اخبار داغ

مردم در برف آمدند؛ مسوولان نوبت شماست

مردم در برف آمدند؛ مسوولان نوبت شماست
با وجود بارش برف و باران، مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در راهپیمایی 22بهمن امسال حضور پیدا کرده و پایبندی خود را به انقلاب و نظام اعلام کردند، اکنون نوبت مسوولان است که این حضور را قدر نهاده و در راه تسهیل معیشت مردم تلاش مضاعف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ 22بهمن سالروز پیروی انقلاب اسلامی و نماد استقامت، وحدت و همدلی مردم ایران است و در این روز مردم ایران با شرکت در راهپیمایی بر میثاق های خود با امام امت و انقلاب مهر تأیید و تجدید می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سفیردنا؛ 22, سفیردنا؛,

 

,

, ,

با وجود بارش بر ف و باران، مردم استان کهگیلویه وبویراحمد همگام با سراسر ایران در راهپیمایی 22بهمن امسال حضور پیدا کرده و پایبندی خود را به انقلاب و نظام اعلام کردند، اکنون نوبت مسوولان است که این حضور را قدر نهاده و در راه تسهیل معیشت مردم تلاش مضاعف کنند.

,

 

,

مردم این استان با وجو تمام مشکلات اقتصادی و گرانی هایی که معیشت آنان را تحت الشعاع قرار داده است، بر این باوراند که در جنگ اقتصادی قرار دارند و این از حربه های دشمن است و انقلاب از این پیچ تاریخی که پیش اوست نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری عبور خواهد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

باوجود تبلیغات بی شمار دشمنان و عیادی استکبار در نا امید کردن مردم از این انقلاب و همچنین ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم فهیم و باشور و شعور ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پررنگ تر از سال های گذشته به میدان آمدند و بیعت دوباره خود را اعلام کردند.

,

 

,

, ,

 

,

اکنون نوبت مسوولان است که با تسهیل شرایط معیشتی و با همت مضاعف خود، آب پاکی بر روی دست دشمنان که قصد ضربه زدن به این انقلاب مردمی را دارند، بریزند و این گرانی ها و مشکلات معیشتی که برخی از آن ریشه داخلی دارند، را کنترل کنند.

,

 

,

, ,

 

,

شرایط اقتصادی حاکم در چند ماه اخیر موجب فشارهایی بر اقشار مختلف مردم شده است ولی مردم فهیم و با درک کشور ایران با حضور خود در این راهپیمایی اعلام کردند که حساب انقلاب از مسوولان ناکارآمد جدا است و هرگز عملکرد ضعیف برخی مسوولان را به پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی گذارند.

,

 

,

, ,

 

,

حال مسوولان استان کهگیلویه وبویراحمد باید این حضور حماسی مردم را قدر بدانند، مردمی که حتی برف و باران و کولاک هم نمی تواند مانع از حضور همیشه در صحنه آنان شود.

,

 

,

, ,

 

,

امروز کهگیلویهوبویراحمد همچون برخی از استان های دیگر شاهد بارش رحمت الهی بود و حضور مردم ولاتمدار و انقلابی در راهپیمایی دشمن شکن روز 22 بهمن این زیبایی را دوچندان کرده بود، مسوولان باید این حضور را قدرنهاده و پاسخ درخور شأن به این حضور پر شور دهند.

,

 

,

انتهای پیام/د

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه