اخبار داغ

مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خبرداد

اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری در 19 هزار هکتار از اراضی استان زنجان

اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری در 19 هزار هکتار از اراضی استان زنجان
مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح نوین آبیاری در استان زنجان گفت: طرح سامانه‌های نوین آبیاری در 19 هزار هکتار از اراضی استان زنجان اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: بهینه‌سازی مصرف آب در بخش کشاورزی همواره یکی از اولویت‌های کاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در این راستا اجرای آبیاری‌های نوین در اراضی و باغات از مهمترین برنامه‌های در دستور کار است.

,

مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان زنجان عنوان کرد: از سال 92 تاکنون بیش از 19 هزار و 250 هکتار از اراضی استان زنجان به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز شده و مقدمات تجهیز 15 هزار هکتار از اراضی دیگر نیز تا پایان سال جاری فراهم شده است.

,

وی اجرای حدود یک هزار و 600  هکتار شبکه آبیاری فرعی در پایاب سد کینه ورس، انتقال آب و اجرای شبکه آبیاری 83 هکتار از اراضی پایاب سد توده‌بین و اجرای 247 کیلومتر لوله‌گذاری را از دیگر اقدامات انجام گرفته در استان زنجان عنوان کرد.

,

داوودی با بیان اینکه در بخش بهینه‌سازی مصرف آب در استان زنجان اقدامات خوبی صورت گرفته است بیان کرد: طی این مدت همچنین عملیات احداث 29 کیلومتر کانال عمومی آبیاری و احیا و مرمت 34 رشته از قنوات استان نیز به پایان رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه