اخبار داغ

دبیر مجمع طراحان طلوع در گفت‌وگو با آناج؛

غرفه «به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم» روز 22بهمن در خدمت مردم خواهد بود

غرفه «به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم» روز 22بهمن در خدمت مردم خواهد بود
همزبان گفت: هدف از برپایی غرفه در مراسم راهپیمایی، طراحی و تولید پوستر، پلاکارد و دست‌نوشته با محتوای شعارهای اوایل انقلاب و دهۀ شصت می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ،  محمدامین همزبان، دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی طلوع، با اشاره به فعالیت‌های این مجمع از برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن تبریز خبر داد و گفت: برای دومین سال غرفه هنری «به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم» را در مسیر راهپیمایی مردم تبریز دایر خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: هدف از برپایی این غرفه در مراسم راهپیمایی، طراحی و تولید پوستر، پلاکارد و دست‌نوشته با مضمون و محتوای شعارهای اوایل انقلاب و دهۀ شصت می‌باشد.
,
 
,
 
,
 
,
همزبان با بیان اینکه سال گذشته استقبال خوبی از این رویداد شد، ابراز داشت: مجمع طراحان طلوع با ابزاری همچون رنگ، اسپری، کلیشه، قلمو، شابلون، پارچه، چوب و مقوا که در ابتدای انقلاب توسط مردم در راهپیمایی‌ها حمل می‌شد، استفاده می‌کند و نوعی نوستالوژی را در بین مردم ایجاد کرده که موجب استقبال راهپیمایان می‌گردد.
,
 
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر مردمی بود این حرکت، عنوان داشت: غرفه هنری «به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم» با محوریت مردم و با کمک گرافیست‌های مجمع در راهپیمایی فردا فعالیت خواهد کرد و وجه تمایز این حرکت با سیار برنامه‌ها در مردمی بودن تهییه، ساخت و توزیع پوسترها، دست نوشته‌ها یا تولیدات دیگر است.
,
 
,
 
,
 
,
دبیر مجمع طراحان طلوع گفت: غرفه هنری «به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم» فردا 22 بهمن ماه از ساعت 8 صبح در میدان شهدا و مقابل ساختمان بانک ملی در خدمت مردم و دوست‌داران انقلاب اسلامی خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه