اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

دشمن با بزرگنمایی مشکلات به دنبال زیر سؤال بردن انقلاب است

دشمن با بزرگنمایی مشکلات به دنبال زیر سؤال بردن انقلاب است
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دشمنان با بزرگ‌نمایی نقاط ضعف کوچک به دنبال زیر سؤال بردن انقلاب هستند و هیچ‌گاه دستاوردهای انقلاب را بیان نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملایر و آیت‌الله میرشاهولد در سینما فرهنگیان این شهر  با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در حالی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که روز ملایر به نام یک روحانی مبارز انقلابی مزین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

وی با اشاره به مبارزات انقلابی آیت‌الله میرشاهولد بیان کرد: با توجه به آیات قرآن کریم می‌توانیم آیت‌الله میرشاهولد را فرزند واقعی امام بنامیم.

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی شجاعت و دفاع از اسلام را سیره ائمه(ع) و امام خمینی و رهبری دانست و افزود: اینکه یک روحانی با شجاعت در مقابل نیروهای ستم‌شاهی بایستد و سخنرانی کند و از اسلحه های آنان نترسد نشان از اعتقادی راسخ دارد.

,

وی سؤال "انقلاب برای ما چه کرده است؟" را یک سؤال اساسی دانست و تصریح کرد: برخی این سؤال را بیان می‌کنند اما متأسفانه نه سؤال به خوبی مفهوم می‌شود و نه جواب خوبی به آن داده می‌شود.

,

حاجی بابایی افزود: قبل از پاسخ به این سؤال باید این را بدانیم که پیامبر اکرم(ص) بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ را انجام داد و ثمرات آن به خوبی برای همه مشخص است.

,

وی گفت: انقلاب ایران به دنبال این است که انقلاب پیامبر را جهانی کند و دنیا را از جهل نجات دهد.

,

نماینده مردم همدان در مجلس تعداد زیاد شهیدان در کشور را در راستای همین هدف دانست و افزود: شهید یعنی کسی که به امر خدا به جبهه می‌رود و در این راه جان خود را فدا می‌کند و همه شهدای ما این نیت را داشتند.

,

وی ادامه داد: هدف ما از انقلاب این بوده که چهره عاشورا را به دنیا نشان دهیم و تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی را برای جهانیان نمایان کنیم.

,

حاجی‌بابایی تاکید کرد: رو کردن دست ابرقدرت‌ها در دنیا، نجات کشورهایی چون سوریه، عراق، یمن و لبنان از دست استکبار و بزرگداشت اربعین با جمعیت میلیونی پس از 1400 سال از دلایل موفقیت انقلاب است.

,

وی با بیان اینکه ما در این انقلاب موفق به تربیت جوانی همچون شهید حججی شدیم، افزود: به جرأت می‌توان گفت اگر این افراد در روز عاشورا حضور داشتند حتی یکی از یاران امام حسین(ع) بودند.

,

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: در این سال‌ها مردم انواع فشارها، مشکلات، سوء مدیریت‌ها و ندانم‌کاری‌ها را تحمل کرده‌اند و این به برکت انقلاب و امنیت آن است.

,

وی گفت: مسئولان سرای مختلف قوا باید بدانند اگر مردم این مسائل را تحمل می‌کنند به خاطر آنان نیست بلکه به دلیل اعتقاد مردم به عاشورا، نظام و رهبری است.

,

حاجی بابایی قرار گرفتن در بین رتبه‌های برتر دنیا در زمینه‌های مختلف را از دستاوردهای انقلاب عنوان و اضافه کرد: ما امروز رتبه‌های برتر در صنعت موشکی، نانو، تولید علم، سلول‌های بنیادی و فناوری را داریم.

,

وی تاکید کرد: اسلام با اشرافی‌گری، رابطه با آمریکا، کوتاه آمدن در مقابل دشمنان و ابرقدرت‌ها مخالف است و در هر قسمتی که ما به اسلام توجه کردیم موفق بودیم.

,

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: دشمنان با بزرگنمایی نقاط ضعف کوچک انقلاب به دنبال زیر سؤال بردن کل انقلاب هستند و هیچ‌گاه دستاوردهای انقلاب را بیان نمی‌کنند.

,

وی ادامه داد: در این سال‌ها در بیان دستاوردها ناموفق بوده‌ایم و نتوانسته‌ایم قله‌های عظمت ایران را به تصویر بکشیم.

,

حاجی‌بابایی مشکلات موجود در کشور را مربوط مسئولان اجرایی دانست و بیان کرد: نباید این مشکلات را به نظام و رهبری مربوط دانست.

,

وی با اشاره به فعالیت 252 شبکه فارسی‌زبان ضد انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: موضع‌گیری امروز بسیار سخت‌تر از دوران جنگ تحمیلی و ابتدای انقلاب است.

,

نمانیده مردم همدان در مجلس گفت: موضع‌گیری امروز بصیرت می‌خواهد و در صدر اسلام بودند کسانی که در جنگ‌ها همراه اسلام بودند و لقب‌های زیادی گرفتند اما در جمل شکست خوردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر کسی هشت سال در کنار شهدا بود اما امروز یک قدم از راه آنان خارج شد از آنان جدا شده است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه