اخبار داغ

همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب در سراسر کشور؛

حضور پرشور مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ بارش باران هم مانع خروش مدافعان خلیج فارس نشد

حضور پرشور مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ بارش باران هم مانع خروش مدافعان خلیج فارس نشد
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش باران در برخی از نقاط هرمزگان جشن چهل سالگی انقلاب با حضور پرشور مردم هرمزگان و مدافعان خلیج فارس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛مردم استان هرمزگان در طول تاریخ مدافعان بی ادعای مرزها و خلیج همیشه فارس هستند که به رسم چهل ساله اخیر و در راستای تجدید پیمان با ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل در راهپیمایی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امروز همزمان با سراسر کشور مدافعان خلیج فارس اعم از شیعه و سنی دوشادوش یکدیگر در گوشه و کنار استان با حضور پرشکوه دریوم الله ۲۲ بهمنتجلی دیگری از همدلی و وحدت را به نمایش خواهند گذاشت.

,

 

,

, ,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان دراین مراسم با تبریک دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی،گفت: شرایط نامساعد جوی نیز جلوی این مردم را نگرفت و پا به پای مردم استان و سراسر کشور برای بزرگی و عزت این سرزمین حماسه ای دیگر آفریدند.

,

میرزایی، حضور پرشور مردم را دارای پیام هایی مهم برای همه دشمنان دانست و تاکید کرد: درست است که مشکلاتی وجود دارد و بی کفایت برخی مسئولین نیز بر این مشکلات افزوده است، اما باعث نمی شود که این ملت از انقلاب و نظام خود خسته شوند.

,

وی، با اشاره به جشن چهل سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در یک جنگ جهانی سوم قرار گرفته ایم، یک سمت این جنگ، آمریکای جنایتکار قرار گرفته، سمت دیگر آن، اروپای مکار و در طرف دیگر انقلاب اسلامی واقع شده و اگر مسیرمان مسیر اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند باشد، پیروز جنگ خواهیم بود.

,

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه آمریکا، نقشه شوم تابستان داغ را به گور برد، تصریح کرد: دشمن برای خود پروژه تابستان داغ را ترسیم کرده بود که لکه ننگی بر پیشانی اش چسبید، و امروز نیز برای زمستان سرد خواب دیده بودند که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سیلی محکمی توسط ملت نثارشان شد.

,

, ,

شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بسیاری از عزیزان ما خون خود را در راه انقلاب دادند و این شهادت ها باعث شد تا این انقلاب امروز اینگونه با عزت باشد.

,

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، با قدردانی از حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، عنوان کرد: چهل سال از عمر این انقلاب گذشت، و همواره دشمنان در صدد نابودی آن بودند ولی مردم همیشه با وجود مشکلات این انقلاب را تنها نگذاشتند زیرا مردم ما از وضع بد اقتصادی نمی ترسند و خواسته آنها اقتصادی نیست.

,

وی، وحدت را رمز موفقیت این ملت دانست و عنوان کرد: رمز موفقیت و پیروزی این ملت وحدت است، همان نکته ای که امام راحل بیش از ۴۰ سال پیش منادی آن بود، و امروز از خدایی نکرده در حریم های عقیدتی ما کوتاهی شود، دشمن ما آمریکا نخواهد بود بلکه خود ما به انقلاب خیانت می کنیم .

,

 

,

, ,

فرماندار پارسیان نیز، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تمجید از حضور مردم در شرایط نامساعد جوی، اظهار کرد: بعد از ۴۰ سال گردنه های زیادی را پشتاز هشت سال دفاع مقدس گرفته تا جنگ های روانی، اقصادی و فرهنگی سرگذاشته ایم.

,

فرماندار پارسیان با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن ماست، خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که آمریکا دشمن ماست و این حضورهای پررنگ و همراهی ملت همیشه در صحنه است که این انقلاب را بیمه می کند.

,

 

,

, ,

مردم شهید پرور میناب هم زمان با سراسر کشور یکبار دیگر با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار ملی، حمایت از ولایت فقیه، پایبندی به ارزشها، آرمانهای امام و شهدا را به نمایش گذاشتند.

,

مردم میناب با حضور خود به جهانیان نشان دادند که پاسدار ارزشهای انقلاب و خون شهدای عزیزشان هستند و برای حفظ این نظام و انقلاب گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.

,

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در میناب همه آمده بودند و با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر داعش ، مرگ بر منافقین و کفار وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمن کشیدند، نوجوانان و جوانانی که به صحنه آمدند تا به دنیا نشان دهند راه امام(ره) و شهدا ادامه دارد و برای دفاع از ارزش ها تا پای جان ایستاده اند.

,

کودکان نیز با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی حضور یافتند و به همراه والدین خود بر علیه استکبار جهانی شعار می دادند.

,

مردم شهرستان رودان نیز مسیر راهپیمایی از میدان جمهوری اسلامی به سمت مسجدجامع ختم شد و سپس حجت الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به ایراد سخنرانی پرداخت.

,

, ,

مردم شهیدپرور و انقلابی استان هرمزگان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

,

در راهپیمایی امروز خیل عظیم مردم شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند و نوشته‌هایی در محکومیت جنایات آل سعود در دست داشتند.

,

در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، منطقه شاهد نمایش ظلم‌ستیزی، توانایی و اراده ملت ایران برای صیانت از مقاومت اسلامی و اثبات خواستن و توانستن جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی و ناکامی آمریکا است که این نشانه بلوغ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

,

در پایان راهپیمایی قطعنامه‌ خوانده شد و مردم در تایید این قطعنامه و در پایان هر بند با شعار الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا سر دادند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه