اخبار داغ

آیت‌الله نوری همدانی:

مردم سنگر انقلاب را همواره حفظ و در مقابل استکبار می ایستند

مردم سنگر انقلاب را همواره حفظ و در مقابل استکبار می ایستند
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در راه مبارزه با دشمنان تنها نیستند، گفت: حضور پرشور مردم نشان داد ملت ایران در برابر استکبار جهانی با قدرت ایستاده است و سنگر انقلاب را همواره حفظ می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  آیت الله حسین نوری همدانی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال، اظهار داشت: حضور پرشور مردم نشان داد ملت ایران در برابر استکبار جهانی با قدرت ایستاده است و سنگر انقلاب را همواره حفظ می کند.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در راه مبارزه با دشمنان تنها نیستند بلکه کل آزادی خواهان جهان همراه با ملت ایران می باشند و همانا این پیروزی، پیروزی آشکار است.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مردم براساس مکتب و مذهب خود در میدان حضور دارند و در راه انقلاب اسلامی، جوان، جان و خون داده اند ، ابراز داشت:  چنین مردمی همواره در تمام صحنه ها حضور خواهند داشت.
وی  حضور باشکوه را توجه مسئولان به مشکلات مردم، خدمت به آنها، کار شبانه روزی و ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و تاکید کرد: اگر خدا را یاری کنیم خداوند ما را یاری می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه