اخبار داغ

بزرگترین جشن انقلابی جهان؛

فردا همه می آییم

فردا همه می آییم
حضور مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن علاوه بر همه پیام هایی که دارد، این پیام مهم را در خود دارد که مردم ما به این باور قلبی و بلوغ سیاسی رسیده اند که «انقلاب از خودشان است و بنابراین باید خودشان حفظش کنند.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ 22 بهمن یک خاطره نیست بلکه سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود. همچنین روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملت آزاد و سرافرازی است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و فرمایشات حضرت امام خامنه ای و استقامت مردم خداجو در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و سازش ‌ناپذیر ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

هر انقلابی در ابتدای تشکیل خود، ساختار قبلی را به هم می ریزد و برای رسیدن به اهدافش «نظام انقلابی» تشکیل می دهد و مبتنی بر آن نظام، دولت سازی و اصلاح ساختار را آغاز می کند و برای پویایی خود دو عنصر "آرمان ها" و "کارآمدی و پاسخگویی نسبت به مشکلات جامعه" را زنده نگه می دارد.

, .,

انقلاب اسلامی در دوران پرشکوه ایجاد خود، شکل گیری و نظام سازی خود توانست در جهت حفظ اصول و آرمان هایش گام برداشته و حتّی پیش تر از آن، اصول و آرمان ها را به دیگران نیز منتقل کند.

, .,

حکومت اسلامی ایران از زمان تأسیس نظامش تا امروز 40 سال را گذرانده است و در بدو ظهورش توانست ساختارهای فکری و ذهنی ایجاد شده درعالم را به هم بزند و کلیشه های غالب بر جوامع غرب و شرق را بشکند.

, .,

نگاهی به عملکرد غرب و مجامع بین المللی در سال های اخیر علیه ایران بیاندازیم متوجه افزایش غیرقابل تصور اعمال تحریم‌ها علیه کشور ایران می‌شویم. در نتیجه این تحریم‌ها ما با افزایش چند برابری نرخ ارز و طلا در کشور روبرو شدیم. غربی ها با این تصور که با افزایش تحریم‌ها علیه ایران و در تنگنا قرار دادن مردم ایران می‌توانند ایرانی‌ها را از جمهوری اسلامی رویگردان کنند هر روز بر شدت آن‌ها می‌افزایند، غافل از اینکه اعمال این تحریم‌ها نه تنها تاثیری بر دیدگاه ایرانی‌ها نسبت جمهوری اسلامی ندارد، بلکه علاقمندی آن‌ها به این نظام را افزایش می‌دهد.

, .,

امروز تصمیم گرفته اند با تمام قوا مقابل حکومت جمهوری اسلامی که در ایران برقرار شده بود، بایستند و تمام توان خود را به کار گیرند تا جمهوری اسلامی نتواند به سن کمال خود برسد. تحریم‌ها از همان ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب علیه کشور ایران اعمال شد و غربی‌ها از هر روشی برای مقابله با ایران استفاده کردند. این که صدها هزار نفر برای بقای نظام جمهوری اسلامی از چنگال دشمنان به جبهه‌های جنگ رفتند و هرگز به خانه‌هایشان بازنگشتند، یکی از مهم ترن دلایلی است که ما ایرانی را به حضور پر شکور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تشویق می‌کند.

, .,

غربی ها بارها در سخنرانی های خود اعلام کرده اند که در صورت بی تاثیر ماندن تحریم ها از گزینه حمله نظامی استفاده خواهند کرد. اما مردم ایران در راه پیمایی 22 بهمن به غربی ها اعلام می کنند که حتی اگر تمام دولت های غرب علیه ایران متحد شوند و قصد تجاوز به مرزهای این کشور را داشته باشند، جوانان امروز هم مانند جوانان نسل های پیش، سینه را در مقابل آماج تیرها دشمنان سپر می کنند و نمی گذارند که دشمن جرئت تجاوز به یک وجب از خاک کشورشان را داشته باشد.

, .,

اثبات وجود و قدرت انقلاب اسلامی با حضور در صحنه های انتخابات و راهپیمایی ها، این باور را در مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی شکل داده که باید از این موجود سراسر خیر و برکت تا پای جان دفاع کرد.

, .,

حضور مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن علاوه بر همه پیام هایی که دارد، این پیام مهم را در خود دارد که مردم ما به این باور قلبی و بلوغ سیاسی رسیده اند که «انقلاب از خودشان است و بنابراین باید خودشان حفظش کنند.» و مشارکت آنان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی باعث قطع ریشه های وابستگی، تثبیت نظام، افزایش شور و نشاط انقلابی در نسل های بعدی و تقویت ارکان نظامشان می شود به همین خاطر همه می آییم...

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه