اخبار داغ

همسر شهید مدافع حرم:

به نیابت از شهدا در راهپیمایی22 بهمن شرکت کنید/ حضور در راهپیمایی22بهمن ادامه راه شهدا است

به نیابت از شهدا در راهپیمایی22 بهمن شرکت کنید/ حضور در راهپیمایی22بهمن ادامه راه شهدا است
همسر شهید عربی گفت: مطمئن باشید اجر افرادی که در راهپیمایی ها و تجمعات دفاع از نظام و انقلاب شرکت می کنند نزد خدا و شهدا محفوظ است به نیابت از شهدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم تا شهدا نیز ما را در خونی که برای اسلام ریختند سهیم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم رضایی همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: همه شهدا از جمله شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با هدف حفظ نهضت امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب اسلامی وارد میدان جهاد شدند و برایشان فرقی نمی کرد این میدان در کدام یک از مرزهای جغرافیایی باشد.

وی گفت: میدان دفاع از انقلاب و اسلام تنها در میدان های نظامی خلاصه نمی شود بلکه میدان های اجتماعی بیشتر از میدان های نظامی تأثیرگذار است از جمله حضور در راهپیمایی ها یکی از بهترین راه هایی است که می توان با حضور در آن از آرمانی که شهدا به خاطر آن جان خود را تقدیم کردند دفاع کرد.

همسر شهید مدافع حرم بیان داشت: بسیاری از مردم آرزو می کنند که می توانستند به جبهه های مقاومت بروند و از کیان اسلام دفاع کنند اما شرایط برای همه محیا نیست پس باید در جبهه هائی که شرایط آن محیا است حضور پیدا کرد شهید عربی برای حضور در راهپیمایی های مختلف مقید بود و به دیگران هم توصیه می کرد در راهپیمایی ها شرکت کنند و مطمئناً اکنون اگر در این دنیا حضور فیزیکی داشتند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کردند شرکت در راهپیمایی22 بهمن ادامه راه شهدا است.

هیچ مشکل و دردی نباید ما را از راه اهل بیت و اسلام جدا کند

وی گفت: مطمئن باشید اجر افرادی که در راهپیمایی ها و تجمعات دفاع از نظام و انقلاب شرکت می کنند نزد خدا و شهدا محفوظ است به نیابت از شهدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم تا شهدا نیز ما را در خونی که برای اسلام ریختند سهیم کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد آن را انکار نمی کنیم اما مردم باید هوشیار باشند و بدانند این مشکلات اقتصادی برنامه و هدف دشمن است که توسط مزدوران داخلی اجرا می شود تا مردم را از انقلاب و نظام دور کنند مردمی نباید فریب این افراد را بخورند و با حضور در راهپیمایی ضمن درخواست برای رفع مشکلات اقتصادی از اصل نظام ، انقلاب و کشور دفاع کنند.

همسر شهید مدافع حرم گفت: نباید به خاطر وجود مشکلات اقتصادی که به دست دشمنان انقلاب اسلامی به وجود آمده حضور در راهپیمایی کم رنگ شود، هیچ مشکل و دردی نباید ما را از راه اهل بیت و اسلام جدا کند.

وی گفت:  در دوران دفاع مقدس پدر در جبهه بود و به اسارت درآمد و  10 سال در زندان های بعثی ها اسیر بود و من تا سن 11 سالگی پدرم را ندیده بود درد دوری از پدر درد کمی نبود ، 3 سال پیش هم دقیقاً در چنین روزهایی همسرم در دفاع از حریم اهل بیت شهید شد من سه فرزند کوچک دارم حتی اگر آنها هم فدای اسلام و انقلاب شوند و همه هستی ام را تقدیم انقلاب و اسلام کنم اگر فردای آن روز تجمع و راهپیمائی دفاع از اسلام و انقلاب باشد در آن شرکت خواهم کرد با توکل به خدا هیچ درد و مشکلی من را از راه اسلام و انقلاب جدا نخواهد کرد.

رضایی گفت: از طرف همه خانواده شهدای مدافع حرم از همه مردم می خواهیم در راهپیمایی شرکت کنند این راهپیمایی به معنای دفاع از خون شهدا است نه به معنای تائید کار مسئولان مسئله راهپیمایی 22 بهمن فراتر از یک یا چند مسئول است اتفاقاً حضور مردم در این راهپیمایی به معنای اعتراض به مسئولانی است که می‌خواهند باکم کاری و وابستگی به غرب مشکلات معیشتی برای مردم به وجود بیاورند و آن‌ها را از انقلاب و اسلام دور کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, هیچ مشکل و دردی نباید ما را از راه اهل بیت و اسلام جدا کند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه