اخبار داغ

رفع اختلاف شیعه و سنی با قرآن امکان پذیر است؛

توصیه رهبر انقلاب به سردار سلیمانی چه بود؟/پشت پرده تمام حکومت های به ظاهر اسلامی،یهود و نصاری است

توصیه رهبر انقلاب به سردار سلیمانی چه بود؟/پشت پرده تمام حکومت های به ظاهر اسلامی،یهود و نصاری است
سردار سلیمانی گفت: در تمام جهان اسلام به جز چند حرکت سال های اخیر، تمامی حکومت ها در پشت پرده دست یهود و نصاری است و تنها جمهوری اسلامی است که با تکیه بر قرآن حکومت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، شب گذشته سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در محفل قرآنی که در بیت الزهرا (س) کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی محافل قرآنی در سراسر کشور در حال گسترش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان،,

سلیمانی با تاکید بر اینکه رفع شکاف دشمن ساخته شیعه و سنی با قرآن امکان پذیر است، تصریح کرد: تنها با قرآن می توانیم، از شیعه غربت زدایی کنیم و غبار هزاران ساله را از نور اهل بیت بزداییم و حقیقت ناب اسلام را از زیر آوارهای بنی‌امیه و بنی‌العباس و حکومت‌ها متعدد طاغوت بیرون بیاوریم.

,

وی با ابراز امیدواری از اینکه همه دعاهایی که در این مجالس می‌شود مورد قبول واقع شوند، افزود: تحقق این دعاها بدون وجود نظام جمهوری اسلامی که در راس آن رهبری حکیم و فقیه نباشد، امکان‌پذیر نیست.

,

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) افتخار تجدید حیات اسلام ناب را پیدا کرد، اعلام کرد: در تمام جهان اسلام به جز چند حرکت سال های اخیر، تمامی حکومت ها در پشت پرده دست یهود و نصاری است و تنها جمهوری اسلامی است که با تکیه بر قرآن حکومت می کند.

,

سلیمانی با تاکید بر ترویج قرآن، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به من توصیه کردند که در دیدار هایی که با جمعیت های مختلف دارم دو نکته را رعایت کنم اول آنکه به دین مقید باشم و دوم آنکه ذکر قرآن داشته باشم.

,

 وی با تشکر خدام رضوی که پرچم گنبد مطهر علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) را به این محفل وارد کردند گفت: حضور پرچم رضوی در این مجلس همه را متبرک به انوار قدسی ولایت امام رضا(ع) که ولایت ما وابسته به ایشان است، کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه