اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان عنوان کرد؛

آغاز بارندگی‌های پراکنده و خفیف در مناطق غربی هرمزگان/ احتمال تعطیلی اسکله‌های مسافربری

آغاز بارندگی‌های پراکنده و خفیف در مناطق غربی هرمزگان/ احتمال تعطیلی اسکله‌های مسافربری
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به آغاز بارندگی‌های پراکنده و خفیف در مناطق غربی هرمزگان گفت: با توجه به شدت بارندگی احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه و مسدود شدن آبنما‌ها نیز وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هوای استان از امروز تا چهارشنبه بارانی است، اظهار کرد: بارندگی‌ها بصورت پراکنده و خفیف در مناطق غربی استان آغاز شده است و در روز‌های دوشنبه و سه شنبه همه نقاط استان را فرا می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,


وی افزود: با تقویت سامانه جنوبی در استان در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هم نقاط استان بویژه در مناطق شرقی استان در رودان و میناب بارندگی شدید همراه با تگرک، رعد و برق است.

 کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه و مسدود شدن آبنما‌ها نیز وجود دارد.

سی سی پور با اشاره به اینکه سامانه بارشی ظهر چهارشنبه از استان خارج می‌شود، گفت:در مناطق دریایی نیز ارتفاع موج به ۱۸۰ سانتیمتر و سرعت وزش باد در روز‌های دوشنبه و سه شنبه به ۴۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

 احتمال تعطیلی اسکله‌های مسافربری قشم و بندرعباس

,
,
,
,
,
,
,
,  احتمال تعطیلی اسکله‌های مسافربری قشم و بندرعباس,

صفا ایسینی مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در استان اظهار کرد: با توجه به مواج بودن دریا در روز‌های دوشنبه و سه شنبه احتمال طوفانی بودن دریا و تعطیلی اسکله‌های مسافربری در قشم و بندرعباس وجود دارد.

وی تاکید کرد: گردشگران و مسافران در این مدت از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های فرعی و تفریح در دهانه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

,
,
, وی تاکید کرد: ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه