اخبار داغ

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش :

حضور حماسی مردم پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است

حضور حماسی مردم پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است
جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قائمی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,


وی افزود: همچنین حضور مردم حاوی این پیام برای دنیا است که مردم پای دین و انقلاب ایستاده اند و نیز پیام آور این است که دولتمردان باید به فکر مردم باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش بیان داشت: مردم با تمام توان به صحنه آمدند و تلاش و کوشش می‌کنند اما مزد مردم در بحث دولتمردان بیشتر از این است.

وی عنوان کرد: از نظر امنیت نیز دنیا می‌داند که آسمان و زمین ایران اسلامی امن است و نیروهای مسلح به عنوان فرزندان این دیار شبانه روز زحمت می‌کشند و تا پای جان ایستادگی می‌کنند تا جایی که هیچ دشمنی حق و اراده کوچکترین تعرضی به مرزهای ما را نداشته باشد.

امیر قائمی با تاکید بر اینکه در بحث امنیت ایران در دنیا حرف نخست را می‌زند، گفت: همچنین از نظر سلاح ها و پیشرفت‌ سلاح های امنیتی نیز نمایشگاهی در تهران و شهرستانها به نمایش گذاشته شده که حاکی از دستاوردهای بزرگ فرزندان این مرز و بوم در زمینه دفاعی است.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه