اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

رژیم آل‌سعود در مسیر پیش‌روی انقلاب اسلامی مچاله خواهد شد/22 بهمن یک آرمان متعالی است

رژیم آل‌سعود در مسیر پیش‌روی انقلاب اسلامی مچاله خواهد شد/22 بهمن یک آرمان متعالی است
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رژیم آل‌سعود در کشورهایی مثل سوریه، حمایت از داعش و صدها جنایت هولناکی که در تاریخ شکل می‌گیرد دوام نخواهد آورد و قطعا در مسیر پیش‌رو انقلاب اسلامی اینها مچاله خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن اشاره بر شرارت و ظلم‌کردن آمریکا، اظهارکرد: علت اینکه آمریکا مظهر شرارت است ظلم و روحیه استکبار ستیزی است که ایالت متحده آمریکا در طول تاریخ تشکیل خودش تا به امروز داشته و این ظلم و روحیه استبدادی و استکباری آمریکا در طول چهل  سال انقلاب اسلامی به مرم منطقه و جهان به طور کامل اثبات شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ضمن اشاره بر شرارت و ظلم‌کردن آمریکا، اظهارکرد: علت اینکه آمریکا مظهر شرارت است ظلم و روحیه استکبار ستیزی است که ایالت متحده آمریکا در طول تاریخ تشکیل خودش تا به امروز داشته و این ظلم و روحیه استبدادی و استکباری آمریکا در طول چهل  سال انقلاب اسلامی به مرم منطقه و جهان به طور کامل اثبات شده است.,

 

,

وی افزود: امروز بعید است که کسی در سطح دولت‌های خارجی باشد و آمریکا را به عنوان نیروی مستبد، پرخاش‌جو، جنگ‌طلب و ضد حقوق بشر نشناسد. تمام کشورهایی که به نوعی این مسئله را به زبان نمی‌آورند کسانی هستند که یا تحت سلطه آمریکا هستند یا از درگیر شدن با آمریکا واهمه دارند اما در دل و به باطن تئوریسین‌ها و عالمان آنها بر این موضوع واقف هستند و گاهی نیز در بیانات خود آن را مطرح می‌کنند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظلم واضح‌تر از این است که در یمن، سوریه، بحرین، لبنان و ده‌ها کشور دیگر دنیا می‌گذرد.حتی کشورهای همسایه خود ایالت متحده آمریکا مثل کانادا و کشورهای خود اتحادیه اروپا و هم‌پیمانان با رژیم آمریکا در سراسر این کشورها دست‌ آمریکا بر توسعه طلبی، شرارت‌گری و حقوق بشر دروغین واضح و آشکار شده است.

,

 

,

ایران تنها کشوری که چهل سال در برابر آمریکا ایستادگی کرده

, ایران تنها کشوری که چهل سال در برابر آمریکا ایستادگی کرده, ایران تنها کشوری که چهل سال در برابر آمریکا ایستادگی کرده,

فلاحتی با بیان اینکه بعید است کسی این مسئله را انکار کند، عنوان کرد:  امروز خود مردم آمریکا جلوی کاخ سفید این جنگ‌طلبی آمریکا را به چالش می‌کشند و گروه‌ها و انجمن‌های مختلفی در آمریکا از حضور آمریکا در عراق ، سوریه و کشورهای مختلف شعار ضدیت سر می‌دهند.این‌ها همه نشان می‌دهد که آمریکا محور توسعه ظلم است و تنها کشوری که در مقابلش در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایستادگی کرده جمهوری اسلامی ایران بوده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: بیشترین فشارهایی که بر کشور ایران از سوی آمریکا وارد می‌شود به دلیل همین ایستاگی است. ایران دست ظلم آمریکا را در چهل سال پیش کوتاه کرده است.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرارت‌های آمریکا نسبت به مردم ایران هر روز بیشمار شده است، افزود: امروز آمریکا در بالاترین سطح دشمنی در حال دشمنی با کشور ایران است. اما مردم شریف ایران اسلامی با هوشیاری که داشته و دارند در 22 بهمن امسال نشان خواهند داد که شرارت‌های آمریکا در منطقه را محکوم می‌کنند.

,

 

,

با مقاومت از سختی‌ها به خوبی می‌گذریم

, با مقاومت از سختی‌ها به خوبی می‌گذریم, با مقاومت از سختی‌ها به خوبی می‌گذریم,

فلاحتی ادامه داد: با مقاومت از سختی‌هایی که آمریکا برای کشور ایران ایجاد کرده است به خوبی می‌گذریم و مطمئنا نظام اسلامی تاکنون پیروز بوده و بعد از این نیز پیروزتر جلوه خواهد کرد و آمریکا تا کنون شکست خورده بوده و بعد از این نیز مفتضح‌تر در جامعه جهانی دیده خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به اظهارات آمریکا مبنی بر اجازه ندان برگزار کردن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: این اظهارات به دلیل دیدگاه سیاسی تئوریسین‌های آمریکایی است.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها بر مبنای مقایسه بین انقلاب ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا گفته بودند که نخواهند گذاشت ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را برگزار کند. اتاق‌های فکر آمریکا انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب‌های دیگر دنیا مقایسه کرده  و فکر کردند با فشارهایی که بر انقلاب‌های دیگر وارد آورده، درون انقلاب‌ها را پوشالی کرده، نفوذ را در آن ایجاد کرده و با انقلاب مخملی باعث جابجایی حاکمیت شده و با ترورها و تحریم‌های مالی انقلاب‌های دیگر را به زانو درآوردند می‌توانند انقلاب اسلامی ایران را نیز مشابه این انقلاب‌ها از پای درآورند. غافل از اینکه آنچه که انقلاب را شکوهمندتر از همه انقلاب های معاصر نشان می‌دهد و بر آن باور داریم روحیه انقلابی مردم ایران بوده که بر مبنای اسلام و ذیل ولایت است.

,

 

,

فلاحتی با بیان اینکه روحیه ولایت‌پذیری و شهادت‌طلبی در متن مکتب و مشی همه حاکمیت است، خاطرنشان کرد: روحیه ولایت‌پذیری ملت ایران ریشه در تاریخ پرافتخار تشیع دارد و همه اینها شرایطی است که انقلاب اسلامی را با روحیه‌ای که مسلمانان آزادی‌خواه و حتی غیر آزادی‌خواه ایران دارد در سطح ملی در کنار هم قرار داده که از هویت خود به خوبی دفاع کنند.

,

 

,

مشکلات، انقلاب اسلامی را قوی‌تر کرده است

, مشکلات، انقلاب اسلامی را قوی‌تر کرده است, مشکلات، انقلاب اسلامی را قوی‌تر کرده است,

وی تصریح کرد: در تحلیل‌های سیاسی آمریکا مولفه‌های کشور ایران برای ماندگاری و ایستادگی به خوبی شناخته نشده و هنوز به آن باور ندارند. فکر می‌کنند با تحریم می‌توانند انقلاب ما را از بین ببرند در صورتی‌که این مشکلات، انقلاب را قوی‌تر می‌کند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان فکر می‌کردند ترورها مانع ما در پیشبرد اهداف خواهد بود اما دیدند که ترورها این ملت را آگاه‌تر کرد. فکر کردند که با تزویر و نفوذ در برخی از ارکان کشور می‌توانند مردم را نسبت به حاکمیت بد بین کنند اما دیدند که فساد به مردم معرفی و با فتنه‌گر برخورد شد و همه نقشه های آنان در حال خنثی شدن است و مملکت ایران را قوی‌تر از گذشته به جهان نشان خواهد داد.

,

 

,

فلاحتی بیان کرد: بر اساس تحلیل‌های غلط، آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید. الحمدلله امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گریم و با افتخار می‌گوییم که سالهای سال ایران روز 22 بهمن خود را جشن خواهد گرفت زمان‌هائیکه از اسرائیل و رژیم پوشالی کاخ سفید خبری نخواهد بود.

,

 

,

وی با اشاره به جنایات آل سعود و سکوت مجامع بین الملل، اظهار کرد: ریشه مجامع بین المللی در اموال و قدرتی است که از طریق منابع استعماری برای آنها تهیه می‌شود. سازمان بین الملل هیچ وقت علیه منافع آمریکا موضع جدی نمی‌گیرد و همیشه موضع‌های تصنعی و ساختگی را برای اغنای افکار عمومی می‌گیرد. رژیم آل سعود یکی از رژیم‌هایی است که تمامی قدرت آمریکا، سازمان‌های حقوق بشری و نهادهای وابسته به سازمان ملل را به واسطه نفت خود سیر دارد. طبیعی است که آنها درمقابل این رژیم همیشه ساکت باشند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کشوری که پدر به پسر در حاکمیت رحم نمی‌کند و دعواهای جدی بین شاهزادگان است هنوز حکومت، حکومت پادشاهی است در این حاکمیت بدترین ظلم‌ها شکل می‌گیرد. و یکی از این ظلم‌ها تعصب کوری است که وهابیت در آنجا حاکم کرده است.

,

 

,

فلاحتی با اشاره به قتل کودک بی‌گناه به دست وهابی سعودی، اظهار کرد:  قتل کودکی فقط به جرم اینکه مادرش شیعه است در جلوی چشمان مادر حرکتی وحشیانه بوده و دنیا نیز علیه این موضع وحشیانه سکوت کامل کرده است.

,

 

,

وی ادامه داد: مگر جریان قتل خاشقچی خبرنگار عربستانی غیر از این بود؟ اگر فیلم ویدیویی آن منتشر نمی‌شد اصلا کسی در دنیا از این فاجعه ضد انسانی که در عربستان روی داد خبر نمی‌شد. در آن جریان که دست آل سعود با حاکمیت از پادشاه عربستان گرفته تا ولی‌عهد در این حادثه دخیل بودند چنان در سکوت مجامع بین‌المللی گذشت و به جز فضای رسانه‌ای که مدت کوتاهی ایجاد شد و بعد نیز فروکش کرد هیچ صحبتی دیگر مطرح نشد. در قتل این کودک نیز قطعا همین گونه خواهد بود. آنهایی‌که از حقوق کودکان حرف می‌زند و میلیاردها دلار در سازمان ملل برای رعایت حقوق کوکان هزینه می‌کنند کجا هستند که فریاد آنها بلند نمی‌شود؟

,

 

,

رژیم آل‌سعود در مسیر پیش‌روی انقلاب اسلامی مچاله خواهد شد

, رژیم آل‌سعود در مسیر پیش‌روی انقلاب اسلامی مچاله خواهد شد, رژیم آل‌سعود در مسیر پیش‌روی انقلاب اسلامی مچاله خواهد شد,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رژیم آل‌سعود در کشورهایی مثل سوریه، حمایت از داعش و صدها جنایت هولناکی که در تاریخ شکل می‌گیرد دوام نخواهد آورد و قطعا در مسیر پیش‌رو انقلاب اسلامی اینها مچاله خواهد شد.

,

 

,

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دلیل باور به حرکت انقلابی آنها است

, حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دلیل باور به حرکت انقلابی آنها است, حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دلیل باور به حرکت انقلابی آنها است,

فلاحتی گفت: حضور مردم در عرصه‌های انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن علی رغم همه مشکلات به دلیل باوری است که به حرکت انقلابی خود دارند و این به معنای تایید برخی از بی کفایتی‌ها و بی تدبیری‌های برخی از مسئولان در کشور نیست. مردم از دولت انتظار توجه ویژه در مسائل اقتصادی و داخلی دارند و هرجایی که دولت به طور جدی ورود کرده و مجاهدانه وارد عمل شدند در آنجا مشکل را رفع شده می‌بینیم. جاهایی که مشکل داریم به دلیل بی‌توجهی به مشکل مربوطه در سطوح مختلف است.

,

 

,

مسئولان با خدمت صادقانه به مردم قدر آنها را بدانند

, مسئولان با خدمت صادقانه به مردم قدر آنها را بدانند, مسئولان با خدمت صادقانه به مردم قدر آنها را بدانند,

وی خاطرنشان کرد:  همه ما مسئولان مخصوصا مسئولان اجرایی دولت باید بدانند با خدمت صادقانه به مردم قدر آنها را بدانند.انقلاب اسلامی بر اساس خواست الهی، رأی مردم و حضور مشارکت پیش خواهد رفت.

,

 

,

آبی از اتحادیه اروپا برای ایران گرم نمی‌شود

, آبی از اتحادیه اروپا برای ایران گرم نمی‌شود, آبی از اتحادیه اروپا برای ایران گرم نمی‌شود,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما دیده و بارها تجریه کرده‌ایم که آبی از آتش کم فروغ اتحادیه اروپا برای ایران گرم نخواهد شد . اگر چه ارتباط داشتن لازم است اما به معنای وابستگی به آنها نیست.کشور ما نیز به اندازه کافی توانمندی لازم را در مدیریت خود دارد به شرط اینکه نیروی انسانی مدیر و قوی پای کاری در همه عرصه‌ها داشته باشیم. نیروهای انسانی قوی و جوانی در کشور داریم که با روحیه جهادی می‌توانند در رفع مشکلات تاثیرات فراوانی داشته باشند.

,

 

,

فلاحتی با بیان اینکه از دولت انتظار است که از این قشر استفاده بهینه کند، اظهار کرد: نباید مسائل حاشیه‌ای و سیاسی پررنگ باشد. لازم است همه در کنار هم مثل اول انقلاب برای رفاه حال مردم بیشتر تلاش و کوشش کنیم.

,

 

,

حضور در راهپیمایی22 بهمن جهت خنثی کردن عملیات روانی دشمن

, حضور در راهپیمایی22 بهمن جهت خنثی کردن عملیات روانی دشمن, حضور در راهپیمایی22 بهمن جهت خنثی کردن عملیات روانی دشمن,

وی عنوان کرد: در کنار مردم قهرمان خراسان‌جنوبی در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت می‌کنیم تا عملیات روانی دشمن را که مدت‌ها است علیه این کشور به راه انداخته خنثی کنیم و تجدید پیمانی داشته باشیم با شهیدان انقلاب اسلامی و امام شهیدان که راه‌شان پر ره‌رو است. ان‌شاءالله حضور ما خود حرکت‌های بسیار قوی در عرصه‌های اقتصادی در جهان پیرامون را به ارمغان بیاورد.

,

 

,

22 بهمن یک آرمان متعالی است

, 22 بهمن یک آرمان متعالی است, 22 بهمن یک آرمان متعالی است,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از همه مردم خراسان‌جنوبی درخواست دارم با هر نگاه و سلیقه سیاسی که دارند در کنار هم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند. 22 بهمن و راهپیمایی آن جای گروکشی‌های سیاسی، حاشیه‌ای و جنجال آفرینی‌های منطقه‌ای نیست. 22 بهمن یک آرمان متعالی است و باور بر این است وقتی که در مقابل ایران رژیمی مثل آمریکا و اسرائیل ایستاده است حضور همه ما شرط لازم برای بقای انقلاب است که ان‌شاءالله در 22 بهمن محقق خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه