اخبار داغ

دانا گزارش می دهد:

بارسلونا پر افتخارترین باشگاه یک دهه اخیر

بارسلونا پر افتخارترین باشگاه یک دهه اخیر
بارسلونا بالاتر از رئال مادرید با کسب 90 جام معتبر، موفق ترین باشگاه حاضر در جمع تیم های چهار لیگ معتبر اروپایی (لالیگا، بوندسلیگا، لیگ برتر و سری آ) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بررسی تعداد جام های معتبر کسب شده توسط باشگاه های حاضر در چهار لیگ معتبر اروپایی، بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته است. بارسلونا بالاتر از رئال مادرید با کسب 90 جام معتبر، موفق ترین باشگاه حاضر در جمع تیم های چهار لیگ معتبر اروپایی (لالیگا، بوندسلیگا، لیگ برتر و سری آ) است. چندی پیش گواردیولا در یک مصاحبه رئال مادرید را در بین بهترین تیم‌های یک دهه اخیر قرار نداد. اگر عناوینی که تیم‌های اروپایی از فصل ۰۹-۲۰۰۸ به دست آوردند بررسی شود می‌توان دید که بارسلونا بالاتر از همه قرار دارد. تیم کاتالانی در این مدت ۲۸ جام فتح کرد و ۱۰ عنوان بیشتر از مادریدی دارد که در رتبه دوم دیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یونتوس سوم،پی اس جی چهارم

,

یوونتوس با فاصله نزدیک با ۱۷ جام در رتبه سوم قرار دارد و پاری سن ژرمن نیز ۱۶ بار قهرمان شده است. از لحاظ عناوین بین المللی سفیدپوشان بالاتر از همه قرار دارند. این تیم در یک دهه یازده قهرمانی به دست آورد، دو جام بالاتر از بارسلونا و ۹ عنوان بیشتر از بایرن مونیخ.

,

عناوین ملی:بارسا اول،یونتوس دوم

,

از طرفی یوونتوس و پاری سن ژرمن جزو تیم‌هایی هستند که در این مدت جام بین المللی به دست نیاورند و همه عناوینشان ملی است. اگر تنها عناوین ملی بررسی شود بارسا با ۱۹ قهرمانی در صدر قرار دارد و یوونتوس با ۱۷ و پاری سن ژرمن با ۱۶ در رتبه های بعدی دیده می‌شوند. بایرن چهار جام با بارسا فاصله دارد و این رقم برای مادرید به ۱۰ می‌رسد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه