اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن:

حماسه انقلاب اسلامی در جهان موج آزادیخواهی به‌راه انداخته است

حماسه انقلاب اسلامی در جهان موج آزادیخواهی به‌راه انداخته است
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: امروز حماسه انقلاب اسلامی ایران چنان موجی را در دنیا ایجاد کرده که مظلومین جهان آرمان‌های خود را در این جنبش مردمی متبلور می‌بینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیرالله رحمانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با  صبح قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدا را شاکریم امسال نیز مراسم‌ها و جشن‌های پیروزی انقلاب پرشورتر از سال‌های گذشته با شکوه خاصی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در بهمن سال ۵۷ مردم ایران پیروزی اراده جمعی بر سلطه و خودکامگی را به اثبات رسانده و نشان دادند با ایمان می‌شود بر هیمنه طاغوت غلبه پیدا کرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند اسلامیت و جمهوریت به مثابه دو بال پرواز می‌توانند انقلابی را رقم بزنند که دست خدا از آستین مردم بیرون آمده و نویدبخش رهایی شود. 

وی عنوان کرد: امروز حماسه انقلاب اسلامی ایران چنان موجی را در دنیا ایجاد کرده که مظلومین جهان آرمان‌های خود را در این جنبش مردمی متبلور می‌بینند. 

رحمانی بیان کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یمن چهار دهه پایمردی ملت مومن و مخلص ایران و به پاسداشت نام و یاد امام راحل در خیابان‌ها حاضر شده و فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر خواهند داد. 

وی ابراز کرد: به فضل الهی ایرانیان غیرتمند امروز در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه با لبیک به ندای مقام معظم رهبری حماسه دیگری را خلق می‌کنند و به دنیا خواهند گفت ما مردم ایران تا رهایی همه ملت‌های مظلوم از ستم استثمارگران به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و آل سعود خائن به پای ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های الهی امام راحل ایستاده‌ایم. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه