اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات:

افزیش ۲۰ درصدی برای همه پایه‎های حقوقی کارگران و کارمندان آسیب‌زا است

افزیش ۲۰ درصدی برای همه پایه‎های حقوقی کارگران و کارمندان آسیب‌زا است
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آسیب‌های افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم کمیسیون تلفیق برای افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزدها در سال 98، گفت: این میزان افزایش حقوق ناعادلانه است و فاصله طبقاتی اقشار ضعیف با پردرآمدها را بیشتر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در تشریح علت ناعادلانه بودن افزایش 20 درصدی حقوق‌ها در سال 98، اظهار داشت: افزایش 20 درصدی فله‌ای و بی ضابطه حقوق و دستمزد در سال آینده موجب می‌شود تا آن دسته از حقوق‌بگیرانی که حقوق‌های بالاتری دارند، با‌لطبع از افزایش حقوق بیشتری نیز برخودار شودند که این مسئله به هیچ‌وجه عادلانه نیست.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در بررسی لایحه بودجه 98 در مجلس در میزان چگونگی افزایش حقوق‌ها و دستمزد در سال آینده تجدیدنظر خواهد شد، افزود: پیشنهادات متعددی درباره میزان و چگونگی افزایش حقوق و دستمزدها در سال آینده از سوی نمایندگان مطرح است که در حین بررسی بودجه به آنها پرداخته خواهد شد.

,

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع نمایندگان مجلس با افزایش حقوق‌ها و دستمزد در سال آیندم مخالف نیستند، اما این در شرایطی باید صورت گیرد که موجب ناعدالتی نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه