اخبار داغ

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

برپائی میز خدمت باهدف محرومیت‌زدائی در شهرستان فارسان

برپائی میز خدمت باهدف محرومیت‌زدائی در شهرستان فارسان
به مناسبت دهه مبارک فجر نشست صمیمی مسئولین با مردم تحت عنوان میز خدمت در شهرستان فارسان و رفع مشکلات مردم به‌صورت حضوری در مسجد صاحب‌الزمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛  به مناسبت چهلمین فجر انقلاب حوزه ادارات سپاه ناحیه فارسان در یک حرکت جهادی نشست صمیمانه مردم با مسئولان تحت عنوان میز خدمت را فراهم کرد.
 
 در این برنامه شهردار شهر فارسان در بین مردم محله گودال چغا حضور یافتند و مشکلات مردم را پیگیری نمودند.
 
مسجد صاحب‌الزمان در محله محروم گودال چغا امروزه به یک مرکز و یک ملجأ برای امورات محله تبدیل‌شده است و قبل از این نیز شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی در این مسجد بوده‌ایم.



دیروز هم شاهد جمع کثیری از مردم بودیم که توانستند با مراجعه و حضور در این مسجد مشکلاتشان را پیگیری و حل کنند.

محله گودال چغا در شهر فارسان یکی از محلات به نسبت محروم در شهر فارسان است که مسئولان با حضور خود نشان دادند که نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مستضعفان است و مسئولان در این شرایط سخت اقتصادی در کنار مردم هستند.
 
فرشید امیریان مسئول حوزه ادارات سپاه فارسان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت: این‌گونه برنامه‌های جهادی باهدف محرومیت‌زدائی و خدمت به مردم محروم در این شرایط سخت اقتصادی برگزار می‌گردد.



وی تصریح کرد: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی و جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند علاوه بر اینکه بین مردم و مسئولان پیوند و وحدت ایجاد کند می‌تواند کمی از فشار روی مردم را بکاهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه