اخبار داغ

گوشه‌هایی از حماسه یوم‌الله 22 بهمن؛

خروش مردمان استان کرمانشاه با فریادهای دشمن‌شکن +تصاویر

خروش مردمان استان کرمانشاه با فریادهای دشمن‌شکن +تصاویر
مردمان جای‌جای استان کرمانشاه با خروش و فریادهای دشمن‌شکن خود در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر پیمان خود را با انقلاب تجدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرصادنیوز مردم شهرستان‌های مختلف استان‌ کرمانشاه امروز با حضور باشکوه و پرشورشان بار دیگر غیرت ملی را به نمایش گذاشتند و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

فریاد ظلم‌ستیزی ایران اسلامی از زبان کردهای غیور جوانرودی‌

, فریاد ظلم‌ستیزی ایران اسلامی از زبان کردهای غیور جوانرودی‌,

مردم همیشه در صحنه شهرستان جوانرود در روز پیروزی انقلاب اسلامی صحنه‌های پرشوری را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

,

راهپیمایان با سردادن شعارهای ضداستکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم‌ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.

,

 

,

1

, 1,

 

,

2

, 2,

تجدید بیعت شهر شهیدان مرصاد

, تجدید بیعت شهر شهیدان مرصاد,

شهر شهیدان مرصاد هم امروز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود و مردم مقاوم این دیار برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا و پاسخ به یاوه‌گویی‌ای دشمنان زبون این مرز و بوم به میدان آمده بودند.

,

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار اسلام‌آبادغرب با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزم راسخ خود را برای حمایت از نظام و حفظ دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.

,

1

, 1,

2

, 2,

 

,

تبلور اتحاد ملی در راهپیمایی روانسری‌ها

, تبلور اتحاد ملی در راهپیمایی روانسری‌ها,

روانسری‌ها هم امروز با نمایش جلوه‌های وطن‌پرستی و در لبیک دوباره به ندای رهبر انقلاب در راهپیمایی جشن انقلاب حضوری گسترده و پرشور داشتند.

,

مردمان خون گرم روانسر با سر دادن شعارهای ضداستکباری عزم و اقتدار ملت را در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب و تلاشهای نافرجام استکبار برای تفرقه‌افکنی و شکست وحدت بین مردم را به نمایش گذاشتند.

1

,
,
, 1, 1,

2

, 2,


تجلی غرور و عشق به وطن در ثلاث باباجانی

,
, تجلی غرور و عشق به وطن در ثلاث باباجانی,

مردم وفادار و ولایتمدار شهرستان ثلاث‌باباجانی با حضور پرشکوه خود را در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای دوباره آفریدند. مردمانی که امروز تجلی غرور و عشق به وطن شدند.
1

,
, 1,

سنگ‌تمام مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب برای دفاع از انقلاب

, سنگ‌تمام مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب برای دفاع از انقلاب,

مردمان دیار زلزله‌زده سرپل‌ذهاب هم امروز به میدان آمدند و برای دفاع از انقلاب و آزمانهایش سنگ تمام گذاشتند؛ مردمانی نجیب که در برابر سختی‌ها امتحان پس داده‌اند این بار هم امتحان خوبی در آزمون حماسه حضور پس دادند.

1


2


تجدید بیعت زیر بارش الهی

,
,
, 1,
,
,
, 2,
,
,
, تجدید بیعت زیر بارش الهی,

مردم ولایتمدار شهرستان صحنه هم زیر بارش رحمت الهی بیعت دوباره‌ای با امام و آرمانهای والایش برای دفاع از انقلاب بستند و به دشمنان نشان دادند جای جای وطن آماده جان فشانی برای انقلاب است.

,


1

2

 

,
, 1

2
, 1,
,
, 2,
,

درس مقاومت را از قصرشیرینی‌ها باید آموخت

, درس مقاومت را از قصرشیرینی‌ها باید آموخت,

قصرشیرینی‌ها این مرزنشینان مقاوم هم با حضور دشمن‌شکن فریاد مرگ بر آمریکا را غرا تر از همیشه سر دادند تا به دشمنان بگویند اجازه تعدی به خاک وطن را به آنها نخواهند داد و در این راه از همه چیزشان می‌گذرند.

,


1

2

 

,
, 1

2
, 1,
,
, 2,
,

فریاد خروش ضداستکباری کنگاوری‌ها

, فریاد خروش ضداستکباری کنگاوری‌ها,

مردمان دیار ولایی کنگاور هم همچون سایر نقاط سرزمین ایران اسلامی استکبارستیزی را فریاد زدند؛ مردمانی استوار که طنین الله اکبر آنها خاطرات مجاهدت‌ها را نشان می‌دهد.

,


1

2

,
, 1, 1,
,
, 2,

خروش انقلابی در شهر دلیرمردان

, خروش انقلابی در شهر دلیرمردان,

شهر دلیرمردان و نام‌آوران نیز در دفاع از این مرز و بوم و در جشن چهلمین بهار انقلاب ندای لبیک را بلندتر از همیشه سردادند و حضوری پرشور داشتند.

,


2

,
, 2,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه