اخبار داغ

شهردار کلاله آب پاکی را روی دست پیمانکار ریخت/ قراداد شرکت درصورت عدم وصول مطالبات کارگران لغو می شود

شهردار کلاله آب پاکی را روی دست پیمانکار ریخت/ قراداد شرکت  درصورت عدم وصول مطالبات کارگران لغو می شود
شهردار کلاله گفت: آخرین هشدارهای لازم به پیمانکار شرکت طرف قراداد داده شد و در صورت عدم وصول مطالبات نیروهای شهرداری کلاله، به عنوان شهردار قراداد این شرکت با شهرداری را یکطرفه لغو می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، خلیل سعدی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: آخرین هشدارهای لازم به پیمانکار شرکت طرف قراداد داده شد و در صورت عدم وصول مطالبات نیروهای شهرداری کلاله، به عنوان شهردار قراداد این شرکت با شهرداری را یکطرفه لغو می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی افزود: مطالبات کارگران از طرف شهرداری پرداخت شده است و اگر هم نیروهای شهرداری طلبی هم داشته باشند، شرکت مورد قرارداد باید مطالبات آنها را پرداخت کند.
شهردار کلاله گفت: حامی کارگران و نیروهای شهرداری هستیم و در همین راستا با این نیرو ها نشست های لازم را داشتیم و در آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت.
فیلم ذیل شامل تمامی سوالات خبرنگاران در خصوص مشکلات نیروهای شهرداری و پاسخ شهردار است که در آن برخی ابهامات روشن تر شد.

,
,
,

گفتنی است این فیلم و سوالات مطرح شده در راستای کمک به قشر کارگری و رسیدن صدای آنها به مسئولین منتشر می شود و در مطرح کردن سوالات هیچ نوع قصد و غرضی وجود ندارد(سعی شده براساس ادعای های به حق کارگران مطرح شود) و هریک از پیمانکاران در صورت خلاف واقع بودن سوالات و اظهارات خبرنگاران می توانند پاسخ خود جهت روشن تر شدن اذهان عمومی به این سایت ارسال کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه