اخبار داغ

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان اعلام شد/ معاون پارلمانی ریاست جمهوری سخنران مراسم بندرعباس

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان اعلام شد/ معاون پارلمانی ریاست جمهوری سخنران مراسم بندرعباس
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در هرمزگان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛حجت الاسلام ارجمند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان  در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ها و بخش های استان اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن  در چهل سالگی انقلاب اسلامی در اکثر شهرستان های استان از ساعت 9 صبح  این روز برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: این راهپیمایی در بندرعباس از بلوار ساحلی از مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم آغاز می شود و سخنران این مراسم امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در میناب از چهار راه بسیج میدان ولایت تا بلوار ساحلی برگزار می شود، بیان کرد: در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع و در سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان انجام می شود.

,

ارجمند با اشاره به اینکه راهپیمایان در جاسک از میدان امام خمینی به سمت میدان شهدا راهپیمایی می‌کنند، گفت: مسیر راهپیمایی در بشاگرد نیز از میدان شهدا تا میدان ولایت است.

,

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در بستک ساعت ۸ صبح از میدان دفاع مقدس تا فرمانداری افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های حاجی آباد از چهار راه کمیته امداد تا بوستان دولت و بندرلنگه ساعت ۹ صبح از میدان آموزش و پرورش تا پارک کوثر است.

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه راهپیمایی در جزیره قشم از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا اسکله شهید ذاکری برگزار می شود، گفت: مسیر راهپیمایی در بندر خمیر از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، پارسیان از بخشداری مرکزی تا ورزشگاه تختی

,

 است.

,

ارجمند با اشاره به برگزاری مسیر راهپیمایی در ابوموسی ساعت ۱۰ صبح از حسینیه ولایت تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر چارک ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای گمنام به سمت مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر(عج) ، رودخانه ساعت ۸:۳۰ از آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، و در توکهور و هشتبندی ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مسجد جامع هشتبندی است.

,

وی افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره هرمز از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا مسجد جامع، مردم رویدر از مدرسه زینبیه تا سه راه درمانگاه و مردم شهر فین هم از میدان معلم تا ورزشگاه از ساعت ۹ صبح راهپیمایی می‌کنند.

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان  ادامه داد: مسیر راهپیمایی در بخش فارغان از بانک کشاورزی تا امام زاده رکن الدین، سندرک از فرهنگسرای امام علی(ع) به سمت مسجد جامع و در تازیان بالا از دو راهی کوه گنو تا گلزار شهدای تازیان بالا از ساعت 9صبح برگزار می‌شود.

,

ارجمند با بیان اینکه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جناح ساعت 9 صبح از سه راه مسجد جامع تا دبستان توحید است، بیان کرد: راهپیمایی در تخت از ابتدای بلوار اصلی تخت تا مسجد فاطمیه تخت و در احمدی هم از یادمان شهدا تا دبیرستان عفاف از ساعت 9 اعلام شده است.

,

وی افزود: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیکاه از بخشداری تا حسینیه پاکوه، بلبل آباد بشاگرد از بوستان غدیر تا حسینیه آزادی، و در گوهران از روبروی مجتمع بهزیستی تا مسجد امام خمینی است.

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان  ادامه داد: راهپیمایی22بهمن در گافروپاراموند از بخشداری تا مجتمع رضوی، بخش بمانی از بانک ملی تا اسکله صیادی، شمیل بالا  از روبروی مدرسه شهید چمران تا مسجد ابوالفضل و بندزرک از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

,

ارجمند تصریح کرد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهنهو ساعت 8:30 صبح از مسجد صاحب الزمان تا امامزاده سید حاضر، سرخون از گلزار شهدای گمنام تا میعادگاه معلم شهید علی عبدی زاده ساعت ۹ صبح و در شمیل از مسجد انصار تا گلزار شهدا ساعت 8 صبح است.

,

وی با بیان اینکه زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جغین ساعت ۹ صبح از حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تا مسجد بعثت سرخدان است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی  در حسن لنگی ساعت 8:30 صبح از مسجد امام علی(ع) تا مسجد صاحب الزمان، در سیرمند ساعت ۹ صبح از جنب درمانگاه تا ورودی محله شهرک روحانی و در چارک ساعت 9 صبح از مدرسه علامه امینی تا امام زاده شاه معزالدین  برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه