اخبار داغ

پوشش خبری سخنرانان مراکز استان‌ها در راهپیمایی 22 بهمن؛

چهلمین سال پیروزی انقلاب دوره امیدآفرینی است/کلید حل مشکلات مردم، بازگشت به ارزش‌های سال 57 است/مشکلات داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد

چهلمین سال پیروزی انقلاب دوره امیدآفرینی است/کلید حل مشکلات مردم، بازگشت به ارزش‌های سال 57 است/مشکلات داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد
سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز خلق این حماسه باشکوه توسط ملت ایران و این اراده‌های آهنین را ستودند و نقشه آمریکا و همپیمانانش را نقش برآب خواندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه خداوردیان ـ راهپیمایی 22 بهمن در سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد و ملت ایران بار دیگر برای انقلاب عزیز خود سنگ تمام گذاشتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز خلق این حماسه باشکوه توسط ملت ایران و این اراده‌های آهنین را ستودند و نقشه آمریکا و همپیمانانش را نقش برآب خواندند.

,

 

,

وزیر اقتصاد در مازندران:
دشمن با هیچ حربه‌ای توان خارج کردن مردم از صحنه را ندارد

, وزیر اقتصاد در مازندران:
دشمن با هیچ حربه‌ای توان خارج کردن مردم از صحنه را ندارد
, مازندران,
,

به نقل از بلاغ، فرهاد دژپسند صبح امروز در جمع راهپیمایان مرکز مازندران، اظهار کرد: خوشبختانه حضور مردم در شهرهای مختلف مازندران خیلی پُرشور بود که این نشان می‌دهد که مردم همواره پشت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی با بیان اینکه مردم با این حضور بنا دارند از انقلاب اسلامی همانند گذشته حمایت کنند و در مقابل دشمنان نظام با جدیت تمام بایستند،خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم به مسؤولان این است با وجود اینکه با سختی‌ها مواجه هستند اما اراده در حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی خدشه‌ای برنمی‌دارد.

درژپسند با اشاره به اینکه سلام و درود به امام شهدا و سلام به مقام معظم رهبری سکان‌دار انقلاب اسلامی ایران که با مقاومت خویش در کنار نظام اسلامی ایران ایستادگی کردند، ادامه داد: مردم با تمام مشقات و سختی‌ها در کنار نظام هستند و حاضر به عقب‌نشینی نیستند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه پیام حضور مردم این است که ما همواره ایستاده‌ایم و این پیام را به جهانیان صادر می‌کند، ما همان‌های هستیم که انقلاب اسلامی را با وحدت و پشتکار به پیروزی رساندیم و ژاندارم منطقه را سرگون کردیم،خاطر نشان کرد: مردم با ایمان و اراده آهنین بزرگترین قدرت منطقه را به زانو درآوردند، امروز مردم ایران قدرت نظامی برتر در منطقه هستند نه از موضع جنگ بلکه از نگاه تدافعی است.

دژپسند یادآور شد: امروز سالگرد انقلابی است که چهل سال قبل به پیروزی رسید و روز کمال جمهوری اسلامی ایران است و نظام اسلامی به موضعی رسیده که دنیا بداند که اگر جمهوری اسلامی قرار باشد جواب منفی و مثبت بدهد خودش تصمیم گیرنده است.

وی ادامه داد: ایران در منطقه و جهان به جایگاهی رسیده است که در منطقه نمی‌توان برنامه‌ای تدارک دیده شود مگر اینکه نقش جمهوری اسلامی در برنامه دیده شود.
وزیر اقتصاد یادآور شد: ایران ثابت کرده که با اقتدار مانع اجرای برنامه‌ها اغیار شده است، برنامه‌های شوم دشمن در سوریه و عراق نقش برآب شده است.

دژپسند اضافه کرد: در سلول‌های بنیادی و انرژی هسته و توان موشکی و در صنعت هوا و فضا و تولید علم و رشد مقالات علمی جایگاه بسیار رفیعی داریم و این از اراده که از ابتدای پیروزی انقلاب حاکم شده است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در مرتبه‌ای قرار گرفته است که به هیچ کسی حق تسلط به هیچ کشور را نمی‌دهد.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه امروز نظام ما که 40 ساله شد مقام معظم رهبری فرمان ایجاد کرسی‌های اندیشه‌ورزی و آزاداندیشی را داده است، یادآور شد: امروز به جایگاهی رسیدیم که رهبر گفتند امکان نقد و بررسی کارشناسی دیدگاهی ایشان هم وجود دارد.

دژپسند با اشاره به اینکه مردم ما در فرهنگ عاشورا بزرگ شدیم انقلاب اسلامی را بهتر درک می‌کنند، اضافه کرد: یک سؤال امروز وجود دارد که آیا شرایط اقتصادی سخت نیست؟ آیا بیکاری و گران فروشی وجود ندارد، اما باید ببینیم چرا، مردم در جریان کارکردهای نظام اسلامی هستند، انقلاب ما پیروز شده بود و هنوز نظام اسلامی کامل مستقر نشده بود که توطئه‌ها یکی پس از دیگری در کشور شروع شده است، مگر یادمان رفت داستان هفت تیر که زمینه به شهادت رساندن مسؤولان نظام را فراهم کردند.

وی یادآور شد: دشمن از همه ظرفیت‌های قومی و منطقه استفاده کرده است که نظام را به زانو درآورد، حمله آنها در طبس به شکست منتهی شده است.

دژپسند با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند ما در جنگ به پیروزی رسیدیم ولی تبعات 100 میلیارد دلاری آن دامنگیر کشور شده است، گفت: فرصت‌های که باید به آبادانی و عمرانی کشور تخصیص می‌‎کرد از بین رفت، پس از جنگ کل امکانات باید بسیج می‌شد که کم و کاستی‌ها جبران شود.

وی با بیان اینکه ممکن است اعلام کنیم که سایر کشورها هم جنگ داشتند، اما باید توجه کرد که پس از جنگ دشمنی‌ها برعلیه این کشورها به اتمام رسید، افزود: دشمنی‌ها بر علیه کشور ما به هر شیوه ادامه داشته است، تحریم یکی از حربه‌های دیگر دشمن بوده است.

وزیر اقتصاد اضافه کرد: با وجود مشکلات جشنواره طرح‌های عمرانی را در کشور برپا کردیم، تورم حتی تا یک رقم پیش رفته است، توانستیم بخشی از عدم تعادل‌ها را کاهش دهیم، در چهل سال با تمام مشکلات به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردیم.

درژپسند با اشاره به اینکه تورم یک رقمی را در دوران دفاع مقدس تجربه کردیم، در دروه‌ جنگ رشد اقتصادی دو رقمی داشتیم، این ملت هر موقع فرصت پیدا کند تمام توان را برای بهبود اقتصاد بسیج می‌کند، اضافه کرد: اراده آحاد ملت اگر به امری تعلق بگیرد به سرانجام می‌رسد، با روی کار آمدن فردی مانند ترامپ که عاری از تعهد به توافق بین‌المللی است نه فقط برای ایران بلکه برای سایر کشورها این مزاحمت‌ها وجود داشت، ترامپ به بسیاری از مذاکرات حکام آمریکا پشت پا زد و حتی به کودکان هم رحم نکرد.

وی ادامه داد: ترامپ اساسا هیچ چهارچوبی در کار ندارد و با این روش می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورد اما غافل از اینکه این ملت پیامی که دارد هرگز نمی‌شود برای او است.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه آمریکا مانع از نقل و انتقال ارزی به کشور شده است و تلاش دارد با تحریم‌های پولی و مالی دست به توطئه اقتصادی زده است، گفت: ما با وجود سختی‌ها 1.5 میلیارد دلار با دستور رهبر انقلاب و یک‌میلیارد دلار هم از محل صندوق برای اشتغال گذاشتیم و اگر آمریکا منابع مالی را به کشور مسدود کند ما باید با اتکا به توان داخلی با دشمن مقابله کنیم.

دژپسند ادامه داد: تورم ماهانه در کشور از آبان روند نزولی دارد ولی به این معنی نیست که تورم کاهش پیدا کرده است، دولت در حال مدیریت است تا سرمایه‌گذاری افزایش داشته باشد، دولت تلاش می‌کند با اندک کاسب‌نما را مقابله کند، چهارشنبه به گمرک ماموریت داده شده که با ارز دولتی گوشت را وارد بازار کشور کند اما برخی‌ها به دنبال احتکار این گوشت‌ها هستند.

وی یادآور شد: 21 میلیون تن گوشت در گمرک وجود دارد که وارد بازار می‌شود، برخی‌ها به جای ایثار به دنبال سوء استفاده هستند تعداد آنها کم است، اگر عرضه می‌شد این دغدغه در کشور وجود نداشته است.

دژپسند یادآور شد: دشمن بداند با این روش‌ها نمی‌تواند مردم را از صحنه خارج کند، حضور مردم در راهپیمایی به معنی نیست که روی عملکرد دقت بیشتر نداشته باشیم، ما باید پشت نظام باشیم و خواب آشفته آنها تعبیر نشود.

, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

فرمانده کل ارتش در تبریز:
مشکلات داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد/ ملت ایران ذلتِ سازش را نخواهد پذیرفت/ هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است

, فرمانده کل ارتش در تبریز:
مشکلات داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد/ ملت ایران ذلتِ سازش را نخواهد پذیرفت/ هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است
, تبریز,
,

به نقل از آناج: امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در جمع صدها هزار نفری مردم تبریز با قدردانی از حضور پر شور مردم در مراسم 22 بهمن تبریز، اظهار داشت: خدا را سپاسگذارم که توفیق داد این سرباز کوچک ارتش اسلام قطره‌ای از اقیانوس مردم تبریز باشد.

,

وی ادامه داد: آذربایجان افتخار شیعه و ایران است و تاریخ، تبریز را همیشه به خاطر ۲۹ بهمن ۵۶ که با یاد شهدای قم آتش انقلاب را شعله‌ور کرد و مبدا چهلم‌هایی شد که طومار پهلوی را به هم پیچید، به خاطر خواهد داشت.

,

فرمانده کل ارتش با اشاره به برگزاری مراسم چهلم شهدای انقلاب توسط مردم تبریز، تاکید داشت: تبریز غیور در ۲۹ بهمن، مراسم چهلمین روز را پایه گذاشت و امروز  در ۲۲ بهمن ۹۷ پرچم پرافتخار چهلمین سال را پرشکوه‌تر از هر سالی به اهتزاز در آورد.

,

وی با بیان اینکه نقش تبریز در طول تاریخ بی بدیل بوده است، عنوان داشت: هویت تبریز با آزادگی، وطن خواهی، میهن دوستی و دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت پیوند ناگسستنی داشته و دارد.

,

سرلشکر موسوی افزود: آن زمان که بیشتر مردم جهان، آشنایی چندانی با ارزش‌های انسانی نداشتند؛ تبریز و مردمش، طلایه‌دار مشروطیت و مبارزه با استبداد داخلی و خارجی بودند.

,

سخنران ویژه مراسم 22 بهمن تبریز با اشاره به رشادت مردم آذربایجان در دوران دفاع مقدس، ابراز داشت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی، مردم تبریز همواره مایه روشنی چشم، تکیه‌گاه امیدِ انقلاب و ایران اسلامی بوده‌اند.

,

وی ادامه داد: تنها در هشت سال دفاع مقدس مردم آذربایجان شرقی، بیش از ده هزار شهید و ۲۳ هزار جانباز سهم تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند.

,

فرمانده کل ارتش با اشاره به دشمنی استکبار با ملت ایران تصریح کرد: امروز چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ما بیش از ۱۴۶۰۰ روز را پشت سر گذاشته‌ایم و ۱۴۶۰۰ روزی که دشمنان قسم خورده ایران، هر روز یک خباثت و توطئه جدید و یا تحریم و تهدید جدی را بر این ملت بزرگ تحمیل کرده‌اند اما در مقابل آنان با هدایت خدا با راهبری رهبر فرزانه انقلاب همواره پیروز شده‌ایم.

,

وی ادامه داد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا رو در روی این ملت ایستاده لیکن ما با خداییم و به همین دلیل وعده و نیت شیطان محقق نخواهد شد.

,

سرلشکر موسوی با بیان اینکه مشکلات در کشور وجود دارد اما نباید مایوس شد، تاکید داشت: ما سختی و مشکلات داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد، این سختی‌ها در تاریخ کشور و صدر اسلام وجود داشته اما با این همه با اتحاد و یکپارچگی این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

,

وی افزود: مردم می‌دانند هزینه سازش بیشتر از مبارزه است و ملت ایران ذلت سازش را نخواهد پذیرفت.

,

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مشکل ما با نظام سلطه ریشه در باور و اعتقادات ملت ایران دارد، اظهار داشت: نظام سلطه به دلیل اینکه می‌داند اسلام ناب اگر به گوش همه برسد مبانی‌اش از بین خواهد رفت، به همین دلیل با ملت ایران مشکل دارد.

,

وی تاکید داشت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا به دنبال دنیای ذلیل، خوار و مطیع است و ار همین رو کشورهای حامی خود را به گاو شیر دِه تشبیه می‌کند.

,

موسوی با تذکر به برخی از حامیان مذاکره با آمریکا عنوان داشت: بعضی‌ها تصور نکنند که تقابل انقلاب اسلامی با آمریکا، تقابل تاکتیکی است بلکه این تقابل ریشه دار است و پذیرفتن و هضم شدن در نظام سلطه به معنای پذیرفتن شیطان است که نتیجه‌ای جز نابودی به همراه نخواهد داشت.

,

سخنران مراسم 22 بهمن تبریز با بیان اینکه ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا به پیروزی رسیده است، گفت: شکست نظام سلطه مقابل انقلاب اسلامی رقم خورده چراکه مهمترین دستاورد انقلاب استقلال و آزادی است که به آن رسیده‌ایم و زمانیکه این تفکر برای دیگر کشورها الگو شود، فاتحه نظام سلطه خوانده خواهد شد.

,

 

,

سردار سلامی در شهرکرد:
سیاست‌های ما ثابت نیست به افکار دشمنان‌مان بستگی دارد/اگر شرارت‌هایتان ادامه یابد محوتان خواهیم کرد

, سردار سلامی در شهرکرد:
سیاست‌های ما ثابت نیست به افکار دشمنان‌مان بستگی دارد/اگر شرارت‌هایتان ادامه یابد محوتان خواهیم کرد
, شهرکرد,
,

به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اظهار کرد: شما مردم شهرکرد امروز بر بام ایران ایستاده‌اید تا شکوه یک نبرد چهل ساله را جشن بگیرید.

وی افزود: شما مردم شهرکرد همچون سرزمین‌تان رفیع و سربلند و سرافراز هستید.

سردار سلامی بیان داشت: برای من افتخار، شرف و فضیلتی است از جانب خدا که در جمع پرشور، مومن و آگاه شما مردان و زنان باشم.

وی با اشاره به اینکه امروز چهلمین سالروز طلوع اسلام، استقلال و آزادی بر این سرزمین و روز آزادی این ملت از اسارت دنیای مدرن استکبار است افزود: امروز، روز تجلی آگاهی و ایمان این ملت برای در هم شکستن استبداد و استعمار در این سرزمین است.

وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن، فجر پایان شب ظلمانی تاریخ و قیامتی دنیایی‌ست که ملت ما از اسارت خارج شد و روز میلاد نوین ایران برای بازیابی شخصیت، منزلت و هویت خویش بر این عالم است.

سردار سلامی گفت: ما امروز احیا، عزیز، مقتدر و آزاد و بر سرنوشت خود مسلط شدیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی انقلاب ما پیروز شد بزرگ‌ترین شکست تاریخی بر پیکره دشمن وارد آمد بیان داشت: ما امروز آمدیم تا به روح بلند و جاودانه انقلاب، پیام‌آور رحمت و آزادی و اقتدار بر این ملت و امت درود و سلام الهی نثار کنیم.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه سقوط شاه اولین شکست برای استکبار بود تصریح کرد: اولین سیلی محکم آن‌قدر قوی و نیرومند بود که بعد از آن تا به امروز دنیای استکبار نتوانسته است هیچ غلطی بکند.

وی یادآور شد: استکبار احساس کرد که در جهان قدرتی نوین و نیرومند به نام اسلام به وجود آمد، که اگر مقابل آن نایستد قدرتی نیرومند بخشی از سیاره زمین را تحت تاثیر سیاره خویش قرار خواهد داد.

سردار سلامی افزود: دشمن همه قدرت خود را به صحنه آورد تا انقلاب ملت ایران را شکست دهد اما شکوه بزرگ و عظمت جاویدان انقلاب اسلامی ملت ایران را می‌توان در پرتو ولایت دید و در مقابل همه قدرت‌های بزرگ ایستاد.

وی عنوان کرد: ملت ایران اثبات کرد اسلام می‌تواند بر جهان حکومت کند و مستضعفان را حمایت کند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ایران لانه جاسوسی آمریکا را اشغال کرد و آن‌ها را از ملت ایران فراری داد و ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: ایران سیلی‌های محکمی بر صورت آمریکا زده است و بارها و بارها به دنیا نشان داده است که می‌توان آمریکا را برای چندمین بار تحقیر کرد.

وی تاکید کرد: دشمن همه جا بر سر راه ما ایستادند و می‌خواستند کشور ما را تجزیه کنند اما ایران ایستاد و اتحاد، انسجام، قدرتمندی و صلابت این سرزمین را یکپارچه حفظ کرد.

سردار سلامی با اشاره به تلاش آمریکا برای تجزیه این کشور با توطئه‌های متعدد و شکست‌های پی‌درپی آن‌ها اضافه کرد: آن‌ها احساس کردند ملت ایران قادر نیست جنگ با مقیاس جهانی را کنترل کند و خواهد شکست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان یک جنگ هشت ساله را با پیوستگی و همبستگی همه قدرت‌های نیرومند جهان علیه ایران آغاز کردند و یک جنگ بزرگ را بر ملت ایران تحمیل کردند، تصورشان این بود ما در جنگ تسلیم می‌شویم و آن‌ها کشور ما را دوباره اشغال کرده و سرنوشت کشورمان را به دست خواهند گرفت، اما دوباره امام ایستاد و ملت زیباترین جلوه همبستگی پس از عاشورا را به نمایش گذاشت و بزرگ‌ترین افتخارات تاریخ را برای کشور به ثبت رساند و صفوف دشمنان را در آن جنگ بزرگ در هم شکست، مرزهای ایران را امن کرد و بیرق پیروزی را بر فراز کشور برافراشت و دوباره ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی ادامه داد: جنگ تحمیلی طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم و نابرابرترین جنگ بود و در آن یک ملت تنها با یک جهان قدرت مقابله کرد اما خدا به وعده‌های خود عمل کرد و نشان داد هر کجا این ملت برای دفاع از دین، شرافت و کرامت مسلمین در میدان باشند، در آنجا خدا امکان غلبه بر مسلمانان را نمی‌دهد و وعده خدا تخلف‌ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه این پایان شکست‌های آمریکا و پیروزی‌های ایران نیست بیان داشت: خداوند ملت ایران را در میدان جهاد رشد داد و با سختی‌ها آشنا کرد تا ارعاب قدرت‌های بزرگ در هم شکند، ملت ایران در این دوران بر این تکیه کرد که کبریایی و قدرت از آن خداست.

سردار سلامی افزود: اگر همه قدرت‌ها جمع شوند، قدرت آفرینش یک پشه را هم ندارند و هنر ملت بزرگ ایران و رهبران بزرگ انقلابشان این بود که این را به عالم نشان دهد که قدرت‌های الهی در بیوتی عنبوتی زندگی می‌کنند، به ظاهر قدرتمند اما از درون سست هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تکبیرهای این ملت بیانگر این حقیقت هستند که فقط قدرت خداوند بزرگ جاودانه است گفت: ملت ایران به برکت ایمان فاتح قله‌ها شده، اما جنگ با دشمنان خدا در این سرزمین ادامه یافت و ما به تدریج راه دشمنان را بستیم و به اذن و لطف خدا توانستیم راه‌های جدید را نیز بر آن‌ها ببندیم.

سردار سلامی با بیان اینکه با تحریم می‌خواستند ملت ایران را تحقیر و تسلیم کنند و ملت را وادار کنند که قواعد سیطره استکبار را بپذیرند و تکیه‌گاهشان را از ولایت بردارند و از کفار استمداد بطلبند، ادامه داد: اما ملت این حقیقت را درک کرد، چون از خدا فرمان استقامت گرفته، ملت می‌دانست نمی‌توان به کفار حتی میل خفیف کرد.

وی با تاکید بر اینکه داستان ملت ایران داستان استقامتی پیروزی‌آفرین، اقتدارآفرین و عزت‌آفرین است، کرامت ما درون شمشیرهای ماست، زمانی که آن را از نیام بر کشیم دشمن نابود خواهد شد اضافه کرد: بر ملت ایران ظلمی جهانی روا داشتند و دروازه‌های جهانی را به روی ما بستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ما از تاریخ آموختیم یا باید قوی باشیم تا مستقل شویم یا تسلیم شویم و ما راه اول را برگزیدیم، ما می‌دانیم برای غلبه بر دشمن باید قدرتمند شویم، دشمن برای جلوگیری از قدرتمندی ما همه راه‌ها را بستند، همه دستاوردهای ما همه به رغم تلاش دشمن بوده و او همواره تلاش کرده که ما را متوقف کند اما نتوانسته است.

سردار سلامی یادآور شد: استکبار همه قدرت را در مقابل ملت ما به کار گرفت که ما را از حرکت باز دارد، ما بدون قدرت نمی‌توانیم مقابل دشمن بایستیم، باید این کشور صاحب قدرت جهانی شود، دشمن دانشمندان‌مان را در خیابان‌ها ترور کردند که ما پیشرفت نکنیم اما به رغم تلاش دشمن ما پیشرفت کردیم.

وی بیان داشت: امروز همه تلاش دشمن بر این است که ما را متوقف کند، آن‌ها کلام باطل و آرزوهای دور و هرگز تحقق نیافتنی در مورد ما دارند اما ما هر روز در مسیر پیشرفت گام بر می‌داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: از ما می‌خواهند موشک‌هایمان را کنار بگذاریم اما می‌دانند که ما کوتاه نمی‌آییم و جهان اسلام را پیروز می‌کنیم، از شرق مدیترانه تا شمال دریای سرخ در اختیار ماست، قدرت اسلام هر روز مکانی را از دست استکبار خارج می‌کند و آمریکا را وادار می‌کند که از قلب مقاومت یعنی سوریه عقب برود و خارج شود.

سردار سلامی ادامه داد: این ایران است که فضا را برای تنفس آمریکا تنگ کرده است و او را وادار به پذیرش قدرت ایران کرده تا آنجا که وزیر امور خارجه آمریکا از ما می‌خواهد که نفوذمان را خاتمه دهیم، رهبر خبیر، آگاه، حکیم، دوراندیش و شجاعی که دشمنان را خوب می‌شناسد، راه‌های غلبه بر آن‎‌ها را می‌داند و قوت‌های مسلمانان را خوب می‌داند یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که ایران از آن بهره‌مند است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی بزرگ باید به ملت ایران نگاه کند بیان داشت: جریان‌های مالی را به روی ما بسته‌اند و از همه ابزار نفوذی خود استفاده کردند اما ملت ایران هر روز شکیباتر، با نشاط‌تر و مقاوم‌تر عزت خود را فریاد می‌زدند.

وی با اشاره به اینکه ما کشور خود را ساخته‌ایم بیان داشت: در این راه مشکلاتی هم وجود داشت همه ما این را می‌دانیم اما شما بزرگ‌تر از مشکلات هستید و می‌توانید در مقابل این مشکلات ایستادگی کنید.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه امروز ایران به حاکمیت رسیده است اذعان داشت: هیچ جنگی بی‌مشقت نیست باید در این جنگ اقتصادی هم ایستاد.

وی با اذعان بر اینکه دشمن فکر باطل می‌کند آن‌ها گمان می‌کنند که مردم با گران شدن یک کالا از اسلام‌شان جدا می‌شوند بیان داشت: محاسبه دشمن غلط است آن‌ها حقایق درونی جامعه را نمی‌دانند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه آن‌ها وقتی همت، شوق، شکوه، صبر و شکیبایی را در ملت می‌بینند تلاش مضاعف را در دستورکار خود قرار می‌دهند عنوان کرد: بدانید که ما از آمریکا عبور خواهیم کرد و آن وقت این آمریکا است که برای اقتدار شما سرخم می‌کند.

سردار سلامی با اذعان بر اینکه یادآور نعمت الهی باشید چراکه ایام الهی مهم است بیان داشت: دشمن دست بسته است هرچه عمل می‌کند کمتر نتیجه می‌گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن تحریم می‌کند، ملت می‌ایستد و خداوند برکاتش را از آسمان نازل می‌کنند.

سردار سلامی با اذعان بر اینکه اینجا هم دشمن ایستاده است تا نور شما را خاموش کند اظهار کرد: امروز در میدان عاشورا در کربلا ایستاده‌ایم، امروز با ظهر عاشورا فرقی نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما از ولایت‌فقیه دفاع می‌کنیم بیان داشت: امروز رهبر ما با دست‌های جانبازش شجاعانه در مقابل تمام استکبار ایستاده است و ما از او دفاع می‌کنیم.

سردار سلامی تاکید کرد: ما به دشمنان‌مان هشدار می‌دهیم دست از خباثت بردارند و ملت ایران را رها کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های ما ثابت نیست به افکار دشمنان‌مان بستگی دارد بیان داشت: ما مسلمانان در هرجای جهان هم که باشیم به کمک هم خواهیم شتافت.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما در حال پیشرفت هستیم و دست از پیشرفت خود بر نمی‌داریم بیان داشت: ما در حال اینکه می‌جنگیم پیشرفت هم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما منطقه را ترک نخواهیم کرد و از دور دست با آن‌ها مواجه خواهیم شد جایی که فکرش هم نمی‌کنند بیان داشت: شما می‌خواستید بر ما غلبه کنید و بازهم اگر نقشه‌ای برای ما بکشید ده‌ها برابر از این قدرتمندتر خواهیم ایستاد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه همه آن‌ها به انتظار نشسته بودند که انقلاب چهل ساله نشود بیان داشت: این داستان ظهور امام زمان است قوی و مطمئن باشید دشمنان ما ضعیف هستند.

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان رضوی:
جهاد علمی و اقتصادی راه برون رفت از مشکلات کشور است/​​​​​​​ چهلمین سال پیروزی انقلاب دوره امیدآفرینی است

, حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان رضوی:
جهاد علمی و اقتصادی راه برون رفت از مشکلات کشور است/​​​​​​​ چهلمین سال پیروزی انقلاب دوره امیدآفرینی است
, خراسان رضوی,
,

به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن مشهد اظهار کرد: یوم‌الله 22 بهمن روز جلوه ذات مقدس حق است، که دست حضرت حق جلوه قدرت پروردگار به‌صورت معجزه‌آسا، آن روز را روز خدا می‌کند.

, صبح توس,

وی افزود: روز بعثت پیامبر(ص)، روز پیروزی عیسی مسیح، روز پیروزی موسی کلیم بر فرعونیان و پیروزی ابراهیم خلیل جلوه‌های قدرت لایزال الهی است؛ برای عالم آن است که حق بماند و باطل نماند، چند صباحی باطل جولان دارد ولی هستی از آن حق است.

,

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس کشور توسط نیروهای انقلابی بدون از دست دادن یک وجب از خاک به پیروزی می‌رسد و شاهدیم جریان مدافعان حرم برخاست و به مقاومت پرداخته‌اند؛ بنا نیست مدافعان حق و حقیقت دچار سستی شوند، در طول 40 سال پیروزی انقلاب مردم ایران دچار سستی و رخوت نشده بلکه برای دفاع از ارزش‌ها در برابر آمریکای جنایتکار نشان داد چهل‌سالگی انقلاب دوره پیری و عقب‌گرد نیست، بلکه دوره نشاط و ورود به دوره پختگی و امیدآفرینی است.

,

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه این دوره، دوره درجا زدن نیست، گفت: حضور شما اعلام شعارهای انقلاب اسلامی و تأکید بر مبانی انقلاب است؛ 40 سالگی انقلاب فرصتی برای نگریستن به شعارهایی است که در سال 57 سر دادیم؛ آنچه امروز بعد از 40 سال باید به‌عنوان نعمت بدانیم نتیجه اتکا به خدا و اعتمادبه‌نفس است.

,

وی تصریح کرد: امروز دوست و دشمن اعتراف می‌کند که ایران مستقل است، گذشت دورانی که روس‌ها قاجار را و انگلیس‌ها پهلوی را سر کار بیاورند چراکه امروز ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور جهان است؛ کشوری که مردم‌سالاری دینی را اعلام کرد و در عمل 40 سال به این شعار پایبند بود.

,

تولیت آستان قدس رضوی افزود: آزادی بیان، فکر و اندیشه، قلم و انتخاب نعمت الهی است؛ ایران باوجود تهدیدها و تحریم‌ها دستاوردهایی در حوزه تکنولوژی، نانوتکنولوژی و نظامی به دست آورد که نشان از تحقق شعار ما می‌توانیم بود؛ خودباوری ملی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، در این 40 سال اجازه داده نشد که یک حکم برخلاف احکام الهی اجرایی شود، این نعمت‌هایی است که پروردگار به ما داده و ما باید شکر گذار باشیم.

,

حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: کارهای بسیاری به برکت انقلاب ایجاد شد و زیرساخت‌های بسیاری فراهم شد، شاهد آبادانی شهرها و روستا هستیم، برای حفظ انقلاب در برابر افرادی که در ابتدای پیروزی انقلاب دم از تجزیه می‌زند و 17 هزار نفر از مسلمانی را به خاک و خون کشیدند جهاد به خرج دادیم.

,

وی اذعان کرد: امروز جهاد علمی و اقتصادی در دستور کار است و مسئولین و دولتمردان باید بدانند راه برون‌رفت مشکلات کشور که دشمن ساخته و یا ناشی از مسئول بی‌تدبیری‌ها است با جهاد علمی و اقتصادی میسر است؛ بیگانه نه مشکلی را از کسی حل کرده و نه حل می‌کند، چشم دوختن به دستان اروپایی‌ها و لبخند به بیگانه سخت اشتباه است، ما تجربه کردیم که توانایی در دست جوانان است و به تعبیر رهبری جوانان مشکل نیستند بلکه راه‌حل مشکل هستند.

,

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هیچ‌کس در این کشور، منطقه و جهان نمی‌تواند عزت و اقتدار ایران را منکر شود چراکه به‌واسطه خون مطهر شهیدان حاصل آمده و سرمایه ملی است، تأکید کرد: هشت سال جنگ تحمیلی علیه ما هیچ عایدی برای دشمن نداشت، سال‌ها جنگ نرم و امپراتوری خبری علیه ملت ایران راه پیش نبرد، امروز جنگ فشار بر ملت ایران را پیش‌گرفته‌اند تا وادار به تسلیم شوند.

,

حجت‌الاسلام رئیس عنوان کرد: راه عقب‌نشینی دشمن تسلیم شدن در برابر او نیست چراکه دشمن ما کسی است که هرگز دست از دشمنی برنمی‌دارد و به پیمان‌های او اعتمادی نیست؛ ما به آن‌ها بی‌اعتمادیم و راهکار تنها ایستادگی و مقاومت در برابر مواضع دشمن است؛ برخی می‌گویند در این پیمان‌ها اگر بخواهیم بهانه به دست دشمن ندهیم باید کنوانسیون‌ها را امضا کنیم ولی چه کسی تضمین می‌کند که اگر امضا شود بهانه دشمن تمام می‌شود.

,

وی ادامه داد: مگر مسئله هسته‌ای بهانه دشمن نبود؟ بعد مسئله موشکی و حقوق بشر را مطرح کردند، چه کسی تضمین می‌کند که دشمن ما با بهانه کردن مسائل بعد همچنان به دشمنی خود ادامه ندهد؟ می‌گویند مسئله اقتصادی باوجود امضاء کردند تضمین نمی‌دهند که مشکلات حل شود، پس چه ثمری برای ملت ایران دارد؟ افرادی که در رابطه با این کنوانسیون‌ها هستند و می‌گویند با پیش‌شرط تضمین می‌کنیم، سؤال این است که ما قانون داخلی تصویب کردیم نه کنوانسیون ژنو، در قانون داخلی گفتیم در قانون مبارزه با تروریسم سازمان‌های آزادی‌بخش و مردمی که برای رهایی از ظلم قیام کنند مستثنا هستند.

,

تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: FATF بیانیه داد که ما این شرط را نمی‌پذیرم و در مجلس گفتند که باید قید را حذف کنیم، دولت پیشنهاد داد و مجلس اصلاح کرد؛ این‌گونه اصلاح کردند که اگر بر اساس قانون اساسی و مصادیق شورای عالی امنیت ملی تعیین کند، جریان‌هایی مصوب شد، استثنا هستند؛ در بیانیه بعدی FATF آمد که ما اعلام کردیم که هیچ قید و شرطی نباید بخورد؛ چگونه است که FATF در مورد قیدهای مجلس ما بیانیه صادر می‌کند؟

,

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ما از همه دست‌اندرکاران به نام انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب می‌خواهیم که با دقت و حفظ مصالح نظام وارد شوند؛ اگر می‌خواهید دشمن وادار به عقب‌نشینی شود، تنها راه برای سیگنال و علامت دادن به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها حفظ اقتدار نظام و موقعیت انقلاب اسلامی است.

,

وی در پایان گفت: دشمن فکر می‌کردم که نسل سوم و چهارم انقلابی نیستند بلکه اقتدار و عزت‌آفرینی آن‌ها برتر بوده است و حضور پررنگ و با معنای داشتند.

,

 

,

سرلشکر صفوی در سیستان و بلوچستان:
حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد/ فشار و تحریم بر ایران راهبردی شکست خورده است

,

سرلشکر صفوی در سیستان و بلوچستان:
حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد/ فشار و تحریم بر ایران راهبردی شکست خورده است

, سرلشکر صفوی در سیستان و بلوچستان:
حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد/ فشار و تحریم بر ایران راهبردی شکست خورده است
, سیستان و بلوچستان,
,
به نقل از عصرهامون، سرلشکر صفوی در جمع مردم زاهدان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اظهار کرد: خداوند را شاکرم که به من توفیق داد در جمع مردم فهیم سیستان و بلوچستان باشم، از همین تریبون سلام گرم مقام معظم رهبری را به تمام مردم شیعه و سنی این استان پهناور و به خانواده‌های شهدا اعلام می کنم.

وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان همچون موج های دریای عمان به خیل میلیونی راهپیمایان ایران پیوستند، افزود: این حماسه حضور شما بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی ایران است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: بالندگی و وحدت بلوچ و سیستانی اهل سنت و شیعه، وحدت و انسجام کُرد و لر، آذری و ترکمن و عرب و اقوام مختلف ایران در چارچوب این کشور پیام روشنی را برای دشمنان حقیر ما دارد و آن پیام این است که در چهلمین سال پیروزی انقلاب، ملت ما شجاع تر از گذشته امید بیشتری به آینده دارند و پای انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه پدر و مادرهای ما قدم‌های اول برای انقلاب را برداشته اند و هم اکنون نوبت نسل جوان است تا ادامه دهنده این راه باشند، گفت: شما جوانان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور آگاهانه به سران غربی عنوان کردید که راهبرد فشار و تحریم برای مردم ایران راهبرد شکست خورده است و ملت بزرگ ایران زیر بیرق رسول الله(ص) و با پشتوانه عقلانیت و شجاعتی که دارند در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی و مسیر پیشرفت تعالی و بالندگی ایران را طی خواهند کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در ادامه سخنان خود بیان کرد: پرچم انقلابی‌گری، گفتمان ضد فساد و تبعیض و ضد استکباری را در مقیاس ملی منطقه ای و جهانی دنبال می‌کند، ملت ما با ظالمین و مفسدین داخلی و خارجی کنار نمی‌آید و از تبعیض بیزار است.

وی با بیان اینکه مردم ایران، نظام انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگوی برتر جهانی معرفی می‌کنند، افزود: پیام جوانان و ملت ایران و علمای بزرگ شیعه و سنی که امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کردند این است که عملیات روانی و جنگ شبکه های ماهواره ای و مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب و استکباری و کشورهای حامی آمریکا نتوانسته بین دولت و ملت شکاف ایجاد کند و به برکت اسلام و قرآن، ملت ما با حمایت از ارکان نظام با اتکا به ظرفیت و توانمندی های ملی و استانی و کار و تلاش و صبوری راهبردهای اقتصادی و عملیات روانی دشمن را شکست داده و هر روز به پیروزی‌های بزرگتری دست می یابیم.

سرلشکر صفوی خطاب به جوانان بیان کرد: جوانان هوشمند حقیقت آن است که هم اکنون ما در جهانی زندگی می کنیم که با سرعت و شتاب در حال دگرگونی است. تحولات سیاسی، تکنولوژی، فناوری ها و تحولات اقتصادی و تغییر در ساختار نظام قدرت های جهانی شتاب بسیار بالای یافته است و بروز و ظهور قدرت‌های جدیدی را نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران یک قدرت منطقه ای است، تاکید کرد: امروز قدرت آمریکا در داخل کشور خودش ضعیف شده و قدرت صهیونیست ها کاهش یافته است، این حضور مردم نشان داد آمریکایی ها نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند.
 
, عصرهامون،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: اگر بدانیم مردم سیستان و بلوچستان چه مشکلات و چه ظرفیت هایی دارند و دولت برنامه‌های خوبی برای آن تدبیر کند در برنامه های توسعه آینده می‌توانیم با شناسایی فرصتها ظرفیت ها و استعدادها راه را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان از امنیت خوب و مناسبی برخوردار است، افزود: از تمام نیروهای امنیتی و انتظامی و طوائف و مردم شیعه و سنی قدردانی می کنیم این امنیت باعث می‌شود گردشگر و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی وارد سیستان و بلوچستان شود و معادن غنی استان نیز فعال شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید قدر این نعمات و سرمایه‌ها را بدانند بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو در این استان وجود دارد که پیشنهاد می کنم حفظ انسجام شما در استان و پاسخگویی به مطالبات برحق مردم توسط کارگزاران دولت در حوزه‌های مختلف مجریه مقننه و قضائیه حفظ شود.

این مسئول با بیان اینکه در کشور ایران دوقطبی وجود ندارد، ادامه داد: سیستان و بلوچستان از یک موقعیت سرزمینی منابع انسانی و طبیعی فوق العاده ای برخوردار است، ایجاد زیرساخت و تشکل‌های اقتصادی در نوار مرزی برای این استان ضروری است، امیدواریم سیاست گذاران کشور برای استفاده از ظرفیت تحصیل‌ کنندگان استان و ایجاد اشتغال دائم قدم‌های بزرگی بردارند در این راستا شاید بودجه‌های دولتی برای این استان کفاف نکند که نیاز است بخش‌های خصوصی وارد عمل شود و چون امنیت به طور کامل در این استان برقرار است سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به این سمت سوق داده می‌شوند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: به لطف خداوند ایران کشوری امن، مقتدر و بدون آسیب است و به قدری قوی شده که امریکایی ها از پس ما برنمی آیند و هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد.

وی خطاب به جوانان گفت: شماباید عظمت انقلاب و مردم سیستان و بلوچستان را بشناسید، ما پاسداران سیاسی حرف نمی‌زنیم اهل عمل هستیم و به حرفی که می زنیم عمل می‌کنیم به فضل الهی در دو برنامه پنج ساله سیستان و بلوچستان، به اوج شکوفایی و اوج پیشرفت و آبادانی خواهد رسید.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
جهانگیری در شیراز:
با اتکا به مردم می توان از همه تنگناها عبور کرد/ تحریم‌ها شکست می‌خورد
,
جهانگیری در شیراز:
با اتکا به مردم می توان از همه تنگناها عبور کرد/ تحریم‌ها شکست می‌خورد
, جهانگیری در شیراز:
با اتکا به مردم می توان از همه تنگناها عبور کرد/ تحریم‌ها شکست می‌خورد
, شیراز,
,

به نقل از شیرازه، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در جمع راهپیمایان 22 بهمن شیراز گفت: حضور گسترده مردم ایران و مردم شیراز در راهپیمایی سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی این پیام را برای آمریکا و آمریکائیان داشت که ملت و دولت در کنار هم ایستاده‌اند تا تحریم‌های شما را به شکست بکشانند.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم در چهلمین بهار انقلاب مهمان مردم مهمان نواز، شهر و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی هستم، گفت: در چهلمین فجر انقلاب، روزهای خوب همدلی را به یاد بیاوریم چراکه امروز نیز به همان همدلی روزهای پیروزی نیازمندیم. چهل سالگی به معنای کمال و پختگی و عقلانیت و تدبیر است.

معاون اول رئیس جمهور شیراز را شهر ایمان و اخلاق، شعر و ادب و گفت و گو و مدارا معرفی و خاطرنشان کرد: استان فارس و شهر شیراز در تمام دوران انقلاب حضوری معنادار داشت و یکی از کانون های اصلی پیروزی انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در زمان ها و عرصه های مختلف خوب درخشیده و از پیشگامان بوده است.

جهانگیری با تصریح اینکه در کنار مردم ایران و فارس از تاریخ ٤٠ سال درس می‌آموزیم و با رهبر انقلاب تجدید بیعت می‌کنیم، افزود: آماده ایم تا در شهر احمد بن موسی(ع)، در شهر حافظ و سعدی از روح علما و شهدای بزرگ این دیار مدد بگیریم و نسبت به پاسداشت مقام آنها تلاش بیشتری کنیم.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی، آن‌را پدیده بزرگ دوران و مهمترین رخداد قرن بیستم عنوان و اظهار کرد: انقلاب با توان نخبگان، متفکرین، دانشمندان و علمایش به پا خواست و حماسه آفرید.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی تاریخی است اما در تاریخ نماند زیرا متعلق به همه نسل‌هاست؛ فرزندان ایران اسلامی همان دلبستگی را به انقلاب دارند که زنان و مردان باشرفی داشتند که انقلاب را به پیروزی رساندند .

وی با اعتقاد به اینکه انقلاب راهی تازه در برابر جهان گشود و نسلی نو بنا نهاد، گفت: امام(ره) به همراه فداکاران ویاران انقلابی را بنا نهاد که براساس اسلام و متکی به آرای مردم بود؛ امام(ره)، معمار ایرانی نو براساس آرا و نظر مردم بود.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه درس های زیادی از انقلاب طی چهار دهه گذشته آموخته ایم، بیان کرد: انقلاب اسلامی فخر دیروز ما و اسوه و الگوی مهم امروز برای عبور از تنگناها است.

جهانگیری با بیان اینکه انقلاب روح مشارکت عمومی و امید و آینده است، گفت: انقلاب اسلامی چتری بود بر سر همه و همگان خود را ذیل آن می دانند .

وی تاکید کرد: انقلاب همانند اسلام، امام و رهبری متعلق به همه ایرانیان است و هیچ گروه و دسته خاصی نمی تواند آن را به نام خود مصادره کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: انقلاب با نظام اسلامی درآمیخت، در ٢٢ بهمن پیروز شد و در ١٢ فروردین ٥٨ به دستور امام نظامی مبتنی بر اسلام حاکمیت یافت؛ پیام این حرکت امام این بود که از طریق قانون مسائل پیگیری خواهد شد.

وی افزود: ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی به دنیا یک موضع جدید نشان داد و در واقع انقلاب در جنگ تجلی یافت؛ نشان دادیم که با اتکا به مردم می توان از همه تنگناها عبور کرد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب طی چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، مهمترین دستاورد انقلاب را جامه عمل پوشاندن به خواسته های مردم عنوان و اظهار کرد: مردم ایران به دنبال استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت و توسعه بودند. آزادی ایران اسلامی در این چهل سال تکامل یافته و امروز مردم به اراده خود تصمیم گیری می کنند.

وی با تصریح بر اینکه استقلال ما امروز کامل است و از هیچ کشوری دستور نمی‌گیریم، گفت: آمریکایی‌ها از اینکه ایران قدرتمند را از دست دادند ناراحت هستند، آنها از اینکه کشوری نیرومند در منطقه حساس خلیج فارس به الگویی از استقلال و آزادی تبدیل شده، رنج می برند.

معاون اول رئیس جمهور با اعتقاد به اینکه ثبات امنیت ایران در خاورمیانه بیانگر اقتدار نظام، دولت و مردم است، گفت: امروز مسئولین جمهوری اسلامی با افتخار به کشورهای منطقه سفر می کنند.

جهانگیری عدالت را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ذکر و خاطرنشان کرد: هنوز راه نرفته در مسیر عدالت زیاد است اما تا رفع فقر و محرومیت به ویژه در روستاها از پای نخواهیم نشست و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش فراوان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای علمی کشور مثال زدنی است، گفت: امروز دانشگاه های ایران در رتبه های بالا و بین پانصد دانشگاه برتر دنیا و دانشمندان ایرانی در تراز بین المللی قرار دارند؛ ایران امروز در عرصه پزشکی زبانزد است به گونه ای که در شیراز جراحی هایی انجام می شود که در کشورهای رتبه یک دنیا انجام می شود.

جهانگیری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد چنددستگی، یأس، ناامیدی و بی اعتمادی بین ملت ایران است، تاکید کرد که در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت، انسجام و گفت و گو نیاز داریم .

وی با اشاره به اینکه آمریکا به صراحت اعلام کرده که جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران ایجاد کرده‌اند، گفت: هدف تحریم ها ملت ایران هستند و آمریکایی ها دروغ می گویند که هدفشان نظام است. در کتاب هنر تحریم هم نوشته اند که باید نیازهای اصلی مردم ایران به آنها نرسد اما مردم، دولت و مسئولین ایران ایستاده اند تا بار دیگر آمریکایی ها شکست بخورند و شکست تحریم‌ها شدنی است .

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آمریکا اعلام کرد که نفت ایران را به صفر می رسانیم و تلاش کردند مانع صدور دارو به ایران شوند اما این در حالی است که امروز ٩٦ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.

جهانگیری با اذعان به اینکه در شرایط سخت معیشت و بیکاری قرار داریم، گفت: این مهم به معنای بن بست نیست و با تکیه بر نیروی لایزال الهی از این مشکلات عبور خواهیم کرد و همه تلاش ما سازمان دهی به وضعیت معیشت و بیکاری است و دست نیاز به سوی متخصصان و دلسوزان در این راه دراز می کنیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه فارس استانی رو به توسعه است و مهمترین محدودیت آن آب است، ابراز امیدواری کرد که با همت مسئولین در کوتاه ترین زمان ممکن طرح های در دستور کار این استان از جمله آزادراه شیراز-اصفهان، راه آهن شیراز بوشهر و ...به اتمام برسد.

 

نوبخت در اردبیل:
دشمن ۴۰ سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند/ امروز ایران یک قدرت جهانی است

محمدباقر نوبخت معاون سخنران راهپیمایی 22 اردبیل اردبیل در جمع راهپیمایان گفت: دشمن  40 سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند اما امروز ما با پیشرفت های چشمگیر به یک قدرت جهانی در دنیا  تبدیل شده ایم.

وی افزود: درحال حاضر  طبق گزارش صندوق بین المللی پول و به رغم تمام  تحریم ها و جنگ هایی که بر ما تحمیل شده ، ایران هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد؛ امروز به اذعان خود دشمنان، ایران اسلامی جزو 15 قدرت برتردنیا است و کشور ما در سرعت رشد علمی در جهان رتبه اول  را دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد : امروز ملت انقلابی ایران آن چنان قوی شده است که فرزندان این ملت شریف از ذره های ریز هسته ای انرژی می گیرند و در فضا حضور دارند و در کهکشان به دنبال رفاه بیشتر برای مردم هستند.

وی ادامه داد:  قدرت علمی و پیشرفت های روز افزون  ایران اسلامی  و تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی دستاورد یک دولت خاص نیست بلکه دستاوردهای ملت شریف ایران است که در طول چهل سال کسب شده است.

نوبخت اضافه کرد: بی تردید همان طور که خداوند وعده داده است پیروزی ازآن لشکر خداست، همان هایی که برای اسلام و قران قیام کردند و در این راه دچار تحریم شدند اما نهراسیدند و به جای متهم کردن یکدیگر مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: ملت ایران نیز در این چهل سال از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران که استقلال و آزادی  است حراست کرده  و  یقینا پیروزی نهایی نیز با این ملت بزرگ است. 

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چه پاسخی می توان به 66 میلیون ایرانی زیر 50 سالی داد که انقلاب را ندیده اند اما سوال دارند که با وجود کاستی های موجود آیا انقلاب موفق بوده است،آیا  باید آنها را دنبال کنیم و یا لاله کاران دیگر لاله نکارند؛ اظهار داشت: در پاسخ به این سوال باید دید که آیا اهداف انقلابیون چهل سال پیش حق بوده  و چه دستاوردهایی را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد:  اهداف انقلاب اسلامی در سه واژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قابل تلخیص است که این اهداف مهمی است چراکه آزادی واژه مقدسی است و همه جوامع برای بدست آورن آن تلاش می کنند که از این جهت نیز باید قدردان انقلابیون چهل سال پیش بود که این آزادی را به ارمغان آوردند؛  از طرفی رهایی  کشوری از وابستگی و استقلال  نیز در نظر همه  قابل تقدیر است فلذا  باید از این لحاظ نیز قدردان  انقلابیون چهل سال پیش باشیم چراکه الان با استقلال  است که کشور ما به یک ابر قدرت جهانی تیدیل شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: 66 میلیون ایرانی که انقلاب را قضاوت می کنند باید بدانند که در بحبوحه جنگ سرد کاپیتالیسم و سوسیالیسم، انقلابیون بهترین گزینه حکومت را انتخاب کردند که در یک ضلع آن مردم و ضلع دیگرش رهبری قرار داشت که اسلام شناس، فقیه و  مجتهد مسلم بود  و دو حلقه امام و امت را به هم وصل می کرد.

وی ادامه داد: اینکه آیا به درستی از دستاوردهای انقلاب حفاظت شده یانه، باید گفت که  اقتدار و قدرت کنونی ایران خود گواه حراست از این دستاوردها است.

وی گفت: دشمن ابتدا با  با ترور مغزها، زبانها، دستان و سر انگشتان انقلاب و سپس با جنگ تحمیلی و بعد از آن با  تحریم های بسیار سعی در متوقف کردن انقلاب اسلامی مردم ایران داشت اما  برخلاف تصور مردم ما امروز در زیر این برف شدید چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و ملت ایران نشان داد که تحت هر شرایطی  همواره پشتییبان انقلاب اسلامی است.

,

به نقل از شیرازه، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در جمع راهپیمایان 22 بهمن شیراز گفت: حضور گسترده مردم ایران و مردم شیراز در راهپیمایی سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی این پیام را برای آمریکا و آمریکائیان داشت که ملت و دولت در کنار هم ایستاده‌اند تا تحریم‌های شما را به شکست بکشانند.

, به نقل از شیرازه، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در جمع راهپیمایان 22 بهمن شیراز گفت: حضور گسترده مردم ایران و مردم شیراز در راهپیمایی سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی این پیام را برای آمریکا و آمریکائیان داشت که ملت و دولت در کنار هم ایستاده‌اند تا تحریم‌های شما را به شکست بکشانند, شیرازه,

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم در چهلمین بهار انقلاب مهمان مردم مهمان نواز، شهر و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی هستم، گفت: در چهلمین فجر انقلاب، روزهای خوب همدلی را به یاد بیاوریم چراکه امروز نیز به همان همدلی روزهای پیروزی نیازمندیم. چهل سالگی به معنای کمال و پختگی و عقلانیت و تدبیر است.

, وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم در چهلمین بهار انقلاب مهمان مردم مهمان نواز، شهر و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی هستم، گفت: در چهلمین فجر انقلاب، روزهای خوب همدلی را به یاد بیاوریم چراکه امروز نیز به همان همدلی روزهای پیروزی نیازمندیم. چهل سالگی به معنای کمال و پختگی و عقلانیت و تدبیر است.,

معاون اول رئیس جمهور شیراز را شهر ایمان و اخلاق، شعر و ادب و گفت و گو و مدارا معرفی و خاطرنشان کرد: استان فارس و شهر شیراز در تمام دوران انقلاب حضوری معنادار داشت و یکی از کانون های اصلی پیروزی انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در زمان ها و عرصه های مختلف خوب درخشیده و از پیشگامان بوده است.

, معاون اول رئیس جمهور شیراز را شهر ایمان و اخلاق، شعر و ادب و گفت و گو و مدارا معرفی و خاطرنشان کرد: استان فارس و شهر شیراز در تمام دوران انقلاب حضوری معنادار داشت و یکی از کانون های اصلی پیروزی انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در زمان ها و عرصه های مختلف خوب درخشیده و از پیشگامان بوده است.,

جهانگیری با تصریح اینکه در کنار مردم ایران و فارس از تاریخ ٤٠ سال درس می‌آموزیم و با رهبر انقلاب تجدید بیعت می‌کنیم، افزود: آماده ایم تا در شهر احمد بن موسی(ع)، در شهر حافظ و سعدی از روح علما و شهدای بزرگ این دیار مدد بگیریم و نسبت به پاسداشت مقام آنها تلاش بیشتری کنیم.

, جهانگیری با تصریح اینکه در کنار مردم ایران و فارس از تاریخ ٤٠ سال درس می‌آموزیم و با رهبر انقلاب تجدید بیعت می‌کنیم، افزود: آماده ایم تا در شهر احمد بن موسی(ع)، در شهر حافظ و سعدی از روح علما و شهدای بزرگ این دیار مدد بگیریم و نسبت به پاسداشت مقام آنها تلاش بیشتری کنیم.,

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی، آن‌را پدیده بزرگ دوران و مهمترین رخداد قرن بیستم عنوان و اظهار کرد: انقلاب با توان نخبگان، متفکرین، دانشمندان و علمایش به پا خواست و حماسه آفرید.

, وی ضمن اشاره به ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی، آن‌را پدیده بزرگ دوران و مهمترین رخداد قرن بیستم عنوان و اظهار کرد: انقلاب با توان نخبگان، متفکرین، دانشمندان و علمایش به پا خواست و حماسه آفرید.,

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی تاریخی است اما در تاریخ نماند زیرا متعلق به همه نسل‌هاست؛ فرزندان ایران اسلامی همان دلبستگی را به انقلاب دارند که زنان و مردان باشرفی داشتند که انقلاب را به پیروزی رساندند .

, معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی تاریخی است اما در تاریخ نماند زیرا متعلق به همه نسل‌هاست؛ فرزندان ایران اسلامی همان دلبستگی را به انقلاب دارند که زنان و مردان باشرفی داشتند که انقلاب را به پیروزی رساندند, .,

وی با اعتقاد به اینکه انقلاب راهی تازه در برابر جهان گشود و نسلی نو بنا نهاد، گفت: امام(ره) به همراه فداکاران ویاران انقلابی را بنا نهاد که براساس اسلام و متکی به آرای مردم بود؛ امام(ره)، معمار ایرانی نو براساس آرا و نظر مردم بود.

, وی با اعتقاد به اینکه انقلاب راهی تازه در برابر جهان گشود و نسلی نو بنا نهاد، گفت: امام(ره) به همراه فداکاران ویاران انقلابی را بنا نهاد که براساس اسلام و متکی به آرای مردم بود؛ امام(ره)، معمار ایرانی نو براساس آرا و نظر مردم بود.,

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه درس های زیادی از انقلاب طی چهار دهه گذشته آموخته ایم، بیان کرد: انقلاب اسلامی فخر دیروز ما و اسوه و الگوی مهم امروز برای عبور از تنگناها است.

, معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه درس های زیادی از انقلاب طی چهار دهه گذشته آموخته ایم، بیان کرد: انقلاب اسلامی فخر دیروز ما و اسوه و الگوی مهم امروز برای عبور از تنگناها است.,

جهانگیری با بیان اینکه انقلاب روح مشارکت عمومی و امید و آینده است، گفت: انقلاب اسلامی چتری بود بر سر همه و همگان خود را ذیل آن می دانند .

, جهانگیری با بیان اینکه انقلاب روح مشارکت عمومی و امید و آینده است، گفت: انقلاب اسلامی چتری بود بر سر همه و همگان خود را ذیل آن می دانند, .,

وی تاکید کرد: انقلاب همانند اسلام، امام و رهبری متعلق به همه ایرانیان است و هیچ گروه و دسته خاصی نمی تواند آن را به نام خود مصادره کند.

, وی تاکید کرد: انقلاب همانند اسلام، امام و رهبری متعلق به همه ایرانیان است و هیچ گروه و دسته خاصی نمی تواند آن را به نام خود مصادره کند.,

معاون اول رئیس جمهور گفت: انقلاب با نظام اسلامی درآمیخت، در ٢٢ بهمن پیروز شد و در ١٢ فروردین ٥٨ به دستور امام نظامی مبتنی بر اسلام حاکمیت یافت؛ پیام این حرکت امام این بود که از طریق قانون مسائل پیگیری خواهد شد.

, معاون اول رئیس جمهور گفت: انقلاب با نظام اسلامی درآمیخت، در ٢٢ بهمن پیروز شد و در ١٢ فروردین ٥٨ به دستور امام نظامی مبتنی بر اسلام حاکمیت یافت؛ پیام این حرکت امام این بود که از طریق قانون مسائل پیگیری خواهد شد.,

وی افزود: ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی به دنیا یک موضع جدید نشان داد و در واقع انقلاب در جنگ تجلی یافت؛ نشان دادیم که با اتکا به مردم می توان از همه تنگناها عبور کرد.

, وی افزود: ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی به دنیا یک موضع جدید نشان داد و در واقع انقلاب در جنگ تجلی یافت؛ نشان دادیم که با اتکا به مردم می توان از همه تنگناها عبور کرد.,

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب طی چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، مهمترین دستاورد انقلاب را جامه عمل پوشاندن به خواسته های مردم عنوان و اظهار کرد: مردم ایران به دنبال استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت و توسعه بودند. آزادی ایران اسلامی در این چهل سال تکامل یافته و امروز مردم به اراده خود تصمیم گیری می کنند.

, معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب طی چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، مهمترین دستاورد انقلاب را جامه عمل پوشاندن به خواسته های مردم عنوان و اظهار کرد: مردم ایران به دنبال استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت و توسعه بودند. آزادی ایران اسلامی در این چهل سال تکامل یافته و امروز مردم به اراده خود تصمیم گیری می کنند, .,

وی با تصریح بر اینکه استقلال ما امروز کامل است و از هیچ کشوری دستور نمی‌گیریم، گفت: آمریکایی‌ها از اینکه ایران قدرتمند را از دست دادند ناراحت هستند، آنها از اینکه کشوری نیرومند در منطقه حساس خلیج فارس به الگویی از استقلال و آزادی تبدیل شده، رنج می برند.

, وی با تصریح بر اینکه استقلال ما امروز کامل است و از هیچ کشوری دستور نمی‌گیریم، گفت: آمریکایی‌ها از اینکه ایران قدرتمند را از دست دادند ناراحت هستند، آنها از اینکه کشوری نیرومند در منطقه حساس خلیج فارس به الگویی از استقلال و آزادی تبدیل شده، رنج می برند.,

معاون اول رئیس جمهور با اعتقاد به اینکه ثبات امنیت ایران در خاورمیانه بیانگر اقتدار نظام، دولت و مردم است، گفت: امروز مسئولین جمهوری اسلامی با افتخار به کشورهای منطقه سفر می کنند.

, معاون اول رئیس جمهور با اعتقاد به اینکه ثبات امنیت ایران در خاورمیانه بیانگر اقتدار نظام، دولت و مردم است، گفت: امروز مسئولین جمهوری اسلامی با افتخار به کشورهای منطقه سفر می کنند.,

جهانگیری عدالت را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ذکر و خاطرنشان کرد: هنوز راه نرفته در مسیر عدالت زیاد است اما تا رفع فقر و محرومیت به ویژه در روستاها از پای نخواهیم نشست و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش فراوان خواهیم کرد.

, جهانگیری عدالت را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ذکر و خاطرنشان کرد: هنوز راه نرفته در مسیر عدالت زیاد است اما تا رفع فقر و محرومیت به ویژه در روستاها از پای نخواهیم نشست و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش فراوان خواهیم کرد.,

وی با بیان اینکه دستاوردهای علمی کشور مثال زدنی است، گفت: امروز دانشگاه های ایران در رتبه های بالا و بین پانصد دانشگاه برتر دنیا و دانشمندان ایرانی در تراز بین المللی قرار دارند؛ ایران امروز در عرصه پزشکی زبانزد است به گونه ای که در شیراز جراحی هایی انجام می شود که در کشورهای رتبه یک دنیا انجام می شود.

, وی با بیان اینکه دستاوردهای علمی کشور مثال زدنی است، گفت: امروز دانشگاه های ایران در رتبه های بالا و بین پانصد دانشگاه برتر دنیا و دانشمندان ایرانی در تراز بین المللی قرار دارند؛ ایران امروز در عرصه پزشکی زبانزد است به گونه ای که در شیراز جراحی هایی انجام می شود که در کشورهای رتبه یک دنیا انجام می شود, .,

جهانگیری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد چنددستگی، یأس، ناامیدی و بی اعتمادی بین ملت ایران است، تاکید کرد که در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت، انسجام و گفت و گو نیاز داریم .

, جهانگیری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد چنددستگی، یأس، ناامیدی و بی اعتمادی بین ملت ایران است، تاکید کرد که در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت، انسجام و گفت و گو نیاز داریم, .,

وی با اشاره به اینکه آمریکا به صراحت اعلام کرده که جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران ایجاد کرده‌اند، گفت: هدف تحریم ها ملت ایران هستند و آمریکایی ها دروغ می گویند که هدفشان نظام است. در کتاب هنر تحریم هم نوشته اند که باید نیازهای اصلی مردم ایران به آنها نرسد اما مردم، دولت و مسئولین ایران ایستاده اند تا بار دیگر آمریکایی ها شکست بخورند و شکست تحریم‌ها شدنی است .

, وی با اشاره به اینکه آمریکا به صراحت اعلام کرده که جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران ایجاد کرده‌اند، گفت: هدف تحریم ها ملت ایران هستند و آمریکایی ها دروغ می گویند که هدفشان نظام است. در کتاب هنر تحریم هم نوشته اند که باید نیازهای اصلی مردم ایران به آنها نرسد اما مردم، دولت و مسئولین ایران ایستاده اند تا بار دیگر آمریکایی ها شکست بخورند و شکست تحریم‌ها شدنی است, .,

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آمریکا اعلام کرد که نفت ایران را به صفر می رسانیم و تلاش کردند مانع صدور دارو به ایران شوند اما این در حالی است که امروز ٩٦ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.

, معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آمریکا اعلام کرد که نفت ایران را به صفر می رسانیم و تلاش کردند مانع صدور دارو به ایران شوند اما این در حالی است که امروز ٩٦ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.,

جهانگیری با اذعان به اینکه در شرایط سخت معیشت و بیکاری قرار داریم، گفت: این مهم به معنای بن بست نیست و با تکیه بر نیروی لایزال الهی از این مشکلات عبور خواهیم کرد و همه تلاش ما سازمان دهی به وضعیت معیشت و بیکاری است و دست نیاز به سوی متخصصان و دلسوزان در این راه دراز می کنیم.

, جهانگیری با اذعان به اینکه در شرایط سخت معیشت و بیکاری قرار داریم، گفت: این مهم به معنای بن بست نیست و با تکیه بر نیروی لایزال الهی از این مشکلات عبور خواهیم کرد و همه تلاش ما سازمان دهی به وضعیت معیشت و بیکاری است و دست نیاز به سوی متخصصان و دلسوزان در این راه دراز می کنیم.,

معاون اول رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه فارس استانی رو به توسعه است و مهمترین محدودیت آن آب است، ابراز امیدواری کرد که با همت مسئولین در کوتاه ترین زمان ممکن طرح های در دستور کار این استان از جمله آزادراه شیراز-اصفهان، راه آهن شیراز بوشهر و ...به اتمام برسد.

, معاون اول رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه فارس استانی رو به توسعه است و مهمترین محدودیت آن آب است، ابراز امیدواری کرد که با همت مسئولین در کوتاه ترین زمان ممکن طرح های در دستور کار این استان از جمله آزادراه شیراز-اصفهان، راه آهن شیراز بوشهر و ...به اتمام برسد.,

 

,
نوبخت در اردبیل:
دشمن ۴۰ سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند/ امروز ایران یک قدرت جهانی است
, نوبخت در اردبیل:
دشمن ۴۰ سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند/ امروز ایران یک قدرت جهانی است
, اردبیل,
,

محمدباقر نوبخت معاون سخنران راهپیمایی 22 اردبیل اردبیل در جمع راهپیمایان گفت: دشمن  40 سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند اما امروز ما با پیشرفت های چشمگیر به یک قدرت جهانی در دنیا  تبدیل شده ایم.

, محمدباقر نوبخت معاون سخنران راهپیمایی 22 اردبیل اردبیل در جمع راهپیمایان گفت: دشمن  40 سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند اما امروز ما با پیشرفت های چشمگیر به یک قدرت جهانی در دنیا  تبدیل شده ایم.,

وی افزود: درحال حاضر  طبق گزارش صندوق بین المللی پول و به رغم تمام  تحریم ها و جنگ هایی که بر ما تحمیل شده ، ایران هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد؛ امروز به اذعان خود دشمنان، ایران اسلامی جزو 15 قدرت برتردنیا است و کشور ما در سرعت رشد علمی در جهان رتبه اول  را دارد.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد : امروز ملت انقلابی ایران آن چنان قوی شده است که فرزندان این ملت شریف از ذره های ریز هسته ای انرژی می گیرند و در فضا حضور دارند و در کهکشان به دنبال رفاه بیشتر برای مردم هستند.

,

وی ادامه داد:  قدرت علمی و پیشرفت های روز افزون  ایران اسلامی  و تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی دستاورد یک دولت خاص نیست بلکه دستاوردهای ملت شریف ایران است که در طول چهل سال کسب شده است.

,

نوبخت اضافه کرد: بی تردید همان طور که خداوند وعده داده است پیروزی ازآن لشکر خداست، همان هایی که برای اسلام و قران قیام کردند و در این راه دچار تحریم شدند اما نهراسیدند و به جای متهم کردن یکدیگر مقاومت کردند.

,

وی تاکید کرد: ملت ایران نیز در این چهل سال از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران که استقلال و آزادی  است حراست کرده  و  یقینا پیروزی نهایی نیز با این ملت بزرگ است. 

,

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چه پاسخی می توان به 66 میلیون ایرانی زیر 50 سالی داد که انقلاب را ندیده اند اما سوال دارند که با وجود کاستی های موجود آیا انقلاب موفق بوده است،آیا  باید آنها را دنبال کنیم و یا لاله کاران دیگر لاله نکارند؛ اظهار داشت: در پاسخ به این سوال باید دید که آیا اهداف انقلابیون چهل سال پیش حق بوده  و چه دستاوردهایی را به دنبال داشته است.

,

وی ادامه داد:  اهداف انقلاب اسلامی در سه واژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قابل تلخیص است که این اهداف مهمی است چراکه آزادی واژه مقدسی است و همه جوامع برای بدست آورن آن تلاش می کنند که از این جهت نیز باید قدردان انقلابیون چهل سال پیش بود که این آزادی را به ارمغان آوردند؛  از طرفی رهایی  کشوری از وابستگی و استقلال  نیز در نظر همه  قابل تقدیر است فلذا  باید از این لحاظ نیز قدردان  انقلابیون چهل سال پیش باشیم چراکه الان با استقلال  است که کشور ما به یک ابر قدرت جهانی تیدیل شده است.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: 66 میلیون ایرانی که انقلاب را قضاوت می کنند باید بدانند که در بحبوحه جنگ سرد کاپیتالیسم و سوسیالیسم، انقلابیون بهترین گزینه حکومت را انتخاب کردند که در یک ضلع آن مردم و ضلع دیگرش رهبری قرار داشت که اسلام شناس، فقیه و  مجتهد مسلم بود  و دو حلقه امام و امت را به هم وصل می کرد.

, رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: 66 میلیون ایرانی که انقلاب را قضاوت می کنند باید بدانند که در بحبوحه جنگ سرد کاپیتالیسم و سوسیالیسم، انقلابیون بهترین گزینه حکومت را انتخاب کردند که در یک ضلع آن مردم و ضلع دیگرش رهبری قرار داشت که اسلام شناس، فقیه و  مجتهد مسلم بود  و دو حلقه امام و امت را به هم وصل می کرد. ,

وی ادامه داد: اینکه آیا به درستی از دستاوردهای انقلاب حفاظت شده یانه، باید گفت که  اقتدار و قدرت کنونی ایران خود گواه حراست از این دستاوردها است.

, وی ادامه داد: اینکه آیا به درستی از دستاوردهای انقلاب حفاظت شده یانه، باید گفت که  اقتدار و قدرت کنونی ایران خود گواه حراست از این دستاوردها است.,

وی گفت: دشمن ابتدا با  با ترور مغزها، زبانها، دستان و سر انگشتان انقلاب و سپس با جنگ تحمیلی و بعد از آن با  تحریم های بسیار سعی در متوقف کردن انقلاب اسلامی مردم ایران داشت اما  برخلاف تصور مردم ما امروز در زیر این برف شدید چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و ملت ایران نشان داد که تحت هر شرایطی  همواره پشتییبان انقلاب اسلامی است.

, وی گفت: دشمن ابتدا با  با ترور مغزها، زبانها، دستان و سر انگشتان انقلاب و سپس با جنگ تحمیلی و بعد از آن با  تحریم های بسیار سعی در متوقف کردن انقلاب اسلامی مردم ایران داشت اما  برخلاف تصور مردم ما امروز در زیر این برف شدید چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و ملت ایران نشان داد که تحت هر شرایطی  همواره پشتییبان انقلاب اسلامی است. ,
 
,

نقوی حسینی در کردستان:
هر فردی به خالی کردن سفره مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است

به نقل از کُردتودی، حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امروز که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: مردم کردستان امروز با حضور حماسی خود به دنیا پیام دادند که کردستان سرزمین قهرمانان و وطن پرستان است و در طول تاریخ به ایرانی بودن خود افتخار کرده اند.

,

نقوی حسینی در کردستان:
هر فردی به خالی کردن سفره مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است

, نقوی حسینی در کردستان:
هر فردی به خالی کردن سفره مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است
, کردستان,
,

به نقل از کُردتودی، حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امروز که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: مردم کردستان امروز با حضور حماسی خود به دنیا پیام دادند که کردستان سرزمین قهرمانان و وطن پرستان است و در طول تاریخ به ایرانی بودن خود افتخار کرده اند.

, کُردتودی،,

وی با بیان اینکه پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن این بود که ملت ایران همچنان ایستاده اند افزود: انقلاب اسلامی در حالی 40 امین سالگرد پیروز ار جشن می گیرد که آمریکا را به یور کشیده و دماغ آن را به زمین مالیده و طاغوت را زیر چکمه هایش لگدمال و ژاندارم منطقه را خفت و خوار کرد.

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه در اوج نامردی دوران کثیف طاغوت را به رخ ما می کشند اما به انها می گوییم بروند و تاریخ را بخوانند تا بدانند که شاه ایران تا چه اندازه سر سپرده ی آمریکا بود. شاهی که نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور روسه به تهران آمده  و تشکیل جلسه داده بودند و شاه نه تنها از این جلسه خبر نداشت حتی زمانی هم که خبر دار شد اجازه ی ورود به جلسه را به وی ندادند و این حقارت ایران آن زمان را می رساند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حکومت شاه با وجود اینکه روزانه 9 میلیون بشکه نفت صادر می کرد و 30 میلیون نفر جمعیت داشت اما در فقر کامل بسر می برد و 50 هزار مستشار آمریکایی همه ی مقدرات ایران را در دست داشتند، این را از فرماندهان سابق ارتش بپرسید.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نهضت حضرت امام (ره) که برای استقلال و آزادی، مبارزه کرد و انقلاب را تنها با اتکار به خدا و فرهنگ قرآن و با همراهی آزادی خواهان به سرانجام رساند در اکثر حوزه ها و رشته ها جزء ده کشور برتر جهان هستیم .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت ایران، آمریکا را ناراحت کرده افزود: اگر آمریکا امروز جرات نمی کند گلوله ای به سوی مرزهای ایران پرتاب کند به خاطر نگرانی او از حقوق بشر نیست بلکه از موشکهای دور بُرد، ارتش، سپاه و مقاومت ملت ایران می ترسد . امروز ایران در دنیا اثرگذار و جزء حلقه های اول کشورهای قدرتمند جهان است و آمریکا و کشورهای غربی خائن به حقوق بین المللی وقتی قدرت ایران را درک کردند بحث موشک را در توافق هسته ای پیش کشیدند توافقی که خود مطرح کردند و خود نیز از ان خارج شدند و تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشتند و ثابت کردند غیر قبال اعتماد و یک دروغگوی کثیف هستند و برای جلوگیری از رشد ملت ایران دست به هر کاری می زنند و هر توطئه ای را راه می اندازند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده و به شکلی که دشمنان تهدیدات آنها را در سرزمین های خودشان در نطفه خفه می کند و اجازه نمی دهد این تهدیدات به مرزهای ایران نزدیک شوند.

به گفته ی نقوی حسینی ، تا زمانی که چشم و گوش ما به دو لبه ی رهبر مقتدر، بصیر، آگاه و دور اندیش ملت ایران باشد هیچ آسیبی به ما نمی رسد .

چیزی که او در خشت گلیم می بیند امثال من در آیینه ی براق هم نمی بینیم . اعتماد رهبری به جوانان برای کسب رای نست او به این ملت و جوانانش باور و ایمان دارد .

وی گفت: امروز که دشمن تمام مسیرهای قبلی را با شکست می بیند به سراغ سفره های مردم آمده است و هر کسی هم در داخل کشور به خالی کردن سفره ی مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است لذا همه ی قوا باید دست به دست هم دهیم و در خلاف هدف دشمن حرکت کنیم تا تولید و اشتتال ایجاد شود و باید بدانیم که فرانسه، آلمان و انگلیسکاری برای ما نخواهند کرد و باید به خود کتکی باشیم.

وی تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه هم داریم باید آن را در داخل خانواده حل کنیم و با وحدت، یکپارچگی دشمنی را مرعوب ما هست را بیشتر بترسانیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: امروز با همه ی جوسازی ها امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به پا خواستند و احسنت به این ملت وفادار که لیاقت دارند که دولت و همه ی ارگان ها خادم و نوکرآنها باشند.

 

منوچهر متکی در آذربایجان غربی:
بیداری اسلامی ارمغان امام راحل به جهانیان/ مسئولان به وظایف خود در قبال انقلاب آگاه باشند

به نقل از اروم نیوز، منوچهر متکی صبح امروز در جمع مردم ارومیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به نقش بی بدیل امام خمینی و ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۲۲ بهمن با محوریت اسلام و با نام امام و مردم در تاریخ ثبت شد و از فردا با افتخار پنجمین دهه از انقلاب را آغاز می کنیم.

وی، افزود: امروز به نام امام خمینی(ره) ثبت شده است و به گونه ای که در مثال های مقاومت نام ملت ایران در بلندا می درخشد دنیای غرب در قرن ۱۹ بنای حکم رانی سکولار را در غرب نهاد امام (ره) در دهه های پایانی قرن گذشته دین باوری را به جامعه بازگردانده و فهم جدیدی از اسلام‌ را منطبق با قرآن، عقل و اجماع ارائه نمود و فرمود برای اجرای احکام باید حکومت اسلامی تشکیل داد.

مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ادامه داد: تلاش امام خمینی(ره) تحت عنوان ولایت فقیه پایه نظام جمهوری اسلامی را گذاشته و ارمغان وی به ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به جهان خودباوری و ایستادگی و برای مستضعفان مقاومت بوده است.

وی، با بیان اینکه یادمان ماندگار امام راحل آرمان ها و آموزه های ایشان برای مردم است، ابراز کرد: امام راحل با تاکید بر اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست بر این مسئله که مردم مسئولان را به این مقام رسانده و آنان ولی نعمت این ملت هستند تاکید کرده است.

متکی، با تاکید براینکه قدرت ایجاد حق نمی کند مبدا قدرت ما منطق مبتنی بر حق است، بیان کرد: ایشان اسلام آمریکایی را افشاو مسلمانان را از آن بر حذر داشته است و با اتحاد بین ارتش و سپاه معلمین را ادامه دهنده شغل انبیا دانسته است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص نقش زنان در طول انقلاب، گفت: ایشان نقش وحدت مسلمانان میان شیعه و سنی را بشارت داده است محرم را سنبل مقابله با تداوم دشمن و رمضان الگوی مقاومت در برابر تحریم های دشمن دانسته و پشتیبانی از ولایت فقیه بودن جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به کشور و ملت و مستقل بودن و برای خود تصمیم گرفتن برای ملت ایران را لایق عنوان کرده است.

مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به اینکه تداوم رهبری امام‌خمینی(ره) توسط امام خامنه ای با همان صلابت، جهت گیری و ادبیات انقلابی تداوم داشته و خواهد داشت، تصریح کرد: انقلاب در راستای مستقل شدن، ترویج گفتمان عدالت طلبی، اعتماد به جوانان، دفاع مقدس و بازدارندگی دشمن، حفظ سیاست نه شرقی نه غربی و حفظ استقلال کشور موفق بوده اما در حوزه هایی هم باید مسئولان گام هایی بلندی بردارند.

وی، افزود: مسئولان در نظارت همه جانبه برای قطع دست چپاول گران به بیت المال کوشش کرده و اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خود قرار داده و در راستای تحقق شعار سال گام های اساسی بردارند.

متکی، ادامه داد: هیچ کدام از توطئه ها و تهدیدهای دشمن در طول چهل سال انقلاب به لطف خدا، هدایت رهبری و مقاومت مردم عملی نشده است و امروز نوبت مسئولان است تا به میدان آمده و وظایف خود را عملی کنند‌.

وی، عنوان کرد: آمریکایی ها در طول ۲۰ سال گذشته سنگر به سنگر شکسته خورده و به اهداف نرسیده شان نخواهند نرسید مسئولان جامعه و جوانان به‌گونه ای در این‌یک سال گام بردارند تا یک سال آینده دشمن ببیند پیروزی اذعان ملت ایران است.

 

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در لرستان:
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب

به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم‌آباد اظهار داشت: سلام بر 12 بهمن و یوم‌الله 22 بهمن، سلام بر همه آن‌هایی که در سال 57 بر پشت‌بام‌ها فریاد الله‌اکبر سر دادند، همه حنجره‌هایی که با شعار قرآنی نصر من الله و فتح قریب موج‌آفرینی کردند، سلام بر میدان  ژاله تهران که ژاله گلوله‌های طاغوتیان، ژاله خون بر کف خیابان‌ها سرازیر کرد، سلام بر همه مقاومان، آنانی که ایستادند و در برابر نظام طاغوت مقاومت کردند، فریاد زدند و طاغوت را در هم شکستند، سلام بر امام و سلام بر امت و بر این مردم سرافراز و تاریخ‌ساز که بیش از 40 سال است مردانه و جانانه پشت سر امامشان و رهبر فرزانه ایستاده‌اند و دشمنان را ناامید کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که چگونه مبارزه کنیم و فریاد بزنیم و ما را به مکتب عاشورا هدایت کرد و با شعار حسینی هیهات من الذله از ذلت فاصله گرفتیم و به عزت دست پیدا کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: سلام بر همه این ارزش‌ها، سلام بر سرداران شجاع و شهیدان همیشه شاهد و بر مردم خوزستان یادآور رزمندگانی که در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: سلام بر کوه‌ها و صخره‌های سخت کردستان که بر روی هر صخره شهیدی را می‌بینیم که بر زمین افتاد تا ملتی سر پا بایستد و بر زمین نیفتند؛ سلام بر مردم شریف و غیور لرستان، بر آزادمردان و جانبازان و عشایر غیورشان و بر همه مردم ولایت دوست و ولایت‌خواه این منطقه، سلام بر مردمی که با حضورشان جواب محکمی به آمریکا و یاوه‌های رئیس‌جمهور بی‌ادب آمریکا دادند.

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: سلام بر این احساسات پاکتان که خیابان‌ها را مملو از جمعیت کردید و آمدید تا به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک‌گویید و به شهدا بگویید ما درصحنه هستیم، بگویید شهدا شما اگر خون و جان دادید ما این مسیر را ترک نمی‌کنیم و همچنان مردانه و مقاوم ایستاده‌ایم.

,

وی با بیان اینکه پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن این بود که ملت ایران همچنان ایستاده اند افزود: انقلاب اسلامی در حالی 40 امین سالگرد پیروز ار جشن می گیرد که آمریکا را به یور کشیده و دماغ آن را به زمین مالیده و طاغوت را زیر چکمه هایش لگدمال و ژاندارم منطقه را خفت و خوار کرد.

,

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه در اوج نامردی دوران کثیف طاغوت را به رخ ما می کشند اما به انها می گوییم بروند و تاریخ را بخوانند تا بدانند که شاه ایران تا چه اندازه سر سپرده ی آمریکا بود. شاهی که نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور روسه به تهران آمده  و تشکیل جلسه داده بودند و شاه نه تنها از این جلسه خبر نداشت حتی زمانی هم که خبر دار شد اجازه ی ورود به جلسه را به وی ندادند و این حقارت ایران آن زمان را می رساند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حکومت شاه با وجود اینکه روزانه 9 میلیون بشکه نفت صادر می کرد و 30 میلیون نفر جمعیت داشت اما در فقر کامل بسر می برد و 50 هزار مستشار آمریکایی همه ی مقدرات ایران را در دست داشتند، این را از فرماندهان سابق ارتش بپرسید.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نهضت حضرت امام (ره) که برای استقلال و آزادی، مبارزه کرد و انقلاب را تنها با اتکار به خدا و فرهنگ قرآن و با همراهی آزادی خواهان به سرانجام رساند در اکثر حوزه ها و رشته ها جزء ده کشور برتر جهان هستیم .

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت ایران، آمریکا را ناراحت کرده افزود: اگر آمریکا امروز جرات نمی کند گلوله ای به سوی مرزهای ایران پرتاب کند به خاطر نگرانی او از حقوق بشر نیست بلکه از موشکهای دور بُرد، ارتش، سپاه و مقاومت ملت ایران می ترسد . امروز ایران در دنیا اثرگذار و جزء حلقه های اول کشورهای قدرتمند جهان است و آمریکا و کشورهای غربی خائن به حقوق بین المللی وقتی قدرت ایران را درک کردند بحث موشک را در توافق هسته ای پیش کشیدند توافقی که خود مطرح کردند و خود نیز از ان خارج شدند و تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشتند و ثابت کردند غیر قبال اعتماد و یک دروغگوی کثیف هستند و برای جلوگیری از رشد ملت ایران دست به هر کاری می زنند و هر توطئه ای را راه می اندازند.

,

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده و به شکلی که دشمنان تهدیدات آنها را در سرزمین های خودشان در نطفه خفه می کند و اجازه نمی دهد این تهدیدات به مرزهای ایران نزدیک شوند.

,

به گفته ی نقوی حسینی ، تا زمانی که چشم و گوش ما به دو لبه ی رهبر مقتدر، بصیر، آگاه و دور اندیش ملت ایران باشد هیچ آسیبی به ما نمی رسد .

,

چیزی که او در خشت گلیم می بیند امثال من در آیینه ی براق هم نمی بینیم . اعتماد رهبری به جوانان برای کسب رای نست او به این ملت و جوانانش باور و ایمان دارد .

,

وی گفت: امروز که دشمن تمام مسیرهای قبلی را با شکست می بیند به سراغ سفره های مردم آمده است و هر کسی هم در داخل کشور به خالی کردن سفره ی مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است لذا همه ی قوا باید دست به دست هم دهیم و در خلاف هدف دشمن حرکت کنیم تا تولید و اشتتال ایجاد شود و باید بدانیم که فرانسه، آلمان و انگلیسکاری برای ما نخواهند کرد و باید به خود کتکی باشیم.

,

وی تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه هم داریم باید آن را در داخل خانواده حل کنیم و با وحدت، یکپارچگی دشمنی را مرعوب ما هست را بیشتر بترسانیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: امروز با همه ی جوسازی ها امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به پا خواستند و احسنت به این ملت وفادار که لیاقت دارند که دولت و همه ی ارگان ها خادم و نوکرآنها باشند.

,
,

 

,
منوچهر متکی در آذربایجان غربی:
بیداری اسلامی ارمغان امام راحل به جهانیان/ مسئولان به وظایف خود در قبال انقلاب آگاه باشند
, منوچهر متکی در آذربایجان غربی:
بیداری اسلامی ارمغان امام راحل به جهانیان/ مسئولان به وظایف خود در قبال انقلاب آگاه باشند
, آذربایجان غربی,
,

به نقل از اروم نیوز، منوچهر متکی صبح امروز در جمع مردم ارومیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به نقش بی بدیل امام خمینی و ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۲۲ بهمن با محوریت اسلام و با نام امام و مردم در تاریخ ثبت شد و از فردا با افتخار پنجمین دهه از انقلاب را آغاز می کنیم.

, اروم نیوز,

وی، افزود: امروز به نام امام خمینی(ره) ثبت شده است و به گونه ای که در مثال های مقاومت نام ملت ایران در بلندا می درخشد دنیای غرب در قرن ۱۹ بنای حکم رانی سکولار را در غرب نهاد امام (ره) در دهه های پایانی قرن گذشته دین باوری را به جامعه بازگردانده و فهم جدیدی از اسلام‌ را منطبق با قرآن، عقل و اجماع ارائه نمود و فرمود برای اجرای احکام باید حکومت اسلامی تشکیل داد.

,

مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ادامه داد: تلاش امام خمینی(ره) تحت عنوان ولایت فقیه پایه نظام جمهوری اسلامی را گذاشته و ارمغان وی به ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به جهان خودباوری و ایستادگی و برای مستضعفان مقاومت بوده است.

,

وی، با بیان اینکه یادمان ماندگار امام راحل آرمان ها و آموزه های ایشان برای مردم است، ابراز کرد: امام راحل با تاکید بر اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست بر این مسئله که مردم مسئولان را به این مقام رسانده و آنان ولی نعمت این ملت هستند تاکید کرده است.

,

متکی، با تاکید براینکه قدرت ایجاد حق نمی کند مبدا قدرت ما منطق مبتنی بر حق است، بیان کرد: ایشان اسلام آمریکایی را افشاو مسلمانان را از آن بر حذر داشته است و با اتحاد بین ارتش و سپاه معلمین را ادامه دهنده شغل انبیا دانسته است.

,

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص نقش زنان در طول انقلاب، گفت: ایشان نقش وحدت مسلمانان میان شیعه و سنی را بشارت داده است محرم را سنبل مقابله با تداوم دشمن و رمضان الگوی مقاومت در برابر تحریم های دشمن دانسته و پشتیبانی از ولایت فقیه بودن جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به کشور و ملت و مستقل بودن و برای خود تصمیم گرفتن برای ملت ایران را لایق عنوان کرده است.

,

مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به اینکه تداوم رهبری امام‌خمینی(ره) توسط امام خامنه ای با همان صلابت، جهت گیری و ادبیات انقلابی تداوم داشته و خواهد داشت، تصریح کرد: انقلاب در راستای مستقل شدن، ترویج گفتمان عدالت طلبی، اعتماد به جوانان، دفاع مقدس و بازدارندگی دشمن، حفظ سیاست نه شرقی نه غربی و حفظ استقلال کشور موفق بوده اما در حوزه هایی هم باید مسئولان گام هایی بلندی بردارند.

,

وی، افزود: مسئولان در نظارت همه جانبه برای قطع دست چپاول گران به بیت المال کوشش کرده و اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خود قرار داده و در راستای تحقق شعار سال گام های اساسی بردارند.

,

متکی، ادامه داد: هیچ کدام از توطئه ها و تهدیدهای دشمن در طول چهل سال انقلاب به لطف خدا، هدایت رهبری و مقاومت مردم عملی نشده است و امروز نوبت مسئولان است تا به میدان آمده و وظایف خود را عملی کنند‌.

,

وی، عنوان کرد: آمریکایی ها در طول ۲۰ سال گذشته سنگر به سنگر شکسته خورده و به اهداف نرسیده شان نخواهند نرسید مسئولان جامعه و جوانان به‌گونه ای در این‌یک سال گام بردارند تا یک سال آینده دشمن ببیند پیروزی اذعان ملت ایران است.

,

 

,

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در لرستان:
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب

, حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در لرستان:
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب
, لرستان,
,

به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم‌آباد اظهار داشت: سلام بر 12 بهمن و یوم‌الله 22 بهمن، سلام بر همه آن‌هایی که در سال 57 بر پشت‌بام‌ها فریاد الله‌اکبر سر دادند، همه حنجره‌هایی که با شعار قرآنی نصر من الله و فتح قریب موج‌آفرینی کردند، سلام بر میدان  ژاله تهران که ژاله گلوله‌های طاغوتیان، ژاله خون بر کف خیابان‌ها سرازیر کرد، سلام بر همه مقاومان، آنانی که ایستادند و در برابر نظام طاغوت مقاومت کردند، فریاد زدند و طاغوت را در هم شکستند، سلام بر امام و سلام بر امت و بر این مردم سرافراز و تاریخ‌ساز که بیش از 40 سال است مردانه و جانانه پشت سر امامشان و رهبر فرزانه ایستاده‌اند و دشمنان را ناامید کردند.

, سفیر افلاک,

وی افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که چگونه مبارزه کنیم و فریاد بزنیم و ما را به مکتب عاشورا هدایت کرد و با شعار حسینی هیهات من الذله از ذلت فاصله گرفتیم و به عزت دست پیدا کردیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: سلام بر همه این ارزش‌ها، سلام بر سرداران شجاع و شهیدان همیشه شاهد و بر مردم خوزستان یادآور رزمندگانی که در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

,

وی بیان کرد: سلام بر کوه‌ها و صخره‌های سخت کردستان که بر روی هر صخره شهیدی را می‌بینیم که بر زمین افتاد تا ملتی سر پا بایستد و بر زمین نیفتند؛ سلام بر مردم شریف و غیور لرستان، بر آزادمردان و جانبازان و عشایر غیورشان و بر همه مردم ولایت دوست و ولایت‌خواه این منطقه، سلام بر مردمی که با حضورشان جواب محکمی به آمریکا و یاوه‌های رئیس‌جمهور بی‌ادب آمریکا دادند.

,

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: سلام بر این احساسات پاکتان که خیابان‌ها را مملو از جمعیت کردید و آمدید تا به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک‌گویید و به شهدا بگویید ما درصحنه هستیم، بگویید شهدا شما اگر خون و جان دادید ما این مسیر را ترک نمی‌کنیم و همچنان مردانه و مقاوم ایستاده‌ایم.

,

 

,
سعید جلیلی در گیلان:
موشک های بالستیک ایران دغدغه دشمنان شده است/ ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید
, سعید جلیلی در گیلان:
موشک های بالستیک ایران دغدغه دشمنان شده است/ ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید
, گیلان,
,

به نقل از ۸دی، سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در حماسه باشکوه مردم رشت در راهپیمایی ۲۲بهمن در میدان شهرداری این شهر با بیان اینکه مردم ندای حضرت زهرا (س) را شنیدند و دعوت خدا را اجابت کردند اظهار کرد: در طول قرن های متمادی مبارزه های زیادی شد اما بسیاری از آنها متوقف یا نافرجام شدند.

, ۸دی,

وی با اشاره به حضور مردان دلاوری چون میرزا کوچک خان ها و رئیسعلی ها در تاریخ ایران گفت: کشورهای استعمار برای کشور ما تصمیم می گرفتند و تقسیمش می کردند، و برای منطقه ما قراردادهای خفت بار تنظیم می کردند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اینها کسانی هستند که از ۷۰سال پیش تاکنون قصد دارند برای دنیا تصمیم بگیرند، بیان کرد: برای خود امتیاز دپو وسلاح هسته ای را قرار می دهند و می گویند چون زور ما زیاد است باید این‌امتیازات را داشته باشیم.

,

جلیلی با بیان اینکه ملتی که قیام‌می کند و در برابر همه قدرت های استکباری می ایستد، گفت: ملتی که با فتوای یک عالم دینی حتی اجازه امتیاز تنباکو را نمی دهد و میرزایی دارد که در مقابل مستکبران‌می ایستد یک حلقه مفقوده دارد و اگر آن را پیدا کند می تواند به موفقیت های بیستری دست یابد.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت گفتند شاه برود و با وجود مخالفت ها همه بزرگان وقت، شاه رفت، بیان کرد: آن ها ایستادند که شاه بماند اما ملت ما گفت برود و رفت، این قدرت ملت ما است.

,

جلیلی با اشاره به ۸سال جنگ تحمیلی در ایران به عنوان سخت ترین جنگ، افزود: نتیجه جنگ تحمیلی، حماسه ۸سال دفاع مقدس شد و در شرایطی که آن ها هر چه می خواستند در اختیار داشتند و ما با دستان خالی امروز حماسه ای آفریدیم که دغدعه آنها موشک های بالستیک ایران است.

,

وی تصریح کرد: ملت عراق امروز با افتخار اسم‌خیابانهای خود را خیابان امام خمینی می گذراند، و می گویند که ملت ایران نمونه ای از مقاومت و پیشرفت را به دنیا نشان داده است.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در دهه ۹۰ بار دیگر حماسه ها آفریده شد و در کنار شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم شکل گرفت که بار دیگر بوی شهادت پیچید بیان کرد: تمام ملت با این گفته امام همراه هستند که آمریکا هیج غلطی نمیتواند کند.

,

جلیلی ادامه داد: دشمن‌می بیند که با هر توطئه فقط حماسه خلق می شود که آخرین آن حماسه ۲۲بهمن ۹۷ است و باید امروز ملت ایران را در زیر باران‌ببینند تا بدانند بار دگر آمده تا مشتی بر دهان آمریکا بزنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید بیان کرد: امروز ملت ما برای چهلمین بار به آمریکا خفت داد و اکنون به پدیده ای بزرگ در جهان تبدیل شده ایم.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران کانون امنیت است افزود: امروز در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم و در مقام هجدهم اقتصاد دنیا و سیزدهم قدرت دفاعی هستیم و آن ها می دانند که اگر امروز تحریم ها را تحمیل می کنند این به یک حماسه بزرگ اقتصادی و آینده ای درخشان تر تبدیل میشود.

,

جلیلی با اشاره به اینکه در این ۴۰سال هزینه ها کردند و چیزی جز سرافکندگی و ذلت نصیبشان نشد، بیان کرد: این‌ملت، این‌موفقیت های بزرگ را رقم خواهد زد و حتما آینده درخشان در انتظار این ملت است.

,

وی در ادامه تصریح کرد: ان شالله این موفقیت ها ادامه پیدا خواهد و این‌پرچم سرافراز ایران را به صاحب اصلی آن امام عصر(عج)تقدیم‌خواهیم کرد.

,

 

,

عزت‌الله ضرغامی در سمنان:
کلید حل مشکلات مردم، بازگشت به ارزش‌های سال 57 است/ نقطه مقابل سازش سرشکستگی است

, عزت‌الله ضرغامی در سمنان:
کلید حل مشکلات مردم، بازگشت به ارزش‌های سال 57 است/ نقطه مقابل سازش سرشکستگی است
, سمنان,
,

به گزارش مرآت، سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان سمنانی با اشاره به اینکه استان سمنان همواره پیشگام در انقلاب اسلامی بوده است، گفت: مردم این استان در طول 40 سال افتخار آفرین بودند.

, مرآت,

وی با بیان اینکه در طول ماه های گذشته ادعاهای زیادی کردند که ایرانی ها 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید، افزود: آنها نمی دانند بین انقلاب و ایرانی فاصله ای نیست و انقلاب برای مردم است و آن را جدا از خود نمی دانند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: با مراکز تحقیقاتی که دارند و با بودجه هایی که هزینه می کنند متوجه نمی شوند انقلاب و مردم یکی است.

,

ضرغامی با اشاره به اینکه  امروز به برکت استقامت و پایداری ملت ایران در دنیا معادلات جهانی تغییر کرده است، بیان کرد: بلوک غرب و شرق در گذشته بود که  یک طرف آن آمریکا و اروپای غربی و طرف دیگر نیز شوروی و اروپای شرقی حضور داشتند و دنیا را تقسیم کرده بودند.

,

وی اظهار کرد: امروز بدون تردید بلوک بندی تغییر کرده است یک دنیا دنیای استکبار به رهبری آمریکای جهان خوار و یک طرف دیگر نیز مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی قرار دارد.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه رهبری استکبارجهانی، رهبری سخت است که با خرج کردن پول به دنبال ظلم هستند، گفت: رهبری جمهوری اسلامی از جنس نرم است با دل ها و مغزها کار دارد بلوک بندی است که پایانش برای دنیای مقاومت می باشد.

,

ضرغامی با بیان اینکه لبنان، یمن، فلسطین و بحرین قلب معادلات سیاسی جهان هستند، افزود: جمهوری اسلامی و ایران در این کشورها حرف اول را می زند و حتی بدون نظر ایران هیچ کاری نمی توانند کنند و قدرت سپاه قدس بالاتر از این است که بخواهند خدشه ای وارد کنند.

,

وی با اشاره به بیانات رهبری درخصوص اینکه سختی سازش به مراتب سختتر و پیچیده تر از بعضی مرارت های مقاومت است، بیان کرد: مقاومت سختی دارد اما شیرینی آن عزتمندی و سربلندی در مقابل استکبار است.

,

رئیس سابق صدا و سیما همچنین تصریح کرد: در مقابل سازش، سرشکستگی  وجود دارد و ذلت را برای مردم به ارمغان می آورد.

,

ضرغامی با بیان اینکه همه مسئولان در جناح های مختلف به کمک ملت توانسته اتقلاب را جلو ببرند، گفت: بعضی مدیران می آیند و دستاوردهای مدیران قبلی را زیرسوال می برند، نباید آنها را زیر سوال برد باید همه با هم باشیم و از مشکلات گذشته درس بگیریم و کارهای قبلی را به نتیجه برسانیم به جای مچگیری؛ آسیب ها را برطرف کنیم.

,

وی با اشاره اینکه دولت برای خدمت به مردم سبد کالا بین مردم توزیع کرد، اظهار کرد: صف های طولانی تشکیل شد و صحنه های بدی بود این موارد را در تلویزیون نشان ندادیم به دولتمردان نشان دادیم .

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اگر دولت قبلی اشکالاتی داشته اما در برخی قسمت ها پیشرفته تر بوده است، افزود: نرم افزارها و سیستم توزیع آماده است و لازم نیست مردم بیایند اینگونه در صف ها بیاستند و رزق و روزی خود را دریافت کنند.

,

وی با تاکید براینکه هیچ دلیلی برای کمبود و قاچاق گوشت نیست، گفت: مگر گوشت جنس کم حجمی است که بخواهند قاچاق کنند؟ مدیریت کنید و کارآمدتر باشید اگر می خواهید خدمت کنید اینگونه صف های طولانی تشکیل نشود.

,

ضرغامی با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات مردم در این شرایط بازگشت به ارزش های سال 57 و اتکا با توانمندی مردم و قطع امید از دشمنان است، بیان کرد: در این شرایط با مردم با صداقت صحبت شود و اگر لازم است از مردم عذرخواهی کنید.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرقی بین حزب دموکرات و جمهوری خواه وجود  ندارند، گفت: در زمان اوباما بدعهدهایی شد و بسیاری از بندهای برجام را انجام ندادند و در حال حاضر هم ترامپ برجام را پاره می کند و هیچگونه تعهدی ندارد.

,

وی اظهار کرد:با حرکت به سمت اروپا فکر می کنید معاهده هایی مثل اف ای تی اف و پالرمو مشکلات مردم را حل می کند اشتباه می کنید.

,

ضرغامی با اشاره به اینکه در همسایگی ایران همه جوره امکانات وجود دارد، گفت: با تقویت مرزها و استان های مرزی این مشکلات برطرف می شود

,

رئیس سابق صدا و سیما با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در این سرما و مشکلاتی که مردم دارند گرانی که می بینند اما با همه این مشکلات عزت و سربلندی خود را ترجیح دادند و با حضور خود اعلام کردند که پشت انقلاب و پاسدار حرمت خون شهدا هستیم.

,

وی با بیان اینکه دشمنان منتظر یک روزنه و عقب نشینی هستند که با تمام قدرت هجمه ببرند و انتقام این 40 ساله را بگیرند، افزود: در این مدت در منطقه هر کاری کردن جمهوری اسلامی بدون تردید پیروز شد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مسئله اقلیم کردستان گفت: این مورد می توانست خطر و تهدید بزرگی برای ایران باشد.

,

ضرغامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با درایت و تدبیر، چنان طراحی نرم و دقیقی انجام داد بدون اینکه قطره خونی ریخته شود این قائله بر سر آمد.

,

 

,
حاجی بابایی در ایلام:
رابطه با امریکا جز سختی و مشکلات دستاوردی ندارد/ fatf و cft دو توطئه بزرگ امریکا
, حاجی بابایی در ایلام:
رابطه با امریکا جز سختی و مشکلات دستاوردی ندارد/ fatf و cft دو توطئه بزرگ امریکا
, ایلام,
,

به نقل از ایلام بیدار، "حمیدرضا حاجی بابایی"، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس صبح امروز؛ در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر ایلام اظهار داشت: امروز مسئولان با مردم یکپارچه به میدان آمده‌اند و خبرها حاکی از این است که امروز سطح پیوند رهبری و مردم به‌صورت گسترده به دنیا منتقل‌شده است.

, ایلام بیدار,

وی، تصریح کرد: در 22 بهمن 1397 ملت ایران به تبعیت از پیامبر عظیم الشان (ص) و ائمه اطهار (ع) به دنبال حرکت عاشورایی خود به پاخاسته اند و یک‌بار دیگر مهر تائید بر نظام جمهوری اسلامی زدند، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب وجود مردم شرافتمندی است که در طول تاریخ اسلام، به‌مثل این مردم وجود نداشته است، مردمی که در تمامی سختی‌های در کنار انقلاب بودند و هشت سال دفاع مقدس را تحمل کردند و همه توطئه‌های که نظام سلطه علیه ملت داشت را با حضور خود خنثی کردند.

,

حاجی بابایی، یادآور شد: امروز دشمنی‌های آمریکا بازهم ادامه دارد و ملت بزرگ ایران در 22 بهمن، آمده‌اند که به آمریکا بگویند که ما پشت سر تاسوعا و عاشورا ایستاده‌ایم، پشت قرآن ایستاده‌ایم، پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و از خون شهیدان دفاع می‌کنیم، تمام سختی‌ها را تحمیل کردند اما مردم شرافتمندانه پای انقلاب ایستاده‌اند.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، افزود: امروز مردم ایران اسلامی در 22 بهمن 97، فتح المین کردند امروز آمریکا در برابر تحریم‌های ظالمانه در برابر ایران احساس شکست خواهد کرد، امروز آمریکا عقب‌نشینی مهلک خواهد کرد و امروز آمریکا شکست خواهد خورد.

,

وی، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی، باوجود همه سختی‌ها و مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند و مردم بدانید که خون‌دل همه سختی‌ها و مشکلات شما با رهبری است، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شب روز و به حال مردم دعا می‌کنند، رهبری که از جنس مردم است، رهبری که پیوند عمیق با مردم دارد و مانند مردم زندگی می‌کند و افتخار رهبری به همین است.

,

حاجی بابایی، گفت: امروز در اینجا جمع شدیم که بگوییم هر آنچه خیروبرکت است و همه پیروزی‌ها، امنیت و آزادسازی سامرا و کربلا از دست دشمنان اهل‌بیت (ع)، قدرت موشکی و قدرت علمی ایران و اقتدار ایران درصحنه‌های بین‌المللی، مرهون تبعیت از رهبری و اجرای اسلام است و همه ضعف‌های ما و مشکلات ناشی از دوری از اسلام، احکام اسلامی و نادیده گرفتن فرامین رهبری است.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را سیاه نشان دهد، اما ملت بزرگ ایران به میدان آمدند تا بگویند که انقلاب ما سفید است، مانند آینه درخشان است، مانند عاشورا روشن است، شفاف، روشن، قرآنی و الهی است و شاهد آن خون شهیدان مانند حججی‌ها است.

,

حاجی بابایی، بیان کرد: همه باهم آمده‌ایم که اعلام کنیم که ‌ای رهبر عزیز، ما فرق بین انقلاب و اسلام را با ندانم‌کاری‌ها و مشکلات را می‌فهمیم اگرچه باید رفع شود، امروز جایگاه نظام و ولایت ارتقا پیدا کرد، مجلس و دولت ما هم باید ارتقا پیدا کند، خدمت‌رسانی ارتقا پیدا کند و حرکت‌های آنان باید درخور شان این ملت بزرگ باشد.

,

وی، گفت: امروز دیدیم علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، مردم اجازه ندادند که علی‌شان تنها بماند و انقلاب اسلامی در غربت بماند، مردم امروز برای نظام اسلامی، شهیدان، اسلام و قرآن آمده‌اند و آمده‌اند که بگویند که انقلاب را محکم نگاه می‌داریم و به‌تمامی مسئولان و سران سه قوه بگوییم هیچ امیدی به آمریکا نیست.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امروز آمریکا با اروپایی‌ها هم‌پیمان شده‌اند، اروپایی‌ها بعد از برجام از کانال مالی حرف زدند، به این ملت بزرگ گفتند که می‌خواهیم به شما غذا بدهیم، اروپایی‌های با این حرکت تحلیل خود را داشتند و می‌خواستند ملت را تحقیر کنند اما امروز با این حرکت بزرگ و عظیم مردم ایران اسلامی در 22 بهمن، تصمیمات آن تحقیر و تحقیرشان را تحقیر می‌کنند.

,

وی، بابیان اینکه اروپایی‌ها کانال ملی را معطوف به تصویب cft کرده‌اند، بیان کرد: ما هم طرفدار شفاف‌سازی هستیم، اگر قرار است که یک ریال به تروریست داده نشود، ما هم موافق هستیم اما سؤال این است که تروریست را چه کسی تعریف می‌کند، سؤال اینجاست که داعش و گروه‌های تروریستی را چه کسی درست کرده است، امروز تروریست ها در دامن کی هستند، cft و fatf توطئه بزرگ آمریکا برای تحقیر ملت ایران و تحریم اقتصاد ایران است و هر معاهده‌ای که با آمریکا انجام‌شده است، جز سختی و مشکلات، چیزی برای ما نداشته است.

,

حاجی بابایی، با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما این است که روی پای خود بایستیم، تصریح کرد: هر جا که پشت سر رهبری ایستاده‌ایم، ما موفق بوده‌ایم و امروز هم رمز این است، امروز آزمایش دادن از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر استوکسانی که امروز پای انقلاب ایستاده‌اند، کاری سخت‌تر دارند، امروز غبارآلود است و بیش از 252 شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهل‌بیت (ع) تبلیغات می‌کنند.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این کشور مدیون هیچ جناح سیاسی نیست و فقط در این کشور، به انقلابی و غیرانقلابی فکر می‌کنیم، انقلابی که یعنی کسی در خدمت نظام اسلامی و مردم باشد، امروز باید ملت ایران اسلامی طعم شیرین عدالت را بچشند و پیامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما فرستادند و از همه مسئولان ضمن تشکر از زحمات آنان می‌خواهیم که خدمات شما باید در تراز ملت ایران اسلامی باشد.

,

 

,
حجت‌الاسلام قمی در کرمانشاه:
مردم نمره خوبی برای ۴۰ سال استقامت می‌گیرند
, حجت‌الاسلام قمی در کرمانشاه:
مردم نمره خوبی برای ۴۰ سال استقامت می‌گیرند
, کرمانشاه,
, مردم نمره خوبی برای ۴۰ سال استقامت می‌گیرند ,

حجت‌الاسلام محمد قمی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در کرمانشاه اظهار داشت: یک اربعین و چهل سال گذشت از آن نقطه عطف تاریخ ایران سرافراز، از آن زمانی که مردم این سرزمین از جوان و پیر قیام کرددند.

,

وی با بیان اینکه امام از ابتدا تا انتهای قیام تنها یک پیام برا یهمه داشت و آن هم دعوت به قیام برای خدا بود، گفت: ایشان زمانی که جوان بودندو بیست و چند سل به علمای بلاد نامه نوشتند که برای خدا قیام کنید؛ سال ۴۲ هم به مردم ایران پیام دادند که مردم برای خداوند عالم قیام کنید.

,

رییس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سال ۵۷ در نوفل لوشاتو که دانشجویان انجمن‌های اسلامی محضر ایشان رفتند نصیحت خواستند که فرمودند یکتا موعظه پرودگار که همان قیام برای خدا بود؛ ۱۹ بهمن ۵۷ در تهران که برای بیعت با امام آمدند ایشان باز هم فرمود که قیام کنید برای خدا و در ۵۸ بعد از استقرار نظام هم که خدمت امام رفتند گفتند قیام کنید برای خدا.

,

حجت‌الاسلام قمی ادامه داد: امام در وصیتنامه خود خطاب به جوانان گفتند که شما این نامه را زمانی می‌خوانید که من در بین شما نیستم و از سر خیرخواهی باز هم یکتا موعظه پروردگار را که همان قیام برای خداست تکرارا کردند و گفتند که مراقب باشید قیامتان برای خدا باشد.

,

وی با بیان اینکه امروز چهل سال از قیام این مردم گذشته  و انقلاب با استقامت ستودنی چهل ساله به نقطه ای رسیده که این مردم با ایمان به خدا مصداق واقعی این توصیه حضرت حق هستند و این قیام تاریخی در تاریخ ثبت، ماندگار و جاودانه می‌شود؛ قیامی که آن را مدیون امام هستیم.

,

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب که فرمودند «اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم» اشاره کرد و گفت: امروز فشار و سختی بر مردم زیاد است، اما پای مکتب خمینی بزرگ شدیم و دست از قیاممان برنمی‌داریم.

,

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه اما در سن ۹۰ سالگی گفتند که امروز خمینی آغوش و سینه خود را گشوده برای همه بلاها و برای درک شهادت روزشماری می‌کند، تصریح کرد: حتما جوانان امروز جوانانه‌تر برای دشمن رجز می‌خوانند.

,

وی بیان داشت: در این چهل سال توفیقاتی داشتیم و البته ناکامی‌ها و ضعفهایی هم داشتیم که باید تحلیل شود چه عواملی باعث شکست و موفقیت‌ها شد؛ هرجا به اسلام پناه بردیم و هرجا مردم ایستادند ما رشد کردیم .

,

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم نمره خوبی برای چهل سال استقامت می‌گیرند با همه سختی‌ها،فشارها و دشواری و دشمنی‌های خباثت آلود دشمنان که به هیچ چیزی حتی دارو رحم نکردند و امروز هم توقع به حقی دارند  که مسئولان انقلابی زندگی کنند، ساده زیست بوده و شجاعت داشته باشند.

,

حجت‌الاسلام قمی ادامه داد: مرحوم امام می‌فرماید اگر خمینی یکه و تنها بماند به راه خود که مبارزه با ظلم و شرک است ادامه می‌دهد و ما هم از همین مکتب درس گرفته‌ایم و راهش را ادامه می‌دهیم.

,

وی اظهار داشت: هرگاه نگاه ما به درون بود و سرمایه‌ها و جوانان را جدی گرفتیم رشد کردیم و موفق شدیم و هروقت قدری بیش از اندازه به بیرون نگاه کردیم چوبش را هم خوردیم.

,

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران امروز تا جایی نفوذ کرده و بصیرت جوانان ما تا حدی افزایش یافته که و بیرون مرزها سنگر زده‌اند تا مانع از تعدی به کشور شوند.

,

حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: ما به تبعیت از امام راحل معتقدیم که عزت و حیات در سایه مبارزه است و آماده مبارزه ایم  و همین صبر شما ملت هم نوعی مبارزه است و امروز ملت در حال مبارزه و البته سربلند هستند.

,

وی تصریح کرد: امروز به گردنه مهمی از انقلاب رسیده‌ایم تا نزدیکی قله رفته‌ایم و اگرچه راهی نیست اما راه سختی در پیش داریم؛ با وحدت کلمه مسیر مبارزه و استقلال و اقتدار را با هم طی می‌کنیم به آرمان ها و قله‌های بلندی که حق مردم است خواهیم رسید.

,

رییس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ما حتما در سالهای آینده ابرقدرت می‌شویم و بیش از پیش الگوی کشورهای دیگر جهان خواهیم شد.

,

 

,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کهگیلویه و بویراحمد:
مسئولان و رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم همت کنند/حضور مردم استان در این برف نشان از عشق شما به رهبری و کشور است
, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کهگیلویه و بویراحمد:
مسئولان و رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم همت کنند/حضور مردم استان در این برف نشان از عشق شما به رهبری و کشور است
, کهگیلویه و بویراحمد,
, مسئولان و رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم همت کنند/حضور مردم استان در این برف نشان از عشق شما به رهبری و کشور است ,

به نقل از صبح زاگرس، حجت الاسلام مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص  مصلحت نظام در جمع مردم یاسوج در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این انقلاب دست آوردهای زیادی  داشت که مایه افتخار ما است دست آوردهای علمی، پزشکی، هوا و فضا، ملت ما کجا به خواب می دیدند که روزی  ماهواره به فضابفرستد اما امروز با افتخار این کار را کرده اند.

, صبح زاگرس,

مصباح مقدم عنوان کرد: ملت ما از نظر قدرت و علمی  در جایگاه قرار گرفته است  که قدرت های جهان از امریکا  از آن حساب می برد آمریکا هم نمی تواند لاف بزند   افسران نیروی دریایی آمریکایی در مقابل نیروهای دریایی ما زانو زدند مهمان ما بودند در حالی که اسیر ما بودند و آمریکا هیچ غلطی هم  نتوانست بکند.

,
 
,
وی بیان کرد: ایران قبل از انقلاب از نظر نظامی، سیاسی، علمی  وابسته بود اما  امروز استقلال کامل سیاسی داریم انقلاب اسلامی ما یک نظام مردم سالار دینی است  با رای ملت قانون اساسی تصویب شد، با رای ملت خبرگان تعیین می شوند با رای ملت است که مردم مجلس را تشکیل و رییس جمهور را مشخص می کنند  این نشان این است ک کشور ما مردم سالاری دینی است.
,
 
,
 عضو مجمع تشخیص  مصلحت نظام افزود: پیشرفت هابی ک ما داشتیم خیلی از کشورها نداشتند باید خداروشکر کرد بخاطر ملتیی که در تمام صحنه ها هستند باید به دلیل وجود   جوانان نخبه و متخصص خدا را شکر کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: نانو ،تکنولوژی ایران و هوافضای ایران جزو کشورهای پنجم و ششم است این حکایت از آن است که رهبری این نظام مسولان این نظام  و مردم در طول تاریخ انقلاب با همه وجود به میدان آمدند و زحمت کشیدند تا به اینجا رسیدیم.
,
 
,
حجت الاسلام مصباح مقدم افزود: اما با این وجود باید بدانیم دشمن بیکار ننشسته و فشار می آورد تحریم می کند و تحریم ها را  تشدید می کند اما ملت ما صبور و مقاوم است و ایستاده است و ادامه می دهد.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص  مصلحت نظام  با بیان اینکه مشکلاتی  نیز وجود دارد گفت: مدیران و رییس جمهور و مسولان مشکلات را می دانند همت کنند کم و کاستی ها را از بین ببرند این ملت شابسته زندگی برتر هستند باید زندگی بهتری برای این ملت فراهم کنند.
,
 
,
وی با اشاره به بارش برف و حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی گفت:  این حضور شما در  زیر برف و باران و هوای سرد حکایت از عشق شما به ایران، به  رهبر و غیور بودن شما است و عشق شما به شهدا و انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
,
 
,
حجت الاسلام مصباح مقدم  گفت: از مردم این استان عشایر لر که با پوشیدن لباس رزم قطار به کمر آمادگی خود را اعلام کردند سپاس گذارم باید بدانیم که نباید  لحظه ای غفلت کنیم دشمن حیله ها و نقشه ها دارد، دشمن دست آوردها را کم نشان می دهد و کاستی ها را بزرگ می کند باید آگاه باشیم.
,
 
,
زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: بار دیگر مردم این استان پیمانی دیگر با رهبر انقلاب و کشورشان  بستند در این چهل سال انقلاب دشمن توطئه های زیادی بر علیه کشور انجام داد اما هم توطئه ها با شکست مواجهه شد و در جنگ توطئه جدید که جنگ اقتصادی است نیز شکست  خواهد خورد.
,
 
,
وی گفت: امروز  برای ملت ایران نه شرقی نه غربی تصمیم نمیگیرد مردم ایران  خودشان تصمیم می گیرند امروز ایران اسلامی در صحنه بین الملل از حقوق همه مسلمان دفاع می کند.
,
زارعی به وضعیت اشتغال در کشور اشاره کرد و گفت: در بودجه سال ۹۸ برنامه های خوبی برای اشتغال  در نظر گرفته  شده است.
,
 
,
 
,

وزیر اطلاعات در خراسان جنوبی:
انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت فاطمی است

,

وزیر اطلاعات در خراسان جنوبی:
انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت فاطمی است

, وزیر اطلاعات در خراسان جنوبی:
انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت فاطمی است
, خراسان جنوبی,
,

به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند، اظهار کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و شما مردم ولایت‌مدار تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: از اینکه امسال این افتخار نصیب من شد که در مراسم ۲۲ بهمن در جمع مردم خراسان جنوبی حضور داشته باشم بسیار خرسند هستم.

وزیر اطلاعات خراسان جنوبی را سرزمین زهد، پارسایی، عارفان و نام آوران وارسته دانست و بیان کرد: خراسان جنوبی استان وحدت بین شیعه و سنی است و این استان نمادی ارزشمند از عمل به رهنمودهای امام خمینی (ره) است.

علوی اظهار کرد: همزمانی سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه همزمانی معنا داری است چراکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت فاطمی و ثمره این نهضت است.

وی با اشاره به حزن و اندوه حضرت فاطمه زهرا (س) پس از رحلت پیامبر (ص)، گفت: حضرت فاطمه در روز های بعد از رحلت پیامبر آرام و قرار نداشت و اشک از چشمانش جاری بود. قطعا از دست دادن پدری همچون پیامبر (ص) بسیار دشوار بود اما کند و کاو در سخنان حضرت زهرا(س) نشان می‌دهد اشک و آه حضرت فاطمه زهرا (س) فقط برای از دست دادن پدر نبود.

وزیر اطلاعات بیان کرد: برخی از تاریخ نویسان می‌گفتند چون فدک از فاطمه زهرا گرفتند حضرت گریه و زاری داشت. اما در سخنان حضرت فاطمه زهرا (س) آمده ناراحتی حضرت به دلیل فدک نبود چرا که درآمد فدک تاثیری در زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نداشت و ایشان همانند مادر خود درآمد و فدک را برای رشد اسلام به کار می‌برد و سوز و گداز فاطمه به خاطر فدک نبود.

علوی گفت: بعضی دیگر نیز می‌گفتند فاطمه زهرا (س) می‌خواست بعد از پیامبر (ص) ریاست به حضرت علی (ع) برسد اما حضرت علی (ع) ارزش ریاست را از آب بینی گوسفند منفورتر می‌دانست و ناراحتی حضرت فاطمه زهرا (س) نیز به این خاطر نبود.

وی افزود: آنچه حضرت زهرا (س) را رنج می‌داد امامت جامعه بعد از پیامبر اکرم(ص) بود و اگر امامت به حضرت علی (ع) داده می‌شد وضعیت مردم بهتر بود اما با رفتن امامت به سمت خلافت، وضعیت مردم فلاکت‌بار و تفرقه بر جامعه حکم‌فرما خواهد شد و مستکبرین بر مردم احاطه پیدا خواهند کرد. 

وزیر اطلاعات گفت: حضرت فاطمه از این نگاران بود که جریان قدرت برای توجیح کارهای خود از احکام شرع استفاده کنند و آنگاه چه بلائی بر احکام و اسلام خواهد آمد و این راز اشک و آه فاطمه بود. 

علوی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ثمره اشک‌های فاطمه زهرا (س) است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به وسیله امام خمینی (ره) و برگرفته از فرهنگ اسلامی ایجاد شده است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) در یک تنهایی به دفاع از اسلام برخواست و امام راحل نیز در شرایطی دست به قیام زد که تنها و دوران خفقان بود و کسی باور نمی‌کرد انقلاب به نتیجه برسد. 

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که شاه فکر می‌کرد در عرصه مرجعیت کسی نیست در مقابل او بایستد، گفت: در سالهای ۴۱ و ۴۲ حوزه‌ها و علما بعد از نهضت نفت و خانه نشینی آیت الله کاشانی دیگر سرخورده شده بودند. 

علوی با اشاره به این‌که حوزه و دانشگاه جایی برای نماز خواندن نداشتند و شرایط برای پاسخ به قیام امام وجود نداشت، تصریح کرد: بازاریان در نهضت صنعت نفت به میدان آمدند اما بعد از خانه نشین شدن آیت الله کاشانی آنها نیز آمادگی حضور در صحنه انقلاب را نداشتند. 

وی با بیان این‌که در این شرایط کشور کسی فکر نمی‌کرد رهبری جلو بیاید و این انقلاب را آغاز کند، افزود: امام راحل مراجع و دانشجویان را فراخواندند و به آنها گفتند بروید در دانشگاه انجمن‌های اسلامی ایجاد کنید و آغاز راه خود را در انقلاب به وجود آوردند. 

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که بدون فرهنگ شهادت هیچ انقلابی به نتیجه نمی‌رسد، گفت: حرکت امام راحل در نهایت به قیام ۱۵ خرداد انجامید و امام با نفس فاطمی خود انقلاب را آغاز کردند. 

علوی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند "ما با شوروی و انگلیس کار نداریم و مستقل هستیم و بر اساس آرمان‌های اسلام حرکت می‌کنیم" افزود: امام راحل پشتوانه خارجی شاه را در هم شکست و آمریکا بداند منفورترین چهره در بین مردم ایران است.

وی افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی هر انقلابی شکل می‌گرفت متوجه دربار و شاه نبود و شاه از حملات کنار گذاشته می‌شد اما امام راحل از همان ابتدا هیمنه شاه را در هم شکست. 

وی با اشاره به این‌که کسی فکر نمی‌کرد یک فرد با دست خالی یک رژیم تا دندان مسلح را در هم بشکند، افزود: مردم قم ۹ دی به پا خواستند و بعد از آن مردم بقیه شهرها نیز به پا خواستند و تا نابودی شاه دست از مبارزه بر نداشتند. 

وزیر اطلاعات با بیان این‌که حرکت امام ویژه بود و ریشه در قرآن داشت، گفت: وقتی تمام تلاش خود را بکنید اما موفق نشوید آنگاه خداوند دست شما را می گیرد و علت اینکه انقلاب‌های گذشته موفق نشده بود سیاسی و نظامی بودن آنها بود اما انقلاب امام راحل این گونه نبود و اسلامی و برگرفته از دین بود. 

علوی با اشاره به سخنان امام راحل در ۱۲ بهمن که به مقامات نظامی و ارتش فرمودند" ما می خواهیم شما آقا باشید" تصریح کرد: امام ارتش را در مقابل مردم قرار نداد بلکه آنها با سخنان امام راحل در مقابل شاه قرار گرفتند.

وی افزود: امام رضوان الله علیه مردم و ارتش را از خود دانست و خود را نیز از مردم دانست و یک پیوندی بین امام، مردم و ارتش شکل گرفت و با یاری مردم پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد. 

وزیر اطلاعات گفت: بنیانی مانند سپاه بنا نهاده شد و از طرف مردم و برای مردم در برابر توطئه‌های شاه و همدستانش ایستاد.

علوی تصریح کرد: امام راحل بعد از خود رهبری انقلاب اسلامی را به امام خامنه ای سپرد و  ایشان نیز در این ۳۰ سال میراث امام راحل را در همان مسیر امام پیش بردند. 

وی افزود: امروز ملت های مسلمان، روسیه، عراق، یمن و بحرین چشم به ایران اسلامی دوخته‌اند و می‌دانند ایران اسلامی تنها کشوری است که به عزت انسان‌ها فکر می‌کند.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که کشور ایران انقلاب اسلامی خود را با شکوه و عزت برگزار کرد و پیام خود را به کشورهای دنیا داد، گفت: حضور پرشور شما مردم و تداوم انقلاب، کشورهای اسلامی دیگر را امیدوارتر و دشمنان و مستکبرین را نامیدتر خواهد کرد.

علوی تصریح کرد: با داشتن نعمت ولایت و رهبری شجاع و مردمی مقاوم و صبور این انقلاب مسیر خود را ادامه خواهد کرد و پرچم آن با دست مقام معظم رهبری به دست ولی عصر (عج) سپرده خواهد شد.

,

به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند، اظهار کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و شما مردم ولایت‌مدار تبریک عرض می‌کنم.

, خاورستان,

وی افزود: از اینکه امسال این افتخار نصیب من شد که در مراسم ۲۲ بهمن در جمع مردم خراسان جنوبی حضور داشته باشم بسیار خرسند هستم.

,

وزیر اطلاعات خراسان جنوبی را سرزمین زهد، پارسایی، عارفان و نام آوران وارسته دانست و بیان کرد: خراسان جنوبی استان وحدت بین شیعه و سنی است و این استان نمادی ارزشمند از عمل به رهنمودهای امام خمینی (ره) است.

,

علوی اظهار کرد: همزمانی سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه همزمانی معنا داری است چراکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت فاطمی و ثمره این نهضت است.

,

وی با اشاره به حزن و اندوه حضرت فاطمه زهرا (س) پس از رحلت پیامبر (ص)، گفت: حضرت فاطمه در روز های بعد از رحلت پیامبر آرام و قرار نداشت و اشک از چشمانش جاری بود. قطعا از دست دادن پدری همچون پیامبر (ص) بسیار دشوار بود اما کند و کاو در سخنان حضرت زهرا(س) نشان می‌دهد اشک و آه حضرت فاطمه زهرا (س) فقط برای از دست دادن پدر نبود.

,

وزیر اطلاعات بیان کرد: برخی از تاریخ نویسان می‌گفتند چون فدک از فاطمه زهرا گرفتند حضرت گریه و زاری داشت. اما در سخنان حضرت فاطمه زهرا (س) آمده ناراحتی حضرت به دلیل فدک نبود چرا که درآمد فدک تاثیری در زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نداشت و ایشان همانند مادر خود درآمد و فدک را برای رشد اسلام به کار می‌برد و سوز و گداز فاطمه به خاطر فدک نبود.

,

علوی گفت: بعضی دیگر نیز می‌گفتند فاطمه زهرا (س) می‌خواست بعد از پیامبر (ص) ریاست به حضرت علی (ع) برسد اما حضرت علی (ع) ارزش ریاست را از آب بینی گوسفند منفورتر می‌دانست و ناراحتی حضرت فاطمه زهرا (س) نیز به این خاطر نبود.

,

وی افزود: آنچه حضرت زهرا (س) را رنج می‌داد امامت جامعه بعد از پیامبر اکرم(ص) بود و اگر امامت به حضرت علی (ع) داده می‌شد وضعیت مردم بهتر بود اما با رفتن امامت به سمت خلافت، وضعیت مردم فلاکت‌بار و تفرقه بر جامعه حکم‌فرما خواهد شد و مستکبرین بر مردم احاطه پیدا خواهند کرد. 

,

وزیر اطلاعات گفت: حضرت فاطمه از این نگاران بود که جریان قدرت برای توجیح کارهای خود از احکام شرع استفاده کنند و آنگاه چه بلائی بر احکام و اسلام خواهد آمد و این راز اشک و آه فاطمه بود. 

,

علوی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ثمره اشک‌های فاطمه زهرا (س) است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به وسیله امام خمینی (ره) و برگرفته از فرهنگ اسلامی ایجاد شده است.

,

وی افزود: حضرت زهرا (س) در یک تنهایی به دفاع از اسلام برخواست و امام راحل نیز در شرایطی دست به قیام زد که تنها و دوران خفقان بود و کسی باور نمی‌کرد انقلاب به نتیجه برسد. 

,

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که شاه فکر می‌کرد در عرصه مرجعیت کسی نیست در مقابل او بایستد، گفت: در سالهای ۴۱ و ۴۲ حوزه‌ها و علما بعد از نهضت نفت و خانه نشینی آیت الله کاشانی دیگر سرخورده شده بودند. 

,

علوی با اشاره به این‌که حوزه و دانشگاه جایی برای نماز خواندن نداشتند و شرایط برای پاسخ به قیام امام وجود نداشت، تصریح کرد: بازاریان در نهضت صنعت نفت به میدان آمدند اما بعد از خانه نشین شدن آیت الله کاشانی آنها نیز آمادگی حضور در صحنه انقلاب را نداشتند. 

,

وی با بیان این‌که در این شرایط کشور کسی فکر نمی‌کرد رهبری جلو بیاید و این انقلاب را آغاز کند، افزود: امام راحل مراجع و دانشجویان را فراخواندند و به آنها گفتند بروید در دانشگاه انجمن‌های اسلامی ایجاد کنید و آغاز راه خود را در انقلاب به وجود آوردند. 

,

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که بدون فرهنگ شهادت هیچ انقلابی به نتیجه نمی‌رسد، گفت: حرکت امام راحل در نهایت به قیام ۱۵ خرداد انجامید و امام با نفس فاطمی خود انقلاب را آغاز کردند. 

,

علوی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند "ما با شوروی و انگلیس کار نداریم و مستقل هستیم و بر اساس آرمان‌های اسلام حرکت می‌کنیم" افزود: امام راحل پشتوانه خارجی شاه را در هم شکست و آمریکا بداند منفورترین چهره در بین مردم ایران است.

,

وی افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی هر انقلابی شکل می‌گرفت متوجه دربار و شاه نبود و شاه از حملات کنار گذاشته می‌شد اما امام راحل از همان ابتدا هیمنه شاه را در هم شکست. 

,

وی با اشاره به این‌که کسی فکر نمی‌کرد یک فرد با دست خالی یک رژیم تا دندان مسلح را در هم بشکند، افزود: مردم قم ۹ دی به پا خواستند و بعد از آن مردم بقیه شهرها نیز به پا خواستند و تا نابودی شاه دست از مبارزه بر نداشتند. 

,

وزیر اطلاعات با بیان این‌که حرکت امام ویژه بود و ریشه در قرآن داشت، گفت: وقتی تمام تلاش خود را بکنید اما موفق نشوید آنگاه خداوند دست شما را می گیرد و علت اینکه انقلاب‌های گذشته موفق نشده بود سیاسی و نظامی بودن آنها بود اما انقلاب امام راحل این گونه نبود و اسلامی و برگرفته از دین بود. 

,

علوی با اشاره به سخنان امام راحل در ۱۲ بهمن که به مقامات نظامی و ارتش فرمودند" ما می خواهیم شما آقا باشید" تصریح کرد: امام ارتش را در مقابل مردم قرار نداد بلکه آنها با سخنان امام راحل در مقابل شاه قرار گرفتند.

,

وی افزود: امام رضوان الله علیه مردم و ارتش را از خود دانست و خود را نیز از مردم دانست و یک پیوندی بین امام، مردم و ارتش شکل گرفت و با یاری مردم پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد. 

,

وزیر اطلاعات گفت: بنیانی مانند سپاه بنا نهاده شد و از طرف مردم و برای مردم در برابر توطئه‌های شاه و همدستانش ایستاد.

,

علوی تصریح کرد: امام راحل بعد از خود رهبری انقلاب اسلامی را به امام خامنه ای سپرد و  ایشان نیز در این ۳۰ سال میراث امام راحل را در همان مسیر امام پیش بردند. 

,

وی افزود: امروز ملت های مسلمان، روسیه، عراق، یمن و بحرین چشم به ایران اسلامی دوخته‌اند و می‌دانند ایران اسلامی تنها کشوری است که به عزت انسان‌ها فکر می‌کند.

,

وزیر اطلاعات با بیان این‌که کشور ایران انقلاب اسلامی خود را با شکوه و عزت برگزار کرد و پیام خود را به کشورهای دنیا داد، گفت: حضور پرشور شما مردم و تداوم انقلاب، کشورهای اسلامی دیگر را امیدوارتر و دشمنان و مستکبرین را نامیدتر خواهد کرد.

,

علوی تصریح کرد: با داشتن نعمت ولایت و رهبری شجاع و مردمی مقاوم و صبور این انقلاب مسیر خود را ادامه خواهد کرد و پرچم آن با دست مقام معظم رهبری به دست ولی عصر (عج) سپرده خواهد شد.

,
 
,
 
آیت‌الله دولابی در زنجان:
زنجان پایتخت شور و شعور انقلابی است/ مردم مشکلات را به پای نظام نمی نویسند
,
 
,
آیت‌الله دولابی در زنجان:
زنجان پایتخت شور و شعور انقلابی است/ مردم مشکلات را به پای نظام نمی نویسند
, آیت‌الله دولابی در زنجان:
زنجان پایتخت شور و شعور انقلابی است/ مردم مشکلات را به پای نظام نمی نویسند
, زنجان,
,

آیت الله دولابی در مراسم 22 بهمن زنجان،اظهار داشت: مردم شریف زنجان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را امروز برگزار کردند و شهر زنجان پایتخت شور و شعور حسینی بود و شور و شعور انقلابی نیز شد.

وی افزود: میدان انقلاب زنجانی یادآور یوم العباس و حماسه های مثال زدنی است که امسال نیز با حضور پرشوردر جشن انقلاب این میدان ماندگار شد.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری ادامه داد: بانوان زنجانی نخستین راهپیمایی علیه رژیم پهلوی را برگزار کردند و قرآن کریم چهل سالگی را سال شکرگزاری می داند.

آیت الله دولابی خاطرنشان کرد: 22 بهمن از جمله ایام الله های انقلاب اسلامی است که در قرآن نیز به یادآوری های این ایام ها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه نعمت های بزرگ استقلال را زیر پا گذاشته و انکار کنیم گرفتارهای روز به روز افزایش می یابد، در چهلمین سال انقلاب ضروری است به کارنامه این انقلاب توجه شود.

این مسئول با اشاره به آمارهای خیره کننده در تولیدات علمی، افزود: در انرژی هسته ای، رتبه های علمی، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در عاوم پزشکی از رتبه 54 به رتبه 19 رسیده ایم و در بین 25 کشور تولید کننده علم ایران رتبه بسیار مطلوبی دارد که نشان دهنده قطع وابستگی از دشمنان است.

آیت الله دولابی افزود: امروز در زمینه نظامی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در تولید موشک های بالستیک ایران خودکفا است.

وی بیان داشت: در سایه استقلال این موفقیت ها حاصل شده است و راه پیشرفت از مسیر حفظ استقلال می گذرد که باید این مسیر را برای ادامه راه، طی کنیم.

این مسئول افزود: ایران جزو 13 کشور برتر جهان از نظر سیاسی و هجدهمین کشور از نظر اقتصادی است که در سایه استقلال سیاسی کسب شده است.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری ادامه داد: ایران اسلامی امروز آنقدر مقتدر است که رئیس جمهورآمریکا شبانه و با چراغ های خاموش هواپیما وارد منطقه نظام می شود.

آیت الله دولابی افزود: دشمن امروز صدها کیلومتر عقب رانده شده است و با تکنولوِژی موشک های نقطه زن سرکرده داعش در خانه خودش در مرز عراق و سوریه مورد هدف قرار گرفته و هلاک می شود.

وی یادآور شد: اگر پادشاهان بی کفایت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مرزهای کشور را از سه برابر وضع کنونی به این وضع تبدیل کرده اند،اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب نتوانستند از خاک ایران را کم کنند.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری افزود: امروز دشمنان از ضربه زدن به نظام اسلامی مایوس شده اند.

آیت الله دولابی یادآور شد: مردم مسلمان و غیور ایران راه خود را انتخاب کرده و می دانند اگر مقاومت در برابر دشمن هزینه دارد، سازش هزینه های بیشتری را دارد.

وی افزود: مردم ایران عزت و افتخار را قول کرده و شعار مردم ایران "هیهات من الذله" است.

این مسئول بیان داشت: مردم ایران دشمن خود را شناخته و می دانند مشکلات امروز ریشه در خیانت های آمریکای جنایتکار دارد و "شعارمرگ بر آمریکا" را با جان و دل سر می دهند.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری افزود: مردم با همه وجود مشکلات تا پای جان در راه دفاع از انقلاب ایستاده و حضور پرشور مردم دراین راهپیمایی نشان این است که مردم مسائل فرعی را از اصلی تشخیص می دهند و مشکلات را به پای نظام نمی زنند.

آیت الله دولابی افزود:امروز وظیفه مسئولان است که در کنار مردم بوده و راه استقلال را ادامه دهند چرا که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بمان و در کنار ولایت فقیه این راه پرشور را ادامه می دهیم.
,

آیت الله دولابی در مراسم 22 بهمن زنجان،اظهار داشت: مردم شریف زنجان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را امروز برگزار کردند و شهر زنجان پایتخت شور و شعور حسینی بود و شور و شعور انقلابی نیز شد.

,

وی افزود: میدان انقلاب زنجانی یادآور یوم العباس و حماسه های مثال زدنی است که امسال نیز با حضور پرشوردر جشن انقلاب این میدان ماندگار شد.

,

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری ادامه داد: بانوان زنجانی نخستین راهپیمایی علیه رژیم پهلوی را برگزار کردند و قرآن کریم چهل سالگی را سال شکرگزاری می داند.

,

آیت الله دولابی خاطرنشان کرد: 22 بهمن از جمله ایام الله های انقلاب اسلامی است که در قرآن نیز به یادآوری های این ایام ها تاکید شده است.

,

وی با بیان اینکه نعمت های بزرگ استقلال را زیر پا گذاشته و انکار کنیم گرفتارهای روز به روز افزایش می یابد، در چهلمین سال انقلاب ضروری است به کارنامه این انقلاب توجه شود.

,

این مسئول با اشاره به آمارهای خیره کننده در تولیدات علمی، افزود: در انرژی هسته ای، رتبه های علمی، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

,

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در عاوم پزشکی از رتبه 54 به رتبه 19 رسیده ایم و در بین 25 کشور تولید کننده علم ایران رتبه بسیار مطلوبی دارد که نشان دهنده قطع وابستگی از دشمنان است.

,

آیت الله دولابی افزود: امروز در زمینه نظامی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در تولید موشک های بالستیک ایران خودکفا است.

,

وی بیان داشت: در سایه استقلال این موفقیت ها حاصل شده است و راه پیشرفت از مسیر حفظ استقلال می گذرد که باید این مسیر را برای ادامه راه، طی کنیم.

,

این مسئول افزود: ایران جزو 13 کشور برتر جهان از نظر سیاسی و هجدهمین کشور از نظر اقتصادی است که در سایه استقلال سیاسی کسب شده است.

,

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری ادامه داد: ایران اسلامی امروز آنقدر مقتدر است که رئیس جمهورآمریکا شبانه و با چراغ های خاموش هواپیما وارد منطقه نظام می شود.

,

آیت الله دولابی افزود: دشمن امروز صدها کیلومتر عقب رانده شده است و با تکنولوِژی موشک های نقطه زن سرکرده داعش در خانه خودش در مرز عراق و سوریه مورد هدف قرار گرفته و هلاک می شود.

,

وی یادآور شد: اگر پادشاهان بی کفایت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مرزهای کشور را از سه برابر وضع کنونی به این وضع تبدیل کرده اند،اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب نتوانستند از خاک ایران را کم کنند.

,

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری افزود: امروز دشمنان از ضربه زدن به نظام اسلامی مایوس شده اند.

,

آیت الله دولابی یادآور شد: مردم مسلمان و غیور ایران راه خود را انتخاب کرده و می دانند اگر مقاومت در برابر دشمن هزینه دارد، سازش هزینه های بیشتری را دارد.

,

وی افزود: مردم ایران عزت و افتخار را قول کرده و شعار مردم ایران "هیهات من الذله" است.

,

این مسئول بیان داشت: مردم ایران دشمن خود را شناخته و می دانند مشکلات امروز ریشه در خیانت های آمریکای جنایتکار دارد و "شعارمرگ بر آمریکا" را با جان و دل سر می دهند.

,

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری افزود: مردم با همه وجود مشکلات تا پای جان در راه دفاع از انقلاب ایستاده و حضور پرشور مردم دراین راهپیمایی نشان این است که مردم مسائل فرعی را از اصلی تشخیص می دهند و مشکلات را به پای نظام نمی زنند.

,
 
,
 
,
سردار شریف در قزوین:
امروز انقلاب و نظام باصلابت تدوام دارد/ حرکت دشمنان را در نطفه خفه می‌کنیم
,
سردار شریف در قزوین:
امروز انقلاب و نظام باصلابت تدوام دارد/ حرکت دشمنان را در نطفه خفه می‌کنیم
, سردار شریف در قزوین:
امروز انقلاب و نظام باصلابت تدوام دارد/ حرکت دشمنان را در نطفه خفه می‌کنیم
, قزوین,
,
 
,
به نقل از شاخص، سردار رمضان شریف ظهر امروز(دوشنبه) در جمع مردم قزوین در راهپیمایی یوم الله 22بهمن در خیابان شهدا اظهار کرد: چهل سال است انقلاب اسلامی علی رغم دشمنی‌های متعدد دشمنان در این سرزمین پوینده و پیشروه اهدافش را دنبال می‌کند.
 
وی افزود: در بهمن 57 کار به جایی رسید که دو امپراطور جهان یعنی کمونیست و لیبرالیسم بر سر برخورد با انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند و نمی‌خواستند گفتمان انقلاب اسلامی تداوم یابد.
 
مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران ابراز کرد: این دو قدرت کل کره زمین را به دو بخش تقسیم کرده بودند که باید به کمونیست‌ها و یا امریکایی‌ها تعلق می‌یافت؛قدرت این دو قطب به حدی بود که حتی در بین ملت‌های واحد هم توانسته بودند جدایی ایجاد کنند.
 
شریف بیان کرد: امریکا انواع توطئه از کودتا تا درگیری‌های داخلی را علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران انجام داد که اگر فهرست کنیم هیچ جای خالی برای کار جدید باقی نخواهد ماند.
 
وی عنوان کرد: از طرفی ملت ایران به رهبری امام(ره) و پس از آن به رهبری مقام معظم رهبری و با پشتیبانی مردم توانستند تمام توطئه‌ها را خنثی کنند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز که چهلمین پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم با صدای رسای اعلام می‌کنیم که دست امریکا در ضربه به جمهوری اسلامی ایران خالی مانده است.
 
شریف گفت: امریکا سرمایه بزرگی همچون صدام را داشتند و داعش را تولید کردند و جنگ‌های مملو از زر و زور حکام منطقه و منافقان را در اختیار داشتند و در این 40سال به نبرد با انقلاب پرداختند اما در هیچ یک موفق نشدند.
 
وی اضافه کرد: امروز دست دشمنان به شدت خالیست و جوانان به برکت آگاهی که دارند تمام مطالب دنیا را دنبال می‌کنند و با بصیرت در صحنه حضور دارد.
 
مدیرکل روابط عمومی سپاه ادامه داد: امروز وزیر امور خارجه امریکا به قدری دستش خالیست که با یک دختربچه خبرنگار و بی هویت فراری از ایران ملاقات کرده و از او راهکار می‌خواهد تا چگونه نظام را براندازی کند و این موضوع به بن بست رسیدن آنها را نشان می‌دهد.
 
شریف ابراز کرد: منافقین چه جایگاهی در بین ملت ما دارند؟ سازمانی که دستش به بیش از 18هزار شهید ما آغشته است و فرمان آتش علیه مردم ایران را در عملیات مرصاد صادر کرد.
 
وی تصریح کرد: منفورتر از سازمان مجاهدین در منظر ملت ما وجود ندارد؛ این سازمان ستون پنجم حزب بعث شد و امروز اپوزیسیون جمهوری اسلامی و مشاوران کاخ سفید برای براندازی نظام شده است.
 
مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: آیا این جماعت قادر هستند با انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران برخورد کنند؟ امریکایی‌ها روزی در نزد ملت ما بزرگ بودند اما امروز کار به جایی رسیده که با وجود 7تریلیون هزینه در منطقه، ترامپ با چراغ قوه به منطقه می‌آید.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: ناکامی دشمنان و به ویژه امریکا در دفاع مقدس، کودتاهای متعدد و در ایجاد درگیری‌های قومی و مذهبی در جوار مرزهای کشور برای همه ثابت شده است و  امروز امریکا با دست خالی صحنه سوریه را خالی می‌کند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران کل کشور تصریح کرد: تنها چیزی که موجب شد امریکایی‌ها سوریه را ترک کنند ناکامیشان در تجزیه سوریه و منهدم کردن جبهه مقاومت بود، ما امریکایی‌ها را در خلیج فارس و به دام افتادن تک تیراندازان امریکایی توسط فرزندانمان آزمودیم و چیزی برایشان باقی نگذاشت.
 
شریف اضافه کرد: امروز امریکا تلاش می‌کند با تغییر در محاسبات ذهنی حکام منطقه، آن‌ها را برای درگیری با جمهوری اسلامی برانگیزد، اما اعلام می‌کنیم اگر بخواهند حرکتی کنند سرنوشتی بیشتر از رژیم بعث نخواهند داشت.
 
مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران عنوان کرد: جوانان ما بالغ بر 50میلیون نفر جمعیت ما هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند که باید بدانید امروز انقلاب و نظام ما توانمندتر و قدرتمندتر از هر زمان دیگر برای دفاع از آرمان ها و ملت آماده است.
 
وی تصریح کرد: امروز با قدرت اعلام می‌کنیم بعد از دفاع مقدس توان ویژه‌ای برای دفاع از کشور صورت گرفته است و قادریم بزرگترین متجاوزین را تنبیه کنیم و این یک واقعیت تمرین شده در میدان‌های سخت است.
 
وی یادآور شد: دشمنان امروز تلاش می‌کنند از راه تحریم کشور را در فشار قرار دهند اما این تحریم‌ها سکو و جهشی برای دستیابی به اقتصاد پایدار است تا دشمن نتواند ما را با مشکل روبرو کند؛ همان طور که در دفاع مقدس پیروز شدیم در این میدان هم پیروز خواهیم شد.
 
شریف افزود: انقلاب اسلامی با سه مولفه فرهنگ دینی، ولایت فقیه و پشتیبانی ملت در این کشور به وقوع پیوسته و استمرار داشته است و این سه مولفه اگر در کشور حاکم باشد با مشکل مواجه نخواهیم بود.
سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: امروز مشکل ملت‌های جهان نداشتن رهبر آگاه، پاک و شجاع است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی از این نعمت برخوردار هستیم.
 
وی تاکید کرد: این کشور متعلق به مردم است نه خاندان محدود؛ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد این انقلاب است و تربیت نسل متدین و باهوش سرمایه ارزشمندی است که تدوام انقلاب با آن سرعت می‌یابد.
, شاخص,
 
,
وی افزود: در بهمن 57 کار به جایی رسید که دو امپراطور جهان یعنی کمونیست و لیبرالیسم بر سر برخورد با انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند و نمی‌خواستند گفتمان انقلاب اسلامی تداوم یابد.
,
 
,
مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران ابراز کرد: این دو قدرت کل کره زمین را به دو بخش تقسیم کرده بودند که باید به کمونیست‌ها و یا امریکایی‌ها تعلق می‌یافت؛قدرت این دو قطب به حدی بود که حتی در بین ملت‌های واحد هم توانسته بودند جدایی ایجاد کنند.
,
 
,
شریف بیان کرد: امریکا انواع توطئه از کودتا تا درگیری‌های داخلی را علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران انجام داد که اگر فهرست کنیم هیچ جای خالی برای کار جدید باقی نخواهد ماند.
,
 
,
وی عنوان کرد: از طرفی ملت ایران به رهبری امام(ره) و پس از آن به رهبری مقام معظم رهبری و با پشتیبانی مردم توانستند تمام توطئه‌ها را خنثی کنند.
,
 
,
سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز که چهلمین پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم با صدای رسای اعلام می‌کنیم که دست امریکا در ضربه به جمهوری اسلامی ایران خالی مانده است.
,
 
,
شریف گفت: امریکا سرمایه بزرگی همچون صدام را داشتند و داعش را تولید کردند و جنگ‌های مملو از زر و زور حکام منطقه و منافقان را در اختیار داشتند و در این 40سال به نبرد با انقلاب پرداختند اما در هیچ یک موفق نشدند.
,
 
,
وی اضافه کرد: امروز دست دشمنان به شدت خالیست و جوانان به برکت آگاهی که دارند تمام مطالب دنیا را دنبال می‌کنند و با بصیرت در صحنه حضور دارد.
,
 
,
مدیرکل روابط عمومی سپاه ادامه داد: امروز وزیر امور خارجه امریکا به قدری دستش خالیست که با یک دختربچه خبرنگار و بی هویت فراری از ایران ملاقات کرده و از او راهکار می‌خواهد تا چگونه نظام را براندازی کند و این موضوع به بن بست رسیدن آنها را نشان می‌دهد.
,
 
,
شریف ابراز کرد: منافقین چه جایگاهی در بین ملت ما دارند؟ سازمانی که دستش به بیش از 18هزار شهید ما آغشته است و فرمان آتش علیه مردم ایران را در عملیات مرصاد صادر کرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: منفورتر از سازمان مجاهدین در منظر ملت ما وجود ندارد؛ این سازمان ستون پنجم حزب بعث شد و امروز اپوزیسیون جمهوری اسلامی و مشاوران کاخ سفید برای براندازی نظام شده است.
,
 
,
مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: آیا این جماعت قادر هستند با انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران برخورد کنند؟ امریکایی‌ها روزی در نزد ملت ما بزرگ بودند اما امروز کار به جایی رسیده که با وجود 7تریلیون هزینه در منطقه، ترامپ با چراغ قوه به منطقه می‌آید.
,
 
,
این مقام مسئول ابراز کرد: ناکامی دشمنان و به ویژه امریکا در دفاع مقدس، کودتاهای متعدد و در ایجاد درگیری‌های قومی و مذهبی در جوار مرزهای کشور برای همه ثابت شده است و  امروز امریکا با دست خالی صحنه سوریه را خالی می‌کند.
,
 
,
سخنگوی سپاه پاسداران کل کشور تصریح کرد: تنها چیزی که موجب شد امریکایی‌ها سوریه را ترک کنند ناکامیشان در تجزیه سوریه و منهدم کردن جبهه مقاومت بود، ما امریکایی‌ها را در خلیج فارس و به دام افتادن تک تیراندازان امریکایی توسط فرزندانمان آزمودیم و چیزی برایشان باقی نگذاشت.
,
 
,
شریف اضافه کرد: امروز امریکا تلاش می‌کند با تغییر در محاسبات ذهنی حکام منطقه، آن‌ها را برای درگیری با جمهوری اسلامی برانگیزد، اما اعلام می‌کنیم اگر بخواهند حرکتی کنند سرنوشتی بیشتر از رژیم بعث نخواهند داشت.
,
 
,
مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران عنوان کرد: جوانان ما بالغ بر 50میلیون نفر جمعیت ما هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند که باید بدانید امروز انقلاب و نظام ما توانمندتر و قدرتمندتر از هر زمان دیگر برای دفاع از آرمان ها و ملت آماده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز با قدرت اعلام می‌کنیم بعد از دفاع مقدس توان ویژه‌ای برای دفاع از کشور صورت گرفته است و قادریم بزرگترین متجاوزین را تنبیه کنیم و این یک واقعیت تمرین شده در میدان‌های سخت است.
,
 
,
وی یادآور شد: دشمنان امروز تلاش می‌کنند از راه تحریم کشور را در فشار قرار دهند اما این تحریم‌ها سکو و جهشی برای دستیابی به اقتصاد پایدار است تا دشمن نتواند ما را با مشکل روبرو کند؛ همان طور که در دفاع مقدس پیروز شدیم در این میدان هم پیروز خواهیم شد.
,
 
,
شریف افزود: انقلاب اسلامی با سه مولفه فرهنگ دینی، ولایت فقیه و پشتیبانی ملت در این کشور به وقوع پیوسته و استمرار داشته است و این سه مولفه اگر در کشور حاکم باشد با مشکل مواجه نخواهیم بود.
,
سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: امروز مشکل ملت‌های جهان نداشتن رهبر آگاه، پاک و شجاع است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی از این نعمت برخوردار هستیم.
,
 
,
وی تاکید کرد: این کشور متعلق به مردم است نه خاندان محدود؛ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد این انقلاب است و تربیت نسل متدین و باهوش سرمایه ارزشمندی است که تدوام انقلاب با آن سرعت می‌یابد.
,
 
,

نماینده مردم در مجلس خبرگان در خراسان شمالی:
ایرانی از هیچ قدرتی فرمان نمی برد/رفع مشکلات مردم، متن کار مدیران باشد

, نماینده مردم در مجلس خبرگان در خراسان شمالی:
ایرانی از هیچ قدرتی فرمان نمی برد/رفع مشکلات مردم، متن کار مدیران باشد
, نماینده مردم در مجلس خبرگان در خراسان شمالی:, خراسان شمالی,
,

به نقل از عصر اترک، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم 22 بهمن ماه 97 در محل مصلی شهر بجنورد اظهار کرد: 40 سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی 40 سال شوکت، عزت، سربلندی ملت، افتخار، استقلال، صبر و مقاومت است که گوارای وجود این ملت باشد.

, عصر اترک,

آیت الله حسینی خراسانی همچنین 40 سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران را 40 سال جوانمردی و حماسه آفرینی نامید و افزود: این افتخار نثار وجود رهبر باد.

,

وی همچنین عنوان کرد: در قرآن کریم آیات فراوانی است که ملت ایران، کشور و نظام ایران می توانند از مصادیق بارز این آیات باشند.

,

وی همچنین در همین باره بیان کرد: آیات پنجم، ششم، هفتم و سی و چهارم سوره ابراهیم و آیه بیستم سوره مائده در قرآن کریم، تفسیر اجتماع عظیم و حماسی ملت بزرگ ایران است.

,

آیت الله حسینی خراسانی گفت: خدا به این ملت و نظام ارزش هایی داده که به هیچ ملت دیگری نداده است. امروز زیر این آسمان و روی این کره زمین، هیچ نظامی، کشوری و ملتی همانند نظام، کشور و ملت ایران پیدا نمی شود.

,

وی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، مستقل ترین نظام و ملت ایران، مستقل ترین ملت در دنیا است که هیچ قدرتی نمی تواند امروز ادعا کند که به ایران فرمان می دهد.

,

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز ایرانی از هیچ قدرتی فرمان نمی برد.

,

وی همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماع 22 بهمن ماه 97 در سراسر کشور، بیان کرد: پیام این اجتماع، پیام این حماسه و پیام این رستاخیز بزرگ ملت ایران در این تولد چهل سالگی انقلاب به دنیا این است که این مردم پای انقلاب خود ایستاده اند، می ایستند و خواهند ایستاد.

,

وی افزود: پیام دیگر این اجتماع بزرگ ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه 97 آن است که این ملت، این انقلاب را از آن خود می دانند و با تمام توان خود از این انقلاب نگهداری می کنند.
آیت الله حسینی خراسانی گفت: پیام دیگر این حماسه مردمی در چهل سالگی انقلاب به شهیدان است که ای سرداران، ای امیران، ای دلاوران، ای مجاهدان ما با شما پیمان می بندیم که امانت شما را ( انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران) را حفظ خواهیم کرد.

,
,

وی افزود: پیام دیگر این حضور میلیونی مردم در این روز به مقام معظم رهبری است که این ملت همراه، یار و یاور شما هستند و خواهند ماند. دیگر پیام این اجتماع گسترده مردمی در روز تولد چهل سالگی انقلاب قدردانی از زحمات مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان گفت: پیام آخر این حضور میلیونی ملت ایران در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران آن است که ای مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و ای مدیران کشور خدمت، عدالت و همت برای این مردم داشته باشید. ای مدیران کشور به متن بپردازید و از حاشیه اجتناب کنید.

,

وی گفت: ای مسئولان و ای مدیران امروز متن کار شما باید رفع مشکلات بیکاری و معیشتی این ملت باشد. همانطور که امروز این ملت با حضور خود در صحنه از نظام جمهوری اسلامی ایران محافظت کرده اند، حال شما دل این مردم، شهیدان، رهبر و امام عصر را شاد کنید.

,

 

,
آیت‌الله خاتمی در همدان:
مسئولان مواظب ورود دشمن از لوایح بین‌المللی به کشور باشند/ سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم
,
آیت‌الله خاتمی در همدان:
مسئولان مواظب ورود دشمن از لوایح بین‌المللی به کشور باشند/ سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم
,
آیت‌الله خاتمی در همدان:
مسئولان مواظب ورود دشمن از لوایح بین‌المللی به کشور باشند/ سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم
,
آیت‌الله خاتمی در همدان:
مسئولان مواظب ورود دشمن از لوایح بین‌المللی به کشور باشند/ سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم
, آیت‌الله خاتمی در همدان:
مسئولان مواظب ورود دشمن از لوایح بین‌المللی به کشور باشند/ سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم
, همدان,
,

به گزارش نافع،‌ آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع پرشور مردم و مسؤولان همدان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این راهپیمایی شما مردم مصداق بیعت با امام و بیعت با شهیدان است.

,

وی افزود: راهپیمایی شما مردم تعظیم شعائر الهی، نشانه خدایی و مانور مقاومت است و تبری جستن از دشمنان اسلام، قرآن و در رأس آنها آمریکای جنایتکار است.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: راهپیمایی  امسال دو ویژگی دارد که سال‌های قبل نداشت، ویژگی اول ویژگی خارجی این راهپیمایی است، امروز امریکا در شدیدترین وضعیت تحقیر خود قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه به دنبال خاورمیانه بزرگ بود و می‌خواست لبنان  و سوریه و عراق را تحت قدرت خود بگیرد، افزود: اما امروز به فضل خدا و به برکت همین انقلاب در همه این عرصه‌ها ناکام شده است.

,

خاتمی بیان کرد: آمریکا در اوج ذلت و تحقیر خود بوده و خود ترامپ می‌گوید ۷ تریلیون دلار در منطقه خرج کرده‌اند اما بطور مخفیانه، دزدانه و شبانه به عراق می‌آید و این به معنای مرگ بر امریکا است.

,

وی با اشاره اینکه نشست لهستان ورشو را برای ضربه زدن به نظام اسلامی تشکیل دادند،‌ ادامه داد: این نشست قبل از تشکیل شکست خورده است.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: جان بولتون، این عنصر حقیر و پست گفته بود ما نمی‌گذاریم ایرانی‌ها چهلمین سالگرد انقلابشان را جشن بگیرند و امروز به کوری چشم بولتون به کوری چشم ترامپ به کوری چشم پمپئو این راهپیمایی با شکوهتر از سال‌های قبل برگزار شد  و این شکوه یعنی مرگ بر آمریکا.

,

وی با بیان اینکه مردم ایران پیروز میدان هستید، ادامه داد:‌ تاکنون آمریکا را شکست دادیم و امیدواریم تا سال آینده و سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم.

,

خاتمی با بیان اینکه در عرصه داخلی هم ملت ایران پیروز خواهد شد، عنوان کرد: این دیوانه‌ای که بر آمریکا حاکم است گفته بود شدیدترین فشارها و تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: این تحریم‌ها برای آن بود که شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر نشوید اما امروز آمدید و دماغ آمریکا را به خاک مالیدید.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران، دولت خود ساخته و آدم‌کش  و تکفیری‌های جنایتکار یعنی همان داعش را نابود ساختند، گفت: این به برکت انقلاب اسلامی است.

,

وی با اشاره به دشمنی‌ها و توطئه‌های امریکا علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت:  مردم شما در اوج اقتدار هستید. اگر در اوج اقتدار نبودید چرا آنقدر علیه شما توطئه می‌کردند، این همه توطئه نشانه اقتدار شماست.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن خواب‌هایی را برای مردم دیده است، افزود: می‌خواهند به بهانه‌ گرانی‌ها و فشار زندگی، شما مردم را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند اما به یاری خداوند این مردم از نظام و انقلاب اسلامی تا آخرین نفس حمایت خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه مسؤولان برای مقابله با این گرانی‌های افسار گسیخته باید مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار داشت: نظارت دائم بر قیمت‌ها لازم است؛ مبارزه قاطع با مفسدین و متخلفان لازم است.

,

خاتمی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد شما را از انقلاب اسلامی ناامید کند بیان کرد: در شبکه‌های ماهواره‌ای و در فضای مجازی مدام ناامیدی را پمپاژ می‌کنند در حالی که من به شما وعده می‌دهم از امروز تحلیل‌های همراه با تحریف دشمن عوض و نقش بر آب شد.

,

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه  با اشاره به اینکه 40 سال پیش ملت ایران دزدها را از در بیرون کردند، عنوان کرد:  مسؤولان مراقب باشند دزدهایی را که این مردم با رشادت و شجاعت از این کشور بیرون کردند از پنجره لوایح بین‌المللی و استکباری وارد نشوند.

,

خاتمی با اشاره به مذاکرات مسؤولان دیپلماسی با کشور های اروپایی گفت: چند سالی است که کشور معطل امریکا، برجام و بدعهدی امریکا بود، الان نوبت به اروپا رسیده است!  عرصه دیپلماسی کار خودش را بکند اما اروپا هم مثل امریکا قابل اعتماد نیست

,

وی با بیان اینکه پیله کرده‌اند تا به اقتدار موشکی ما آسیب برسانند، تصریح کرد:  مسؤولان نظام پای این اقتدار موشکی ایستاده‌اند و این اقتدار موشکی خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: برد هزار کیلومتر و هزار  و500  کیلومتری موشک‌ها به این معناست که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد کمترین رفتار بی‌ادبانه و تخلفی داشته باشد موشک‌های ما مثل صاعقه بر سر آنها فرود خواهد آمد.

,

در پایان راهپیمایی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان  با قرائت قطعنامه، اجرای سرود دانش آموزان و سرود رزم‌نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت و برگ زرین دیگری را در تاریخ این شهر ثبت کرد

,
 
,

سردار نقدی در گلستان:
کوچکتر از آنید که بخواهید اراده ملت ایران را در هم بشکنید / خیلی از مردم مخالف مذاکره بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند

,

سردار نقدی در گلستان:
کوچکتر از آنید که بخواهید اراده ملت ایران را در هم بشکنید / خیلی از مردم مخالف مذاکره بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند

, سردار نقدی در گلستان:
کوچکتر از آنید که بخواهید اراده ملت ایران را در هم بشکنید / خیلی از مردم مخالف مذاکره بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند
, گلستان,
,
به نقل از گلستان ما؛ سردارمحمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بی سابقه و پرشور راهپیمایان 22 بهمن گرگان اظهارکرد: انقلاب ما 40 ساله شد در حالیکه شما مردم عزیز پای آن ایستادید و مقاومت کردید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرشدت ترین تحریم ها را طی این چهل سال داشتیم ، افزود: آفرین بر شما ملت بزرگ که این انقلاب رابه چهل سالگی رساندید ، روزی بود ملت ایران حق رای نداشت و شاه کشور نیز اراده نداشت و بیگانان برای ما تصمیم می گرفتند و ملت ما حق هیچ اعتراضی نداشت و خداوند کمک کرد دست استعمارگران از کشور کوتاه شود و ملت ما به آزادی و استقلال برسد.

وی تصریح کرد: روزهای سرنوشت سازی در این چهل سال بوجود آمد ، شخصیتهای برجسته ای لغزیدند اما مردم نلغزیدند و چهل سال تحریم را مردانه تحمل کردید و هیچ نگفتید ، آمریکا و استکبار غرب بداند ، کوچکتر از آن هستند که بخواهند ملت ایران را در هم بشکنند .

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد : به گفته امام راحل (ره) مردم ایران امروز از عهد امیرالمومنین بالاترند و در عمل نیز این امر را ثابت کردند ، روزگاری کشور ما بیسوادترین کشور دنیا بود اما  امروز پیشرفته ترین علم ها را داریم که این از برکات انقلاب است ، هفتاد درصد ملت برق نداشتند ، ملتی بی بضاعت و فقیر اما امروز اکثر روستاها برق ، آب و برق و ... دارند .

نقدی اضافه کرد : دروغ است میگویند همه جای دنیا پیشرفت کرد اما ما نکردیم ، پیشرفتهای ما اتفاقا مهمتر بود چون علیرغم تحریم ها و دشمنی ها و با چه هزینه ای به این پیشرفت های خیره کننده رسیدیم ، کشوری که چند هزار سال زیر سلطه شاه ستمگر بود امروز یک رهبر عادل دارد ، رضاخانی که امضا بلد نبود اما امروز دانشمندترین فرد عالم است ، افتخار می کنیم .

وی بیان کرد : امروز دوست و دشمن از بزرگی انقلاب می گویند ، از سید حسن نصرالله که با یک سخنرانی اش میلیونها نفر را در دنیا با پیشرفتهای ایران آشنا می کند و آن از داماد شاه که از یک خانواده سلطنتی است امروز می گوید که افتخار می کنم یک ایرانی ام چون ایران طی سالهای گذشته پیشرفتهای زیادی کرده است .

سردار نقدی با بیان اینکه برای تداوم انقلاب باید رمز آن را بلد باشیم ، تاکید کرد : خداباوری مردم و انگیزه الهی دو رکن پیروزی ما هستند  لذا باید تجربه های چهل ساله را مرور کنیم و بدانیم که این ملت با دست خالی انقلاب کرد و بر دشمنی با دستان پر پیروز شد ، ما با دست خالی به جنگ تمام سازمان های جاسوسی دنیا رفتیم و امروز مهمترین نهاد امنیتی را در منطقه شکل دادیم که جاسوسان را دستگیر می کنیم  ، نتیجه این ایستادگی تشکیل قوی ترین قدرت دفاعی منطقه و دنیا بود ، امروز آمریکا جرات حمله به ما را ندارد بر عکس وقتی ما تفنگداران آمریکایی و انگلیسی را دستگیر کردیم مثل موش می لرزیدند . 

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد : قبل از انقلاب نود درصد غذا را از خارج می آوردند اما امروز به سایر کشورها غذا صادر می کنیم  ، با وجود صد سال عقب ماندگی ، در این چهل سال خیلی پیشرفت کردیم و نتیجه اش بزرگترین قدرت پزشکی منطقه بود ، وقتی افغانستان و عراق را گرفتند یک عده گفتند برویم با آمریکا کنار بیاییم اما مردم و رهبری ایستادند و و پیروز شدند.

نقدی اظهارکرد: اما در این چهل سال یک تجربه تلخ هم داریم ، رفتیم گفتگو و مذاکره کردیم نتیجه اش مشکلات امروز شد ،  انتظار داریم بعد از هشت سال که فهمیدیم آمریکا نامرد و عهد شکن است به راه اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی برگردیم .

وی بیان داشت: خیلی از مردم مخالف مذاکره و امتیاز دادن به دشمن بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند و  اوضاع را بهم نزدند اما امروز هم بعد از هشت سال همه با هم به مسیر اقتصاد مقاومتی بجای مذاکره برگردیم .

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز برای صدمین بار پوزه آمریکا را به خاک مالیدید ، تصریح کرد : روسای جمهور آمریکا یک زمانی با ماشین روباز در کشورها می فتند ، برایشان کف و هلهله می کردند اما امروز جرات ندارند با ماشین ضدگلوله به کشوری بروند و جالب اینکه شبانه و با چراغ خاموش به یک کشوری می روند ، آمریکایی که گندم مازاد خود را با کشتی به دریا می ریخت تا قیمت گندم را کنترل کند امروز 50 میلیون گرسنه دارد .

وی در پایان خاطرنشان کرد : رسیدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی  را مدیون شهدا ، ایثارگران و جانبازان و شما ملت بزرگ هستیم .

, گلستان ما؛ ,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرشدت ترین تحریم ها را طی این چهل سال داشتیم ، افزود: آفرین بر شما ملت بزرگ که این انقلاب رابه چهل سالگی رساندید ، روزی بود ملت ایران حق رای نداشت و شاه کشور نیز اراده نداشت و بیگانان برای ما تصمیم می گرفتند و ملت ما حق هیچ اعتراضی نداشت و خداوند کمک کرد دست استعمارگران از کشور کوتاه شود و ملت ما به آزادی و استقلال برسد.

,

وی تصریح کرد: روزهای سرنوشت سازی در این چهل سال بوجود آمد ، شخصیتهای برجسته ای لغزیدند اما مردم نلغزیدند و چهل سال تحریم را مردانه تحمل کردید و هیچ نگفتید ، آمریکا و استکبار غرب بداند ، کوچکتر از آن هستند که بخواهند ملت ایران را در هم بشکنند .

,

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد : به گفته امام راحل (ره) مردم ایران امروز از عهد امیرالمومنین بالاترند و در عمل نیز این امر را ثابت کردند ، روزگاری کشور ما بیسوادترین کشور دنیا بود اما  امروز پیشرفته ترین علم ها را داریم که این از برکات انقلاب است ، هفتاد درصد ملت برق نداشتند ، ملتی بی بضاعت و فقیر اما امروز اکثر روستاها برق ، آب و برق و ... دارند .

,

نقدی اضافه کرد : دروغ است میگویند همه جای دنیا پیشرفت کرد اما ما نکردیم ، پیشرفتهای ما اتفاقا مهمتر بود چون علیرغم تحریم ها و دشمنی ها و با چه هزینه ای به این پیشرفت های خیره کننده رسیدیم ، کشوری که چند هزار سال زیر سلطه شاه ستمگر بود امروز یک رهبر عادل دارد ، رضاخانی که امضا بلد نبود اما امروز دانشمندترین فرد عالم است ، افتخار می کنیم .

,

وی بیان کرد : امروز دوست و دشمن از بزرگی انقلاب می گویند ، از سید حسن نصرالله که با یک سخنرانی اش میلیونها نفر را در دنیا با پیشرفتهای ایران آشنا می کند و آن از داماد شاه که از یک خانواده سلطنتی است امروز می گوید که افتخار می کنم یک ایرانی ام چون ایران طی سالهای گذشته پیشرفتهای زیادی کرده است .

,

سردار نقدی با بیان اینکه برای تداوم انقلاب باید رمز آن را بلد باشیم ، تاکید کرد : خداباوری مردم و انگیزه الهی دو رکن پیروزی ما هستند  لذا باید تجربه های چهل ساله را مرور کنیم و بدانیم که این ملت با دست خالی انقلاب کرد و بر دشمنی با دستان پر پیروز شد ، ما با دست خالی به جنگ تمام سازمان های جاسوسی دنیا رفتیم و امروز مهمترین نهاد امنیتی را در منطقه شکل دادیم که جاسوسان را دستگیر می کنیم  ، نتیجه این ایستادگی تشکیل قوی ترین قدرت دفاعی منطقه و دنیا بود ، امروز آمریکا جرات حمله به ما را ندارد بر عکس وقتی ما تفنگداران آمریکایی و انگلیسی را دستگیر کردیم مثل موش می لرزیدند . 

,

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد : قبل از انقلاب نود درصد غذا را از خارج می آوردند اما امروز به سایر کشورها غذا صادر می کنیم  ، با وجود صد سال عقب ماندگی ، در این چهل سال خیلی پیشرفت کردیم و نتیجه اش بزرگترین قدرت پزشکی منطقه بود ، وقتی افغانستان و عراق را گرفتند یک عده گفتند برویم با آمریکا کنار بیاییم اما مردم و رهبری ایستادند و و پیروز شدند.

,

نقدی اظهارکرد: اما در این چهل سال یک تجربه تلخ هم داریم ، رفتیم گفتگو و مذاکره کردیم نتیجه اش مشکلات امروز شد ،  انتظار داریم بعد از هشت سال که فهمیدیم آمریکا نامرد و عهد شکن است به راه اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی برگردیم .

,

وی بیان داشت: خیلی از مردم مخالف مذاکره و امتیاز دادن به دشمن بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند و  اوضاع را بهم نزدند اما امروز هم بعد از هشت سال همه با هم به مسیر اقتصاد مقاومتی بجای مذاکره برگردیم .

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز برای صدمین بار پوزه آمریکا را به خاک مالیدید ، تصریح کرد : روسای جمهور آمریکا یک زمانی با ماشین روباز در کشورها می فتند ، برایشان کف و هلهله می کردند اما امروز جرات ندارند با ماشین ضدگلوله به کشوری بروند و جالب اینکه شبانه و با چراغ خاموش به یک کشوری می روند ، آمریکایی که گندم مازاد خود را با کشتی به دریا می ریخت تا قیمت گندم را کنترل کند امروز 50 میلیون گرسنه دارد .

,

وی در پایان خاطرنشان کرد : رسیدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی  را مدیون شهدا ، ایثارگران و جانبازان و شما ملت بزرگ هستیم .

,
 
,
 
,

حسین مظفر در خوزستان:
انقلاب اسلامی، ایران را به مستقل ترین کشور جهان تبدیل کرد/ مشکلات امروز حاصل ناکارآمدی برخی مسئولان است

,

حسین مظفر در خوزستان:
انقلاب اسلامی، ایران را به مستقل ترین کشور جهان تبدیل کرد/ مشکلات امروز حاصل ناکارآمدی برخی مسئولان است

, حسین مظفر در خوزستان:
انقلاب اسلامی، ایران را به مستقل ترین کشور جهان تبدیل کرد/ مشکلات امروز حاصل ناکارآمدی برخی مسئولان است
, خوزستان,
,
 
,
حسین مظفر در جمع باشکوه راهپیمایان 22 بهمن اهواز با اشاره به اداره کشور پیش از انقلاب به روش استعماری، عنوان کرد: شاه مردم ایران را حقیر کرده بود و آمریکایی‌ها در همه موضوعات تصمیم گیر شده بودند.
 
وی افزود: مردان و زنان ایرانی با دستان خالی و مشت‌های گره کرده جهان را شگفت زده کردند که چگونه این انقلاب محقق شد همچنین رئیس سازمان سیا برای پیش بینی نکردن انقلاب اسلامی در کنگره مواخذه  شد.
 
مظفر افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران یکی از مستقل ترین نظام های دنیا را دارد و علاوه بر آن در زمینه‌های علمی و فناوری جزو 10 کشور برتر جهان است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن که شاهد پیشرفت های انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها است، برای متوقف کردن این پیشرفت ها به دنبال توطئه چینی علیه نظام اسلامی ماست.
 
وی افزود: چهل سال علیه این کشور توطئه کردند و چهل سال این ملت مظلوم را به جرم حاکم بودن بر سرنوشت خود در فشار تهدید، تحریم و جنگ افروزی قرار دادند اما این انقلاب به حرمت خون شهیدان هر روز بارورتر و تنومندتر شد.
 
مظفر با اشاره به مشکلات امروز کشور، عنوان کرد: ما دیگران را مقصر مشکلات امروز کشور نمی دانیم اما بدون شک جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی دشمن سبب تشدید وضعیت موجود شده‌ است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز جشن مقاومت، استقلال و آزادی است که در دهه چهارم انقلاب آن را گرفته‌ایم اما باید در آینده مشکلات کشور را که حاصل ناکارآمدری برخی مسئولان است، برطرف کنیم.
,
 
,
وی افزود: مردان و زنان ایرانی با دستان خالی و مشت‌های گره کرده جهان را شگفت زده کردند که چگونه این انقلاب محقق شد همچنین رئیس سازمان سیا برای پیش بینی نکردن انقلاب اسلامی در کنگره مواخذه  شد.
,
 
,
مظفر افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران یکی از مستقل ترین نظام های دنیا را دارد و علاوه بر آن در زمینه‌های علمی و فناوری جزو 10 کشور برتر جهان است.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن که شاهد پیشرفت های انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها است، برای متوقف کردن این پیشرفت ها به دنبال توطئه چینی علیه نظام اسلامی ماست.
,
 
,
وی افزود: چهل سال علیه این کشور توطئه کردند و چهل سال این ملت مظلوم را به جرم حاکم بودن بر سرنوشت خود در فشار تهدید، تحریم و جنگ افروزی قرار دادند اما این انقلاب به حرمت خون شهیدان هر روز بارورتر و تنومندتر شد.
,
 
,
مظفر با اشاره به مشکلات امروز کشور، عنوان کرد: ما دیگران را مقصر مشکلات امروز کشور نمی دانیم اما بدون شک جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی دشمن سبب تشدید وضعیت موجود شده‌ است.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز جشن مقاومت، استقلال و آزادی است که در دهه چهارم انقلاب آن را گرفته‌ایم اما باید در آینده مشکلات کشور را که حاصل ناکارآمدری برخی مسئولان است، برطرف کنیم.
,
 
,
 
,

معاون پارلمانی رئیس جمهور در هرمزگان:
حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی بر مدار توسعه/ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور در هرمزگان:
حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی بر مدار توسعه/ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان

, معاون پارلمانی رئیس جمهور در هرمزگان:
حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی بر مدار توسعه/ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان
, هرمزگان,
,
به نقل از هرمز؛ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور میان مردم بندرعباس در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در چارچوب دفاع از نظام و انقلاب اسلامی مشتی محکم بر دشمنان این مرز و بوم است، اظهار کرد: دشمنان بدانند هر چه مردم را در تنگا قرار دهند ملت ایران مانند کوه های استوار در همه صحنه ها حضور پر شور تر خواهد داشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه شیعه، سنی، مرد و زن ، پیر و جوان در کنار یکدیگر از برگ های زرین انقلاب اسلامی دفاع می کنند، گفت: حکومت های دیگر هرچه از تاریخ تشکیل آن بگذرد حضور مردمانش در دفاع از آرمان های آن کم رنگ تر شده و شعار های انقلاب به فراموشی سپرده می شود؛ اما انقلاب اسلامی با گذشت زمان حضور مردم در دفاع از ارزش های آن والاتر و پرشور تر است.

امیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی ظهور کرد که هیچ گونه استقلال و آزادی وجود نداشته و ظلم ستیزی و محرومیت آحاد جامعه را در برگرفته بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) با رهبری هوشمندانه و همراهی مردم حکومت ستمشاهی را برچیدند و در 22 بهمن 1357 نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کرد.

وی تصریح کرد: امام(ره) با شخصیت بی نظیر و یگانه خود در روزهای آغازین انقلاب نظام سیاسی مبنی بر آرا مردم تشکیل داد که در هیچ جای دنیا چنین حکومتی وجود نداشته همچنین قانون اساسی بر اساس آموزه های دینی و شعار مردم به وجود آورند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: رهبر کبیر انقلاب مجلس شورای اسلامی و انتصابات ریاست جمهوری مبتنی بر مردم سالاری دینی به اتفاق آرا شکل دادند.

امیری با بیان اینکه استقلال ایران با همبستگی قبل از انقلاب نمود عینی پیدا کرد، گفت: قبل از انقلاب نه تنها مردم مستقل نبودند بلکه مسئولین و رهبران از خود اختیاری نداشتند و آمریکایی ها و انگلیسی ها کشور را اداره می کردند.

وی با بیان اینکه شکل گیری نظام اسلامی برای دشمنان بین المللی قابل قبول نیست، بیان کرد:  روزهای اول انقلاب با وضع قانون اساسی مشخص شد که دشمنان در این کشور جایی ندارند و منافعشان به خطر افتاد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه منافقین کور دل با ایجاد جنگ های خانمان سوز می خواستند حرکت پر شتاب انقلاب را کند سازند، اظهار کرد: درگیری هشت سال دفاع مقدس به ظاهر جنگ با رژیم بعث عراق بود چرا که تمام جوامع بین المللی نه تنها تسلیحات مدرن بلکه نیروهای نظامی عراق را از ملیت های مختلف تامین می کردند.

امیری با بیان بیان اینکه در جنگ بسیار سخت سر بلند پیروز شدیم، گفت: علی رغم اینکه دشمنان توسعه کشور را با پیچیدگی رو به رو ساخته بودند اما ایران هراسی و سایه سنگین قطعنامه ها با هوشیاری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مقاومت مردم از بین رفت.

وی با اشاره به نقض تعهدات هیات نابخرد آمریکا و شخصیت قابل پیش بینی ترامپ تاکید کرد: دولتمردان آمریکایی ناگهان ضمن نقض تعهدات از برجام خارج شدند و آشکارا نشان دادند آمریکایی ها افراد قابل اعتمادی نبوده و نیستند. چون نه تنها تعهداتشان با مردم انقلابی ایران را نقص کردند بلکه با اروپاییان نیز همین کار را انجام دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان نطام در صحنه بین المللی ایران را متهم کرده اند که اهل صلح نیست، تصریح کرد: بر خلاف این نظریه به جامعه جهانی ثابت شده که مردم ایران بر اساس آموزه های دینی اهل نقص عهد و پیمان نیستند.

امیری تاکید کرد:علی رغم همه مشکلات و کارشکنی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در ۴۰سال گذشته شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی و آوزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستیم.

وی با اشاره به نرخ پایین رتبه علمی دوران قبل از انقلاب تاکید کرد: در حال حاضر در مقام ۶۰ رتبه بندی علمی جهان قرار گرفتیم و نرخ باسوادی از ۴۸٫۹ قبل از انقلاب امروزه به ۹۵٫۲ درصد رسیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به افزایش ۷برابری نرخ تحصیلات در بین زنان نسبت به مردان پس از انقلاب گفت: قبل از انقلاب از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۴۵۷ به تحصیلات عالی دست یافته بودند در حالی که پس از انقلاب این رقم به ۵هزار و ۹۷۰ نفر رسیده است.

امیری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه مشکلات در جهان پیشتاز است، اظهار کرد: رتبه ۱۶ در شاخص های نوآوری دنیا، تاسیس ۴۶ شرکت دانش بنیان در سال های اخیر و ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط این شرکت ها نشان می دهد که در تحقق اقتصاد مقاومتی گام های مهمی برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تجاری هرمزگان در دوران قبل از انقلاب صفر بود، بیان کرد: این استان پس از پیروزی انقلاب بر مدار توسعه قرار گرفته که آینده خوبی برای آن رقم می زند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هرمزگان مستعد توسعه است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که هرمزگان سرشار از منابع عظیم خدادادی اعم از دریا، خشکی، اقلیم های متفاوت و… است لذا بسترهای لازم برای توسعه و عمران این استان بیش از پیش وجود دارد.

, هرمز,

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه شیعه، سنی، مرد و زن ، پیر و جوان در کنار یکدیگر از برگ های زرین انقلاب اسلامی دفاع می کنند، گفت: حکومت های دیگر هرچه از تاریخ تشکیل آن بگذرد حضور مردمانش در دفاع از آرمان های آن کم رنگ تر شده و شعار های انقلاب به فراموشی سپرده می شود؛ اما انقلاب اسلامی با گذشت زمان حضور مردم در دفاع از ارزش های آن والاتر و پرشور تر است.

,

امیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی ظهور کرد که هیچ گونه استقلال و آزادی وجود نداشته و ظلم ستیزی و محرومیت آحاد جامعه را در برگرفته بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) با رهبری هوشمندانه و همراهی مردم حکومت ستمشاهی را برچیدند و در 22 بهمن 1357 نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کرد.

,

وی تصریح کرد: امام(ره) با شخصیت بی نظیر و یگانه خود در روزهای آغازین انقلاب نظام سیاسی مبنی بر آرا مردم تشکیل داد که در هیچ جای دنیا چنین حکومتی وجود نداشته همچنین قانون اساسی بر اساس آموزه های دینی و شعار مردم به وجود آورند.

,

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: رهبر کبیر انقلاب مجلس شورای اسلامی و انتصابات ریاست جمهوری مبتنی بر مردم سالاری دینی به اتفاق آرا شکل دادند.

,

امیری با بیان اینکه استقلال ایران با همبستگی قبل از انقلاب نمود عینی پیدا کرد، گفت: قبل از انقلاب نه تنها مردم مستقل نبودند بلکه مسئولین و رهبران از خود اختیاری نداشتند و آمریکایی ها و انگلیسی ها کشور را اداره می کردند.

,

وی با بیان اینکه شکل گیری نظام اسلامی برای دشمنان بین المللی قابل قبول نیست، بیان کرد:  روزهای اول انقلاب با وضع قانون اساسی مشخص شد که دشمنان در این کشور جایی ندارند و منافعشان به خطر افتاد.

,

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه منافقین کور دل با ایجاد جنگ های خانمان سوز می خواستند حرکت پر شتاب انقلاب را کند سازند، اظهار کرد: درگیری هشت سال دفاع مقدس به ظاهر جنگ با رژیم بعث عراق بود چرا که تمام جوامع بین المللی نه تنها تسلیحات مدرن بلکه نیروهای نظامی عراق را از ملیت های مختلف تامین می کردند.

,

امیری با بیان بیان اینکه در جنگ بسیار سخت سر بلند پیروز شدیم، گفت: علی رغم اینکه دشمنان توسعه کشور را با پیچیدگی رو به رو ساخته بودند اما ایران هراسی و سایه سنگین قطعنامه ها با هوشیاری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مقاومت مردم از بین رفت.

,

وی با اشاره به نقض تعهدات هیات نابخرد آمریکا و شخصیت قابل پیش بینی ترامپ تاکید کرد: دولتمردان آمریکایی ناگهان ضمن نقض تعهدات از برجام خارج شدند و آشکارا نشان دادند آمریکایی ها افراد قابل اعتمادی نبوده و نیستند. چون نه تنها تعهداتشان با مردم انقلابی ایران را نقص کردند بلکه با اروپاییان نیز همین کار را انجام دادند.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان نطام در صحنه بین المللی ایران را متهم کرده اند که اهل صلح نیست، تصریح کرد: بر خلاف این نظریه به جامعه جهانی ثابت شده که مردم ایران بر اساس آموزه های دینی اهل نقص عهد و پیمان نیستند.

,

امیری تاکید کرد:علی رغم همه مشکلات و کارشکنی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در ۴۰سال گذشته شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی و آوزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستیم.

,

وی با اشاره به نرخ پایین رتبه علمی دوران قبل از انقلاب تاکید کرد: در حال حاضر در مقام ۶۰ رتبه بندی علمی جهان قرار گرفتیم و نرخ باسوادی از ۴۸٫۹ قبل از انقلاب امروزه به ۹۵٫۲ درصد رسیده است.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به افزایش ۷برابری نرخ تحصیلات در بین زنان نسبت به مردان پس از انقلاب گفت: قبل از انقلاب از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۴۵۷ به تحصیلات عالی دست یافته بودند در حالی که پس از انقلاب این رقم به ۵هزار و ۹۷۰ نفر رسیده است.

,

امیری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه مشکلات در جهان پیشتاز است، اظهار کرد: رتبه ۱۶ در شاخص های نوآوری دنیا، تاسیس ۴۶ شرکت دانش بنیان در سال های اخیر و ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط این شرکت ها نشان می دهد که در تحقق اقتصاد مقاومتی گام های مهمی برداشته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه واحدهای تجاری هرمزگان در دوران قبل از انقلاب صفر بود، بیان کرد: این استان پس از پیروزی انقلاب بر مدار توسعه قرار گرفته که آینده خوبی برای آن رقم می زند.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هرمزگان مستعد توسعه است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که هرمزگان سرشار از منابع عظیم خدادادی اعم از دریا، خشکی، اقلیم های متفاوت و… است لذا بسترهای لازم برای توسعه و عمران این استان بیش از پیش وجود دارد.

,
 
,

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در یزد:
ملت ایران یک لحظه در هدف خود تردید نکرده است/مسئولین قدرشناس حضور مردم باشند

به نقل از یزدرسا، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و شهرستان های کشور در جمع راهپیمایان یزدی گفت: مردم ایران که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) بودند به میدان آمدند تا دین خدا، قرآن و مکتب اهل بیت را از نابودی نجات دهند. اکنون نیز چهل سال است که این ملت همت کرده تا انقلاب اسلامی را به دستان مولایمان امام زمان(عج) برساند زیرا مردم ما ایمان دارند به اینکه این انقلاب زمینه ساز ظهور وجود مقدس امام زمان است.

 حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری افزود: ملت ایران در این چهل ساله با انواع جنایت های دشمن روبرو شده است اما حتی یک لحظه در هدف خود تردید نکرده چرا که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) است.

سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن در یزد عنوان کرد: گویا دشمنان این مردم از بصیرت و آگاهی بالای آنها بی اطلاع هستند. مردم جنایات شما در قبل از انقلاب را به یاد دارند که شاه دست نشانده خود را به جان مردم انداختید و هزاران کشته از مردم گرفتید.مردم به یاد دارند شما بعد از پیروزی انقلاب تحریم های ظالمانه را علیه آنان برقرار کردید و هر روز بر حجم و عمق آن افزودید. این ملت به یاد دارد که دوران دفاع مقدس را زیر آتش موشک ها و سلاح های اهدایی شما به صدام جنایتکار سپری کرده است و فرزندانش با سلاح های اهدایی شما قطعه قطعه شدند. این ملت به یاد دارد در دوران فتنه شما در مقابل ملت ایستاده و رسما در هدایت و حمایت از دشمنان آنان وارد عمل شدید. این ملت گذشته خود را به یاد دارد.

غفوری تاکید کرد: قبل از انقلاب این ملت اسیر دست ۶۰ هزار مستشار خارجی بود و متخصصان داخلی حتی اجازه باز و بسته کردن یک پیچ را نداشتند. صنعتی وابسته، اقتصادی نابود شده و فرهنگی که به دست شما در حال نابودی بود تنها عایدی ملت ایران از شما و حکومت پهلوی بود. اما این ملت قیام کرد و با جهاد و تلاشی مجاهدانه برای ساختن کشوری که همه ارکان دولتش زیر باران آتش شما بود روی پای خود ایستاد.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ملت ایران امروز با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده به پیروزی رسیده و هر آنچه که نیاز کشورش باشد به دست جوانان متدین و متخصص کشور که درس خوانده های دانشگاه همین کشورند تولید می کند و نیازی به بیگانگان ندارد.

وی خطاب به مردم اعلام کرد: امروز حضور شما یقیناً جهاد در راه خداست و با این حضورتان به دشمن اعلام کرده اید که بدانند این ملت آزاد است و تا زمانی که دشمنان را سر جایشان ننشاند و توطئه‌های آنها را خنثی نکنند یک لحظه از پای نخواهد نشست.

غفوری بیان داشت: مشکل اصلی دشمن با عقیده، دین و اعتقاد شما مردم است. همانطور که خداوند متعال می فرماید این ها به مبارزه با شما ادامه می‌دهند بلکه دین شما را از شما بگیرند و شما را از دین برگرداند اما باید بدانند که هر  چه بکنند نخواهد توانست سر سوزنی از ایمان، اعتقاد، استقامت، ایستادگی و سربلندی ملت را از او بگیرند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به مسئولین گفت: امروز نصرت الهی در سراسر این کشور جلوه کرده و نور خدا بر دلهای ملت تابیده است. این حضور مردم نشان داد آنها شایسته تلاش و کوششی بیش از آنچه که تا به حال انجام گرفته هستند.

وی عنوان کرد: از مسئولین انتظار می رود که شرایط تحریم را درک کنند، خواست مردم از مسئولین این است و طبعاً کسانی که به هر نحوی به این ملت خیانت کرده و حقوق آنان را پایمال کنند از نظر مردم قاطعانه محکومند.

,

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در یزد:
ملت ایران یک لحظه در هدف خود تردید نکرده است/مسئولین قدرشناس حضور مردم باشند

, حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در یزد:
ملت ایران یک لحظه در هدف خود تردید نکرده است/مسئولین قدرشناس حضور مردم باشند
, یزد,
,

به نقل از یزدرسا، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و شهرستان های کشور در جمع راهپیمایان یزدی گفت: مردم ایران که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) بودند به میدان آمدند تا دین خدا، قرآن و مکتب اهل بیت را از نابودی نجات دهند. اکنون نیز چهل سال است که این ملت همت کرده تا انقلاب اسلامی را به دستان مولایمان امام زمان(عج) برساند زیرا مردم ما ایمان دارند به اینکه این انقلاب زمینه ساز ظهور وجود مقدس امام زمان است.

, یزدرسا,

 حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری افزود: ملت ایران در این چهل ساله با انواع جنایت های دشمن روبرو شده است اما حتی یک لحظه در هدف خود تردید نکرده چرا که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) است.

,

سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن در یزد عنوان کرد: گویا دشمنان این مردم از بصیرت و آگاهی بالای آنها بی اطلاع هستند. مردم جنایات شما در قبل از انقلاب را به یاد دارند که شاه دست نشانده خود را به جان مردم انداختید و هزاران کشته از مردم گرفتید.مردم به یاد دارند شما بعد از پیروزی انقلاب تحریم های ظالمانه را علیه آنان برقرار کردید و هر روز بر حجم و عمق آن افزودید. این ملت به یاد دارد که دوران دفاع مقدس را زیر آتش موشک ها و سلاح های اهدایی شما به صدام جنایتکار سپری کرده است و فرزندانش با سلاح های اهدایی شما قطعه قطعه شدند. این ملت به یاد دارد در دوران فتنه شما در مقابل ملت ایستاده و رسما در هدایت و حمایت از دشمنان آنان وارد عمل شدید. این ملت گذشته خود را به یاد دارد.

,

غفوری تاکید کرد: قبل از انقلاب این ملت اسیر دست ۶۰ هزار مستشار خارجی بود و متخصصان داخلی حتی اجازه باز و بسته کردن یک پیچ را نداشتند. صنعتی وابسته، اقتصادی نابود شده و فرهنگی که به دست شما در حال نابودی بود تنها عایدی ملت ایران از شما و حکومت پهلوی بود. اما این ملت قیام کرد و با جهاد و تلاشی مجاهدانه برای ساختن کشوری که همه ارکان دولتش زیر باران آتش شما بود روی پای خود ایستاد.

,

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ملت ایران امروز با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده به پیروزی رسیده و هر آنچه که نیاز کشورش باشد به دست جوانان متدین و متخصص کشور که درس خوانده های دانشگاه همین کشورند تولید می کند و نیازی به بیگانگان ندارد.

,

وی خطاب به مردم اعلام کرد: امروز حضور شما یقیناً جهاد در راه خداست و با این حضورتان به دشمن اعلام کرده اید که بدانند این ملت آزاد است و تا زمانی که دشمنان را سر جایشان ننشاند و توطئه‌های آنها را خنثی نکنند یک لحظه از پای نخواهد نشست.

,

غفوری بیان داشت: مشکل اصلی دشمن با عقیده، دین و اعتقاد شما مردم است. همانطور که خداوند متعال می فرماید این ها به مبارزه با شما ادامه می‌دهند بلکه دین شما را از شما بگیرند و شما را از دین برگرداند اما باید بدانند که هر  چه بکنند نخواهد توانست سر سوزنی از ایمان، اعتقاد، استقامت، ایستادگی و سربلندی ملت را از او بگیرند.

,

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به مسئولین گفت: امروز نصرت الهی در سراسر این کشور جلوه کرده و نور خدا بر دلهای ملت تابیده است. این حضور مردم نشان داد آنها شایسته تلاش و کوششی بیش از آنچه که تا به حال انجام گرفته هستند.

,

وی عنوان کرد: از مسئولین انتظار می رود که شرایط تحریم را درک کنند، خواست مردم از مسئولین این است و طبعاً کسانی که به هر نحوی به این ملت خیانت کرده و حقوق آنان را پایمال کنند از نظر مردم قاطعانه محکومند.

,
 
,

عضو خبرگان رهبری در استان مرکزی:
هر چه دشمن بر دامنه توطئه‌اش بی افزاید مردم بصیرتر می‌شوند/خدشه‌دار شدن وحدت ملی و دینی تهدیدی بزرگ برای انقلاب و مردم

,

عضو خبرگان رهبری در استان مرکزی:
هر چه دشمن بر دامنه توطئه‌اش بی افزاید مردم بصیرتر می‌شوند/خدشه‌دار شدن وحدت ملی و دینی تهدیدی بزرگ برای انقلاب و مردم

, عضو خبرگان رهبری در استان مرکزی:
هر چه دشمن بر دامنه توطئه‌اش بی افزاید مردم بصیرتر می‌شوند/خدشه‌دار شدن وحدت ملی و دینی تهدیدی بزرگ برای انقلاب و مردم
, استان مرکزی,
,

به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله حسینی بوشهری عضو خبرگان رهبری و ریاست حوزه علمیه قم روز دوشنبه در سخنرانی خود در مصلی بیت‌المقدس اراک به مناسبت راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن گفت: بی‌تردید یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند نسبت به ملت ایران در این عصر و زمانه، همین انقلاب است.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انقلابی که توسط امام خمینی طراحی و برنامه‌ریزی‌شده، مراحل مختلفی دارد تصریح کرد: اولین مرحله مبارزه با طاغوت بود که چهل سال پیش با به صحنه آمدن مردم اتفاق افتاد و ملت ایران پیروز این مبارزه شدند.

وی افزود: گام دوم تثبیت انقلاب و نهادهای انقلابی و تشکیل سازمان‌ها و ساختارهای انقلابی بود که امروز می‌بینیم همه سازمان‌ها با سازمان‌دهی مشخص مشغول به کارند.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه کل کشور اظهار کرد: ما به این اکتفا نمی‌کنیم و می‌خواهیم نظام و ساختار ما صد در صد اسلامی شود و تمدنی نو را به بشریت هدیه بدهیم.

وی ادامه داد: این انقلاب ما بانام بقیه‌الله شروع شد و ما ملت ایران بیعت بستیم که این پرچم برافراشته را به دست مبارک ایشان برسانیم.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه چهل سال زمان زیادی برای ایجاد یک دولت کاملاً اسلامی نیست بیان کرد: ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در مقابل تمام دشمنانی که هرروز در جهت پیشرفت انقلاب ما مانع ایجاد می‌کنند می‌ایستیم.

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری در ادامه گفته‌های خود درباره تهدیدهایی که انقلاب با آن مواجه است بیان کرد: انقلاب اسلامی در ادامه مسیر خود با تهدیدهای داخلی و خارجی روبه‌روست و مردم و مسئولین بایستی نسبت به آن آگاه باشند.

وی افزود: یکی از تهدیدهای داخلی از بین رفتن امید در مردم است.

حسینی بوشهری با اشاره به‌افتخار به گذشته و امید به آینده به‌عنوان پیام چهل‌سالگی انقلاب اظهار کرد: اگر مردمی که امروز در این راهپیمایی پرشور شرکت کردند سرخورده شوند و امید خود را از دست بدهند مشکل جدی‌ای انقلاب را تهدید می‌کند.

وی افزود: مسئولین، دولت، روسای قوای سه‌گانه تلاش کنند که این امید را به مردم برگردانند زیرا مردم ایمان‌دارند که مشکلات گذراست و آنچه ماندنی است بیعتی است که با امام و رهبر فرزانه انقلاب بستند و مشکلات را به حاشیه برده و وارد متن انقلاب می‌شوند.

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: دشمن چشمان خود را باز کند و یاوه‌سرایی نکند زیرا صاحبان این کشور و این انقلاب ملت عزیز و رشید ما هستند.

وی تهدید دوم را بی‌توجهی مردم به انقلاب دانست و تصریح کرد: در سال‌های نخست انقلاب اگر ناهنجاری و ضد ارزش در کشور دیده می‌شد مردم در چارچوب آموزه‌های دینی عکس‌العمل نشان می‌دادند ولی اگر مردم نسبت به ناهنجاری‌ها بی‌تفاوت شوند و سکوت کنند تهدید دیگری متوجه انقلاب می‌شود.

حسینی بوشهری تأکید کرد: مسئولین باید رضایت عمومی را در جامعه بگسترانند که مردم امید خود را از دست ندهند و نسبت به انقلاب بی‌تفاوت نشوند.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه کشور از بین رفتن باورهای دینی در جوانان را  تهدیدی دیگر دانست و اظهار کرد: اگر جوانانی که انقلاب و سختی‌های قبل از انقلاب را ندیده‌اند تحت تأثیر شایعه‌ها و دروغ‌های دشمن قرار بگیرند و ما نیز در تبیین انقلاب کوتاهی کنیم، جوانان راه خود را از انقلاب جدا می‌کنند و این تهدید جدی‌ای است که در کمین انقلاب است.

وی در ادامه سخنرانی خود از نفوذ دشمن به‌عنوان یکی از تهدیدات نام برد و بیان کرد: رهبر انقلاب بارها و بارها درباره نفوذ دشمن سخن می‌گوید چون دشمن و تهدیدهای دشمن را می‌شناسد و می‌داند که اگر دشمن در انقلاب نفوذ کند چون موریانه‌ای درخت انقلاب را از درون متلاشی می‌کند.

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری درباره خدشه‌دار شدن وحدت ملی و دینی هشدار داد و آن را تهدید داخلی دیگری برای انقلاب خواند و گفت: از بین رفتن وحدت بین اقوام و افراد مختلف آغاز خطر و هشدار جدی برای انقلاب است و نباید اجازه دهیم این وحدت ملی خدشه‌دار شود.

وی درباره تهدیدهای خارجی دشمن تصریح کرد: هرگاه تهدید از ناحیه خارج متوجه کشور شود انسجام داخلی به وجود می‌آید و رهبر انقلاب هم تأکید کردند که همه سلایق نسبت به انقلاب وفادار باشند و در راهپیمایی اختلاف‌سلیقه را به رخ هم نکشند.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان سه راهکار را برای مقابله با انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند اظهار کرد: یکی از راهکارها دکترین مهار، دیگری نبرد رسانه‌ای و آخرین حربه آن‌ها ساماندهی نافرمانی مدنی است.

وی افزود: منع کردن ایران از کمک به سوریه و لبنان ... در راستای مهار ایران و محدود کردن در مرزهاست درحالی‌که هدف انقلاب ایران فریادرسی همه مظلومین است.

رئیس حوزه علمیه قم با اشاره به نبرد رسانه‌ای دشمن عنوان کرد: تحریکات مردم علیه انقلاب که در رسانه‌های بیگانه صورت می‌گیرد از اهداف نبرد رسانه‌ای است.

وی در توضیح ساماندهی نافرمانی مدنی گفت: دشمن سعی می‌کند با ایجاد مشکلات و نارضایتی بین مردم و نظام فاصله بیفتد و آنچه سال گذشته اتفاق افتاد همین قضیه بود اما تیر آنان به سنگ خورد زیرا حتی مردمی که مطالبات به حقی داشتند و به صحنه آمده بودند با دیدن طراحی دشمن عقب کشیدند و رو درروی انقلاب و امام و شهدا نایستادند.

وی تأکید کرد: هر چه دشمن بر دامنه توطئه‌اش بی افزاید مردم آگاه‌تر، بیدارتر و بصیرتر می‌شوند. چنانکه دشمن طراحی کرده بود مردم با ۲۲ بهمن قهر کنند و به میدان نیایند ولی مردم ارادتمند به اسلام و انقلاب‌اند و در مقابل دشمن چنان خروشیدند و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حسینی بوشهری از مسئولین خواست که برای مردم کاری جهادی کنند و به گفتار و شعار بسنده نکنند.

,

به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله حسینی بوشهری عضو خبرگان رهبری و ریاست حوزه علمیه قم روز دوشنبه در سخنرانی خود در مصلی بیت‌المقدس اراک به مناسبت راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن گفت: بی‌تردید یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند نسبت به ملت ایران در این عصر و زمانه، همین انقلاب است.

, دیار آفتاب,

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انقلابی که توسط امام خمینی طراحی و برنامه‌ریزی‌شده، مراحل مختلفی دارد تصریح کرد: اولین مرحله مبارزه با طاغوت بود که چهل سال پیش با به صحنه آمدن مردم اتفاق افتاد و ملت ایران پیروز این مبارزه شدند.

,

وی افزود: گام دوم تثبیت انقلاب و نهادهای انقلابی و تشکیل سازمان‌ها و ساختارهای انقلابی بود که امروز می‌بینیم همه سازمان‌ها با سازمان‌دهی مشخص مشغول به کارند.

,

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه کل کشور اظهار کرد: ما به این اکتفا نمی‌کنیم و می‌خواهیم نظام و ساختار ما صد در صد اسلامی شود و تمدنی نو را به بشریت هدیه بدهیم.

,

وی ادامه داد: این انقلاب ما بانام بقیه‌الله شروع شد و ما ملت ایران بیعت بستیم که این پرچم برافراشته را به دست مبارک ایشان برسانیم.

,

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه چهل سال زمان زیادی برای ایجاد یک دولت کاملاً اسلامی نیست بیان کرد: ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در مقابل تمام دشمنانی که هرروز در جهت پیشرفت انقلاب ما مانع ایجاد می‌کنند می‌ایستیم.

,

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری در ادامه گفته‌های خود درباره تهدیدهایی که انقلاب با آن مواجه است بیان کرد: انقلاب اسلامی در ادامه مسیر خود با تهدیدهای داخلی و خارجی روبه‌روست و مردم و مسئولین بایستی نسبت به آن آگاه باشند.

,

وی افزود: یکی از تهدیدهای داخلی از بین رفتن امید در مردم است.

,

حسینی بوشهری با اشاره به‌افتخار به گذشته و امید به آینده به‌عنوان پیام چهل‌سالگی انقلاب اظهار کرد: اگر مردمی که امروز در این راهپیمایی پرشور شرکت کردند سرخورده شوند و امید خود را از دست بدهند مشکل جدی‌ای انقلاب را تهدید می‌کند.

,

وی افزود: مسئولین، دولت، روسای قوای سه‌گانه تلاش کنند که این امید را به مردم برگردانند زیرا مردم ایمان‌دارند که مشکلات گذراست و آنچه ماندنی است بیعتی است که با امام و رهبر فرزانه انقلاب بستند و مشکلات را به حاشیه برده و وارد متن انقلاب می‌شوند.

,

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: دشمن چشمان خود را باز کند و یاوه‌سرایی نکند زیرا صاحبان این کشور و این انقلاب ملت عزیز و رشید ما هستند.

,

وی تهدید دوم را بی‌توجهی مردم به انقلاب دانست و تصریح کرد: در سال‌های نخست انقلاب اگر ناهنجاری و ضد ارزش در کشور دیده می‌شد مردم در چارچوب آموزه‌های دینی عکس‌العمل نشان می‌دادند ولی اگر مردم نسبت به ناهنجاری‌ها بی‌تفاوت شوند و سکوت کنند تهدید دیگری متوجه انقلاب می‌شود.

,

حسینی بوشهری تأکید کرد: مسئولین باید رضایت عمومی را در جامعه بگسترانند که مردم امید خود را از دست ندهند و نسبت به انقلاب بی‌تفاوت نشوند.

,

رئیس شورای حوزه‌های علمیه کشور از بین رفتن باورهای دینی در جوانان را  تهدیدی دیگر دانست و اظهار کرد: اگر جوانانی که انقلاب و سختی‌های قبل از انقلاب را ندیده‌اند تحت تأثیر شایعه‌ها و دروغ‌های دشمن قرار بگیرند و ما نیز در تبیین انقلاب کوتاهی کنیم، جوانان راه خود را از انقلاب جدا می‌کنند و این تهدید جدی‌ای است که در کمین انقلاب است.

,

وی در ادامه سخنرانی خود از نفوذ دشمن به‌عنوان یکی از تهدیدات نام برد و بیان کرد: رهبر انقلاب بارها و بارها درباره نفوذ دشمن سخن می‌گوید چون دشمن و تهدیدهای دشمن را می‌شناسد و می‌داند که اگر دشمن در انقلاب نفوذ کند چون موریانه‌ای درخت انقلاب را از درون متلاشی می‌کند.

,

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری درباره خدشه‌دار شدن وحدت ملی و دینی هشدار داد و آن را تهدید داخلی دیگری برای انقلاب خواند و گفت: از بین رفتن وحدت بین اقوام و افراد مختلف آغاز خطر و هشدار جدی برای انقلاب است و نباید اجازه دهیم این وحدت ملی خدشه‌دار شود.

,

وی درباره تهدیدهای خارجی دشمن تصریح کرد: هرگاه تهدید از ناحیه خارج متوجه کشور شود انسجام داخلی به وجود می‌آید و رهبر انقلاب هم تأکید کردند که همه سلایق نسبت به انقلاب وفادار باشند و در راهپیمایی اختلاف‌سلیقه را به رخ هم نکشند.

,

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان سه راهکار را برای مقابله با انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند اظهار کرد: یکی از راهکارها دکترین مهار، دیگری نبرد رسانه‌ای و آخرین حربه آن‌ها ساماندهی نافرمانی مدنی است.

,

وی افزود: منع کردن ایران از کمک به سوریه و لبنان ... در راستای مهار ایران و محدود کردن در مرزهاست درحالی‌که هدف انقلاب ایران فریادرسی همه مظلومین است.

,

رئیس حوزه علمیه قم با اشاره به نبرد رسانه‌ای دشمن عنوان کرد: تحریکات مردم علیه انقلاب که در رسانه‌های بیگانه صورت می‌گیرد از اهداف نبرد رسانه‌ای است.

,

وی در توضیح ساماندهی نافرمانی مدنی گفت: دشمن سعی می‌کند با ایجاد مشکلات و نارضایتی بین مردم و نظام فاصله بیفتد و آنچه سال گذشته اتفاق افتاد همین قضیه بود اما تیر آنان به سنگ خورد زیرا حتی مردمی که مطالبات به حقی داشتند و به صحنه آمده بودند با دیدن طراحی دشمن عقب کشیدند و رو درروی انقلاب و امام و شهدا نایستادند.

,

وی تأکید کرد: هر چه دشمن بر دامنه توطئه‌اش بی افزاید مردم آگاه‌تر، بیدارتر و بصیرتر می‌شوند. چنانکه دشمن طراحی کرده بود مردم با ۲۲ بهمن قهر کنند و به میدان نیایند ولی مردم ارادتمند به اسلام و انقلاب‌اند و در مقابل دشمن چنان خروشیدند و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

,

حسینی بوشهری از مسئولین خواست که برای مردم کاری جهادی کنند و به گفتار و شعار بسنده نکنند.

,
 
,

 

,

حجت‌الاسلام ابوترابی در کرمان:
شکل‌گیری نظام برآمده از اراده ملت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی/مدیران با شمشیر عدالت جامعه را اداره کنند

,

حجت‌الاسلام ابوترابی در کرمان:
شکل‌گیری نظام برآمده از اراده ملت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی/مدیران با شمشیر عدالت جامعه را اداره کنند

, حجت‌الاسلام ابوترابی در کرمان:
شکل‌گیری نظام برآمده از اراده ملت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی/مدیران با شمشیر عدالت جامعه را اداره کنند
, کرمان,
,

به نقل از  راه آرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در  شهر کرمان در  جمع با شکوه مردم و مسئولین با بیان اینکه مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی امروز برگ زرین دیگری بر اوراق تاریخ انقلاب اسلامی افزودند، گفت: مردان و زنان سلحشوری که ایمان، استقامت، بصیرت و وفا داری خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و رهبر معطم انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: جوانانی که در میدان نبرد دفاع مقدس از سرداران رشیدی چون حاج قاسم سلیمانی ها درس آموختند چرا که خطه کرمان خطه سردار سلحشور سپاه اسلام است و شما مردم در این مدرسه و در محصر این آموزگاران درس آموخته اید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهار دهه از عمر خویش به دستاوردهای بزگی دست یافته و قله های بلندی را فتح نمودهاست، ابراز کرد: برای ملت بزرگ ایران افتخارات دست تیافتنی را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه تبدیل شدن جمهوری اسلامی به نماد مردم سالاری دینی، شکل گیری نظام برآمده از اراده ملت، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است،  عنوان کرد: جوانان این دیار باید با عزمی راسخ راه را برای تحکیم ارکان مردم سالاری دینی هموار کنند و  باید شاهد مشارکت مردم ایران در شکل گیری نهادهای سیاسی باشیم.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه انقلاب و دفاع مقدس را پیوند و اطاعت با ولایت به پیروزی رساند، ابراز کرد:ما در عرصه های اقتصادی شاهد شکل گیری زیرساخت های اقتصادی کشور در همه زمینه ها هستیم؛ امروز ایران اسلامی دارای نام و نشان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد ادامه داد: طبق فرموده رهبری ما باید در قدرت اقتصادی جز چند کشور برتر آسیا باشیم این نقشه راه ماست که جوانان بایستی پیشگامان این حرکت عزت بخش و افتخار آفرین باشند.

این مقام مسئول افزود: امروز ایران اسلامی دارای نام و نشان است  و در زمینه فناوری نانو در جهان جزء چهار کشور اول هستیم در حوزه فناوری هسته ای جزو رتبه‌های اول هستیم .

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام اظهار کرد: تمام عزت یک ملت وابسته به اطاعت آن ملت از رهبر عادل و ساده خویش است اگر امروز ملت ایران مقتدر است در سایه این رهبری است .

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: وحدت و یکپارچگی رمز شماست و این  ملت به همه عرصه های قدرت دست پیدا می‌کند،  قطعا شما در چهار دهه آینده در افق پیشرفت به توانایی‌های بالایی خواهید رسید.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت: استکبار از انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، ملت های مقاوم و شجاع منطقه سیلی های جدیدی را دریافت خواهد کرد.

وی افزود:  عزت و اقتدار بین المللی، پیشرفت در اخلاق و معنویت ؛ قله‌هایی  از عدالت اجتماعی هستند که عدالت پیام پیامبر اعظم (ص) و عدالت پیام انقلاب اسلامی است .

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: امیرالمومنین علیه السلام در منشور علوی چه زیبا می گوید که مسئولین، مدیران کشور و  مدیران ارشد مبانی دین را پناهگاه خود قرار دهند به این معنی که یک مدیر باید بر اساس آموزه های وحیانی قدم بردارد.

این مقام مسئول با اشاره به مطلب فوق افزود: یک مدیر باید آراسته به ارزش‌های دینی باشد و دین را تکیه گاه و پناهگاه باشد و آن را شمشیر خود قرار دهد و  با شمشیر عدالت جامعه را اداره کند؛  با این روش بر هر دشمنی پیروز خواهید شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد بیان کرد: مدیر اگر در نظام اسلامی خود را آراسته به عدالت نکند در این نظام جایگاهی ندارد؛ پیشرفت در اخلاق، پیشرفت امنیت اجتماعی و اخلاقی و پیشرفت در ارتقاء بهره‌وری افق های پیش روی انقلاب اسلامی است و با بهره وری می توان فقر را از جامعه ریشه کن کرد.

وی تأکید کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها در کنار مقتدای خویش و در کنار ملت های مسلمان منطقه حضور یکپارچه ای در برابر همه دنیای کفر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر مزدورانی که سال‌هاست ملت مظلوم غزه را محاصره کردند؛ یعنی مرگ بر رژیمی که سرزمین فلسطین را غصب نموده است؛ یعنی مرگ بر مدیرانی که چهار سال است ملت قهرمان یمن را محاصره کردند؛ یعنی  مرگ بر داعش، مرگ بر جهان خوارانی که عزت و استقلال و عظمت ملت اسلام را برنمی‌تابند.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران امیدواریم همچنان با شعار همیشه ماندگار مرگ بر آمریکا و با عزت و اقتدار شاهد پیشرفت‌های بزرگی در همه صحنه‌ها از اقتصادی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی باشیم.

,

به نقل از  راه آرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در  شهر کرمان در  جمع با شکوه مردم و مسئولین با بیان اینکه مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی امروز برگ زرین دیگری بر اوراق تاریخ انقلاب اسلامی افزودند، گفت: مردان و زنان سلحشوری که ایمان، استقامت، بصیرت و وفا داری خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و رهبر معطم انقلاب به نمایش گذاشتند.

, راه آرمان , راه آرمان ,

وی بیان کرد: جوانانی که در میدان نبرد دفاع مقدس از سرداران رشیدی چون حاج قاسم سلیمانی ها درس آموختند چرا که خطه کرمان خطه سردار سلحشور سپاه اسلام است و شما مردم در این مدرسه و در محصر این آموزگاران درس آموخته اید.

,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهار دهه از عمر خویش به دستاوردهای بزگی دست یافته و قله های بلندی را فتح نمودهاست، ابراز کرد: برای ملت بزرگ ایران افتخارات دست تیافتنی را ثبت کرده است.

,

وی با بیان اینکه تبدیل شدن جمهوری اسلامی به نماد مردم سالاری دینی، شکل گیری نظام برآمده از اراده ملت، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است،  عنوان کرد: جوانان این دیار باید با عزمی راسخ راه را برای تحکیم ارکان مردم سالاری دینی هموار کنند و  باید شاهد مشارکت مردم ایران در شکل گیری نهادهای سیاسی باشیم.

,

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه انقلاب و دفاع مقدس را پیوند و اطاعت با ولایت به پیروزی رساند، ابراز کرد:ما در عرصه های اقتصادی شاهد شکل گیری زیرساخت های اقتصادی کشور در همه زمینه ها هستیم؛ امروز ایران اسلامی دارای نام و نشان است.

,

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد ادامه داد: طبق فرموده رهبری ما باید در قدرت اقتصادی جز چند کشور برتر آسیا باشیم این نقشه راه ماست که جوانان بایستی پیشگامان این حرکت عزت بخش و افتخار آفرین باشند.

,

این مقام مسئول افزود: امروز ایران اسلامی دارای نام و نشان است  و در زمینه فناوری نانو در جهان جزء چهار کشور اول هستیم در حوزه فناوری هسته ای جزو رتبه‌های اول هستیم .

,

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام اظهار کرد: تمام عزت یک ملت وابسته به اطاعت آن ملت از رهبر عادل و ساده خویش است اگر امروز ملت ایران مقتدر است در سایه این رهبری است .

,

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: وحدت و یکپارچگی رمز شماست و این  ملت به همه عرصه های قدرت دست پیدا می‌کند،  قطعا شما در چهار دهه آینده در افق پیشرفت به توانایی‌های بالایی خواهید رسید.

,

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت: استکبار از انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، ملت های مقاوم و شجاع منطقه سیلی های جدیدی را دریافت خواهد کرد.

,

وی افزود:  عزت و اقتدار بین المللی، پیشرفت در اخلاق و معنویت ؛ قله‌هایی  از عدالت اجتماعی هستند که عدالت پیام پیامبر اعظم (ص) و عدالت پیام انقلاب اسلامی است .

,

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: امیرالمومنین علیه السلام در منشور علوی چه زیبا می گوید که مسئولین، مدیران کشور و  مدیران ارشد مبانی دین را پناهگاه خود قرار دهند به این معنی که یک مدیر باید بر اساس آموزه های وحیانی قدم بردارد.

,

این مقام مسئول با اشاره به مطلب فوق افزود: یک مدیر باید آراسته به ارزش‌های دینی باشد و دین را تکیه گاه و پناهگاه باشد و آن را شمشیر خود قرار دهد و  با شمشیر عدالت جامعه را اداره کند؛  با این روش بر هر دشمنی پیروز خواهید شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد بیان کرد: مدیر اگر در نظام اسلامی خود را آراسته به عدالت نکند در این نظام جایگاهی ندارد؛ پیشرفت در اخلاق، پیشرفت امنیت اجتماعی و اخلاقی و پیشرفت در ارتقاء بهره‌وری افق های پیش روی انقلاب اسلامی است و با بهره وری می توان فقر را از جامعه ریشه کن کرد.

,

وی تأکید کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها در کنار مقتدای خویش و در کنار ملت های مسلمان منطقه حضور یکپارچه ای در برابر همه دنیای کفر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهد داشت.

,

این مقام مسئول بیان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر مزدورانی که سال‌هاست ملت مظلوم غزه را محاصره کردند؛ یعنی مرگ بر رژیمی که سرزمین فلسطین را غصب نموده است؛ یعنی مرگ بر مدیرانی که چهار سال است ملت قهرمان یمن را محاصره کردند؛ یعنی  مرگ بر داعش، مرگ بر جهان خوارانی که عزت و استقلال و عظمت ملت اسلام را برنمی‌تابند.

,

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران امیدواریم همچنان با شعار همیشه ماندگار مرگ بر آمریکا و با عزت و اقتدار شاهد پیشرفت‌های بزرگی در همه صحنه‌ها از اقتصادی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی باشیم.

,
 
,

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در قم:
نفوذ و ایجاد فتنه های جدید؛ حربه تازه دشمن است

,

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در قم:
نفوذ و ایجاد فتنه های جدید؛ حربه تازه دشمن است

,

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در قم:
نفوذ و ایجاد فتنه های جدید؛ حربه تازه دشمن است

, رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در قم:
نفوذ و ایجاد فتنه های جدید؛ حربه تازه دشمن است
, قم,
,

پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی امروز  در جمع مردم قم که در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده بودند افزود: دشمن به دنبال این بود که فتنه ای را در سال 97 و علیه ملت ایران سامان دهد که با عنایت الهی موفق نشد؛ اما ممکن است آن را به سال 98 منتقل کند.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه و با اشاره به سند امنیت ملی 25 ساله آمریکا که در سال 2000 و یا حتی قبل تر از آن تنظیم شد گفت: این سند چنین بیان می دارد که آمریکا باید تا سال 2025 به حاکمیت کره زمین دست پیدا کند؛ وگرنه فروپاشی خودش آغاز می شود.

,
,
,

وی ادامه داد: آمریکا در این زمینه اهدافی هم برای خود تصویر کرد که گسترش آزادی و امنیت برای اتباع آمریکا و تضعیف و خنثی سازی نیروهایی که آنان به عنوان نیروهای بی ثبات ساز جهانی می شناسند از آن جمله است؛ در عین حال که یکی از این اهداف به طور مشخص ایران را هدف قرار می دهد و به دنبال ایجاد تغییر در ایران است.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: از این 25 سال، 18 سال را پشت سر گذاشته ایم و آمریکا در این مدت، سه رئیس جمهور را به خود دیده است که نخستین رئیس جمهور یعنی بوش برای تحقق این اهداف به حضور مستقیم نظامی در منطقه غرب آسیا روی آورد و به دنبال آن بود تا با دولت سازی و نهادسازی در عراق و افغانستان، ایران را از دو طرف محاصره کند و با ایجاد پایگاه های خود در این دو کشور، به مهار قدرت ایران بپردازد که البته توفیقی نداشت.

وی افزود: پس از آن نوبت اوباما فرا رسید که در آن زمان، برخی هم در داخل کشور، ضرورت مذاکره با غرب را یادآور می شدند. اوباما البته می گفت که  ایران نباید قدرت هسته ای و قدرت منطقه ای باشد و همچنین از حماس و حزب الله حمایت نکند و در عین حال در خاورمیانه بزرگ هم نقشی نداشته باشد. به نظر می رسد اوباما توانست قدرت هسته ای ایران را در راستای منافع آمریکا حل و همزمان پروژه نفوذ را هم پیگیری کند.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه به اصول حاکم بر دکترین ترامپ پرداخت و گفت:ترامپ بر این باور بوده و هست که برای مقابه با ایران، حتما و حتما باید  عناصر قدرت ایران را از او گرفت؛ و الا کاری نمی شود کرد. او این عناصر قدرت را در انسجام ملی ایران تحت رهبری رهبر معظم انقلاب می بیند.

,
,
,
,
,
,
,

وی اضافه کرد: ترامپ دومین عنصر قدرت ایران را، قدرت منطقه ای و عمق استراتژیک ایران و نفوذ معنوی کشورمان در مناطقی مانند لبنان و عراق و سوریه و یمن و مانند آن می بیند و به همین دلیل پس از برجام به دنبال آن بود تا با برجام های بعدی، این عنصر قدرت را کنترل کند و کاهش دهد.

,

سعیدی ادامه داد: سومین و چهارمین عنصر قدرت ایران از نظر ترامپ، قدرت دفاعی و همچنی قدرت انرژی نفت و گاز است و از این رو آنان به دنبال تجریم های شدید هستند تا ما از آرمان هایمان دست برداریم؛ در حالی که این آرزو را به گور خواهند برد.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه با بیان این که آمریکا بدون تکیه بر داخل ایران نمی تواند کاری انجام دهد و قطعا به دنبال نفوذ و فتنه جدید خواهد بود خاطرنشان کرد: همان گونه که جنگ سخت و جنگ نرم داریم؛ فتنه سخت و فتنه نرم هم داریم که فتنه سخت، اردوکشی خیابانی و اغتشاش را دنبال می کند؛ اما فتنه نرم با دل ها و جان ها سر و کار دارد؛ مانند سامری که با فتنه نرم تلاش کرد تا تغییری بنیادین در بنی اسرائیل ایجاد کند.

,
,
,

وی افزود: فتنه نرم مقدمه فتنه سخت است؛ در عین حال که فتنه نرم با خارج از مرزها بده بستان دارد. از این رو می توان گفت که فتنه احتمالی 98 نقطه تلاقی تلاش معارض خارجی با جریان داخلی است.
سعیدی در ادامه مجلس و دولت را به کاهش فشارهای اقتصادی وارد بر معیشت مردم توصیه و اضافه کرد: متأسفانه برخی در این شرایط و در داخل کشور به دنبال زمینه سازی برای عقب نشینی و مشروعیت سازی در این زمینه هستند. اینان دشمن هراسی می کنند و چنین تبلیغ می کنند که اگر با دشمن مذاکره نکنیم، جنگ خواهد شد.

,
,

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین گفت: امروز نه قدرت ما به دشمن جرأت جنگ می دهد و نه اینکه خود دشمن با وجود انواع مشکلات و بدهی های خود، این توان را دارد که وارد جنگ شود.

,

سعیدی همچنین قم و مردم قم را پیشتازان عرصه بصیرت خواند و گفت: قم می تواند در این زمینه آگاه سازی کند و نگذارد تا عده ای در داخل کشور،  عقب نشینی را ضرورت سازی کنند و آن را مشروع جلوه دهند.

,

وی در ادامه یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: ما پنج هدف را در سوریه دنبال می کردیم که حفظ استقلال سوریه در برابر تلاش دشمن برای تجزیه کردن آن، نخستین هدف بود. همچنین حفظ سوریه در حلقه مقاومت و حفظ شخص بشار اسد، در کنار دفاع از حریم اهل بیت (ع) و دفع شر شرورترین جریان تاریخ، دیگر اهداف ما از حضور در سوریه بود.

,

سعیدی تصریح کرد: ملت ایران فراموش نخواهند کرد که اگر سوریه و عراق سقوط می کرد و داعش به مرزهای ما می رسید؛ معلوم نبود چه بلایی سر ایران می آمد.

,

 

,

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در البرز:
دینداری تضعیف نشده و رویش ها بر دامن اسلام بوده/ آمریکا با گسترش قلمرو مجازی و شبکه الکترونیکی جهانی دنبال احیای قدرت از دست رفته خود است

, نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در البرز:
دینداری تضعیف نشده و رویش ها بر دامن اسلام بوده/ آمریکا با گسترش قلمرو مجازی و شبکه الکترونیکی جهانی دنبال احیای قدرت از دست رفته خود است
, البرز,
,

گزارش خبرنگار "تیتریک"، نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی این مراسم ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی در حضور رراهپیمایان کرجی، افزود: حضور باعظمت مردم بزرگترین عبادت است، به کوری چشم کسانی که می گویند بر اثر هجوم فرهنگی دشمن، اتصال به اهل بیت کم شده است،  40 سال است پرچم ایران در میان هجوم دشمن سر پا مانده است که این ناشی از استقامت در راه دین خدا است. دینداری تضعیف نشده و رویش ها بر دامن اسلام بوده و علامت استواری دین در جامعه است.

حجت الاسلام آیت‌ الله سید محمد مهدی میرباقری، گفت: خداوند انسان را از زیر بار ظلم رفتن منع کرده است. مومنین مجاز نیستند بر سر آیین خدا با کفر کنار بیایند. خدا به پیامبر فرمود که باید مبارزه ای راه بیاندازد و علاوه بر مجاهدت نگذارد مومنین مانند کفار زندگی کنند، و تا زمانی که بساط فتنه در جهان جمع نشود باید با ان مبارزه کرد این رمز ماندگاری و برقراری صلح پایدار و حاکمیت کلمه توحید بر جامعه است.

وی افزود: دشمن به دنبال انتقال مکتب خود در کشورهای اسلامی است، آمریکا با هدف براندازی اعلام کرد کانون شرارت ایران است، ظاهر جنگ ها دسیتابی به منابع منطقه است اما اصل جنگ، اخلاقی است و برای گسترش دین آمریکایی خواهد بود. آمریکا به دنبال هماهنگ سازی جامعه جهانی با افکار و موج مادی گرایی است درحالی که انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی اسلام به پرچم داری بقیه الله اعظم است.

, تیتریک,
,
,
,
,

نماینده مجلس خبرگان افزود: برنامه ریزی غرب برای گسترش نوع جدید دنیا پرستی در قالب تمدن نوین و تسلط بر جامعه جهانی خواهد بود. مردم ایران برای جلوگیری از بت پرستی مدرن انقلاب کردند. اولین قدم، عبور امواج انقلاب از هرج و مرج ها و ایجاد قدرت نرم جدید و از بین بردن موازنه نابرابر بود. ایران تبدیل به قدرتی تاثیرگذار در منطقه است که حاصل فروپاشی اردوگاه سرمایه داری لیبرال و مارکسیسم خواهد بود.

بعد از اشغال لانه جاسوسی یک مبارزه نمی بینید که مارکسیسمی باشد. فروپاشی مارکسیسم و افول قدرت امریکا سخن ما نیست بلکه سخن نظریه پردازان سیاست خارجی آمریکا است. امریکا و قدرت های بزرگ جهانی ادعا کردند سال ۲۰۰۵ نوبت از بین بردن ایران است. اما از تاریخ تعیین شده، ۱۴ سال می گذارد، ۷ ترلیون دلار خرج کردند اما ایران قدرتمند تر شده است.

حجت الاسلام میرباقری با تاکید بر اینکه آخرین جنگ امریکا اقتصادی، افزود:  تردید ندارم با استقامت ملت در این جنگ غالب خواهیم شد و این پیروزی ما به افول امریکا بیشتر کمک خواهد کرد. اما، در مقابل حرکت مردم ایران دشمن نیز تدبیر می کند و سنت الهی این است که ما را یاری کند.

وی تاکید کرد: تدبیر آمریکا در مقابله با مقاومت مردم ایران گسترش قلمرو مجازی و شبکه الکترونیکی جهانی است و با این کار به دنبال قدرت از دست رفته خود و احیای آن است . امریکا به دنبال تکنولوژی نظامی و احیا جنگ سرد است.

نماینده مجلس خبرگان افزود: در دهه آینده معنای حکمرانی در جهان عوض می شود، غرب در حال تغییر اسناد است و می خواهد با سند

2030 دنیا را به حاکمیت خود درآورد و اف ای تی اف شیوه ای جدید برای پذیرش حاکمیت آنها و تسلط به  دنیای اسلام است.

حجت الاسلام میرباقری به دشمنان نظام و آمریکا تاکید کرد: منتظر پیروزی های بزرگتر مردم ایران باشند و در دهه پنجم انقلاب نصرت خدا با ملت است. ما نیاز به اتحاد به محوریت رهبری داریم تا در برابرتلاطمات بایستیم.

وی در پایان افزود: باید موضع خودمان را نسبت به تمدن مدرن بت پرستی مشخص کنیم.برای حرکت به سمت تمدن الهی باید موضعی شفاف داشته باشیم.یک نسل چوان فرهیخته فاضل انقلابی و دلسوز برای ملت در حال شکوفایی است که امید آینده انقلاب هستند. از اصلاح طلب و اصول گرا گرفته تا  هر کسی که دلش برای استقال و ازادی ملت می تپد، موظف است تسلیم غرب نشود.  باید بستر ظاهری برنامه ریزی شده غرب را کنار زد و باطنش را شناخت و در برابر ان ایستاد، باید تمدن غرب را در جهان هاضمه فرهنگ اسلام هضم شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه