اخبار داغ

رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

برگزاری مسابقه عکس حماسه حضور با موضوع 40 سالگی انقلاب

برگزاری مسابقه عکس حماسه حضور با موضوع 40 سالگی انقلاب
رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مسابقه استانی عکس حماسه حضور با موضوع 40سالگی انقلاب و دستاوردهای آن در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی شروع شده و تا چهارم اسفند ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کرمی در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه مسابقه استانی عکس حماسه حضور در موضوعات برداشت آزاد از 40 سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود:  این مسابقه در بخش‌های حرفه‌ای و موبایلی شروع شده و تا چهارم اسفند ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به اهداف مسابقه استانی عکس حماسه حضور، عنوان کرد: تشویق جامعه هنری و ترغیب هنرمندان عکاس برای پرداختن به موضوعات اجتماعی برای استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال پیام به جامعه از اهداف این مسابقه است.

,

رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شرکت برای همه علاقمندان آزاد بوده و هر هنرمندی مجاز به شرکت در یک بخش از مسابقه است، اضافه کرد: عکس‌های ارسالی باید مرتبط با موضوعات فراخوان و مربوط به استان همدان باشد.

,

وی گفت: عکس‌ها باید مستند باشد، هرگونه دستکاری که سندیت عکس را مخدوش کند مجاز نیست و کراپ و تنظیم رنگ و نور و کنتراست عکس‌ها مجاز است.

,

کرمی خاطرنشان کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر 10 تک عکس ارسال کرده و برگزارکننده حق استفاده از عکس‌ها را برای چاپ در کتاب، بروشور و ... با ذکر نام عکاس خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه ارسال عکس توسط شرکت‌کننده به منزله مالکیت معنوی عکس است افزود: در صورت اثبات خلاف آن، عواقب حقوقی آن به عهده شرکت‌کننده خواهد بود.

,

رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: شرکت در مسابقه به منزله قبول مقررات بوده و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده به عهده برگزارکننده است.

,

کرمی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات خود( نام و نام خانوادگی، شماره تماس) به آدرس پست الکترونیکی [email protected]    
، از طریق فضای مجازی به   [email protected] و بر روی لوح فشرده به آدرس دبیرخانه به نشانی واقع در همدان بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان ارسال کنند.

, [email protected], [email protected],
, [email protected],

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در بخش حرفه‌ای باید با فرمت JPEG  و حجم حداقل 2MB و حداکثر 4MB باشد، افزود: آثار ارسالی در بخش تلفن همراه با کیفیت اصلی ارسال شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از   ۹۷/۱۱/۱۸ لغایت 97/12/04 ارسال کنند و مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

,

رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به زمانبندی این مسابقه گفت: داوری آثار و اعلام اسامی راه‌یافتگان  ۹۷/۱۲/۰۷ و تقدیر از برگزیدگان و اهداء جوایز، فروردین ۹۸ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی خواهد بود.

,

وی بیان کرد: جوایز نفر اول در بخش حرفه‌ای، لوح تقدیر به همراه مبلغ  ۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر دوم اعطای لوح تقدیر به همراه مبلغ  ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال و نفر سوم اعطای لوح تقدیر به همراه مبلغ  ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

,

کرمی همچنین با اشاره به جوایز در بخش تلفن همراه خاطرنشان کرد: به 10 نفر از شرکت‌کنندگان به تأیید هیأت داوران هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه