اخبار داغ

در بارش سنگین برف؛

امروز همدانی‌‌ها حماسه آفریدند

امروز همدانی‌‌ها حماسه آفریدند
امروز با وجود بارش برف و باران همه پیر و جوان،‌ زن و مرد و...آمده بودند که ثابت کنند پای انقلاب و رهبر خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، بارش سنگین برف از همان ساعات اولیه صبح در همدان شروع شد و همچنان ادامه دارد و این بارش نه تنها حضور مردم را کمرنگ نکرد بلکه یک حضور تماشایی را رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

, ,

 امروز 22 بهمن ماه 97 و اینجا همدان، دارالمومنین و دارالمجاهدین پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد همه و همه با مشت‌های گره شده، لبیک‌گویان و با چترهای رنگی آمده بودند تا 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرند و به رهبرخود سید علی خامنه‌ای بگویند که «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»

,

, ,

سراسر استان همدان امروز سراسر جشن بود و شکوه و خداوند این جشن را تکمیل کرد و با سپید کردن خیابان‌ها این تصویر حضور مردم را زیباتر.

,

امروز راهپیمایی از میدان امامزاده عبدالله و با بدرقه این سید خدا آغاز شد و سیل جمعیت به سمت چهارراه حرکت کرد و وقتی مردم از روی پل سرازیر می‌شدند و تو این همه شکوه را یکجا می‌دیدی اشک در چشمانت حلقه می‌زند و در دل برای داشتن چنان مردمی خدار ا شاکری و دلت می‌خواهد دست تک تک این مردم را ببوسی.

,

 

,

, ,

وقتی به چهار‌ راه رسیدی صدای گیرا و حماسی نوجوانان دهه چهارم انقلاب با خواندن سرودهای حماسی تو را منقلب می‌کند و و بدون هیچ شکی باید گفت همین شعار مرگ بر آمریکای در هیمن لحظه لرز بر اندام اسکتبار انداخته و ماه‌ها تلاش آنها برای جلوگیری از خروج مردم بی‌نتیجه گذاشته...آنها فراموش کرده‌اند که این انقلاب میراث هزاران شهید است.

,

 

,

, ,

وقتی می‌بینی که مردم در زیر این برف و در میان گل و لای آنچنان محکم شعار می‌دهند تو قدم‌هایت برا محکم‌تر برمی‌داری و اینجا می‌فهمی هیچ چیز مانع نیامدن این مردم نمی‌شود.

,

 

,

, ,

در آرمگاه بوعلی «الله اکبر» مردم چنان طنین‌انداز شد که همدان را یاد بهمن 57 انداخت.

,

, ,

امروز 22 بهمن آنچه این راهپیمایی را جذاب‌تر و شیرین‌تر می‌کرد حضور کودکان خردسال و نوزادانی در اغوش پدر و مادر بود که با وجود سرما امده بودند تا درس عشق و ایستادگی را از همین روزها یاد بگیرند.

,

, ,

 

,

امروز مردم همدان پرچم به دست و با عزت و با غرور، استقلال خود را جشن گرفتند و با افتخار فریاد می‌زدند و هر آنچه صدا در گلو داشتند بر سر دشمن خالی کردند و به دنیا نشان دادند که این مردم انقلابی‌اند و امروز به عشق ایران و انقلاب و رهبر آمده‌اند.

,

, ,

امروز مردم در هر جناح و خطی با فراموشی مشکلاتی که هر روز از آن شکایت وگله دارند  برای ایران آمدند و به جهانیان اعلام کردند که پای انقلابشان ایستاده‌اند.

,

امروز همدان سراسر جهاد بود و همبستگی، نیروهای شهرداری، هلال احمر، انتظامی و نظامی، صدا و سیما و ... همه و همه با تلاش چندین ساعته خود زمینه یک راهپیمایی همراه با آسودگی را برای مردم فراهم کردند.

,

 

,

, ,

امروز غرفه‌های متعددی که متولی آن خود مردم بودند در طول مسیر راهپیمایی وجود داشت و از حواشی این روز باشکوه که اجرای نمایش رزمی توسط رزمی‌کاران همدانی در جشن انقلاب، پخت و توزیع کیک 40متری، مسابقه آدمک‌های ترامپ با هشتک #شترامپ، مسابقه عکس بسیج هنرمندان چهلمین حماسه حضور  مردم را خاطره‌انگیزتر کرد..  

,

, ,

امروز همه آمدیم، باید می‌آمدیم و نشان دهیم بر سر آن عهد که چهل سال پیش بستیم هستیم و خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه