اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع):

عزت و پایداری انقلاب ایران ۴۰ سال دشمن را به شکست وا داشته است

عزت و پایداری انقلاب ایران ۴۰ سال دشمن را به شکست وا داشته است
معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مرگ آن است که با ذلت وخاری زنده باشیم، زندگی واقعی با آزادی و قدرتمند است، شهدای و انقلاب ایران زنده است و عزت و پایداری انقلاب ایران ۴۰ سال دشمن را به شکست وا داشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سردار رضا مازندرانی معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) در جمع راهپیمای کنندگان 22 بهمن قرچک اظهار داشت: انقلاب ما به جایگاه و تکیه گاه محکمی در جان رسیده است، در این چهل سال دشمنان انقلاب اسلامی از هر توطئه و نیرنگی استفاده کردند و تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای بکار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین; , قرچک آنلاین,

 وی گفت: شرایط امروز کشور به هیچ عنوان با ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از جنگ تحمیلی قابل قیاس نیستT خدا را شاکریم که به کوری چشم دشمنان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته و وارد دهه پنجم انقلاب می شویم.

,

سردار مازندرانی  تاکید  کرد: امروز کشور در بسیاری از رشته ها، به ویژه در بخش نظامی و عمرانی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته استT کشوری که نیاز دفاعی خود را با توجه به تخصص نیروهای داخلی ارتقا داده، نیاز به حضور خارجی ها برای ساخت خودرو ندارد.

,

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و عمل خدا به وعده های خود گفت: اگر شروط مدنظر خداوند رعایت شود حتما وعده الهی تحقق می یابد، انقلاب اسلامی و ملت ایران به شروط خدا پایبند بوده‌اند و خدا به همین دلیل به وعده خود عمل کرده و پیروزی های انقلاب اسلامی به همین دلیل است.

,

وی افزود: دلیل تحقق وعده الهی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان با وجود غیر قابل قیاس بودن امکانات و تجهیزات دشمنان با ایران است.

,

معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: ما در راه خدا جهاد کردیم تا اسلام بر روی کار بیاوریم و امروز می ببینم که جلقه زردهای فرانسه می گو یند ما از انقلاب اسلامس درس گزفتیم و ملت ایران با حضور خود در صحنه انقلاب عظیم را به جهانیان نشان دادند.

,

وی گفت: ملت ایران  با هوعوشیاری دشمن را می شناسد، امزوز دشمن مردم ایران کسانی که به قدرت جز الهی تکیه  می کنند، اما ملت ایران زنده و همیشه در صحنه است.

,

سردار مازندرانی افزود: مرگ آن است که با ذلت وخاری زنده باشیم، زندگی واقعی با آزادی و قدرتمند است، شهدای و انقلاب ایران زنده است و عزت و پایداری انقلاب ایران ۴۰ سال دشمن را به شکست وا داشته است.

,

وی تاکید کرد: انقلاب ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است  و۷۰۰ هزار نامه این شهیدان به ولی فقیه و پشتیبانی از ولایت  فقیه تاکید کردند.

,

معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و پایه های کاخ سفید را درهم  خواهد کوبید و با اتکا به خدا تمام مشکلات اخیر را پشت سرخواهیم گذاشت واز تحریم و فشار هیچ هراسی نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه