اخبار داغ

بخشداری مرکزی سرخس خبر داد:

اتصال دوباره برق روستاهای سرخس/ از مرحله بحران عبور کردیم

اتصال دوباره برق روستاهای سرخس/ از مرحله بحران عبور کردیم
بخشدار مرکزی سرخس گفت: با تلاشی که انجام شد آب و برق منازل روستاهایی که در بارش برف اخیر دچار بحران شده بودند به وسیله ژنراتور وصل شد و فعلا از مرحله بحران عبور کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق تیموری در گفتگو با خبرنگار  صبح توس؛ درباره قطعی آب و برق  تعدادی از روستاهای شهرستان سرخس که بر اثر بارش برف اخیر اتفاق افتاده بود، گفت: با تلاشی که انجام شد آب و برق منازل این روستاها به وسیله ژنراتور وصل شد و فعلا از مرحله بحران عبور کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

بخشداری مرکزی سرخس اظهار کرد: تلاش ما بر این بود که مجموعه کلی روستاها دارای برق شوند اما ممکن است تعدادی از منازل هنوز برق نداشته باشند ضمن اینکه برخی چاه های آب نیز بی برق هستند.

,

 

,

تیموری عنوان کرد: برخی ستون ها هنوز افتاده است و باید این ستون ها را جابجا و ستون های سالم را با ستون های آسیب دیده تعویض کنیم.

,

 

,

وی اضافه کرد: ستون هایی که در دسترس بوده را تعویض کردیم اما تعدادی از ستون ها در بیابان است و شرایط رسیدن به آنها با جرثقیل به علت گل آلود بودن زمین فراهم نیست منتظریم تا کمی زمین خشک تر شود تا بتوانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم.

,

 

,

بخشدار مرکزی سرخس گفت: ۱۰ گروه از شرکت توزیع برق خراسان رضوی و مشهد به منطقه اعزام شده و هم اکنون اکیپ مستقر است.

,

 

,

تیموری در پایان ابراز کرد: امیدواریم مشکل ستون های برق تا پیش از بارانی که قرار است شنبه یا یکشنبه ببارد، رفع شود زیرا می خواهیم رفع مشکل به صورت اساسی انجام شود تا شاهد این موارد نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه