اخبار داغ

گزارش مردمی از ۲۲ بهمن باشکوه در بیرجند؛

آمریکا را زیر پا می‌گذاریم/ اجازه خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی را نخواهیم داد

آمریکا را زیر پا می‌گذاریم/ اجازه خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی را نخواهیم داد
مردم بیرجند امروز بار دیگر به صحنه آمدند که به آمریکا و ایادی استکبار بگویند آنها را زیر پا می‌گذارند و اجرازه نخواهند داد کسی به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانم عبدیان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: راهپیمایی امسال بسیار پرشورتر از سال قبل است چرا که اگر ما کوتاهی کنیم دشمن را خوشحال کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانم عبدیان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: راهپیمایی امسال بسیار پرشورتر از سال قبل است چرا که اگر ما کوتاهی کنیم دشمن را خوشحال کردیم.,

 

,

وی افزود: علی‌رغم مشکلات اقتصادی مردم می‌آیند تا دشمن را شکست دهند.

,

 

,

عبدیان گفت: با حضور پرشور مردم پیشانی آمریکا به سنگ خورد.

,

 

,

ریحانه بانویی نیز در حاشیه راهیپیمایی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: چون امسال چهلمین سال انقلاب است و دشمنان نمی‌خواستند آن را جشن بگیریم به کوری چشم آن‌ها امسال راهپیمایی 22 بهمن را باشکوهتر برگزار می‌کنیم.

, خاورستان،, خاورستان،,  ,

 

,

یکی دیگر از شهروندان در حاشیه راهپیمایی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: راهپیمایی امسال باید باشکوهتر برگزار شود چرا که دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی بیشتر شده و ترس آن‌ها از نابودی خودشان است.

, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

با حضور خود تودهنی به دشمنان می‌زنیم

, با حضور خود تودهنی به دشمنان می‌زنیم, با حضور خود تودهنی به دشمنان می‌زنیم,

وی با بیان اینکه بصیرت مردم ایران بیشتر شده است، افزود: مردم ایران می‌دانند که دشمنان رو به افول هستند و امروز با حضور خود تو دهنی آخر را به آن‌ها می‌زنیم.

,

 

,

این شهروند تصریح کرد: آمریکا در خواب ببیند که جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نشود همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند انقلاب اسلامی راه خود را ادامه می‌دهد و به سمت پیشرفت و سعادت پیش خواهد رفت.

,

 

,

شعار مرگ بر آمریکا، لعنت خدا بر شیطان بزرگ است

, شعار مرگ بر آمریکا، لعنت خدا بر شیطان بزرگ است, شعار مرگ بر آمریکا، لعنت خدا بر شیطان بزرگ است,

وی با اشاره به سخن رهبرکبیر انقلاب" آمریکا شیطان بزرگ است"، ادامه داد: ما همیشه شیطان را لعنت می‌کنیم و شعار مرگ بر آمریکا همان لعنت خدا است.

,

 

,

شهروند بیرجندی خاطر نشان کرد: ما با تمام مشکلات اقتصادی که در کشورمان وجود دارد در راهپیمایی شرکت کرده و همیشه پای انقلابمان هستیم.

,

 

,

معصومه سرافراز نیز در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل چهل ساله شدن انقلاب و به کوری چشم دشمنان باید باشکوهتر برگزار شود.

, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی با بیان اینکه ما با حضور پرشور خود نمی‌گذاریم آمریکا موفق شود، گفت: خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است.

,

 

,

سرافراز ادامه داد: آمریکا از اقتدار ملت ایران می‌ترسد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا باید گفته شود و باید آمریکا بفهمد که ما آمریکا را دشمن بزرگ می‌دانیم.

,

 

,

این شهروند بیرجندی تصریح کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی مردم با حضور خود در راهپیمایی اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهند.

,

 

,

آقای صادقی نیز در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: آمریکا و هم‌دستانش غلط می‌کنند که نگذارند جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نشود دشمنان بدانند مردم ایران با اتحاد و یکدلی از میهن خود دفاع می‌کنند.

, خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی افزود: مردم با تمام مشکلات اقتصادی موجود پشت ولایت فقیه را خالی نمی‌کنند و با حضورخود مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

,

 

,

خانم مرادی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خاورستان، اظهار کرد: امسال حضور مردم به دلیل چهل ساله شدن انقلاب پرشورتر است.

, خاورستان، , خاورستان، ,

 

,

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که امسال حضور مردم از سال‌های گذشته حساس‌تر است، افزود: به همین دلیل مردم حضور پر رنگ‌تری در راهپیمایی دارند.

,

 

,

ملت ایران  اتحاد خود را کنار نمی‌گذارند

, ملت ایران  اتحاد خود را کنار نمی‌گذارند, ملت ایران  اتحاد خود را کنار نمی‌گذارند,

این شهروند بیرجندی تصریح کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که ملت ایران اتحاد خود را کنار نمی‌گذارند.

,

 

,

خانم مرادی با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد پیشرفت کشور ایران را ببیند، ادامه داد: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند و نشان دادند پشت سر مقام معظم رهبری هستند.

,

 

,

وی با بیان اینکه آمریکا همیشه بر خلاف جهت کشورهای اسلامی قدم برمی‌دارد، متذکر شد: برای اینکه پا در عرصه حرف‌های آمریکا نگذاریم باید همیشه گوش به حرف مقام معظم رهبری باشیم.

,

 

,

این شهروند بیرجندی گفت: ما نباید هیچوقت از آمریکا بیم داشته باشیم چرا که ایران تنها کشوری بوده که تا کنون نتوانسته شکست دهد و اکنون با حضور پرشور مردم شکست آمریکا صد درصدی است.

,

 

,

خانم چرخ کاران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی به دلیل پاسداری از خون شهدا و دفاع از اسلام است.

, خاورستان,

 

,

وی افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و به کوری چشمان دشمنان امسال با حضور پرشور خود جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم.

,

 

,

این شهروند بیرجندی تصریح کرد: تمام مشکلات موجود به دلیل دخالت‌های آمریکا است به همین دلیل باید شعار مرگ بر آمریکا گفته شود.

,

 

,

وی متذکر شد: باید راه شهدا و امام را ادامه دهیم و خون شهیدان را پایمال نکنیم.

,

 

,

 با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام می‌کنیم

,  با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام می‌کنیم,  با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام می‌کنیم,

آقای صابر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: ما هر ساله در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل با مشت‌های کوبنده خود اعلام می‌کنیم ما هر لحظه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم تا رهرو خون شهدا باشیم.

, خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

وی افزود: ما چهل سال است که انقلاب کردیم و ان‌شاءالله این انقلاب به رهبری امام خامنه‌ای پرچم‌دار ولی امر مسلمانان به دست حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد رسید.

,

 

,

صابر تصریح کرد: ما همیشه آماده‌ایم و از هیچ کس هراسی نداریم و قوی‌تر از آمریکا هم نمی‌تواند جلوی ملت ایران بایستد.

,

 

,

آقای رشیدی نیز در حاشیه راهپیمایی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه هستند و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,  , خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی در راهپیمایی شرکت کردند چرا که پشتیبان ولایت فقیه هستند و امروز با حضور خود آمده‌اند تا حمایت خود را نشان دهند.

,

 

,

آقای آذریان در حاشیه ی راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: آمریکا دشمن اصلی ملت غیور ایران است.

, آقای آذریان در حاشیه ی راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: آمریکا دشمن اصلی ملت غیور ایران است.,  ,  , خاورستان، , خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: سالها است که ملت ایران شهید داده و مبارزه کرده است و مرگ بر آمریکا گفته است که زیر ظلم و ستم نرود.

, وی افزود: سالها است که ملت ایران شهید داده و مبارزه کرده است و مرگ بر آمریکا گفته است که زیر ظلم و ستم نرود.,

 

,

این شهروند گفت: ما انقلاب کردیم که از زیر بار ظلم و جور ستمگران بیرون بیاییم که آمریکا و انگلیس و دیگر ابر قدرت‌ها نتوانند به ما زور بگویند.

, این شهروند گفت: ما انقلاب کردیم که از زیر بار ظلم و جور ستمگران بیرون بیاییم که آمریکا و انگلیس و دیگر ابر قدرت‌ها نتوانند به ما زور بگویند.,

 

,

 آذریان اظهار کرد: دهه فجر خورشیدی است که در ایران طلوع کرد و نیمه پنهان و ماه پنهانی بود که از فجر بیرون آمد و در این فجر و این راهپیمایی مردم باید شرکت کنند چراکه ما در این راه شهیدانی دادیم که آنها را دوست داشتیم.

,

 

,

وی ادامه داد: اسلام همیشه با ظالم‌ها جنگیده است. آمریکا را زیر پا می‌گذاریم چرا که او زورگو است. مردم انقلاب، اسلام و دینشان را دوست دارند اگر اوضاع جامعه بدتر از این هم باشد مردم برای حفظ نظام و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری می‌آیند و خواهند آمد.

, وی ادامه داد: اسلام همیشه با ظالم‌ها جنگیده است. آمریکا را زیر پا می‌گذاریم چرا که او زورگو است. مردم انقلاب، اسلام و دینشان را دوست دارند اگر اوضاع جامعه بدتر از این هم باشد مردم برای حفظ نظام و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری می‌آیند و خواهند آمد.,

 

,

خانم طیبی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خاورستان ، گفت: ما امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که براندازان حکومت چشم به راهند و در انتظار و حسرت‌اند که جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند و ما هرگز این اجازه را به آنها نخواهیم داد.

, خانم طیبی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خاورستان ، گفت: ما امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که براندازان حکومت چشم به راهند و در انتظار و حسرت‌اند که جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند و ما هرگز این اجازه را به آنها نخواهیم داد., خاورستان , خاورستان ,

 

,

وی افزود: در مکتب دینی ما 40 سالگی یعنی بلوغ  و از نظر دینی انقلاب ما به بلوغ رسیده است. بیگانگان همیشه دوست داشتند انقلاب ما را دچار مشکل کنند.

, وی افزود: در مکتب دینی ما 40 سالگی یعنی بلوغ  و از نظر دینی انقلاب ما به بلوغ رسیده است. بیگانگان همیشه دوست داشتند انقلاب ما را دچار مشکل کنند.,

 

,

خانم کاری در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: انقلاب ما مشتی محکم خواهد بود به دهن دشمنان. من فرزندانم را فدای این انقلاب می‌کنم به گفته رهبر معظم انقلاب شعار مرگ بر آمریکا نوعی عبادت است مردم ایران پشت رهبر و انقلاب هستند و هیچ‌گاه صحنه را ترک نمی‌کنند.

, خانم کاری در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: انقلاب ما مشتی محکم خواهد بود به دهن دشمنان. من فرزندانم را فدای این انقلاب می‌کنم به گفته رهبر معظم انقلاب شعار مرگ بر آمریکا نوعی عبادت است مردم ایران پشت رهبر و انقلاب هستند و هیچ‌گاه صحنه را ترک نمی‌کنند., خاورستان،, خاورستان،,

 

,

خانم خادم نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: من به مردم کشورم افتخار می‌کنم که بعد از 40 سال هنوز هم پایبند این انقلاب هستند. شعار مرگ بر آمریکا را باید بگوییم تا آمریکا به حقیر بودن و کوچک بودن خود پی ببرد و بفهمد هیچ جایی بر روی زمین ندارد و مرگ آمریکا نزدیک خواهد بود.

, خانم خادم نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: من به مردم کشورم افتخار می‌کنم که بعد از 40 سال هنوز هم پایبند این انقلاب هستند. شعار مرگ بر آمریکا را باید بگوییم تا آمریکا به حقیر بودن و کوچک بودن خود پی ببرد و بفهمد هیچ جایی بر روی زمین ندارد و مرگ آمریکا نزدیک خواهد بود., خاورستان, خاورستان,
 
,

علیرضا خندان‌رو مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری ما گفتند آمریکا ام‌الفساد غرب است.

, علیرضا خندان‌رو مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری ما گفتند آمریکا ام‌الفساد غرب است., خاورستان, خاورستان, ،, ،,

 

,

وی افزود: در 40 سال گذشته بیشترین ضربه را آمریکا به انقلاب ما زده است و همیشه با انقلاب ما دشمنی کرده و وظیفه همه ما است که مرگ بر آمریکا بگوییم.

, وی افزود: در 40 سال گذشته بیشترین ضربه را آمریکا به انقلاب ما زده است و همیشه با انقلاب ما دشمنی کرده و وظیفه همه ما است که مرگ بر آمریکا بگوییم.,

 

,

خندان‌رو اذعان کرد: دشمنان خواب‌های باطل زیادی می‌بینند و توهمشان زیاد است. قطعا نمی‌توانند کاری کنند و ان‌شاءالله 50 سالگی و 100 سالگی انقلاب را هم خواهیم دید.

, خندان‌رو اذعان کرد: دشمنان خواب‌های باطل زیادی می‌بینند و توهمشان زیاد است. قطعا نمی‌توانند کاری کنند و ان‌شاءالله 50 سالگی و 100 سالگی انقلاب را هم خواهیم دید.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه