اخبار داغ

رئیس حوزه علمیه همدان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب بدعهدی آمریکا را خواهند داد

مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب بدعهدی آمریکا را خواهند داد
رئیس حوزه علمیه همدان گفت: در روز ۲۲ بهمن آمریکا و اروپا پاسخ بدعهدی و قانون‌شکنی خود را خواهند دید و متوجه می‌شوند که ملت ایران را نمی‌توان تحقیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه ۲۲ بهمن  هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود، اظهار کرد: مردم نه با شعار بلکه با جان خود  از دستاوردهای انقلاب دفاع و حراست می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افع,

وی با اشاره به اینکه مردم ما امروز خارج از مرزهای کشور به انجام وظایف و تکالیف الهی مشغول هستند، افزود:‌ به برکت اقدامات جهادگونه ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی دست آمریکا از کشورهای دیگر منطقه نیز در حال قطع شدن است.

,

عضو خبرگان رهبری استان همدان با بیان اینکه مردم در ۴۰ سال گذشته هرگز صحنه را خالی نکردند، تصریح کرد: ملت ایران برای ادامه راه انقلاب، جمهوری اسلامی، دین و آیین خود، راه امام و مقام معظم رهبری همواره در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر خواهند شد.

,

وی اضافه کرد: در روز ۲۲ بهمن آمریکا و اروپا پاسخ بدعهدی و قانون‌شکنی خود را خواهند دید و متوجه می‌شوند که ملت ایران را نمی‌توان تحقیر کرد.

,

موسوی‌اصفهانی گفت: اروپا برای راه‌اندازی کانال مالی خواهان تصویب FATF، کنار گذاشتن برنامه موشکی است و با توطئه و نقشه‌های مختلف می‌خواهد به اهداف شوم خود را برسد.

,

وی خاطرنشان کرد: جمیع این اتفاقات باعث خواهد شد که مردم در ۲۲ بهمن حضوری پرشور و دشمن‌شکن در صحنه  داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه