اخبار داغ

علما و روحانیون اهل سنت و تشیع هرمزگان عنوان کردند:

۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری است/مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد

۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری است/مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد
علما و روحانیون اهل سنت و تشیع هرمزکان ضمن دعوت از ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن اظهار کردند: مردم با بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علما و روحانیون اهل سنت و تشیع هرمزگان ضمن دعوت از ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی22 بهمن اظهار کردند: مردم با بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حضور پر رنگ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن استکبار را مایوس می سازد

, حضور پر رنگ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن استکبار را مایوس می سازد,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن دعوت از ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: دشمن با اهرم های مختلف می خواهد ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور کمرنگ داشته باشند که امسال تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کرده و حضوری تماشایی خواهیم داشت.

,

امام جمعه بندرعباس افزود: در سال های گذشته اگر تنها یک دست مشت کرده مرگ بر آمریکا می گفتیم امسال با هر دو دست گره شده شعار می دهیم.

,

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه امسال باید با حضور خود استکبار را مایوس سازیم، گفت: ملت ایران با حضور پر شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ترامپ که ام الفساد بوده و هم پیمانانش را نا امید می کنند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: در انقلاب اسلامی تورم و مشکلات اقتصادی وجود دارد که با تخصص جوانان این مرز و بوم از مسئله های اقتصادی نیز عبور می کنیم.

,

خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: هیچ انقلابی به صورت جهشی پیشرفت نکرده و همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: آینده روشن است و تمام مشکلات اقتصادی ایران به دست متخصصان این مرز و بوم حل خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه تمام مشکلات مملکت ما از شیطان بزرگ است، خاطر نشان کرد: امسال با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر پیکره آمریکا خواهیم زد.

,

مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد

, مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد,

مسعود راهبر، اما جمعه اهل سنت بندر چارک در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان خواهیم زد.

,

امام جمعه اهل سنت چارک با دعوت از تمامی ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بسیار خائز اهمیت بوده چرا که دشمنان انقلاب اسلامی، استکبار، استعمار و غربی ها بیان کرده بودند این نظام 22 بهمن امسال را نخواهد دید؛ اما به کوری چشمانشان ما جشن های پیروزی انقلاب را در جای جای میهن عزیزمان با اقتدار و امنیت کامل برپا می کنیم.

,

راهبر با بیان اینکه حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با نظام و رهبری است، گفت: با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر با نظام و رهبری تجدید میثاق کرده و نشان می دهیم تا پای جانمان پایبند این انقلاب هستیم.

,

وی افزود: دشمنان باایجاد تحریم ها و مشکلات اقتصادی می خواهند ما از اصل نظام و انقلابمان دل سرد باشیم اما چنین نبوده مردم همانند سال های گدشته بلکه باشکوه تر در حماسه عظیم 22 بهمن شرکت خواهند کرد  و در اربعین انقلاب بار دیگر با این نظام تجدید پیمان کرده و دشمنان را مایوس می سازند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان عنوان کرد: اهل سنت هرمزگان همانند سایر ملت شریف ایران مانند قطره ای در دریای خروشنده راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و همه ملت ایران با داشتن مذاهب و سلایق مختلف در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد.

,

راهبر تاکید کرد: به فضل الهی مردم با بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و آنها را مایوس می سازد و و به گفته رهبر عزیزمان که سال گذشته فرمودند 22 بهمن تماشایی امسال نیز ان شاالله 22 بهمن تماشایی خواهیم داشت.

,

22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری است

, 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری است,

شیخ علی ماهیگیر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی22 بهمن اظهار کرد: برای تجدید با آرمان و اهداف انقلاب اسلامی در صفوف بهم پیوسته با اقشار مختلف ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه از هر کوی و برزن مردم ولایتمدار ایران اسلامی با یاد و خاطره راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به خیابان ها خواهند آمد، گفت: ۲۲ بهمن روز رهایی ملت ایران از وابستگی به قدرت های استکباری و روز پایان ستم سردمداران حکومت طاغوتی شاه است.

,

ماهیگیر با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز نجات و آزادی ملت است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی حاصل مبارزه قرن ها ملت ایران در برابر استعمارگران برای رسیدن به آزادی و استقلال کشور است.

,

وی افزود: ملت ایران با گذر از نهضت تنباکو، مشروطیت، جنگل و سایر نهضت های کوچک و بزرگ دیگری که برای رهایی از بند ظلم و ستم و حاکمیت های طاغوت سر دادند، هرکدام  از آنها با کارشکنی و دسیسه دشمنان به نتیجه نرسید؛ اما انقلاب اسلامی با عنایت رهبری پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید.

,

ملت ایران در راهپیمایی 22 حضور تماشایی خواهند داشت

, ملت ایران در راهپیمایی 22 حضور تماشایی خواهند داشت,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه ما وظیفه داریم از طرق مختلف از این انقلاب دفاع و در صحنه ها حضور یابیم، گفت: یکی از مهمترین صحنه ها که ملت هوشیار ایران به یاد جان فشانی های مبارزین صدر انقلاب باید حضور پررنگ داشته باشند حضور تماشایی در ۲۲ بهمن ماه است.

,

ماهیگیر با تاکید بر اینکه ملت ایران با راهپیمایی در ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبر معظم (مدظله العالی) تجدید میثاق می کنند، بیان کرد: مردم هوشیار بار دیگر با جانشین و خلف صالح حضرت امام(ره) که یکی از ارکان های مهم جمهوری اسلامی در قانون اساسی بوده و وجه تمایز حاکمیت اسلامی با سایر روش های حکومتی است تجدید میثاق می کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: در دریای پر طوفان جهان که برای نابودی انقلاب ما کارشکنی های مختلف صورت می گیرد امام خامنه ای(مدظله العالی) با رهبری مدبرانه خود کشتی انقلاب را سال های سال در مقابل دشمنان نجات داده و ناخدایی کرده است.

,

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سناریوی دشمنان را نابود می سازد

, حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سناریوی دشمنان را نابود می سازد,

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن، اظهار کرد: نظام سلطه با به وجود آوردن فشارهای جدید از جمله تحریک برخی از افراد و گروههای ناراضی در شرایط سخت اقتصاد برجامی و تشدید تحریم های بعد از برجام در صدد جدایی مردم از حکومت هستند و ۲۲ بهمن را فرصت مناسبی برای دریافت سیگنال هایی جهت ارزیابی موفقیت برنامه های خود می دانند.

,

امام جمعه پارسیان افزود: حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال می تواند کلیه سناریوها و برنامه های دشمن را به هم ریخته و ننگ دیگری را بر پیشانی آنها بنشاند.

,

میرزایی آرزوهای دشمنان برای به چهل سالگی نرسیدن انقلاب را بی ثمر خواند و عنوان کرد: آرزوی دیرینه دشمنان انقلاب اسلامی این بود که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند در حالی که ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه های مختلف نشان دادند که پای بند نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و ان شاءالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بهت جهانیان را در بر خواهد داشت.

,

وی ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور در حماسه 22 بهمن خاطر نشان کرد: با راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضمن تجدید میثاق با رهبر انقلاب اسلامی شروع دهه پنجم انقلاب را آغاز خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه