اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

علت عقب نشینی آمریکا از سوریه ترویج فرهنگ مقاومت بود

علت عقب نشینی آمریکا از سوریه ترویج فرهنگ مقاومت بود
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: علت عقب نشینی آمریکا از سوریه ترویج فرهنگ مقاومت بود و استقامت ملت سوریه را مردم ایران نهادینه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) در مراسم جشن پنجاه و هفتی‌های قرچک اظهار داشت: ایامی که پشت سر گذاشته‌ایم  ایام بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بود. امشب شب پیروزی انقلاب اسلامی است و نام و یاد خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی ایران را گرامی می‌داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب قرار داریم و دنیا چشم به ایران دوخته است و ملت ایران در سخت ترین شرایط موجود و ایام الله دهه مبارک فجر در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: مردم  ایران هنوز نشاط و شادابی پیروزی انقلاب را دارند و از نظام و انقلاب پاسداری می‌کنند.

,

سردار حسن زاده تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، مردم در آسایش، امنیت و آرامش زندگی می‌کنند؛ کشور عزیزمان ایران در چهل سال گذشته هیچ وقت سر تعظیم فرود نیاورده و مردم ایران از ارزش‌های والای انقلاب پاسداری می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب برای دشمنان نظام مهم و خیره کننده است، مردم ایران در چهل سال مورد فشار و تحریم قرار گرفتند و هشت سال جنگ را تحمل کردند و با تمام وجود این مشکلات به این دستاوردها دست یافتند، این خیلی مهم است.

,

این مقام مسؤول گفت: دشمن در جنگ هشت ساله اقدام به راه اندازی جنگ داخلی می‌کند و در چند نقطه از کشور مشکل ایجاد کرده و ندای جدایی می‌دهد و این عوامل خنثی می‌شود.

,

سردار حسن زاده یادآور شد: در هسته دفاعی بعد از پایان جنگ از نقطه صفر شروع کردیم و به همت پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم و یارانش توانستیم به سیستم موشکی دست یابیم و این موارد باعث حیرت دشمنان نظام است.

,

وی بیان داشت: میانگین سنی دانشمندان هسته‌ای ایران زیر 40 سال است و برای دشمنان نظام سخت و غیر قابل باور است و میانگین سن افراد تاثیر گذار جامعه اسلامی ایران زیر چهل سال است.

,

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: علت عقب نشینی آمریکا از سوریه ترویج فرهنگ مقاومت بود و استقامت ملت سوریه را مردم ایران نهادینه کردند.

,

سردار حسن زاده تاکید کرد: این ملت، مسوولان، دانشجویان، روحانیت، دانش آموزان، کارگران، کارمندان و سایر اقشار چه تکلیفی دارند و تکلیف این اقشار چیست، آمریکا آخرین تیر خود را به سمت ایران پرتاب کرد و آن مشکل اقتصادی است که می‌خواهد سفره مردم را کم رنگ و خالی کند و بی شک پیروز این اقدام، ملت ایران خواهد بود.

,

این مسؤول افزود: پای کار انقلاب باشیم، سختی‌ها را تحمل کنیم، قدر شناس انقلاب باشیم، قدر خانواده شهدا را بدانیم و از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنیم.

,

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهراندر خصوص گذر از سختی‌ها گفت: باید بر اصول انقلاب پا فشاری کنیم، بر عملیات روانی دشمن اهتمام داشته باشیم، آنچه که باعث پیروزی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود دامن زدن به جنگ روانی است.

,

وی در ادامه گفت: اقتدار در حوزه دفاعی باعث می‌شود دشمن عقب‌تر برود و نتواند به حریم کشور ورود کند.

,

حسن زاده خاطرنشان کرد: فردا جشن پیروزی انقلاب باشکوه‌تر برگزار می‌شود و همه بیاییم و با مشت محکم‌تر بر دهان یاوه گویان نظام و انقلاب بزنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه