اخبار داغ

بیانیه دانشجویان دیر بمناسبت ۲۲ بهمن؛

حضور دانشجویان در جشن انقلاب، خاری در چشم دشمنان ملت خواهد بود

حضور دانشجویان در جشن انقلاب، خاری در چشم دشمنان ملت خواهد بود
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دیر در بیانیه ای بر حضور دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن جهت ارسال پیام مهم ایستادگی مردم پای آرمان های انقلاب اسلامی به دشمنان نظام اسلامی تاکید کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دیر در بیانیه ای بر حضور دانشجویان و مردم انقلابی شهرستان دیر در راهپیمایی 22 بهمن جهت ارسال پیام مهم ایستادگی مردم پای آرمان های انقلاب اسلامی به دشمنان نظام اسلامی تاکید کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقا ‏

,

« حقّ آمد و باطل نابود شد. یقینا باطل نابود شدنى است »

,

به برکت خون شهیدان، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی این نظام هستیم و بار دیگر شمیم بهمن وخاطرات شیرین سال۵۷ ودلاوری های این مرز وبوم زندہ می شود.

, , .,

امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دست و  پنجه نرم کردن مردم این دیار بامشکلات سخت وآسان و گذر از فتنه های زمانه در اوج اقتدار طلایه دارجنبش های علمی و فرهنگی، سیاسی، نظامی، و به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه و در یک کلام پناهگاہ امن آزادی خواهان ومایه عذاب ظالمان و زورگویان جهان است و این اقتدار در تمام زمینه ها از برکات انقلاب اسلامی است.

, .,

انقلابی که مردمانش با رشادت هایشان چهرہ پلید آمریکا این شیطان بزرگ ودست نشاندہ های او را نمایان کرد که بیداری جهان امروز نیز برگرفته از این انقلاب اسلامی است و وظیفه ما جوانان را بیش از پیش سنگین تر کردہ و نسبت به این قیام در چنین موقعیتی که دشمنان غربی سعی در منحوس نشان دادن این حرکت عظیم اسلامی را دارد، بی توجه نباشیم.

, .,

وبدانید که حضور ما جوانان در این میدان مایه دلگرمی تمام مستضعفان ومسلمانان جهان اسلام و خاری در چشم دشمنان این مرزو بوم و نظام خواهد بود.

,

ما دانشجویان با حضور انقلابی خود در این میدان جوابی محکم در قبال یاوہ گویی های  آمریکا وجوامع غربی خواهیم بود ونشان می دهیم که همچون شهیدان تا برقراری کامل  حکومت عدل الهی، تا آخرین قطرہ خون پشت این انقلاب و ولایت فقیه خواهیم ماند.

, .,

و در پایان بسیج دانشجویی دانشگاہ پیام نور شهرستان دیّر ضمن دعوت از همه اقشار مردم بویژہ دانشجویان مؤمن و انقلابی برای لبیک به امر رهبری و به پاسداشت از این انقلاب و برای نظام اسلامی که ثمرہ خون شهیدان است، با حضور خود در یوم اللہ ۲۲بهمن مشتی محکم بر تهدیدات آمریکا و دشمنان این انقلاب باشند.

, .,

 

,

« والسلام علی من تبع الهدی »

,

بهمن ماہ ۱۳۹۷

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه