اخبار داغ

طی پیامی؛

فرماندار کلاله خواستار حضور حداکثری احاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد

فرماندار کلاله خواستار حضور حداکثری احاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد
فرماندار شهرستان کلاله با صدور پیامی از آحاد مردم ولایت مدار شهرستان برای حضور گسترده و پرشورتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن، دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، متن این پیام به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

بسمه تعالی

,

 

,

والفجر و لیال عشر

,

 

,

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب به جهان و جهانیان است.

,

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور دلاوری‌های مردمانی است که در پرتو عنایات حضرت حق و انسجام ملی و با رمز وحدت تحت لوای معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل(ره)، با هدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، از جان و مال خویش گذشتند و در برابر ظلم‌ها و بی‌عدالتی‌ها ایستادند و در نهایت بر طاغوت زمان پیروز شدند و تحقق وعده نصرت پروردگار را به چشم خود دیدند.

,

انقلاب اسلامی ایران در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد که مردم انقلابی ایران اسلامی همچون روز اول بر عهدی که با امام (ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پای بند هستند و توطئه های دشمنان را که محور آن بر فاصله گرفتن مردم از نظام قرار دارد، با حضور همیشگی خود در صحنه خنثی می کنند.

,

 

,

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان کلاله دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

,

فرخنده باد چهلمین سالگرد انقلاب تابناک و دلپذیر آینده مردم ایران با افتخار به گذشته و امید به آینده

,

 

,

محمد حمیدی فرماندار شهرستان کلاله

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه