اخبار داغ

بیانیه دانشجویان خورموج به مناسبت 22 بمهن؛

دشمنان آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهند برد

دشمنان آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهند برد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در بیانیه ای با اشاره به توطئه های دشمنان جهت براندازی نظام اسلامی، خواستار نمایش همبستگی مردم شد تا تحریم های اقتصادی استکبار جهانی را که در راستای به زانو در آوردن امت ایران اسلامی به کارگرفته شده است را بی اثر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در بیانیه ای که به مناسبت یوم الله 22 بمهن منتشر کرده با اشاره به توطئه های دشمنان جهت براندازی نظام اسلامی و پیشرفت های بی نظیر انقلاب در تمامی عرصه ها با وجود شرایط تحریم، تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان بر مستکبران را نزدیک دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

متن بیانیه به شرح زیر است.

,

باسمه تعالی

,

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد. ایام ‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

, .,

 22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

,

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادین، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه این ها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بی شماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی 40 سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است .

, .,

انقلاب اسلامی در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، در حال تحقق است و امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.

, .,

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگزار کبیر انقلاب و میثاق با حضرت آیت الله امام خامنه ای، از تمام مردم دعوت می کنند که همچون سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  که مزین و آراسته به نام سیده نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند و بار دیگر تحریم های اقتصادی استکبار جهانی را که در راستای به زانو در آوردن امت ایران اسلامی به کارگرفته شده است را بی اثر کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه