اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

قراردادها با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به نتیجه نخواهد رسید/ با همه مشکلات از عرصه انقلاب اسلامی خارج نخواهیم شد

قراردادها با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به نتیجه نخواهد رسید/ با همه مشکلات از عرصه انقلاب اسلامی خارج نخواهیم شد
کارشناس سیاسی گفت: کشور ما در قراردادهایی که با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دارد به نتیجه نخواهند رسید و تنها چیزی که اتفاق خواهد افتاد وقت کشور هدر خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با توجه به کارنامه بسیار بدی که آمریکایی‌ها در دنیا از خود به جای گذاشتند و به لحاظ ستمی که به ملت‌ها، غارت اموال، کشتار و جنگ‌هایی که در دنیا به راه انداختند، آسیب‌های فراوانی را به ملت‌ها و مردم مظلوم دنیا رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: با توجه به کارنامه بسیار بدی که آمریکایی‌ها در دنیا از خود به جای گذاشتند و به لحاظ ستمی که به ملت‌ها، غارت اموال، کشتار و جنگ‌هایی که در دنیا به راه انداختند، آسیب‌های فراوانی را به ملت‌ها و مردم مظلوم دنیا رساندند.,
 
,
آمریکایی‌ها بدترین حاکمیت سیاسی را در دنیا دارند
, آمریکایی‌ها بدترین حاکمیت سیاسی را در دنیا دارند, آمریکایی‌ها بدترین حاکمیت سیاسی را در دنیا دارند,
وی با بیان این‌که کارنامه بد آمریکایی‌ها ثابت می‌کند آن‌ها بدترین حاکمیت سیاسی را در دنیا دارند، افزود: دولت جمهوری اسلامی نیز از این مورد استثنا نیست چراکه در گذشته 50 سال تمام، حکومت شاه را در کشور ما پشتیبانی کردند و ظلم‌هایی را که به ملت ما تحمیل کردند، بخش عمده آن به گردن آمریکا است.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی با اشاره به این‌که در قرآن سوره‌ای تحت عنوان برائت از مشرکین بیان شده است، گفت: طبیعتا آمریکایی‌ها کسانی هستند که به دین مبین اسلام، مشرک هستند و باید از آن‌ها برائت بجوییم لذا شعار مرگ بر آمریکا بر همین اساس شکل گرفته است.
,
 
,
 
,
مزگی‌نژاد به فرمایش امام راحل که فرمودند "آمریکا شیطان بزرگ است" اشاره کرد و گفت: اگر ما وظیفه‌ای را که نسبت به برائت از مشرکان داریم انجام ندهیم، مسلمانی ما در دنیا مورد سوال واقع خواهد شد.
,
 
,
 
,
وی افزود: آمریکایی‌ها از یک طرف به مردم ایران ظلم کردند و از طرفی دیگر یکی از موانع مسیر پیشرفت ما بودند و هستند، بنابراین به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم به عنوان یک مسلمان بپذیریم که یک مشرک و کافر بر ما حاکمیت پیدا کند و ما کار خاصی انجام ندهیم.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم که در مقابل این طور ساختارها و کشورهای ظالم بایستیم و وظیفه مسلمانی خود را ثابت کنیم. 
,
 
,
چهل سالگی انقلاب و مصادف‌بودن با ایام فاطمیه دو ویژگی مهم 22 بهمن امسال
, چهل سالگی انقلاب و مصادف‌بودن با ایام فاطمیه دو ویژگی مهم 22 بهمن امسال, چهل سالگی انقلاب و مصادف‌بودن با ایام فاطمیه دو ویژگی مهم 22 بهمن امسال,
مزگی‌نژاد با اشاره به این‌که تمام 22 بهمن مهم بوده است، خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال 2 ویژگی دارد یکی این که ما چهل سال از انقلاب را پشت سر گذاشتیم و طبیعتا وقتی تمدن‌ها به چهل سالگی می‌رسند تازه دوره شکوفایی آن‌ها آغاز می‌شود. 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها در ابتدای سال ما را تهدید کردند در سال 1397 کاری خواهیم کرد که انقلاب اسلامی تولد 40 سالگی خود را نبیند، افزود: به خاطر این موضوع همه دوربین‌های دنیا در 22 بهمن متوجه کشور ما خواهند بود که ببینند ما خواهیم توانست تولد 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم لذا شرایط بسیار مهم است.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: دومین ویژگی که 22 بهمن امسال دارد این است که خوشبختانه با ایام فاطمیه مصادف شده است لذا یک فجر فاطمی در پیش داریم و طبیعتا حضور ما در صحنه 22 بهمن به نوعی معرف پایبندی ما به ایدئولوژی اسلامی نیز است.
,
 
,
 
,
مزگی‌نژاد تصریح کرد: 22 بهمن سال 1397 را که مصادف با 40 سالگی انقلاب است ویژه‌تر برگزار کنیم تا دشمنان احساس نکنند علی‌رغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی که داریم نسبت به انقلاب اسلامی خود نا امید شدیم یا این‌که حاضر نیستیم آن را یاری کنیم.
,
 
,
حضور ما در صحنه انقلاب اسلامی نیاز به وحدت ملی دارد
, حضور ما در صحنه انقلاب اسلامی نیاز به وحدت ملی دارد, حضور ما در صحنه انقلاب اسلامی نیاز به وحدت ملی دارد,
وی با اشاره به این‌که حضور ما در صحنه انقلاب اسلامی نیاز به وحدت ملی دارد، افزود: هر کسی در هر جایی و با هر گرایش، دیدگاه و نظر باید ایرانی بودن در او وجود داشته باشد و لازم است کنار هم بایستیم و وحدت خود را به دنیا نشان دهیم و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم. 
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: جریان وهابیت از گذشته وجود داشته و اکنون نیز ادامه دارد و یک دیدگاه بسیار خشن و ضد اسلام است که در خیلی از جاها به اسلام آسیب رسانده است.
,
 
,
 
,
مزگی‌نژاد نمونه بارز وهابیت را داعش بیان کرد و گفت: داعش یک جریانی بود که به وجود آمد و می‌خواستند حکومت اسلامی عراق و شام را تشکیل دهند اما جنایت‌هایی کردند که حتی غیرمسلمانان هم انجام نمی‌دهند.
,
 
,
 
,
وی افزود: قتل خاشقچی خبرنگار عربستان که عقاید و نظرهای خود را نسبت به حاکمیت عربستان سعودی بیان می‌کرد یکی دیگر از جنایت‌های وهابی‌ها در عربستان است.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: قتل خاشقچی و کودک شیعه اولین و آخرین جنایت آن‌ها نخواهد بود و طبیعتا در آینده ممکن است این اتفاق بیفتد لذا این اتفاقی که در عربستان افتاد، نشان‌دهنده دیدگاه تبلیغی و فضای حاکم بر ذهن افراد جامعه سعودی است که شیعیان را باید کشت و با مرگ این‌ها ما ثواب خواهیم برد و این اتفاق وحشیانه در عربستان سعودی شکل گرفت.
,
 
,
قتل کودک شیعه نشانگر فاسد بودن افکار وهابیت و حاکمیت آن‌ها در عربستان است
, قتل کودک شیعه نشانگر فاسد بودن افکار وهابیت و حاکمیت آن‌ها در عربستان است, قتل کودک شیعه نشانگر فاسد بودن افکار وهابیت و حاکمیت آن‌ها در عربستان است,
مزگی‌نژاد یادآور شد: کودکی که از اعتقادات دینی و مسلمان‌بودن چیزی متوجه نمی‌شود و به صرف این که مادرش بر پیامبر اکرم (ص) صلوات می‌فرستد توسط راننده تاکسی بی‌خرد و ملعون عربستانی به شکل فجیعی به شهادت می‌رسد این حرکت نشانگر فاسدبودن افکار وهابیت و حاکمیت آن‌ها در عربستان است.
,
 
,
 
,
وی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "من به اروپایی‌ها مانند آمریکایی‌ها اعتماد ندارم" اشاره کرد و افزود: متأسفانه آقایان و دولتمردان به سخنان رهبری گوش نکردند و رفتند تا کار خودشان را انجام دهند.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: اروپایی‌ها دقیقا ماموریت آمریکایی‌ها را ادامه می‌دهند و اگر فکر کنیم دل اروپایی‌ها برای انقلاب اسلامی ما سوخته است سخت در اشتباه هستیم و برای کسانی که هنوز فکر می‌کنند توسط اروپا می‌توانند به نتیجه برسند، متأسف هستیم.
,
 
,
 
,
مزگی‌نژاد تصریح کرد: اروپایی‌ها متوجه شدند ما دنبال حفظ جریان و سندی مانند برجام هستیم لذا آماده شدند تا هر شرطی را به ما تحمیل کنند و در واقع مسائل نظامی و موشکی ما ربطی به سایر مسائل ندارد و موضوع  FATF جدای از موضوع تعهدات آن‌ها نسبت به برجام است.
,
 
,
 
,
وی افزود: اروپایی‌ها از آن‌جایی که می‌بینند ما ایستادیم تا موضوع برجام را حل کنیم در اوج بی‌خردی موضوع نفت را در برابر غذا مطرح می‌کنند که معمولا این موضوع مربوط به کشورهای فقیر منطقه، دنیا و آفریقا است.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: کشور ما در حال توسعه و پیشرفت است و این در حالی است که سیاستمداران و دولتمردان در داخل کشور به جای این‌که فکری به حال اقتصاد کنند و مردم را از فضایی که به وجود آمده نجات دهند متأسفانه چشم به خارج از کشور دارند.
,
 
,
کشور ما در قراردادهایی که با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دارد به نتیجه نخواهد رسید 
, کشور ما در قراردادهایی که با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دارد به نتیجه نخواهد رسید , کشور ما در قراردادهایی که با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دارد به نتیجه نخواهد رسید ,
مزگی‌نژاد یادآور شد: طبیعتا کشور ما در قراردادهایی که با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دارد به نتیجه نخواهد رسید و تنها چیزی که اتفاق خواهد افتاد وقت کشور هدر خواهد رفت.
,
 
,
 
,
وی افزود: توصیه به دولتمردان این است که برگردند به عرصه داخلی و فرمایشات مقام معظم رهبری را گوش کنند، مشکلات داخلی را با همفکری دولت، مجلس، قوه قضائیه و مردم حل کنند.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند "هیچ مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد به شرط این که همت کنیم"، گفت: باید از دشمن دل ببریم چراکه دشمن خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد، باید تلاش کنیم تا این مشکلات در جامعه حل شود و انقلاب را به دنیا معرفی کنیم.
,
 
,
 
,
مزگی‌نژاد با اشاره به این‌که همه با هم 22 بهمن بار دیگر به میدان خواهند آمد، تاکید کرد: هر کسی با هر شرایطی پیر و جوان، مرد و زن، خرد و بزرگ همه بیایند تا دشمنان به نیامدن ما امیدوار نشوند.
,
 
,
با حضور ما فکرها و خواب‌های دشمن قابل تعبیر نیست 
, با حضور ما فکرها و خواب‌های دشمن قابل تعبیر نیست , با حضور ما فکرها و خواب‌های دشمن قابل تعبیر نیست ,
وی افزود: دشمنان وقتی موج جمعیت را ببینند متوجه خواهند شد فکرها و خواب‌هایی را که برای ما دیده‌اند قابل تعبیر نیست و ما به این سادگی با همه مشکلاتی که داریم از عرصه انقلاب اسلامی خارج نخواهیم شد و پشت آن را خالی نخواهیم کرد.
,
 
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: ما استوار و محکم ایستاده‌ایم و ان‌شاءالله به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد تا به سر منزل مقصود که رساندن این انقلاب به دست آقا امام زمان (عج) است، برسیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه