اخبار داغ

بهمن تماشایی در جشن چهل سالگی انقلاب؛

حضور باشکوه مردم آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی 22 بهمن 97+تصاویر

حضور باشکوه مردم آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی 22 بهمن 97+تصاویر
مردم شهرهای آذربایجان‌شرقی صبح امروز همگام با سایر شهرهای کشور ضمن حضور تماشایی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مردم تبریز امروز همگام با مردم سایر شهرهای آذربایجان‌شرقی با حضوری کم‌نظیر در راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرفتن جشن چهل سالگی انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) سازش و زیر بار حرف دشمن رفتن را مایه ذلت دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از ساعت 9:30 دقیقه صبح مردم تبریز، جوانان، اقشار مختلف مردم اندک اندک با گردهمایی در میدان نماز تبریز بار دیگر حضور تماشایی را در چله انقلاب به ثبت رساندند. حضور پرشور کودکان و جوانان که مصداق بارز رویش‌های انقلاب هستند نیز از چشم عکاسان دور نماند و بهمن تماشایی امسال با حضور خیل عظیم مردم تبریز به ثبت رسید.

,

, ,

, ,

, ,

مهمان ویژه مراسم 22 بهمن در تبریز امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. وی در این مراسم آذربایجان را افتخار شیعه و ایران دانست و گفت: تاریخ، تبریز را همیشه به خاطر ۲۹ بهمن ۵۶ که با یاد شهدای قم آتش انقلاب را شعله‌ور کرد و مبدا چهلم‌هایی شد که طومار پهلوی را به هم پیچید، به خاطر خواهد داشت.

,

سرلشکر موسوی ادامه داد: امروز چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ما بیش از ۱۴۶۰۰ روز را پشت سر گذاشته‌ایم و ۱۴۶۰۰ روزی که دشمنان قسم خورده ایران، هر روز یک خباثت و توطئه جدید و یا تحریم و تهدید جدی را بر این ملت بزرگ تحمیل کرده‌اند اما در مقابل آنان با هدایت خدا با راهبری رهبر فرزانه انقلاب همواره پیروز شده‌ایم.

,

وی  با بیان اینکه مشکلات در کشور وجود دارد اما نباید مایوس شد، تاکید داشت: ما سختی و مشکلات داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد، این سختی‌ها در تاریخ کشور و صدر اسلام وجود داشته اما با این همه با اتحاد و یکپارچگی این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

,

, ,

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تذکر به برخی از حامیان مذاکره با آمریکا عنوان داشت: بعضی‌ها تصور نکنند که تقابل انقلاب اسلامی با آمریکا، تقابل تاکتیکی است بلکه این تقابل ریشه دار است و پذیرفتن و هضم شدن در نظام سلطه به معنای پذیرفتن شیطان است که نتیجه‌ای جز نابودی به همراه نخواهد داشت.

,

مردم سایر شهرهای آذربایجان‌شرقی نیز در 22 بهمن سال 97 حضور تماشایی و پرشوری داشتند. مردم شهرهای ملکان، میانه، چاراویماق، عجب‌شیر و دیگر شهرهای استان با حضور عظیم در راهپیمایی امسال مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه