اخبار داغ

لیگ برتر فوتسال کشور

شکست نماینده فوتسال استان مرکزی در مرحله حذفی

شکست نماینده فوتسال استان مرکزی در مرحله حذفی
تک دیدار باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر در اهواز برگزار شد و تیم ملی حفاری اهواز توانست مقابل سن ایچ ساوه به برتری دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ تک دیدار باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر در اهواز برگزار شد و تیم ملی حفاری اهواز مقابل سن ایچ ساوه به برتری رسید،و با این نتیجه به جمع چهار تیم راه یافت و حریف گیتی پسند در مرحله نیمه نهایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در این دیدار ابتدا حفاری به گل رسید اما ساوجی ها به سرعت پاسخ دادند اما در ادامه کار دو گل دیگر از سوی بازیکنان حفاری زده شد و حتی یک پنالتی نقطه دوم را از دست داد تا نیمه اول سه بر صفر به سود حفاری تمام شود.

,

در نیمه دوم حفاری گل چهارم را نیز به ثمر رساند و تلاش سن ایچی ها فاصله را به دو گل کاهش داد اما در ادامه گل پنجم حفاری فاصله را افزایش داد و در نهایت تلاش های سن ایچی ها راه به جایی نبرد تا این حفاری باشد و با نتیجه شش بر سه پیروز باشد و به مرحله بعد صعود کند و حریف گیتی پسند در مرحله نیمه نهایی شود‌.

,

در این بازی حسین فهیمی مقدم (۲ بار) ، علیرضا رفیعی پور(۲بار) ، هومن یعقوبی و الیاس براتی برای حفاری و مهدی کریمی ، جواد اصغری مقدم و محمد جامع بالانی برای سن ایچ گلزنی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه