاسیس و راه اندازی بنیاد نصف جهان به محوریت حضرت آیت الله العظمی مظاهری، مسئولان استانی و نخبگان و خواص اصفهانی مقیم تهران، گفت: در این بنیاد با همفکری و همیاری بیش از 10 هزار اصفهانی مقیم تهران و 200  نخبه اصفهانی، قصد داریم به صورت راهبردی برای مسائل کلان اصفهان برنامه ریزی می کنیم.

,

وی افزود: تلاش های بنیاد نصف جهان به نتیجه نخواهید رسید جز آنکه مردم اصفهان خود بخواهند دراین زمینه تلاش کنند و با انسجام بیشتر از گذشته، متحدتر عمل کنند.

,

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه یکی از کارگروه های تشکیل شده در این بنیاد نصف جهان مربوط به مسائل اقتصادی است، گفت: در این بنیاد طرحی را برای حل دائمی مشکل آب در نظر گرفته ایم که دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید یک هزار میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی تامین شود.

,

وی بیان کرد:  کل اعتبار استان اصفهان در سال ۹۸ طبق آمار، نه تنها افزایش نداشته بلکه در مواردی کمتر هم شده است لذا باید تلاش ها بیشتر شود.

,

رحیم صفوی در پایان خطاب به نخبگان  جوان و پیشکسوت اظهار کرد: نخبگان باید در برنامه ششم دخالت مستقیم کنند، این برنامه به استانداری ها داده شده ولی هنوز ابلاغ نشده است و فرصت هست، همچنین در برنامه پنج ساله باید به دولت کمک کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه