اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه:

جشنواره فیلم‌فجر امسال کرامت و شان‌ بانوان را از بین برد/ در مقابل ظلم، فساد و زیاده‌‌خواهی کوتاه نمی‌آیم و وابستگی به پست‌و‌مسئولیت ندارم

جشنواره فیلم‌فجر امسال کرامت و شان‌ بانوان را از بین برد/ در مقابل ظلم، فساد و زیاده‌‌خواهی کوتاه نمی‌آیم و وابستگی به پست‌و‌مسئولیت ندارم
امام جمعه کرج گفت: عده ای درصدد هستند با حرمت شکنی توسط واداده های اجنبی پرست ابتذال را رواج دهند و در آستانه چهل سالگی انقلاب دستاوردها را خراب جلوه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به اینکه اسلام اجازه تحقیر بانوان را نداده است، گفت: اسلام با رشد علمی و پژوهشی بانوان در عرصه های گوناگون مخالفتی ندارد اما با حرف های دهان پر کن در قالب سواستفاده از زنان و از بین رفتن حرمت آنها به شدت مخالف است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حجت الاسلام حسینی همدانی زن را رکن خانه دانست و افزود: اسلام با چهره کنونی که از زنان در آستانه چهل سالگی انقلاب توسط عده ای به نمایش گذاشته شده است موافق نخواهد بود، سوال اینجاست که چرا متولیان فرهنگی در بی خبری از دستورات دینی و خواب آلودگی به سر می برند؟ 
,
 
,
وی اظهار داشت: چرا متولیان عرصه فرهنگ اجازه می دهند با سرمایه و امکانات کشور خیانت های این چنینی به جامعه هنری شود؟ آیا وصیت ‌نامه ۳۰۰ هزار شهید را نخوانده اند که در آن به حفظ ارزش ‌های الهی به‌خصوص حجاب و عفت تأکید شده است؟ 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر امسال کرامت و شان بانوان را از بین برده است، تصریح کرد: عده ای درصدد هستند با حرمت شکنی توسط واداده های اجنبی پرست ابتذال را رواج دهند و در آستانه چهل سالگی انقلاب دستاوردها را خراب جلوه دهند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای با تحریک مردم به اغتشاش می خواهند بین عموم و حاکمیت فاصله بیاندازند اما این تصور که با ایجاد جنگ تمام عیار اقتصادی می توانند پیروز شوند، خیالی باطل است زیرا مردم روز به روز مصمم تر می شوند. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: زهرا (س) از پای ننشست تا مسیر انحرافی را به‌ جای خودش برگرداند و در این راه رنج و درد فراوانی را تحمل کرد و آخرین حرکت سیاسی زهرای اطهر وصیت بود که فرمود احدی از کسانی که به او ستم کرده ‌اند در تشییع‌ جنازه‌اش حاضر نشوند و شبانه ایشان را دفن کنند که با این وصیت مشروعیت حاکمیت را زیر سؤال برد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی به نابودی نقشه کودتای آمریکا توسط ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: امروز خوشبختانه در استان البرز هزار واحد کشاورزی، ۵۰۰ واحد گردشگری، ۱۲۴ واحد دانش‌بنیان، ۱۶۰ واحد مستقر در منطقه اقتصادی پیام، ۲۱ واحد سرمایه‌گذاری خارجی، ۱۰۰ هزار صنف، ۵۵ مرکز آموزش عالی و دو هزار و ۵۰۰ هیئت ‌علمی وجود دارد و در بسیاری از حوزه ‌ها صاحب رتبه اول تا سوم هستیم.
,
 
,
امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه خدا از علما پیمان گرفته است و بنده نیز باخدای تعالی عهده کرده ‌ام در مقابل ظلم، فساد، زیاده‌خواهی و زیاد گویی کوتاه نیایم، تصریح کرد: تاکنون نیز کوتاه نیامده‌ ام، وابستگی به پست و مسئولیت ندارم. وقتی دیدید «بی.بی.سی» مطلبی را مطرح کرد و بلافاصله در داخل روزنامه ‌های زنجیره‌ ای سلسله وار این مطلب را دنبال می‌کنند باید بفهمیم ریشه‌اش کجاست.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه بنا ندارم ذائقه شمارا تلخ کنم و مطالبی دارم که اگر لازم شد درجایش بیان خواهم کرد گفت: از کسانی که ندانسته به ضرر سیستم، نظام، انقلاب و بنده حرفی را بیان کردند می‌گذرم اما حرف های عده ‌ای دیگرکه با توجه و با دقت اظهارات و رویه ای  باطل را ادامه دادند به مادرم زهرا واگذار می‌کنم وآن‌ ها می‌ دانند زهرای اطهر چگونه تدبیر می‌کند.
,
 
,
خطیب جمعه کرج خاطرنشان داشت: همه تلاش ما این است که رهبر عزیزمان ناراحت نشوند و از غصه‌ های ایشان کم کنیم، اما برخی در مقام عمل جور دیگری تدبیر می‌کنند، به ‌ویژه در مسئله اخیر که چهره بنده را تخریب کردند، اگر خدای ‌نکرده عمل ما باعث رنجش ایشان شده از خدای تعالی طلب عفو مغفرت داریم اما این تریبون شاهد بوده و روز قیامت شهادت می ‌دهد که بنده چه مسیری را طی کردم.  
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی در خاتمه خاطرنشان داشت: آمریکای خبیث و رژیم کودک کش اسراییل و انگلیس پلید و آل سعود ملعون بدانند ۲۲ بهمن امسال مردم ایران با حضورشان در راهپیمایی چهلمین سال انقلاب حماسه‌ ای فراموش نشدنی خلق خواهند کرد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه