اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در میدان امام خمینی اصفهان:

چهل سالگی انقلاب را با وجود تمام دشمنی ها جشن می گیریم/ نیروی عاشورایی و علوی مردم ایران، کاخ آمریکایی ها را بر سرشان ویران خواهد کرد

چهل سالگی انقلاب را با وجود تمام دشمنی ها جشن می گیریم/ نیروی عاشورایی و علوی مردم ایران، کاخ آمریکایی ها را بر سرشان ویران خواهد کرد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: چهل سالگی انقلاب را در حالی جشن می گیریم که دشمنان می گفتند نخواهیم گذاشت ایران چهل سالگی خود را ببیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی باشکوه مردم اصفهان در میدان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: قبل از هر چیز خدا را با تمام وجود به خاطر نعمت هدایت دینی شاکریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: خدا را به خاطر انقلابی که تولد جدید اسلام بود و به خاطر امتی با استقامت، امتی که همه امامان و ائمه الهی در فراق چنین امتی بودند؛ شاکریم.

,

وی افزود: امت ایران ثابت کرد از همه چیز می گذرد، از جان از مال می گذرد اما تعرض به دین خدا را تحمل نمی‌کند و ما خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شاکریم؛ و شکر این نعمت را به درگاه خداوند عبادت می کنیم و شکر هم آن است که این نظام ولایی را چهل ساله کردیم.

,

صادقی در ادامه گفت: دستاوردهای انقلاب همه خوب است و معجزه آساست و در هر بخشی که وارد می‌شوید این انقلاب چه معجزه‌ هایی آفریده است؛ ولی در محور همه آن‌ها کاری است که همه ائمه و پیامبران نتوانستند به طور کامل آن را انجام دهند و موفق نشدند حاکمیت طاغوت را از بین ببرند و به طور کامل نظام ولایی را برپا کنند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم ایران ۴۰ سال است نظام ولایی برپا کردند، عنوان کرد: چهل سالگی انقلاب را در حالی جشن می گیریم که دشمنان می گفتند نخواهیم گذاشت ایران چهل سالگی خود را ببیند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان چه فتنه هایی که انجام دادند اما این امت نشان داد به معنای واقعی علوی است، عنوان کرد: امت اسلامی ایران نشان داد در مقابل همه دشمنی ها ایستاده است تا انقلاب را به صاحب اصلی خود یعنی امام زمان(عج) تحویل دهد.

,

وی بیان کرد: رمز ماندگاری نظام ولایی انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت و دستاوردهای انقلاب دو عامل اساسی است که در کنار همه حوادث آن را حفظ کرده است؛ ولایت اولین عامل حفظ انقلاب در مقابل فتنه ها و سختی ها است و عامل دوم امتی ایستاده در مقابل دشمنان است.

,

عبدالله حاج صادقی در ادامه خاطر نشان کرد: آن چیزی که آمریکایی‌ها از آن می‌ترسند و می‌گویند کاخ سفید را منفجر می کند بمب اتم یا شیمیایی نیست بلکه نیروی ایمان و عمل صالح و نیروی عاشورایی و علوی و حسینی مردم ما است که به لطف الهی کاخ آمریکایی ها را به سرشان ویران خواهد کرد؛ این مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را یقین بدانید که دو دهه آینده تحقق پیدا خواهد کرد.

,

صادقی گفت: چون انقلاب اسلامی ایران زنده، اثر گذار و کارآمدی دارد دشمن دارد، و دشمن او جبهه استکبار با قدرت تبلیغاتی بالاست؛ این جبهه به عربستان، رژیم صهیونیستی، اروپایی‌ها، و به بعضی از خودفروخته ها نقش داده است.

,

امروز بیش از همیشه نیاز داریم در جبهه واحد در مقابل استکبار بایستیم

, امروز بیش از همیشه نیاز داریم در جبهه واحد در مقابل استکبار بایستیم, امروز بیش از همیشه نیاز داریم در جبهه واحد در مقابل استکبار بایستیم,

وی در ادامه گفت: شعار ۲۲ بهمن امسال این است که در برابر جبهه استکبار، جبهه بزرگ از امت انقلاب، از دولت و ملت از مجلس و مردم، همه و همه باید تشکیل بدهیم که چهل سال است تشکیل دادیم که امروز بیش از همیشه نیاز داریم در جبهه واحد در مقابل استکبار بایستیم.

,

صادقی خاطرنشان کرد: چون انقلاب ما زنده است پاسدار و حافظ می خواهد و همه ملت ما پاسدار این انقلاب اند و امروز همه ما تکلیفمان این است و این رسالت بزرگ را با انسجام و با وحدت که محور وحدت رهبری و ولایت است انقلاب را پاسداری کنیم.

,

عبدالله حاج صادقی با اشاره پیام این روز تصریح کرد: امروز فریاد تبری مردم و نه گفتن مردم به آمریکا و استکبار در سراسر ایران پیچیده است که این حضور حماسی از هر سال قوی تر و با کیفیت تر برگزار شد و درود خدا بر شما مردم باشد.

,

وی سه پیام از زبان مردم بیان کرد و افزود: اولین پیام به مقام معظم رهبری است که ما مردم سختی ها را تحمل می کنیم ناملایمات را تحمل می‌کنیم اما هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت را خالی نخواهیم کرد.

,

صادقی در ادامه گفت: پیام دیگر مردم به مسوولان و کارزاران است، مسئولان خدمتگزاری به نظام ولایی را نعمت خدا و فرصت خدمت بدانید و باید افتخار کنیم نسبت به خدمتگزاری مردم و با تمام وجود خدمتگذار باشیم؛ مطالبه مردم این است در برابر فشارهای استکبار و تهاجم دشمنان روحیه خدمتگزاری صادقانه داشته باشند و خود را خادم ملت بداند و ادای این خدمت را با روحیه جهادی به نمایش بگذارند.

,

عبدالله حاج صادقی اطهار کرد: مطالبه دوم مردم از مسوولان این است که مردم می گویند همه مسئولان را دوست دارند اما از مسئولان می‌خواهند تبعیت از ولایت و نظام اسلامی داشته باشند و همه مسوولان تمامی دستورات رهبری و مطالبات رهبری را انجام دهند.

,

مسئولان تبعیت مطلق از رهبری داشته باشند

, مسئولان تبعیت مطلق از رهبری داشته باشند, مسئولان تبعیت مطلق از رهبری داشته باشند,

وی افزود: ۴۰ سال تجربه کردیم هر چه تابع رهبر و ولایت‌مدار باشیم ما موفق تر بوده ایم و ما جاهایی آسیب دیده ایم که بعضی ها خواستن کنار رهبری نظریه‌پردازی کنند و ما از مسئولان تبعیت مطلق از رهبری را میخواهیم.

,

صادقی گفت: پیام سوم مردم به کاخ سفید، رژیم اشغالگر و آل‌سعود است؛ زهی خیال باطل که شما میخواهید نور خدا را خاموش کنیدو ما خدا امام زمان و دین داریم و با تمام وجود ایستاده ایم و ما سر به تن استکبار نمی گذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه