اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

دولتمردان زیربار مذاکره با آمریکا و اروپا نروند/ شعار مرگ بر آمریکا شعار اصلی مردم ایران است

دولتمردان زیربار مذاکره با آمریکا و اروپا نروند/ شعار مرگ بر آمریکا شعار اصلی مردم ایران است
امام جمعه فردوس گفت: اگر دولت‌مردان در ادعایشان که ولایت‌مداری است راستگو باشند هرگز زیر بار مذاکره با آمریکا و اروپا نمی‌روند و به درون کشور تکیه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: آمریکا علیه همه انسان‌های آزاده و کشورهای مسلمان نقشه براندازی کشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان,  اظهار کرد: آمریکا علیه همه انسان‌های آزاده و کشورهای مسلمان نقشه براندازی کشیده است.,

 

,

وی افزود: آمریکا همیشه در پی براندازی حکومت اسلامی ایران بوده است.

,

 

,

حاضر مذاکره با آمریکا نیستیم

, حاضر مذاکره با آمریکا نیستیم, حاضر مذاکره با آمریکا نیستیم,

امام جمعه فردوس با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که گفتند:" آمریکا دشمن شماره یک ما است"، گفت: هرگز حاضر نیستیم با آمریکایی که دستش به خون بیش از 200 هزار شهید انقلاب اسلامی ایران آغشته شده است سازش و مذاکره کنیم.

,

 

,

بابایی ماهانی با بیان اینکه ملت ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارند و برای همیشه خط قرمزشان استکبار و در رأس آن آمریکا است، بیان کرد: این آموزه دین و انقلاب ما است که باید با طاغوت و ظالم مبارزه کنیم بنابراین شعار مرگ بر آمریکا همیشه شعار اصلی مردم انقلابی ایران است.

,

 

,

با شرکت در راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمن می‌دهیم

, با شرکت در راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمن می‌دهیم, با شرکت در راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمن می‌دهیم,

وی تصریح کرد: با توجه به دشمنی‌های آشکار 40 ساله آمریکا علیه نظام و توهین‌های مکرر سردمداران آمریکا به ملت ایران، باید با شرکت در راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمنان بدهیم.

,

 

,

امام جمعه فردویس ادامه داد: از مردم وفادار به انقلاب انتظار داریم به طور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا دشمن مأیوس شود.

,

 

,

بابایی ماهانی عنوان کرد: علت ترس دشمنان از انقلاب اسلامی این است آن‌ها می‌ترسند کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری از زیر یوغ استعمارِ استکبار دربیایند و جماهیر اسلامی را تشکیل دهند.

,

 

,

وی در خصوص قتل کودک 7 ساله به جرم شیعه بودن توسط وهابی سعودی، گفت: کودک‌کُشی و جنایت برای آمریکا و عربستان مانند آب خوردن است چرا که مستکبران جز خود کسی را آدم حساب نمی‌کنند و برای ملت مسلمان ارزش قائل نیستند.

,

 

,

امام جمعه فردوس متذکر شد: عصبانیت مستکبران به دلیل صدور انقلاب به کشورهای اسلامی است و به لطف خداوند به سزای اَعمال جنایتکارانه خود خواهند رسید.

,

 

,

بابایی ماهانی به دولت‌مردان در خصوص اعتماد به اروپا و آمریکا، توصیه کرد: اگر دولت‌مردان در ادعایشان که ولایت‌مداری است راستگو باشند هرگز زیر بار مذاکره با آمریکا و اروپا نمی‌روند و به درون کشور تکیه می‌کنند.

,

 

,

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف ملی،مذهبی و شرعی است

, شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف ملی،مذهبی و شرعی است, شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف ملی،مذهبی و شرعی است,

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، خاطر نشان کرد: به دلیل چهل‌ساله شدن انقلاب و تحقیر و توهین‌هایی که نسبت به انقلاب شده است برای شاد کردن دل امام زمان (عج)، اعتماد به نظام اسلامی و میثاق دوباره با امام، شهدا و مقام معظم رهبری تکلیف ملی، مذهبی و شرعی است که در راهپیمای 22 بهمن شرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه