اخبار داغ

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

مردم به دشمن ثابت کرده‌اند، نمی‌تواند انقلاب را به چالش بکشد

مردم به دشمن ثابت کرده‌اند، نمی‌تواند انقلاب را به چالش بکشد
نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: از پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به دشمن این بود که شما فکر نکنید می‌توانید نظام را به چالش بکشید و مردم را درمقابل این نظام قرار دهید، شما این آرزو را به گور خواهید برد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: امروز حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن پیام گسترده و همگانی مردم به امریکا و متحدانش بود که دست از توطئه گری خود بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی افزود: استکبار جهانی باید بداند که مردم ما دست از آرمان‌های دینی و ملی خود برنمی‌دارند و برای حراست از این کشور و نظام خود همیشه در صحنه هستند.
,
 
,
این نماینده مجلس ابراز کرد: ملت ایران ثابت کرده اند که هرکجا و لحظه ای که مقام معظم رهبری مصلحت بدانند، حضور پیدا خواهند کرد و اقتدار و توانمندی خود را برای دفاع از کیان کشور خودشان نشان می‌دهند.
,
 
,
وی اذعان کرد: یکی دیگر از پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به دشمن این بود که شما فکر نکنید می‌توانید نظام را به چالش بکشید و مردم را درمقابل این نظام قرار دهید، شما این آرزو را به گور خواهید برد.
,
 
,
 این مسئول بیان کرد: پیام مهم دیگر حضور پرشور مردم این است که مسئولین ما به خودشان بیایند و کسانی که در وظیفه خود کوتاهی می‌کنند گره گشای مشکلات مردم شوند.
,
 
,
وی ادامه داد: این مردم به انقلاب و نظام خود وفادارند، مسئولین نیز باید در رفع مشکلات و دغدغه مردم به آنها خدمت کنند، مسئولین باید خدمتگزار مردم باشند مردم رای داده اند و آنها را پذیرفته اند، مردم وفاداریشان را نشان دادند و از نظام و کشور خود حراست کردند.
,
 
,
طاهرخانی گفت: برای ادامه مسیر انقلاب، وحدت و انسجام و و توجه آحاد مردم به شیطنت‌های دشمنان لازم است و هرگز مردم نباید حضور خود را در صحنه‌های مهم کشور مضایقه کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه