اخبار داغ

افتتاح داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال احمر استان البرز

افتتاح داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال احمر استان البرز
با حضور معاون جمعیت هلال کشور داروخانه تک‌نسخه‌ای و یگان موتوری هلال‌احمر استان البرز افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن صفاریه در آیین افتتاح داروخانه تک‌نسخه‌ای و یگان موتوری هلال‌احمر استان البرز، اظهار داشت: سعی داریم همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های جمعیت به رفع مشکلات هم‌وطنان بپردازیم.
وی افزود:با اقدامات انجام‌شده موفق شدیم ظرفیت پذیرش داروخانه مربوط به جمعیت هلال استان البرز را دو برابر کنیم و مدت انتظار دریافت نسخه را تا حد امکان کاهش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

صفاریه یادآور شد: با ارتقاء کیفیت داروخانه هلال می‌توانیم میزان خدمتگزاری به مردم را افزایش دهیم. طی این اقدامات فرآیندهای کنترل کیفی نسخه‌های مراجعه‌کننده  با صرف زمان کمتری انجام می‌شود و همچنین با تقویت شبکه‌های اینترنت تأیید اصالت دارو با سرعت بالایی صورت می‌گیرد.

,

به گزارش فارس، وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش سرعت و تعداد پرسنل، به کاهش زمان ختم می‌شود و درنهایت صرفه‌جویی زمان صورت خواهد گرفت.

,

داروهای تک نسخه ای داروهایی هستند که جزو لیست دارویی کشور نمی باشند ولی بنا به تشخیص پزشک نیاز مصرف آن برای بیمار ضروری می باشد. به دستور وزارت بهداشت و درمان بیماران می توانند طبق ضوابطی  از طریق داروخانه های تک نسخه ای درخواست چنین دارو‌هایی را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه