اخبار داغ

آغاز حماسه دشمن شکن مردم لرستان؛ 22 بهمن تماشایی شد

آغاز حماسه دشمن شکن مردم لرستان؛ 22 بهمن تماشایی شد
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور پرشور مردم در استان لرستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شده و مردم ولایتمدار و سلحشور لُر، پرشورتر از سال‌های گذشته به میدان آمده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مردم غیرتمند لرستان امروز را به شکرانه عظمت و اقتدار 40 ساله انقلاب با وحدت و همدلی جشن می‌گیرند و با حضور قاطعانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان و فتنه گران خواهند داد.

,

 

,

, ,

 

,

امروز از زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و دانش‌آموز، کارگر و کارمند و... آمده‌اند، امروز گرمای وحدت و انسجام مردم است که مردم را در این روز سرد به خیابان‌ها کشانده و یکپارچه فریاد "الله اکبر" سر می‌دهند.

,

 

,

مردم همیشه درصحنه استان لرستان گرد هم آمده‌اند تا چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند و برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار این استان بیفزایند.

,

 

,

 

, ,

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر وفاداری به‌نظام و انقلاب و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است؛ امروز همه آمده‌اند تا هم‌صدا باهم پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسانند.

,

 

,

مردم استان لرستان از ساعت‌های ابتدایی صبح آماده برپایی این راهپیمایی بودند تا بار دیگر نشان دهند پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه هستند و با مشت‌هایی گره‌کرده و سردادن شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "22 بهمن‌ماه یوم‌الله یوم الله" با ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر به آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویند.

,

در حال تکمیل...

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه