اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی آمریکا و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت

شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی آمریکا و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: امروز در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته حضور پیدا کردند و ان شاءالله شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی آمریکا و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: آمریکا به عنوان یک جنایتکار غرب دستش به خون آحاد ملت ایران و ملت‍‌های عالم آغشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: آمریکا به عنوان یک جنایتکار غرب دستش به خون آحاد ملت ایران و ملت‍‌های عالم آغشته شده است.,

 

,

وی افزود: آمریکا یک متجاوز در جهان اسلام است و افتخار می‌کنیم که برای همیشه مرگ بر آمریکا بگوییم و خواهیم گفت.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته حضور پیدا کردند و ان شاءالله شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی آمریکا و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.

,

 

,

ان‌شاءالله 100 سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت

, ان‌شاءالله 100 سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت, ان‌شاءالله 100 سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت,
علیرضا خندان‌رو مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری ما گفتند آمریکا ام‌الفساد غرب است.
, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: در 40 سال گذشته بیشترین ضربه را آمریکا به انقلاب ما زده است و همیشه با انقلاب ما دشمنی کرده و وظیفه همه ما است که مرگ بر آمریکا بگوییم.
,
 
,
خندان‌رو اذعان کرد: دشمنان خواب‌های باطل زیادی می‌بینند و توهمشان زیاد است. قطعا نمی‌توانند کاری کنند و ان‌شاءالله 50 سالگی و 100 سالگی انقلاب را هم خواهیم دید.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه