اخبار داغ

سردار نقدی در جمع راهپیمایان گرگانی:

کوچکتر از آنید که بخواهید اراده ملت ایران را در هم بشکنید / خیلی از مردم مخالف مذاکره بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند / تفنگداران انگلیسی بعد از دستگیری مثل موش می لرزیدند

کوچکتر از آنید که بخواهید اراده ملت ایران را در هم بشکنید / خیلی از مردم مخالف مذاکره بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند / تفنگداران انگلیسی بعد از دستگیری مثل موش می لرزیدند
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تجربه تلخ مذاکره گفت: انتظار داریم بعد از هشت سال که فهمیدیم آمریکا نامرد و عهد شکن است به راه اقتصادمقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی برگردیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردارمحمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بی سابقه و پرشور راهپیمایان 22 بهمن گرگان اظهارکرد: انقلاب ما 40 ساله شد در حالیکه شما مردم عزیز پای آن ایستادید و مقاومت کردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛ ,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرشدت ترین تحریم ها را طی این چهل سال داشتیم ، افزود: آفرین بر شما ملت بزرگ که این انقلاب رابه چهل سالگی رساندید ، روزی بود ملت ایران حق رای نداشت و شاه کشور نیز اراده نداشت و بیگانان برای ما تصمیم می گرفتند و ملت ما حق هیچ اعتراضی نداشت و خداوند کمک کرد دست استعمارگران از کشور کوتاه شود و ملت ما به آزادی و استقلال برسد.

,

وی تصریح کرد: روزهای سرنوشت سازی در این چهل سال بوجود آمد ، شخصیتهای برجسته ای لغزیدند اما مردم نلغزیدند و چهل سال تحریم را مردانه تحمل کردید و هیچ نگفتید ، آمریکا و استکبار غرب بداند ، کوچکتر از آن هستند که بخواهند ملت ایران را در هم بشکنند .

,

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد : به گفته امام راحل (ره) مردم ایران امروز از عهد امیرالمومنین بالاترند و در عمل نیز این امر را ثابت کردند ، روزگاری کشور ما بیسوادترین کشور دنیا بود اما  امروز پیشرفته ترین علم ها را داریم که این از برکات انقلاب است ، هفتاد درصد ملت برق نداشتند ، ملتی بی بضاعت و فقیر اما امروز اکثر روستاها برق ، آب و برق و ... دارند .

,

نقدی اضافه کرد : دروغ است میگویند همه جای دنیا پیشرفت کرد اما ما نکردیم ، پیشرفتهای ما اتفاقا مهمتر بود چون علیرغم تحریم ها و دشمنی ها و با چه هزینه ای به این پیشرفت های خیره کننده رسیدیم ، کشوری که چند هزار سال زیر سلطه شاه ستمگر بود امروز یک رهبر عادل دارد ، رضاخانی که امضا بلد نبود اما امروز دانشمندترین فرد عالم است ، افتخار می کنیم .

,

وی بیان کرد : امروز دوست و دشمن از بزرگی انقلاب می گویند ، از سید حسن نصرالله که با یک سخنرانی اش میلیونها نفر را در دنیا با پیشرفتهای ایران آشنا می کند و آن از داماد شاه که از یک خانواده سلطنتی است امروز می گوید که افتخار می کنم یک ایرانی ام چون ایران طی سالهای گذشته پیشرفتهای زیادی کرده است .

,

سردار نقدی با بیان اینکه برای تداوم انقلاب باید رمز آن را بلد باشیم ، تاکید کرد : خداباوری مردم و انگیزه الهی دو رکن پیروزی ما هستند  لذا باید تجربه های چهل ساله را مرور کنیم و بدانیم که این ملت با دست خالی انقلاب کرد و بر دشمنی با دستان پر پیروز شد ، ما با دست خالی به جنگ تمام سازمان های جاسوسی دنیا رفتیم و امروز مهمترین نهاد امنیتی را در منطقه شکل دادیم که جاسوسان را دستگیر می کنیم  ، نتیجه این ایستادگی تشکیل قوی ترین قدرت دفاعی منطقه و دنیا بود ، امروز آمریکا جرات حمله به ما را ندارد بر عکس وقتی ما تفنگداران آمریکایی و انگلیسی را دستگیر کردیم مثل موش می لرزیدند . 

,

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد : قبل از انقلاب نود درصد غذا را از خارج می آوردند اما امروز به سایر کشورها غذا صادر می کنیم  ، با وجود صد سال عقب ماندگی ، در این چهل سال خیلی پیشرفت کردیم و نتیجه اش بزرگترین قدرت پزشکی منطقه بود ، وقتی افغانستان و عراق را گرفتند یک عده گفتند برویم با آمریکا کنار بیاییم اما مردم و رهبری ایستادند و و پیروز شدند.

,

نقدی اظهارکرد: اما در این چهل سال یک تجربه تلخ هم داریم ، رفتیم گفتگو و مذاکره کردیم نتیجه اش مشکلات امروز شد ،  انتظار داریم بعد از هشت سال که فهمیدیم آمریکا نامرد و عهد شکن است به راه اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی برگردیم .

,

وی بیان داشت: خیلی از مردم مخالف مذاکره و امتیاز دادن به دشمن بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند و  اوضاع را بهم نزدند اما امروز هم بعد از هشت سال همه با هم به مسیر اقتصاد مقاومتی بجای مذاکره برگردیم .

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز برای صدمین بار پوزه آمریکا را به خاک مالیدید ، تصریح کرد : روسای جمهور آمریکا یک زمانی با ماشین روباز در کشورها می فتند ، برایشان کف و هلهله می کردند اما امروز جرات ندارند با ماشین ضدگلوله به کشوری بروند و جالب اینکه شبانه و با چراغ خاموش به یک کشوری می روند ، آمریکایی که گندم مازاد خود را با کشتی به دریا می ریخت تا قیمت گندم را کنترل کند امروز 50 میلیون گرسنه دارد .

,

وی در پایان خاطرنشان کرد : رسیدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی  را مدیون شهدا ، ایثارگران و جانبازان و شما ملت بزرگ هستیم .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه