اخبار داغ

نماینده مردم همدان در خانه ملت:

مردم در ۲۲ بهمن همه توطئه‌ها را نقش برآب می‌کنند

مردم در ۲۲ بهمن همه توطئه‌ها را نقش برآب می‌کنند
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال پرشورتر و گسترده‌تر از همیشه خواهد بود و مردم همه توطئه‌ها را نقش برآب می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرخجسته امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی همه ظرفیت‌های خود را برای جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به کار می‌بندد اظهار کرد:‌ ۳۵۰ شبکه ماهواره‌ای با تمام توان به دنبال دلسردی مردم هستند تا آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور نیابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فع,

وی افزود:‌ اما مردم با تمام دلخوری‌هایی که دارند در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن حضور یافته و پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد.

,

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه ترامپ کذاب در آستانه ۲۲ بهمن سخن از مذاکره با ایران و حضور در تهران می‌دهد، تصریح کرد: ترامپ از منافقین خط می‌گیرد و اگر راست می‌گفت از برجام خارج نمی‌شد.

,

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره معادلات جهانی را بر هم زده‌اند، ادامه داد: مردم  می‌دانند که حضور در ۲۲ بهمن ماه باعث تضعیف دشمن و تقویت امنیت کشور می‌شود.

,

خجسته خاطرنشان کرد: ‌امنیت در کنار همه توطئه‌های خارجی دستاوردی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت چرا که در ناامن‌ترین نقطه دنیا، ایجاد این امنیت مرهون ایثار، هوشمندی و حرکت‌های جهادی است.

,

وی گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال پرشورتر و گسترده‌تر از همیشه خواهد بود و مردم همه توطئه‌ها را نقش برآب می‌کنند.

,

نماینده مردم همدان در مجلس بیان کرد: امروز از بین بردن وحدت و به هم ریختن کشور توطئه‌ای است که دشمن برای ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده اما مردم همه حرکات دشمن و ناکارآمدی برخی از مسؤولان را رصد کرده و سیلی سختی به دشمن خواهند زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه