اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد؛

اعزام 112 زائر اولی از موقوفات سیف‌الدوله به کربلا

اعزام 112 زائر اولی از موقوفات سیف‌الدوله به کربلا
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: پس از 100 سال برای اولین بار 112 زائر اولی از موقوفات سیف‌الدوله به کربلا اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، پژمان جعفری بعد از ظهر امروز در حاشیه اعزام 112 نفر زائر اولی به کربلای معلی از موقوفه سیف‌الدوله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از 100 سال برای اولین بار نیت این واقف بزرگ ملایری اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

وی به نیت سیف‌الدوله در دستگیری و پوشاندن زائران نیازمند به کربلا گفت: پس از بازخوانی وقفنامه و تشکیل جلسات تخصصی با مدیرکل اوقاف استان این اعزام برنامه‌ریزی شد.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: این افراد کسانی هستند که تا کنون به  کربلا مشرف نشده‌اند و از طرق مختلف شناسایی ‌شده‌اند.

,

وی هزینه این اعزام را 240 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: برای هر نفر 2 میلیون و 150 هزار تومان هزینه شده و هزینه‌ گذرنامه‌های آنان را نیز اوقاف متقبل شده است.

,

جعفری گفت: این افراد در سه کاروان به همراه دو روحانی و سه مسئول کاروان و به مدت یک هفته به کربلای معلی، نجف و کاظمین اعزام می‌شوند.

,

وی به برگزاری مراسم‌های مخصوص شهادت حضرت زهرا(س) سوگواری یاس نبوی در نقاط مختلف شهرستان ملایر و امامزاده‌های شاخص اشاره و تصریح کرد: در ایام دهه فجر و در راستای موقوفات حاج رضا اسماعیلی به 487 دانش‌آموز یتیم کمک ‌هزینه تحصیلی اهدا شد.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: به مناسب چهلمین بهار انقلاب روشنایی، 40 مسجد در سراسر شهرستان از موقوفات حاج اسماعیل رضایی تأمین شد.

,

وی به پخش گلبانگ الله‌اکبر از مساجد شهرستان در شب پیروزی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: یک کاروان زیارتی نیز از موقوفه حاج مهدی‌خان ازندریانی هفته‌های آینده به کربلای معلی اعزام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه