اخبار داغ

نظرات نمایندگان استان در رابطه با حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

خیال واهی دشمنان بر باد رفت/دفاع هشیارانه مردم از عزت ملی

خیال واهی دشمنان بر باد رفت/دفاع هشیارانه مردم از عزت ملی
به واسطه چهلمین سال پیروزی، دشمنان این جریان بزرگ را با تمرکز بیشتری زیر نظر داشتند تا ببینند و بشنوند که حرف مردم در چهل سالگی چیست و امروز شنیدند که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، شعار هنوز هم، مرگ بر آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛  فجر دیگری فرا رسید و مردم با حضور حماسی خود پاسخ محکمی به توطئه ها و یاوه گویی های استکبار جهانی دادند. پاسخی که این بار بلند تر از سال های گذشته بود زیرا به واسطه چهلمین سال پیروزی، دشمنان این جریان بزرگ را با تمرکز بیشتری زیر نظر داشتند تا ببینند و بشنوند که حرف مردم در چهل سالگی چیست و امروز شنیدند که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، شعار هنوز هم، مرگ بر آمریکا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در زیر نظرات تعدادی از نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی را در مورد این حضور حماسی مطالعه می کنید.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

مردم نشان دادند که انقلاب برای آنهاست و از آن حمایت و حراست می کنند/ مسئولین با گام های موثر از خجالت مردم همیشه پشتیبان در بیایند

محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛  درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به دستاوردهای انقلاب، امروز هم راه اصلی ما همان حرف و راه امام(ره) است.

وی افزود: امروز می بینیم که مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبان نظام هستند.

حسینی با اشاره به اینکه نظام در مسیر خود در حال حرکت است تصریح کرد: مردم با عزم جدی در این راهپیمایی شرکت کردند و انشا الله مسئولین هم در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثری را بردارند تا ما از خجالت مردمی که همیشه پشتیبان نظام بودند و کمک حال تمام مسئولین هستند بیرون بیاییم.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به دشمنان نشان داد که این مردم پشتیبان نظام هستند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

این نماینده مجلس با اشاره به روح استکبارستیزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ما در مبارزه با استکبار هیچ‌گاه صحنه را خالی نکردند  و نمی‌کنند و همیشه در مقابل دشمنان به‌خصوص آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا انجام داده و فضایی که ایجاد کرده تا با فریب تبلیغاتی بگوید که مردم از نظام دوری جستند و مسائل و مشکلات باعث ایجاد شکاف و دوری بین نظام و مردم شده است، حضور امروز مردم تأثیر به سزایی در نگاه آنها دارد و از این پس این نگاه را یقیناً از بین خواهد برد.

حسینی با اشاره به اینکه مردم در این چهل سال ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند، بیان کرد: در ۲۲ بهمن امسال نیز مردم ایران برگ زرین دیگری را به انقلاب تقدیم کردند زیرا نسبت به تمام سال‌های گذشته حضوری چشمگیرتر و پرشورتر دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اعتقاددارند که این انقلاب مال آن‌هاست و باید از آن حمایت و حراست کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس:

راهپیمایی ۲۲ بهمن خیال واهی دشمنان را بر باد داد/ حضور مردم، اراده آنها در حفظ و حراست از نظام را به نمایش گذاشت

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: امروز شاهد دوران بلوغ انقلاب و ورود به چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب هستیم.

وی افزود: دشمنان ما مخصوصاً آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی، در این سال‌ها با دشمنی علیه ملت ایران سعی در شکست دادن نظام داشتند و هنوز هم از دشمنی دست برنداشتند، اما مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نیز مانند سال‌های گذشته، هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند تا پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: از مردم عزیز ایران و استان مرکزی و به‌خصوص مردم شریف شهرستان شازند تشکر می‌کنم که با راهپیمایی خود مهر تائید مجددی بر اراده ملت در حفظ و حراست از جمهوری اسلامی ایران زنند.

ابراهیمی ضمن بیان این که این حضور به‌عنوان یک رفراندوم غیررسمی است، تصریح کرد: از دید من حضور مردم در راهپیمایی‌ها به‌عنوان رفراندوم غیررسمی، تعیین‌کننده حمایت از حاکمیت است.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه خوشبختانه در برهه‌ای قرار گرفتیم که از انزوایی که دنیا برای ما طراحی کرده بود، خارج شدیم، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۳-۴ کشور مشخص به ملت ایران فشار می‌آورند و ما از انزوایی که در ابتدای انقلاب در دنیا شکل‌گرفته بود خارج شدیم.

این نماینده مجلس گفت: در ۲۲ بهمن اثبات کردیم که این خیال واهی دشمنان که می‌توانند باعث دگرگونی در نظام مدیریت کشور شوند، بیهوده است در حقیقت ملت ایران حافظ نظام است و سرنوشت ایران به دست همین ملت تعیین می‌شود و دشمنان خارجی طمع تصمیم‌گیری درباره ایران را نداشته باشند.

نماینده مردم خمین در مجلس:

حضور مردم معادلات دشمنان را به هم ریخت

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در این دوره دشمنان جمهوری اسلامی، تلاش کردند و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کردند که مردم ایران جشن چهلمین فجر انقلاب اسلامی را نبیند؛ اما به کوری چشم دشمنان، مردم باشکوه‌ترین جشن‌های پیروزی انقلاب را برگزار کردند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دشمنان معادلات بسیاری را در سر می‌پروراندند و برای تحقق آن هزینه کردند، مبنی بر اینکه بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند ولی الحمدالله موفق نشدند.

وی افزود: مردم به‌خوبی این رابطه را درک کردند و حمایت بسیار ارزشمندی از انقلاب دارند و حضور آن‌ها در راهپیمایی امسال پرشورتر و پر شکوه تر از هرسال برگزار شد.

رضایی؛ انقلاب را متعلق به همه مردم دانست و اظهار کرد: این حضور همگانی مردم در راهپیمایی، باعث ناامیدی دشمن می‌شود.

وی افزود: مردم در انقلاب اسلامی، نقش کلیدی و محوری دارند و حتماً در جهت تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب با استواری در برابر دشمن ایستاده و می‌ایستند و انقلاب را به‌پیش می‌برند.

این نماینده مجلس درباره حضور مردم خاطرنشان کرد: امسال نیز، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن مردم عزیز ایران بودیم. 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ درباره تفاوت ۲۲ امسال با سال‌های گذشته گفت: امسال چهلمین سالی است که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و ما شاهد حضور بیشتر مردم درصحنه هستیم.

وی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دیدیم که مردم چون گذشته با حضور باشکوه خود در راهپیمایی‌ها از خون شهدا پاسداری کردند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برای اینکه این انقلاب به اینجا برسد، شهدا همه زندگی خود را در این راه گذاشتند و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: درباره پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امروز نگاه همه دنیا به جمهوری اسلامی است و ما نشان دادیم که مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، خون شهدا و حریم ولایت همچنان استوار و پایدارند.

منصوری با اشاره به اینکه شرکت مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد، افزود: حضور مردم در این راهپیمایی باعث شد که دشمنان بفهمند ملت ایران همچنان منسجم هستند و تهدیدها و تحریم‌های آن‌ها، کارساز نخواهد بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:

دفاع هشیارانه مردم از عزت ملی

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با  دیار آفتاب؛ گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن هرساله تجدید بیعتی با آرمان‌های امام و شهدا و اعلام وفاداری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش شکوه ملی ماست افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک آری بزرگ و یک نه بزرگ است.

سلیمی تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌نظام جمهوری اسلامی آری می‌گویند و این حضور گسترده یعنی آری به مقاومت، آری به حفظ غیرت ملی، آری به روند رو به رشد کشور و آری به پیشرفت و توسعه، آری به استقلال، آری به جمهوری اسلامی، یک آری بزرگ به حفظ آزادی است.

وی با اشاره به اینکه این حضور یک "نه" بزرگ را در خود دارد افزود: نه به دخالت بیگانگان، نه به سلطه‌پذیری، نه به تحمیل خواسته‌های دیگران بر مقدرات کشور و نه به تفرقه است.

این نماینده مجلس با اشاره به پیام ۲۲ بهمن، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن از یک‌سو فریاد انسجام ملی و از سوی دیگر ترد کردن تفرقه و اختلاف در کشور است.

وی ادامه داد: ما در ۲۲ بهمن مرگ کسانی که به دنبال تحمیل خواسته‌های خود در کشور هستند را فریاد می‌زنیم و آن‌ها را ترد می‌کنیم.

سلیمی در توضیح شعار مرگ بر آمریکا بیان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی ترد کردن دخالت بیگانگان، ترد استعمار، ترد استبداد و حفظ و حراست از کیان ملی است.

وی گفت: شاهدیم که در چهل‌سالگی انقلاب مردم پرشورتر از سال‌های قبل به میدان آمدند و به کسانی که ۴۰ سال خواهان براندازی در کشور ما هستند، گفتند که شما نخواهید توانست بااراده یک ملت مقابله کنید.

نماینده محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به اینکه ملت ایران امنیت و غرور ملی خود را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنند بیان کرد: ملت ما امروز هشیار و بیدار است و هرچند تحریم‌ها مشکلاتی را بر ما تحمیل کرد اما عزت خود را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنیم.

سلیمی با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد عنوان کرد: برخی از مشکلات به مدیریت برخی از مسئولین برمی‌گردد و امروز مردم از مسئولین خواستند که در این روند تجدیدنظر کنند و اجازه دهند که همه ملت با همه ظرفیت به مقابله با بدخواهان کشور بروند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با این حضور پررنگ در راهپیمایی یک پیام را به دنیا مخابره کردیم و آن پیام این است که این ملت شکست‌ناپذیر، استوار و در پیمانی که با امام و شهدا بسته پایدار خواهد بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

پیام استقامت ملت به گوش دنیا رسید/ خیال باطل دشمنان نقش بر آب شد

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن به گفته امام خمینی(ره) یوم‌الله است، گفت: علاوه بر ورود انقلاب به دهه پنجم عمر خود، با توجه به شرایط حساسی که ما در سال جاری داریم، ازجمله فشارهایی که آمریکا با تحریم‌ها آورده، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کریمی اظهار کرد: این حضور گسترده‌ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام روشنی از استقامت و پایداری ملت ایران و دهن‌کجی به فشارها و تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا داد.

وی تصریح کرد: آمریکا توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی در این ۴۰ سال علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته بود و طی یک سال گذشته شدیدتر از قبل تلاش می‌کردند که ملت ایران نتواند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرد.

وی افزود: اما ملت همیشه درصحنه، با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن این آرزو و خیال باطل دشمن را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطرنشان کرد: قطعا این حضور پور شور مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، آثار گسترده‌ای در سطح بین‌المللی خواهد داشت.

انتهای پیام/

,

در زیر نظرات تعدادی از نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی را در مورد این حضور حماسی مطالعه می کنید.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:,

مردم نشان دادند که انقلاب برای آنهاست و از آن حمایت و حراست می کنند/ مسئولین با گام های موثر از خجالت مردم همیشه پشتیبان در بیایند

, مردم نشان دادند که انقلاب برای آنهاست و از آن حمایت و حراست می کنند/ مسئولین با گام های موثر از خجالت مردم همیشه پشتیبان در بیایند, مردم, مردم, نشان دادند که انقلاب برای آنهاست و از آن حمایت و حراست می کنند/ مسئولین با گام های موثر از خجالت مردم همیشه پشتیبان در بیایند,

محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛  درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به دستاوردهای انقلاب، امروز هم راه اصلی ما همان حرف و راه امام(ره) است.

, دیار آفتاب, .,

وی افزود: امروز می بینیم که مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبان نظام هستند.

, .,

حسینی با اشاره به اینکه نظام در مسیر خود در حال حرکت است تصریح کرد: مردم با عزم جدی در این راهپیمایی شرکت کردند و انشا الله مسئولین هم در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثری را بردارند تا ما از خجالت مردمی که همیشه پشتیبان نظام بودند و کمک حال تمام مسئولین هستند بیرون بیاییم.

, .,

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به دشمنان نشان داد که این مردم پشتیبان نظام هستند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

,

این نماینده مجلس با اشاره به روح استکبارستیزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ما در مبارزه با استکبار هیچ‌گاه صحنه را خالی نکردند  و نمی‌کنند و همیشه در مقابل دشمنان به‌خصوص آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند.

, .,

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا انجام داده و فضایی که ایجاد کرده تا با فریب تبلیغاتی بگوید که مردم از نظام دوری جستند و مسائل و مشکلات باعث ایجاد شکاف و دوری بین نظام و مردم شده است، حضور امروز مردم تأثیر به سزایی در نگاه آنها دارد و از این پس این نگاه را یقیناً از بین خواهد برد.

, .,

حسینی با اشاره به اینکه مردم در این چهل سال ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند، بیان کرد: در ۲۲ بهمن امسال نیز مردم ایران برگ زرین دیگری را به انقلاب تقدیم کردند زیرا نسبت به تمام سال‌های گذشته حضوری چشمگیرتر و پرشورتر دارند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اعتقاددارند که این انقلاب مال آن‌هاست و باید از آن حمایت و حراست کنند.

, .,

نماینده مردم شازند در مجلس:

, نماینده مردم شازند در مجلس:, :,

راهپیمایی ۲۲ بهمن خیال واهی دشمنان را بر باد داد/ حضور مردم، اراده آنها در حفظ و حراست از نظام را به نمایش گذاشت

, راهپیمایی ۲۲ بهمن خیال واهی دشمنان را بر باد داد/ حضور مردم، اراده آنها در حفظ و حراست از نظام را به نمایش گذاشت, راهپیمایی ۲۲ بهمن خیال واهی دشمنان را بر باد داد/ حضور مردم، اراده آنها در حفظ و حراست از نظام را به نمایش گذاشت,

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: امروز شاهد دوران بلوغ انقلاب و ورود به چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب هستیم.

, دیار آفتاب, .,

وی افزود: دشمنان ما مخصوصاً آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی، در این سال‌ها با دشمنی علیه ملت ایران سعی در شکست دادن نظام داشتند و هنوز هم از دشمنی دست برنداشتند، اما مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نیز مانند سال‌های گذشته، هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند تا پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب باشد.

, .,

این نماینده مجلس تصریح کرد: از مردم عزیز ایران و استان مرکزی و به‌خصوص مردم شریف شهرستان شازند تشکر می‌کنم که با راهپیمایی خود مهر تائید مجددی بر اراده ملت در حفظ و حراست از جمهوری اسلامی ایران زنند.

, .,

ابراهیمی ضمن بیان این که این حضور به‌عنوان یک رفراندوم غیررسمی است، تصریح کرد: از دید من حضور مردم در راهپیمایی‌ها به‌عنوان رفراندوم غیررسمی، تعیین‌کننده حمایت از حاکمیت است.

, .,

وی با ابراز خوشحالی از اینکه خوشبختانه در برهه‌ای قرار گرفتیم که از انزوایی که دنیا برای ما طراحی کرده بود، خارج شدیم، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۳-۴ کشور مشخص به ملت ایران فشار می‌آورند و ما از انزوایی که در ابتدای انقلاب در دنیا شکل‌گرفته بود خارج شدیم.

, .,

این نماینده مجلس گفت: در ۲۲ بهمن اثبات کردیم که این خیال واهی دشمنان که می‌توانند باعث دگرگونی در نظام مدیریت کشور شوند، بیهوده است در حقیقت ملت ایران حافظ نظام است و سرنوشت ایران به دست همین ملت تعیین می‌شود و دشمنان خارجی طمع تصمیم‌گیری درباره ایران را نداشته باشند.

, .,

نماینده مردم خمین در مجلس:

, نماینده مردم خمین در مجلس, :,

حضور مردم معادلات دشمنان را به هم ریخت

, حضور مردم معادلات دشمنان را به هم ریخت, حضور مردم معادلات دشمنان را به هم ریخت,

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در این دوره دشمنان جمهوری اسلامی، تلاش کردند و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کردند که مردم ایران جشن چهلمین فجر انقلاب اسلامی را نبیند؛ اما به کوری چشم دشمنان، مردم باشکوه‌ترین جشن‌های پیروزی انقلاب را برگزار کردند.

, دیار آفتاب,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دشمنان معادلات بسیاری را در سر می‌پروراندند و برای تحقق آن هزینه کردند، مبنی بر اینکه بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند ولی الحمدالله موفق نشدند.

,

وی افزود: مردم به‌خوبی این رابطه را درک کردند و حمایت بسیار ارزشمندی از انقلاب دارند و حضور آن‌ها در راهپیمایی امسال پرشورتر و پر شکوه تر از هرسال برگزار شد.

,

رضایی؛ انقلاب را متعلق به همه مردم دانست و اظهار کرد: این حضور همگانی مردم در راهپیمایی، باعث ناامیدی دشمن می‌شود.

,

وی افزود: مردم در انقلاب اسلامی، نقش کلیدی و محوری دارند و حتماً در جهت تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب با استواری در برابر دشمن ایستاده و می‌ایستند و انقلاب را به‌پیش می‌برند.

,

این نماینده مجلس درباره حضور مردم خاطرنشان کرد: امسال نیز، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن مردم عزیز ایران بودیم. 

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:,

حضور مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد

, حضور مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد, حضور مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد, حضور مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ درباره تفاوت ۲۲ امسال با سال‌های گذشته گفت: امسال چهلمین سالی است که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و ما شاهد حضور بیشتر مردم درصحنه هستیم.

, دیار آفتاب,

وی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دیدیم که مردم چون گذشته با حضور باشکوه خود در راهپیمایی‌ها از خون شهدا پاسداری کردند.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: برای اینکه این انقلاب به اینجا برسد، شهدا همه زندگی خود را در این راه گذاشتند و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند.

,

وی ادامه داد: درباره پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امروز نگاه همه دنیا به جمهوری اسلامی است و ما نشان دادیم که مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، خون شهدا و حریم ولایت همچنان استوار و پایدارند.

,

منصوری با اشاره به اینکه شرکت مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد، افزود: حضور مردم در این راهپیمایی باعث شد که دشمنان بفهمند ملت ایران همچنان منسجم هستند و تهدیدها و تحریم‌های آن‌ها، کارساز نخواهد بود.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:,

دفاع هشیارانه مردم از عزت ملی

, دفاع هشیارانه مردم از عزت ملی, دفاع هشیارانه مردم از عزت ملی,

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با  دیار آفتاب؛ گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن هرساله تجدید بیعتی با آرمان‌های امام و شهدا و اعلام وفاداری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

, دیار آفتاب,

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش شکوه ملی ماست افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک آری بزرگ و یک نه بزرگ است.

,

سلیمی تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌نظام جمهوری اسلامی آری می‌گویند و این حضور گسترده یعنی آری به مقاومت، آری به حفظ غیرت ملی، آری به روند رو به رشد کشور و آری به پیشرفت و توسعه، آری به استقلال، آری به جمهوری اسلامی، یک آری بزرگ به حفظ آزادی است.

,

وی با اشاره به اینکه این حضور یک "نه" بزرگ را در خود دارد افزود: نه به دخالت بیگانگان، نه به سلطه‌پذیری، نه به تحمیل خواسته‌های دیگران بر مقدرات کشور و نه به تفرقه است.

,

این نماینده مجلس با اشاره به پیام ۲۲ بهمن، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن از یک‌سو فریاد انسجام ملی و از سوی دیگر ترد کردن تفرقه و اختلاف در کشور است.

,

وی ادامه داد: ما در ۲۲ بهمن مرگ کسانی که به دنبال تحمیل خواسته‌های خود در کشور هستند را فریاد می‌زنیم و آن‌ها را ترد می‌کنیم.

,

سلیمی در توضیح شعار مرگ بر آمریکا بیان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی ترد کردن دخالت بیگانگان، ترد استعمار، ترد استبداد و حفظ و حراست از کیان ملی است.

,

وی گفت: شاهدیم که در چهل‌سالگی انقلاب مردم پرشورتر از سال‌های قبل به میدان آمدند و به کسانی که ۴۰ سال خواهان براندازی در کشور ما هستند، گفتند که شما نخواهید توانست بااراده یک ملت مقابله کنید.

,

نماینده محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به اینکه ملت ایران امنیت و غرور ملی خود را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنند بیان کرد: ملت ما امروز هشیار و بیدار است و هرچند تحریم‌ها مشکلاتی را بر ما تحمیل کرد اما عزت خود را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنیم.

,

سلیمی با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد عنوان کرد: برخی از مشکلات به مدیریت برخی از مسئولین برمی‌گردد و امروز مردم از مسئولین خواستند که در این روند تجدیدنظر کنند و اجازه دهند که همه ملت با همه ظرفیت به مقابله با بدخواهان کشور بروند.

,

وی خاطرنشان کرد: امسال با این حضور پررنگ در راهپیمایی یک پیام را به دنیا مخابره کردیم و آن پیام این است که این ملت شکست‌ناپذیر، استوار و در پیمانی که با امام و شهدا بسته پایدار خواهد بود.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:,

پیام استقامت ملت به گوش دنیا رسید/ خیال باطل دشمنان نقش بر آب شد

, پیام استقامت ملت به گوش دنیا رسید/ خیال باطل دشمنان نقش بر آب شد, پیام استقامت ملت به گوش دنیا رسید/ خیال باطل دشمنان نقش بر آب شد,

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن به گفته امام خمینی(ره) یوم‌الله است، گفت: علاوه بر ورود انقلاب به دهه پنجم عمر خود، با توجه به شرایط حساسی که ما در سال جاری داریم، ازجمله فشارهایی که آمریکا با تحریم‌ها آورده، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

, دیار آفتاب,

کریمی اظهار کرد: این حضور گسترده‌ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام روشنی از استقامت و پایداری ملت ایران و دهن‌کجی به فشارها و تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا داد.

,

وی تصریح کرد: آمریکا توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی در این ۴۰ سال علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته بود و طی یک سال گذشته شدیدتر از قبل تلاش می‌کردند که ملت ایران نتواند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرد.

,

وی افزود: اما ملت همیشه درصحنه، با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن این آرزو و خیال باطل دشمن را نقش بر آب کرد.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطرنشان کرد: قطعا این حضور پور شور مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، آثار گسترده‌ای در سطح بین‌المللی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه