اخبار داغ

مرگ کارگر ۲۲ ساله بر اثر سانحه در معدن طلای ساریگونی

مرگ کارگر ۲۲ ساله بر اثر سانحه در معدن طلای ساریگونی
متاسفانه روز گذشته کارگر جوان 22 ساله ای در معدن طلای ساریگونی به دلیل وقوع یک سانحه جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز گذشته منابع محلی از وقوع یک سانحه در معدن طلای ساریگونی خبر دادند که بر اساس ان کارگر جوان 22 ساله ای به نام محمدرضا صادقیان از اهالی روستای نی بند جان خود را از دست داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

در همین رابطه گفتگو کردیم با فرماندار قروه که موحد امان اللهی در تشریح این خبر اظهار داشت: ابعاد حادثه امروز در معدن طلا مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

,

 

,

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار صادقیان، گفت : امروز متاسفانه جوانی ۲۲ ساله در معدن طلا و بر اثر حادثه جان خود را از دست داده است که ابعاد آن مورد بررسی قرار می گیرد.

,

 

,

امان اللهی خاطر نشان کرد: دستگاه های نظارتی و ذیربط را در این مورد مسئول پیگیری می نماییم تا حقوق کارگر جانباخته استیفا گردد و از وقوع حوادثی اینچنین در آینده پیشگیری شود.

,

 

,

 وقتی مرگ تنها دستاورد یک معدن برای مردم باشد

,  وقتی مرگ تنها دستاورد یک معدن برای مردم باشد,  وقتی مرگ تنها دستاورد یک معدن برای مردم باشد,

 

,

متاسفانه معدن طلای ساریگونی در طول سال های گذشته دستخوش حوادثی بوده که از این حوادث جز مرگ و مجروح شدن چیزی برای کارگران قروه ای باقی نمانده است .

,

 

,

معدن طلایی که مشخص نیست سود سرشار حاصل از آن به کجا می رود که بعد از گذشت چند سال نه جاده ای از آن برای مردم این منطقه احداث شده است و نه کارگری از کاکردن خود در ان راضی بوده .

,

 

,

بیکاری، فقر، اعتیاد و طلاق از جمله معضلاتی هستند که شاید با تزریق بخش کوچکی از درآمدهای معدن طلای ساریگونی بتوان از آمار رو به رشد آنها در منطقه جلوگیری نمود و با ایجاد مشاغلی مناسب مانع از فروپاشی خانواده ها شد اما در حال حاضر این معضلات در شهرستان قروه رویه ای رو به رشد یافته اند و بسیاری از جوانان تحصیلکرده را نیز دچار خود ساخته اند.

,

 

,

در این میان اما هم اکنون این جوان قروه ای است که جان خود را از دست می دهد و مشخص نیست که چه تعداد جوان دیگر در معرض خطراتی از این دست در این معدن قرار دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه