اخبار داغ

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس:

رابطه با امریکا جز سختی و مشکلات دستاوردی ندارد/ fatf و cft دو توطئه بزرگ امریکا

رابطه با امریکا جز سختی و مشکلات دستاوردی ندارد/ fatf و cft دو توطئه بزرگ امریکا
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: تجربه های تاریخی در طول تاریخ ایران نشان داده که رابطه با امریکا جز سختی و مشکلات دستاوردی برای ایران نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "حمیدرضا حاجی بابایی"، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس صبح امروز؛ در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر ایلام اظهار داشت: امروز مسئولان با مردم یکپارچه به میدان آمده‌اند و خبرها حاکی از این است که امروز سطح پیوند رهبری و مردم به‌صورت گسترده به دنیا منتقل‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی، تصریح کرد: در 22 بهمن 1397 ملت ایران به تبعیت از پیامبر عظیم الشان (ص) و ائمه اطهار (ع) به دنبال حرکت عاشورایی خود به پاخاسته اند و یک‌بار دیگر مهر تائید بر نظام جمهوری اسلامی زدند، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب وجود مردم شرافتمندی است که در طول تاریخ اسلام، به‌مثل این مردم وجود نداشته است، مردمی که در تمامی سختی‌های در کنار انقلاب بودند و هشت سال دفاع مقدس را تحمل کردند و همه توطئه‌های که نظام سلطه علیه ملت داشت را با حضور خود خنثی کردند.

,

حاجی بابایی، یادآور شد: امروز دشمنی‌های آمریکا بازهم ادامه دارد و ملت بزرگ ایران در 22 بهمن، آمده‌اند که به آمریکا بگویند که ما پشت سر تاسوعا و عاشورا ایستاده‌ایم، پشت قرآن ایستاده‌ایم، پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و از خون شهیدان دفاع می‌کنیم، تمام سختی‌ها را تحمیل کردند اما مردم شرافتمندانه پای انقلاب ایستاده‌اند.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، افزود: امروز مردم ایران اسلامی در 22 بهمن 97، فتح المین کردند امروز آمریکا در برابر تحریم‌های ظالمانه در برابر ایران احساس شکست خواهد کرد، امروز آمریکا عقب‌نشینی مهلک خواهد کرد و امروز آمریکا شکست خواهد خورد.

,

وی، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی، باوجود همه سختی‌ها و مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند و مردم بدانید که خون‌دل همه سختی‌ها و مشکلات شما با رهبری است، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شب روز و به حال مردم دعا می‌کنند، رهبری که از جنس مردم است، رهبری که پیوند عمیق با مردم دارد و مانند مردم زندگی می‌کند و افتخار رهبری به همین است.

,

حاجی بابایی، گفت: امروز در اینجا جمع شدیم که بگوییم هر آنچه خیروبرکت است و همه پیروزی‌ها، امنیت و آزادسازی سامرا و کربلا از دست دشمنان اهل‌بیت (ع)، قدرت موشکی و قدرت علمی ایران و اقتدار ایران درصحنه‌های بین‌المللی، مرهون تبعیت از رهبری و اجرای اسلام است و همه ضعف‌های ما و مشکلات ناشی از دوری از اسلام، احکام اسلامی و نادیده گرفتن فرامین رهبری است.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را سیاه نشان دهد، اما ملت بزرگ ایران به میدان آمدند تا بگویند که انقلاب ما سفید است، مانند آینه درخشان است، مانند عاشورا روشن است، شفاف، روشن، قرآنی و الهی است و شاهد آن خون شهیدان مانند حججی‌ها است.

,

حاجی بابایی، بیان کرد: همه باهم آمده‌ایم که اعلام کنیم که ‌ای رهبر عزیز، ما فرق بین انقلاب و اسلام را با ندانم‌کاری‌ها و مشکلات را می‌فهمیم اگرچه باید رفع شود، امروز جایگاه نظام و ولایت ارتقا پیدا کرد، مجلس و دولت ما هم باید ارتقا پیدا کند، خدمت‌رسانی ارتقا پیدا کند و حرکت‌های آنان باید درخور شان این ملت بزرگ باشد.

,

وی، گفت: امروز دیدیم علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، مردم اجازه ندادند که علی‌شان تنها بماند و انقلاب اسلامی در غربت بماند، مردم امروز برای نظام اسلامی، شهیدان، اسلام و قرآن آمده‌اند و آمده‌اند که بگویند که انقلاب را محکم نگاه می‌داریم و به‌تمامی مسئولان و سران سه قوه بگوییم هیچ امیدی به آمریکا نیست.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امروز آمریکا با اروپایی‌ها هم‌پیمان شده‌اند، اروپایی‌ها بعد از برجام از کانال مالی حرف زدند، به این ملت بزرگ گفتند که می‌خواهیم به شما غذا بدهیم، اروپایی‌های با این حرکت تحلیل خود را داشتند و می‌خواستند ملت را تحقیر کنند اما امروز با این حرکت بزرگ و عظیم مردم ایران اسلامی در 22 بهمن، تصمیمات آن تحقیر و تحقیرشان را تحقیر می‌کنند.

,

وی، بابیان اینکه اروپایی‌ها کانال ملی را معطوف به تصویب cft کرده‌اند، بیان کرد: ما هم طرفدار شفاف‌سازی هستیم، اگر قرار است که یک ریال به تروریست داده نشود، ما هم موافق هستیم اما سؤال این است که تروریست را چه کسی تعریف می‌کند، سؤال اینجاست که داعش و گروه‌های تروریستی را چه کسی درست کرده است، امروز تروریست ها در دامن کی هستند، cft و fatf توطئه بزرگ آمریکا برای تحقیر ملت ایران و تحریم اقتصاد ایران است و هر معاهده‌ای که با آمریکا انجام‌شده است، جز سختی و مشکلات، چیزی برای ما نداشته است.

,

حاجی بابایی، با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما این است که روی پای خود بایستیم، تصریح کرد: هر جا که پشت سر رهبری ایستاده‌ایم، ما موفق بوده‌ایم و امروز هم رمز این است، امروز آزمایش دادن از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر استوکسانی که امروز پای انقلاب ایستاده‌اند، کاری سخت‌تر دارند، امروز غبارآلود است و بیش از 252 شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهل‌بیت (ع) تبلیغات می‌کنند.

,

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این کشور مدیون هیچ جناح سیاسی نیست و فقط در این کشور، به انقلابی و غیرانقلابی فکر می‌کنیم، انقلابی که یعنی کسی در خدمت نظام اسلامی و مردم باشد، امروز باید ملت ایران اسلامی طعم شیرین عدالت را بچشند و پیامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما فرستادند و از همه مسئولان ضمن تشکر از زحمات آنان می‌خواهیم که خدمات شما باید در تراز ملت ایران اسلامی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه