اخبار داغ

نخستین مجتمع چندمنظوره آستان قدس رضوی در بجنورد کلنگ زنی شد

نخستین مجتمع چندمنظوره آستان قدس رضوی در بجنورد کلنگ زنی شد
مسئول ‌نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان ‌شمالی از کلنگ زنی نخستین مجتمع چندمنظوره آستان قدس رضوی در بجنورد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک محمد اکبرزاده، مسئول ‌نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان ‌شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صبح امروز نخستین مجتمع چند منظوره آستان قدس رضوی در بجنورد مرکز استان با حضور روحانیون، فرماندار، فرماندهی انتظامی و مدیران کل کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عصراترک, محمد اکبرزاده، مسئول ‌نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان ‌شمالی در گفتگو با خبرنگار,  ما,  ,  گفت: صبح امروز نخستین مجتمع چند منظوره آستان قدس رضوی در بجنورد مرکز استان با حضور روحانیون، فرماندار، فرماندهی انتظامی و مدیران کل کلنگ زنی شد.,

وی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع، زیربنای 4000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان به مدت دو سال مدت ساخت، توسط معاونت فنی، عمرانی و موقوفات آستان قدس رضوی در دست اقدام است.

,

اکبرزاده بخش درمانی، فرهنگی، مذهبی، خدمات، سالن اجتماعات، کتابخانه، داروخانه از جمله بخش های مختلف این مجتمع چند منظوره اعلام داشت.

,

وی در انتها گفت: لازم به ذکر است که استفاده از این مجتمع برای عموم مردم است و خانواده های محرومین از بخش های درمانی آن به صورت رایگان بهره مند می شوند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه