اخبار داغ

دعوت گچسارانی ها به راهپیمایی 22 بهمن/به عشق وطن ،همه می آییم+فیلم

دعوت گچسارانی ها به راهپیمایی 22 بهمن/به عشق وطن ،همه می آییم+فیلم
گچسارانی ها می گویند: استکبار جهانی باید پیام حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن را دریابد که این ملت با وجود همه سختی ها،مشکلات و تحریم های ناجوانمردانه همچنان با صلابت تر از همیشه پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،انقلاب اسلامی که در سپیده دم 22 بهمن ماه 57 در سرزمین ایران به رهبری پیامبر گونه امام (ره) طلوع کرد و "اعجاز بزرگ قرن"را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد،بی شک نگهبانی از دستآوردهای انقلاب اسلامی در وهله نخست متوقف بر شناخت و معرفت دستآوردها و سپس آسیب شناسی و اتخاذ راهکارهای مناسب و مؤثر جهت حفاظت از آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب, .,

بدون شک راهپیمائی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان از پاسداری آنها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و حضور گسترده مردم در یوم الله 22بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است. 

,

در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد نمود. 

,

در این راستا و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سراغ شهروندان گچسارانی آمدیم و در گفت‌وگو با آنها ،ضمن دعوت از آحاد ملت ،شور و شعور و اشتیاق شان را برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جویا شدیم ،که درادامه مشاهده نمایید.

,

 

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه